Streuer onderhandelde op Schiphol met spits: ''Hebben de tijd''

56
Streuer onderhandelde op Schiphol met spits: ''Hebben de tijd''

FC Twente is in onderhandeling met Tomás Necid. De club uit Enschede heeft op Schiphol gesproken met de zaakwaarnemer van de Tsjechische spits.

Necid is transfervrij na zijn vertrek bij ADO Den Haag. FC Twente heeft zich gemeld voor de dertigjarige spits, die eerder bij PEC Zwolle samenwerkte met trainer Ron Jans. Necid's zaakwaarnemer Jiri Müller is afgereisd naar Amsterdam om te praten met de Tukkers.

"De eerste onderhandelingen vonden plaats op de luchthaven. We zullen zien waar het heen gaat", laat Müller weten aan iSport.cz. De belangenbehartiger heeft geen haast. "In Nederland begint de competitie pas half september, dus we hebben de tijd."

56 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 20:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:06
      Friday en Plet haalden dat net niet. Er is wel wat te zeggen om te delen op speelminuten of basisplaatsen. Misschien is hij bij Tsjechië 20 keer in de slotfase ingebracht als breekijzer. Dan heeft hij in al die wedstrijden de eerste 75 minuten niet kunnen scoren.
    Laat Jans dat ook ff weten dan weet hij hoe hem te gebruiken.
  • 3 Jul 2020 om 20:06
    • Quote van 3 Jul 2020 om 14:19
      Als je zo gaat rekenen halen heel veel spitsen dat.
    Friday en Plet haalden dat net niet. Er is wel wat te zeggen om te delen op speelminuten of basisplaatsen. Misschien is hij bij Tsjechië 20 keer in de slotfase ingebracht als breekijzer. Dan heeft hij in al die wedstrijden de eerste 75 minuten niet kunnen scoren.
  • 3 Jul 2020 om 14:20
    • Quote van 3 Jul 2020 om 14:18
      Berggreen is toch nog niet weg? Nadeel van hem is dat hij veel blessures heeft gehad. Al zegt dat niets voor komend seizoen, net zo min dat Necid, die volledig fit is, geen blessures zal oplopen. Wellicht dat het financiële plaatje meespeelt mbt Berggreen.
    Zou kunnen. Ik blijf hopen op Armenteros of een soortgelijke spits.
  • 3 Jul 2020 om 14:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:48
      Aantal speelminuten delen op doelpunten en ja hoor bijna 1 op 2
    Als je zo gaat rekenen halen heel veel spitsen dat.
  • 3 Jul 2020 om 14:18
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:29
      Als ze dat doen hadden ze dus beter Berggreen kunnen houden.
    Berggreen is toch nog niet weg? Nadeel van hem is dat hij veel blessures heeft gehad. Al zegt dat niets voor komend seizoen, net zo min dat Necid, die volledig fit is, geen blessures zal oplopen. Wellicht dat het financiële plaatje meespeelt mbt Berggreen.
  • 3 Jul 2020 om 14:15
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:25
      Klopt wat complete bullshit is, maar van mij mag hij komen, en laat anderen lekker verder dromen van betere spitsen, moet je ook een beter gevulde knip hebben. Maar sommigen denken dat er alles weer kan.....
    Was het maar zo'n feest dat we de keuze hebben uit meerdere opties. Als er goede spelers omheen komen te staan dan komt hij wel tot scoren.
  • 3 Jul 2020 om 14:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:16
      Als Streuer zegt dat hij houdt van zuidamerikaanse spitsen betekent dat nog niet dat FC Twente die ook gaat halen. Een niet-EU spelersalaris is 436.000 euro per jaar, dus zuidamerikanen gaan we niet zien bij Twente. Dat weet Streuer ook wel.
    Het gaat er niet om of het zuid amerikanen zijn, het gaat om het totale plaatje van een spits en Necid past niet in het plaatje die Steuer zelf schetst. En voor diegene die denkt dat Necid 1 op 2 loopt " check zijn cijvers eerst even" En misschien komt er nog wel zo'n spits bij, wie weet? En ook met een laag budget zijn er voldoende goede spitsen, kijk naar willem II met Isak, Sol en Pavlidis.
