'FC Twente verwikkeld in transferstrijd met Willem II'

75
'FC Twente verwikkeld in transferstrijd met Willem II'

Na de komst van Gijs Smal hoopt FC Twente snel meer spelers tot een overstap naar Enschede te kunnen verleiden. Volgens clubwatcher Tijmen van Wissing is FC Twente met Willem II verwikkeld in een transferstrijd. 

"Ze zijn bezig met een speler waarbij ook Willem II op de loer ligt", onthult Van Wissing bij De Oosttribune. "Dat moeten we ook in de gaten houden want Willem II heeft wel Europees voetbal te bieden."

Jan van Staa denkt dat het heel lastig wordt voor FC Twente om Willem II af te troeven. "Dat is ook het punt op dit moment. Je zit allemaal in dezelfde vijver te vissen. Je moet dan kijken naar financiën, de concurrentie zit niet stil."

"En als je op dit moment moet kiezen… Willem II is een rustige, stabiele club met Europees voetbal. Daar zullen spelers nu sneller voor kiezen", concludeert Van Staa. "Wat het voordeel van FC Twente is, is de achterban, het stadion en de uitstraling van de club."

 

75 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jul 2020 om 13:06
    Als Elia hier niet heen wil voor 2 ton gewoon direct doorschakelen. Streuer en Jans mikken hoog en willen veel voor weinig. Een aantal keer nee te horen krijgen is ingecalculeerd. Een aantal jaar terug gaf de toenmalige TD iedereen die de bal drie keer kon hooghouden een contract gelijk aan ons huidige salarisplafond.
  • 4 Jul 2020 om 11:03
    • Quote van 3 Jul 2020 om 22:04
      Weet ik iriteer me er altijd dood. Eerst roepen dat twents een serieuze optie zou kunnen zijn en graag terug willen komen. Hij heeft meer dan genoeg verdient. Tuurlijk snap ik dat als je meer kunt krijgen je liever ergens anders heen gaat. Maar als je eerst bijna over club liefde begin en weet hoe de club ervoor staat en dan dit doet. Dan komt bij mij het sentiment erin en mijn gevoel zegt dat hij dan ook flikker lekker een eind op. Maar mn hoofd zegt wel dat zulke spelers geen voorkeur meer voor twente hebben dus als je ze kunt krijgen doen. Maar ik baal er wel van.
    Je moet dat romantische niet overschatten. In de tijd dat zij nog bij Twente speelden was de situatie compleet anders. We zaten al in de lift omhoog. In geval van Elia is de romantiek nog anders omdat hij hier niet opgegroeid is. Bekijk je het geval Robben. Hij is een familie mens. Hij en zijn vrouw zijn geboren Groninger. Beide ouders wonen daar nog.... en wellicht nog belangrijker Hij heeft hooguit een jaar bij het eerste gespeeld. Toen ging hij al naar PSV
  • 3 Jul 2020 om 22:04
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:50
      Sowieso salaris. Hij kan elders het 8 a 10 voudige ‘pakken’ . Richt de pijlen maar op andere spelers.
    Weet ik iriteer me er altijd dood. Eerst roepen dat twents een serieuze optie zou kunnen zijn en graag terug willen komen. Hij heeft meer dan genoeg verdient. Tuurlijk snap ik dat als je meer kunt krijgen je liever ergens anders heen gaat. Maar als je eerst bijna over club liefde begin en weet hoe de club ervoor staat en dan dit doet. Dan komt bij mij het sentiment erin en mijn gevoel zegt dat hij dan ook flikker lekker een eind op. Maar mn hoofd zegt wel dat zulke spelers geen voorkeur meer voor twente hebben dus als je ze kunt krijgen doen. Maar ik baal er wel van.
  • 3 Jul 2020 om 21:50
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:39
      Dit was vanaf het begin al lastig. Maar hoezo is elia lastig? Feyenoord gaat hij niet doen. Zag net dat ze bij feyeniord met linsen akkoord zijn. Elia gaat niet naar Rotterdam om de bank te zitten. Dat blijft ado voor alsnog over. Waar zit het op vast dan? Salaris? Teken geld is wat ik gehoord heb. Maar daar ben ik niet zeker van.
    Sowieso salaris. Hij kan elders het 8 a 10 voudige ‘pakken’ . Richt de pijlen maar op andere spelers.
  • 3 Jul 2020 om 21:47
    Elia, naar wat ik her en der lees, is bezig met besiktas en sivasspor.