  • 3 Jul 2020 om 14:02
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:59
      Als hij goed gebruikt gaat worden wel,kan beter dan bij den haag,laat het eerst maar rondkomen en noem eens een betere, realistisch en betaalbaar.
    een betere noemen dat lukt wel ...realistisch en betaalbaar..is idd moeilijk voor ons op dit moment.
  • 3 Jul 2020 om 13:59
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:07
      Zo werd vuscic ook verguisd. Bleek toch een goede voetballer te zijn. Dus spelers afschrijven is makkelijk. Maar die nucid heeft toch helemaal niks gepresteerd bij ADO. Zou hij het wel doen bij Twente?
    Als hij goed gebruikt gaat worden wel,kan beter dan bij den haag,laat het eerst maar rondkomen en noem eens een betere, realistisch en betaalbaar.
  • 3 Jul 2020 om 13:52
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:45
      Ik ben iets gematigder t.o.v. Necid, want welke vleugelspelers komen er? Feit is namelijk wel dat Tomas niet iemand is die het spel kan maken.
    Menig is er nog,Ola schijnt serieus te worden volgens broer Colin,en goede 10 erachter bv Ekkelenkamp( maar die wil iedereen huren) en je bent klaar,feit is dat Jans hem graag wil hebben en mensen die denken dat je wat beters kunt krijgen in deze tijd leven in een fantasiewereld, voor de beoogde middenmoot is hij goed genoeg,en heeft een jong talent ook nog een kans op speeltijd.
  • 3 Jul 2020 om 13:48
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:01
      Hij loopt bijna nergens 1 op 2. Dat klopt feitelijk gewoon niet... Ook niet bij Tsjechië.
    Aantal speelminuten delen op doelpunten en ja hoor bijna 1 op 2
  • 3 Jul 2020 om 13:25
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:01
      Haha Streuer, " ik houd van zuid amerikaans spitsen een neusje voor de goal en goed meevoetballend dus je hoeft geen houterige rus te verwachten" En dan met Necid aankomen, ha ha. ( geen rus fat weet ik maar wel het type dat hij juist niet wilde hebben ) Ik weet dat er weinig budget is maar als je goed scout zoals willem II en heracles dan kun je echt wel een leuke selectie samenstellen. Het is gewoon één grote puinhoop bij Twente, zonder visie of toekomstplan.
    Ik hou van spelers als Nyamar, Messi, Sanchez, maar je bent een lullo om te denken dat Twente spelers buiten de EU aan kan trekken, en dan liever B garnituur dan de C of D garnituur vol krassen en deuken van vorig jaar. Maar heb als meerdere in de gaten dat je gewoon loopt te zeiken, doe dat lekker op het scheithok
  • 3 Jul 2020 om 13:16
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:01
      Haha Streuer, " ik houd van zuid amerikaans spitsen een neusje voor de goal en goed meevoetballend dus je hoeft geen houterige rus te verwachten" En dan met Necid aankomen, ha ha. ( geen rus fat weet ik maar wel het type dat hij juist niet wilde hebben ) Ik weet dat er weinig budget is maar als je goed scout zoals willem II en heracles dan kun je echt wel een leuke selectie samenstellen. Het is gewoon één grote puinhoop bij Twente, zonder visie of toekomstplan.
    Als Streuer zegt dat hij houdt van zuidamerikaanse spitsen betekent dat nog niet dat FC Twente die ook gaat halen. Een niet-EU spelersalaris is 436.000 euro per jaar, dus zuidamerikanen gaan we niet zien bij Twente. Dat weet Streuer ook wel.
  • 3 Jul 2020 om 13:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 13:02
      Het blijft een matige spits.....1op2? Hahahahahaha van de 2 kansen schiet hij er 1 het stadion uit. Dat klopt!
    Zeur toch niet zo man, heb j heeft het ook tijden prima gedaan, en Jans kent die gast en kan hem mogelijk op niveau terug brengen. Je vergeet dat we nou eindelijk eens een goede TS hebben, maar al dat negatieve gezeik man er zijn wel meer spitsen geweest die er geen pepernoot meer inschoten of op zijspoor belanden en het hier goed hebben gedaan klaar. We kunnen bv geen Ünal kopen, of spelers in die categorie, maar dan maar iets mindere spelers, als de meesten maar van Twente zijn, en ik hoef al helemaal geen favorieten van Ted met schrammetje bleel dikke schram, of met een deukje bleek bijna Total los, nee dan geef me maar geen exoten meer maar jongens zonder deuken en schrammen, en die de eredivisie en het Nederlands voetbal kennen, dat aangevuld met 3 of 4 huurspelers die nog vrij moeten komen, en moeten echt versterking zijn. Je moet weer een team hebben dat herkenbaar is, het gras opvreten, en het publiek proberen te vermaken, en zo elk jaar stukje verder opbouwen tot we uit de shit zijn.
  • 3 Jul 2020 om 13:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:45
      Ie bunt nie wies, B garnituur, zeg je! Scoort 1 op 2 in het Tjechische elftal, loopt zijn hele carrière al ongeveer 1op2, en dat zelfs vorig jaar bij degradatie kandidaat nummer 1 ado den haag, en scoorde zelfs toen nog een hele mooie tegen psv, volgens mij weten sommigen hier nog steeds niet hoe het er financieet voorstaat hier, maar een paar jaar geleden was Necid nog een spits die ze liever hadden dan bijvoorbeeld castaignos, of bulikyn, vanaf Nkufo hebben we maar 1 spits gehad die echt goed was Unal daarna waa alles veel slechter dan Necid dat zal ik je wel vertellen, ik wil alle critcasters straks wel eens horen, als ie er tussen de 10 en 15 in heeft liggen volgend seizoen, en dat streuer heeft gezegd dat ie van creativiteit en braziliaantjes houd wil nog niet zeggen dat een op het moment haalbaar is, wie weet komt er wel een jong braziliaantje als leerling, Necid in de Bosman rol, of zoals Nkufo en de jong, ik zeg welkom Thomas Necid
    Statistieken Neced voor Tsjechië: 44 gespeeld 12 doelpunten. Hoe zie jij daar 1 op 2 in? Dat is op 4 wedstrijden na 1 op 4. Verder loopt hij nergens 1 op 2, op een half jaar Zwolle na.
  • 3 Jul 2020 om 13:07
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:44
      Bergreen heeft in tien jaar 9000 minuten gespeeld,Necid haalt dat aantal alleen al aan interlands en Europese wedstrijden en is fit.Heeft zijn jawoord gegeven volgens Tijs en komt dus,de trainer wil hem graag,dus aan hem om Necid op de goede manier te gebruiken, gewoon een goede spits, hopelijk een jong talent erachter,er komen er nog wel wat vrij bij de topclubs,en Bergreen is echt een heel seizoen zwak,ziek of misselijk geweest,zou me verbazen als hij nu de staf wel weet te overtuigen.Nog tijd zat,transferperiode loopt tot Oktober.
    Zo werd vuscic ook verguisd. Bleek toch een goede voetballer te zijn. Dus spelers afschrijven is makkelijk. Maar die nucid heeft toch helemaal niks gepresteerd bij ADO. Zou hij het wel doen bij Twente?
  • 3 Jul 2020 om 13:02
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:45
      Ie bunt nie wies, B garnituur, zeg je! Scoort 1 op 2 in het Tjechische elftal, loopt zijn hele carrière al ongeveer 1op2, en dat zelfs vorig jaar bij degradatie kandidaat nummer 1 ado den haag, en scoorde zelfs toen nog een hele mooie tegen psv, volgens mij weten sommigen hier nog steeds niet hoe het er financieet voorstaat hier, maar een paar jaar geleden was Necid nog een spits die ze liever hadden dan bijvoorbeeld castaignos, of bulikyn, vanaf Nkufo hebben we maar 1 spits gehad die echt goed was Unal daarna waa alles veel slechter dan Necid dat zal ik je wel vertellen, ik wil alle critcasters straks wel eens horen, als ie er tussen de 10 en 15 in heeft liggen volgend seizoen, en dat streuer heeft gezegd dat ie van creativiteit en braziliaantjes houd wil nog niet zeggen dat een op het moment haalbaar is, wie weet komt er wel een jong braziliaantje als leerling, Necid in de Bosman rol, of zoals Nkufo en de jong, ik zeg welkom Thomas Necid
    Het blijft een matige spits.....1op2? Hahahahahaha van de 2 kansen schiet hij er 1 het stadion uit. Dat klopt!