  • 3 Jul 2020 om 21:39
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:33
      Elia gaat erg lastig worden. Ze hebben al een paar serieuze afzeggingen gehad waarop ze gehoopt hadden. Streuer moet, ondanks de frisse blik, wel uitkijken dat die niet te hoog van de toren gaat blazen.
    Dit was vanaf het begin al lastig. Maar hoezo is elia lastig? Feyenoord gaat hij niet doen. Zag net dat ze bij feyeniord met linsen akkoord zijn. Elia gaat niet naar Rotterdam om de bank te zitten. Dat blijft ado voor alsnog over. Waar zit het op vast dan? Salaris? Teken geld is wat ik gehoord heb. Maar daar ben ik niet zeker van.
  • 3 Jul 2020 om 21:33
    Elia gaat erg lastig worden. Ze hebben al een paar serieuze afzeggingen gehad waarop ze gehoopt hadden. Streuer moet, ondanks de frisse blik, wel uitkijken dat die niet te hoog van de toren gaat blazen.
  • 3 Jul 2020 om 21:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:42
      Advidjaj binnenhalen of zijn jullie de interesse van PSV en Ajax destijds vergeten. Als deze speler opbloeit kun je er goede statiegeld aan verdienen
    Die hayballa van NAC ligt er uut en hij was nog wel zo goed volgens jou lijstje
  • 3 Jul 2020 om 21:08
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:46
      Jij bent gewoon voor dat kleine clubje in Tokkie town, man nog ff paar jaar uit de schuld werken en dan staan we gewoon weer structureel boven jullie en jij moet echt oprotten naar Erve Asito kloothommel.
    Waar heb je het over??? Jij bent nog dommer dan een downie..
  • 3 Jul 2020 om 21:06
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:29
      Tja, denk eerlijk gezegd dat wij de komende jaren nog mogen dromen.
      Willem 2 heeft het afgelopen seizoen heel goed gedaan. Complimenten aan die collega.
      Of ze ver komen? Ik hoop het wel. Goed voor de punten. Als ze een goed elftal neerzetten kun je zomaar de kwartfinales halen. Willem 2 is ook niet stil blijven staan. Kun je niet meer vergelijken met het willem 2 van een paar jaar terug.
    Dat denk ik ook :( maar helaas zien velen dat niet...
  • 3 Jul 2020 om 20:52
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:42
      Advidjaj binnenhalen of zijn jullie de interesse van PSV en Ajax destijds vergeten. Als deze speler opbloeit kun je er goede statiegeld aan verdienen
    Ooit had hij bij Schalke zelfs een gelimiteerde afkoopsom van 47 miljoen in zijn contract. Afgelopen seizoen vertrok hij echter met stille trom bij het gedegradeerde Heart of Midlothian in Schotland. Dan weet je dus dat het ernstig verkeerd gegaan met zijn carrière. Als jij denkt dat Ron Jans over superkrachten beschikt en dat hem lukt wat al de voorgaande trainers van Avdjaj niet lukt dan moet je daar vooral in blijven geloven. Zelf ben ik liever wat minder naïef.
  • 3 Jul 2020 om 20:46
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:42
      Advidjaj binnenhalen of zijn jullie de interesse van PSV en Ajax destijds vergeten. Als deze speler opbloeit kun je er goede statiegeld aan verdienen
    +100
  • 3 Jul 2020 om 20:45
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:42
      Advidjaj binnenhalen of zijn jullie de interesse van PSV en Ajax destijds vergeten. Als deze speler opbloeit kun je er goede statiegeld aan verdienen
    Precies dat dus.
  • 3 Jul 2020 om 20:42
    Advidjaj binnenhalen of zijn jullie de interesse van PSV en Ajax destijds vergeten. Als deze speler opbloeit kun je er goede statiegeld aan verdienen
  • 3 Jul 2020 om 20:36
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:28
      Ron Jans is slim genoeg om te weten dat je je vingers aan dat soort spelers moet willen branden. Hij is bij net iets teveel clubs mislukt. Dat is vast niet zonder reden.
    Kijk even naar arnautovic die heeft hetzelfde maar hier niet. Moeilijke jongens vragen een andere aanpak. Maar laten ff kijken kf het echt om hem gaat en of hij tekent.
  • 3 Jul 2020 om 20:28