  • 3 Jul 2020 om 13:01
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:45
      Ie bunt nie wies, B garnituur, zeg je! Scoort 1 op 2 in het Tjechische elftal, loopt zijn hele carrière al ongeveer 1op2, en dat zelfs vorig jaar bij degradatie kandidaat nummer 1 ado den haag, en scoorde zelfs toen nog een hele mooie tegen psv, volgens mij weten sommigen hier nog steeds niet hoe het er financieet voorstaat hier, maar een paar jaar geleden was Necid nog een spits die ze liever hadden dan bijvoorbeeld castaignos, of bulikyn, vanaf Nkufo hebben we maar 1 spits gehad die echt goed was Unal daarna waa alles veel slechter dan Necid dat zal ik je wel vertellen, ik wil alle critcasters straks wel eens horen, als ie er tussen de 10 en 15 in heeft liggen volgend seizoen, en dat streuer heeft gezegd dat ie van creativiteit en braziliaantjes houd wil nog niet zeggen dat een op het moment haalbaar is, wie weet komt er wel een jong braziliaantje als leerling, Necid in de Bosman rol, of zoals Nkufo en de jong, ik zeg welkom Thomas Necid
    Hij loopt bijna nergens 1 op 2. Dat klopt feitelijk gewoon niet... Ook niet bij Tsjechië.
  • 3 Jul 2020 om 12:50
    Twente ook tegen emmen 5 september oefenen.
  • 3 Jul 2020 om 12:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:17
      Eens.Snap niet dat ze Necid willen
    Omdat het een goeie speler is.
  • 3 Jul 2020 om 12:45
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:54
      Totaal oneens TC, deze gast heeft bewezen het niveau aan te kunnen, en misschien kan Ron Jans hem de juiste prikkel geven. Tuurlijk afwachten is het altijd maar gewoon wel echte spits en speelt niet voor niet in nationale elftal, dus niet zo snel afschrijven, en een subtop spits in Europa kunnen we niet betalen TC. Ik reken op de klasse van Jans en Ulderink deze gast weer aan het voetballen te krijgen want je hebt nu in vergelijking met vele jaren trainers Jans, Ulderink die meer inzicht hebben dan 6 Pusic plus 6 GG te samen inzicht hebben. En spelers hebben soms het vertrouwen nodig.
    Ik ben iets gematigder t.o.v. Necid, want welke vleugelspelers komen er? Feit is namelijk wel dat Tomas niet iemand is die het spel kan maken.
  • 3 Jul 2020 om 12:45
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:58
      Necid is b-garnituur en gaat niets toevoegen. Kun je nog beter Bergmeen een kans geven.
    Ie bunt nie wies, B garnituur, zeg je! Scoort 1 op 2 in het Tjechische elftal, loopt zijn hele carrière al ongeveer 1op2, en dat zelfs vorig jaar bij degradatie kandidaat nummer 1 ado den haag, en scoorde zelfs toen nog een hele mooie tegen psv, volgens mij weten sommigen hier nog steeds niet hoe het er financieet voorstaat hier, maar een paar jaar geleden was Necid nog een spits die ze liever hadden dan bijvoorbeeld castaignos, of bulikyn, vanaf Nkufo hebben we maar 1 spits gehad die echt goed was Unal daarna waa alles veel slechter dan Necid dat zal ik je wel vertellen, ik wil alle critcasters straks wel eens horen, als ie er tussen de 10 en 15 in heeft liggen volgend seizoen, en dat streuer heeft gezegd dat ie van creativiteit en braziliaantjes houd wil nog niet zeggen dat een op het moment haalbaar is, wie weet komt er wel een jong braziliaantje als leerling, Necid in de Bosman rol, of zoals Nkufo en de jong, ik zeg welkom Thomas Necid
  • 3 Jul 2020 om 12:44
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:58
      Necid is b-garnituur en gaat niets toevoegen. Kun je nog beter Bergmeen een kans geven.
    Bergreen heeft in tien jaar 9000 minuten gespeeld,Necid haalt dat aantal alleen al aan interlands en Europese wedstrijden en is fit.Heeft zijn jawoord gegeven volgens Tijs en komt dus,de trainer wil hem graag,dus aan hem om Necid op de goede manier te gebruiken, gewoon een goede spits, hopelijk een jong talent erachter,er komen er nog wel wat vrij bij de topclubs,en Bergreen is echt een heel seizoen zwak,ziek of misselijk geweest,zou me verbazen als hij nu de staf wel weet te overtuigen.Nog tijd zat,transferperiode loopt tot Oktober.
  • 3 Jul 2020 om 12:29
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:23
      Wellicht wordt er nu gezocht naar typische buitenspelers die daadwerkelijk voorzetten afleveren. Daarmee ook terug naar de basis, rechtspoot op rechts en linkspoot op links. De gedachte erachter, verrassen door naar binnen te lopen ipv buitenom, om het andersom te zetten is inmiddels wel achterhaald.
    Als ze dat doen hadden ze dus beter Berggreen kunnen houden.
  • 3 Jul 2020 om 12:25
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:20
      Ligt dat (alleen) aan Necid? Tot vorig seizoen werd er door een aantal supporters nog gezegd dat Necid een versterking voor Twente zou zijn. Nu komt hij en wordt door velen af geserveerd.
    Klopt wat complete bullshit is, maar van mij mag hij komen, en laat anderen lekker verder dromen van betere spitsen, moet je ook een beter gevulde knip hebben. Maar sommigen denken dat er alles weer kan.....
  • 3 Jul 2020 om 12:23
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:18
      Het gaat niet eens om de discussie of Necid het niveau aankan. Dit is gewoon niet het type spits dat succesvol is hier de laatste jaren. Als je dan toch op de vleugels mensen hebt die een voorzet gaan geven had je beter Berggreen kunnen houden. Voetballen kan Necid niet zo goed net als bijvoorbeeld Boere. Dat type spelers hebben mensen nodig die voorzetten geven en niet naar binnenkruipen en dan scoren ze veel. Al zou je Dzeko of Weghorst halen zouden hun ook niet renderen zonder aanvoer. Een spits die wel zonder aanvoer kan renderen is bijvoorbeeld Samuel Armenteros. Unal was ook een spits die dat heel goed kon.
    Wellicht wordt er nu gezocht naar typische buitenspelers die daadwerkelijk voorzetten afleveren. Daarmee ook terug naar de basis, rechtspoot op rechts en linkspoot op links. De gedachte erachter, verrassen door naar binnen te lopen ipv buitenom, om het andersom te zetten is inmiddels wel achterhaald.
  • 3 Jul 2020 om 12:20
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:12
      Ik begrijp het niet zo goed, wat zijn dan de kwaliteiten van Necid. ADO was toch zonder Corona gewoon roemloos gedegradeerd?
    Ligt dat (alleen) aan Necid? Tot vorig seizoen werd er door een aantal supporters nog gezegd dat Necid een versterking voor Twente zou zijn. Nu komt hij en wordt door velen af geserveerd.
  • 3 Jul 2020 om 12:18
    Het gaat niet eens om de discussie of Necid het niveau aankan. Dit is gewoon niet het type spits dat succesvol is hier de laatste jaren. Als je dan toch op de vleugels mensen hebt die een voorzet gaan geven had je beter Berggreen kunnen houden. Voetballen kan Necid niet zo goed net als bijvoorbeeld Boere. Dat type spelers hebben mensen nodig die voorzetten geven en niet naar binnenkruipen en dan scoren ze veel. Al zou je Dzeko of Weghorst halen zouden hun ook niet renderen zonder aanvoer. Een spits die wel zonder aanvoer kan renderen is bijvoorbeeld Samuel Armenteros. Unal was ook een spits die dat heel goed kon.
  • 3 Jul 2020 om 12:15
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:57
      Necid heeft 44 interlands gespeeld voor Tsjechie.
    Oh dan zal het wel niets zijn voor FCTWENTE, lol !
  • 3 Jul 2020 om 12:12
    Ik begrijp het niet zo goed, wat zijn dan de kwaliteiten van Necid. ADO was toch zonder Corona gewoon roemloos gedegradeerd?
  • 3 Jul 2020 om 12:11
    Twente is voor spelers momenteel ook b-of c-keuze gezien de salaris-cap van 2 tot 2,25 ton.Jans vertrouwt er natuurlijk op dat Necid weer gaat "schitteren" zoals bij de eerdere samenwerking dan is de keuze logisch, hij weet wat Necid nodig heeft om goed te functioneren en heb er dan ook vertrouwen in dat hij daar de goede spelers bij zoekt.
  • 3 Jul 2020 om 12:10
    Prima spits Necid!
  • 3 Jul 2020 om 12:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:51
      Lijkt mij ook een goed plan, maar onze td’s zien het meer in een targetman. Een targetman kan wellicht wel als je in een 2 spitsensysteem speelt met bijv menig ernaast, zodat je een creatieveling en een afmaker vooraan hebt staan.
    Necid is de eerste spits ik verwacht toch nog een 2 spits wie weet,tot nu ben ik wel tevreden met wat er gebeurt binnen twente(Op de ontslagen mensen na natuurlijk)maar kww.
  • 3 Jul 2020 om 12:06
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:01
      Haha Streuer, " ik houd van zuid amerikaans spitsen een neusje voor de goal en goed meevoetballend dus je hoeft geen houterige rus te verwachten" En dan met Necid aankomen, ha ha. ( geen rus fat weet ik maar wel het type dat hij juist niet wilde hebben ) Ik weet dat er weinig budget is maar als je goed scout zoals willem II en heracles dan kun je echt wel een leuke selectie samenstellen. Het is gewoon één grote puinhoop bij Twente, zonder visie of toekomstplan.
    Jij bent echt geen supporter van Twente ik denk meer een oproer kraaier.
  • 3 Jul 2020 om 12:05
    • Quote van 3 Jul 2020 om 12:01
      Haha Streuer, " ik houd van zuid amerikaans spitsen een neusje voor de goal en goed meevoetballend dus je hoeft geen houterige rus te verwachten" En dan met Necid aankomen, ha ha. ( geen rus fat weet ik maar wel het type dat hij juist niet wilde hebben ) Ik weet dat er weinig budget is maar als je goed scout zoals willem II en heracles dan kun je echt wel een leuke selectie samenstellen. Het is gewoon één grote puinhoop bij Twente, zonder visie of toekomstplan.
    Inderdaad, en dan het spelersbudget de schuld geven . Terwijl je qua spelersbudget rustig in de middenmoot zit. Ik mag hopen dat naast necid ook nog een creatieve spits wordt gehaald.
  • 3 Jul 2020 om 12:01
    Haha Streuer, " ik houd van zuid amerikaans spitsen een neusje voor de goal en goed meevoetballend dus je hoeft geen houterige rus te verwachten" En dan met Necid aankomen, ha ha. ( geen rus fat weet ik maar wel het type dat hij juist niet wilde hebben ) Ik weet dat er weinig budget is maar als je goed scout zoals willem II en heracles dan kun je echt wel een leuke selectie samenstellen. Het is gewoon één grote puinhoop bij Twente, zonder visie of toekomstplan.
  • 3 Jul 2020 om 11:58
    Necid is b-garnituur en gaat niets toevoegen. Kun je nog beter Bergmeen een kans geven.
  • 3 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:54
      Totaal oneens TC, deze gast heeft bewezen het niveau aan te kunnen, en misschien kan Ron Jans hem de juiste prikkel geven. Tuurlijk afwachten is het altijd maar gewoon wel echte spits en speelt niet voor niet in nationale elftal, dus niet zo snel afschrijven, en een subtop spits in Europa kunnen we niet betalen TC. Ik reken op de klasse van Jans en Ulderink deze gast weer aan het voetballen te krijgen want je hebt nu in vergelijking met vele jaren trainers Jans, Ulderink die meer inzicht hebben dan 6 Pusic plus 6 GG te samen inzicht hebben. En spelers hebben soms het vertrouwen nodig.
    Necid heeft 44 interlands gespeeld voor Tsjechie.
  • 3 Jul 2020 om 11:54
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:41
      Tomáš Necid als spits moet je niet willen. Dan haal je weer een type spits als Boere in huis....


    Totaal oneens TC, deze gast heeft bewezen het niveau aan te kunnen, en misschien kan Ron Jans hem de juiste prikkel geven. Tuurlijk afwachten is het altijd maar gewoon wel echte spits en speelt niet voor niet in nationale elftal, dus niet zo snel afschrijven, en een subtop spits in Europa kunnen we niet betalen TC. Ik reken op de klasse van Jans en Ulderink deze gast weer aan het voetballen te krijgen want je hebt nu in vergelijking met vele jaren trainers Jans, Ulderink die meer inzicht hebben dan 6 Pusic plus 6 GG te samen inzicht hebben. En spelers hebben soms het vertrouwen nodig.
  • 3 Jul 2020 om 11:53
    Hopen dat het afketst
  • 3 Jul 2020 om 11:51
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:32
      Ik zie liever weer is een creatieve spits bij onze FC. Die lange harken heb ik het wel mee gehad. Zo n creatieveling als Unal destijds was kunnen we erg goed gebruiken !
    Lijkt mij ook een goed plan, maar onze td’s zien het meer in een targetman. Een targetman kan wellicht wel als je in een 2 spitsensysteem speelt met bijv menig ernaast, zodat je een creatieveling en een afmaker vooraan hebt staan.
  • 3 Jul 2020 om 11:50
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:48
      Ik hoop van niet
    Niks aan te hopen. Svente weet waar hij het over heeft.
  • 3 Jul 2020 om 11:48
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:45
      Dit gesprek is van eerder... ondertussen heeft hij zn jawoord gegeven en kan hij vandaag gepresenteerd worden.
    Ik hoop van niet
  • 3 Jul 2020 om 11:48
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:45
      Dit gesprek is van eerder... ondertussen heeft hij zn jawoord gegeven en kan hij vandaag gepresenteerd worden.
    Hier word ik niet echt vrolijk van kerel, maar goed....echt veel opties zullen er dan ook niet zijn vermoed ik. Daarom maar het beste van het slechtste pogen te halen. Toch bedankt voor de info Tys. ;)
  • 3 Jul 2020 om 11:45
    Dit gesprek is van eerder... ondertussen heeft hij zn jawoord gegeven en kan hij vandaag gepresenteerd worden.
  • 3 Jul 2020 om 11:41
    Tomáš Necid als spits moet je niet willen. Dan haal je weer een type spits als Boere in huis....


  • 3 Jul 2020 om 11:37
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:25
      Ze hebben geen haast. Doorschakelen maar een andere spits dus. Graag of niet!
    Idd tijd dat deze spelertjes de dienst uit willen maken moet eens voorbij zijn , geen hoogvlieger, misschien geschikt als tweede spits plan b
  • 3 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:32
      Ik zie liever weer is een creatieve spits bij onze FC. Die lange harken heb ik het wel mee gehad. Zo n creatieveling als Unal destijds was kunnen we erg goed gebruiken !
    Helemaal mee eens , types necid hebben het de afgelopen decennia niet waargemaakt in de veste.
  • 3 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:32
      Ik zie liever weer is een creatieve spits bij onze FC. Die lange harken heb ik het wel mee gehad. Zo n creatieveling als Unal destijds was kunnen we erg goed gebruiken !
    Helemaal mee eens, maar die zijn er niet voor het oprapen en als ze er al zijn, dan hangt er een prijskaartje aan.
  • 3 Jul 2020 om 11:32
    Ik zie liever weer is een creatieve spits bij onze FC. Die lange harken heb ik het wel mee gehad. Zo n creatieveling als Unal destijds was kunnen we erg goed gebruiken !
  • 3 Jul 2020 om 11:30
    • Quote van 3 Jul 2020 om 11:25
      Ze hebben geen haast. Doorschakelen maar een andere spits dus. Graag of niet!
    Inderdaad!
  • 3 Jul 2020 om 11:26
    Necis Nice to have maar zeker geen buitencatergorie gewoon doorschakelen.
  • 3 Jul 2020 om 11:25
    Ze hebben geen haast. Doorschakelen maar een andere spits dus. Graag of niet!
  • 3 Jul 2020 om 11:17