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:19
      Een trainer ala ten hag of ron jans kon nog wel een slim genoeg zijn om een goede verstandhouding met hem te krijgen.
    Ron Jans is slim genoeg om te weten dat je je vingers aan dat soort spelers moet willen branden. Hij is bij net iets teveel clubs mislukt. Dat is vast niet zonder reden.
  • 3 Jul 2020 om 20:27
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:11
      In het geval van Avdjaj moet die juiste trainer hoogstwaarschijnlijk nog geboren worden.
    Ik denk dat Jans wel een type is die met moeilijke personen om kan gaan.
  • 3 Jul 2020 om 20:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:12
      Ach kerel dat gaat wel degelijk gebeuren, als de schulden grotendeels weg zijn moet jij maar eens kijken hoe snel dat gaat gebeuren.
    Maken wij dat nog mee in ons leven?
  • 3 Jul 2020 om 20:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:11
      In het geval van Avdjaj moet die juiste trainer hoogstwaarschijnlijk nog geboren worden.
    Een trainer ala ten hag of ron jans kon nog wel een slim genoeg zijn om een goede verstandhouding met hem te krijgen.
  • 3 Jul 2020 om 20:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:57
      Nee, gaat niet meer gebeuren. De eerst komende 10 jaar voetballen we om degradatie.
      De club is kapot zolang er geen ambities meer zijn en mijn steeds achter de feiten blijft aanlopen. Het is elk jaar weer een gok. Er komt geen geld binnen. Nu in coronatijd al helemaal niet. Pomp er 50 miljoen in dan kun je pas opnieuw beginnen. Dit is achter de feiten aanlopen en hopen op beter weten.
    Ach kerel dat gaat wel degelijk gebeuren, als de schulden grotendeels weg zijn moet jij maar eens kijken hoe snel dat gaat gebeuren.
  • 3 Jul 2020 om 20:11
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:05
      Precies. Persoonlijk hou ik wel van dat type "moeilijke" jongens hebben altijd wel bravoure en onder de juiste trainer zijn ze goud. tyoe arnautovic.
    In het geval van Avdjaj moet die juiste trainer hoogstwaarschijnlijk nog geboren worden.
  • 3 Jul 2020 om 20:05
    • Quote van 3 Jul 2020 om 20:00
      moeilijk Ventje maar als Ron die Avdyai in de klauwen kan houden heb je idd een toppertje die word dan helemaal gek in in onze veste..
    Precies. Persoonlijk hou ik wel van dat type "moeilijke" jongens hebben altijd wel bravoure en onder de juiste trainer zijn ze goud. tyoe arnautovic.
  • 3 Jul 2020 om 20:00
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:37
      Precies. Al heb ik wel voorkeur voor elia boven bijvoorbeeld john. Maar als streuer erin kan slagen avdijai op te halen dan dat liever. Kun je ook nog transferwaarde creëeren.
    moeilijk Ventje maar als Ron die Avdyai in de klauwen kan houden heb je idd een toppertje die word dan helemaal gek in in onze veste..
  • 3 Jul 2020 om 19:57
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:35
      Elia gaat niet komen is een geldwolf die gaat echt niet naar twente
    Had hier ergens gelezen dat Plet komt?
  • 3 Jul 2020 om 19:57
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:35
      Onze tijden komen ook wel weer, daar ben ik niet bang voor, maar handhaving, en dan schuldenvrij doorstoten naar de subtop en dat gaat gebeuren wan in potentie zijn we vele malen groter dan Willen 2 en ja ook AZ, die tijden komen voor ons ook weer zeker weten.
    Nee, gaat niet meer gebeuren. De eerst komende 10 jaar voetballen we om degradatie.
    De club is kapot zolang er geen ambities meer zijn en mijn steeds achter de feiten blijft aanlopen. Het is elk jaar weer een gok. Er komt geen geld binnen. Nu in coronatijd al helemaal niet. Pomp er 50 miljoen in dan kun je pas opnieuw beginnen. Dit is achter de feiten aanlopen en hopen op beter weten.
  • 3 Jul 2020 om 19:41
    Ik heb net elia zelf gevraagd over wat Jack zei en of het klopt en hij zegt: “wie is Jack” en hij zegt: “niemand van nl gesproken”
  • 3 Jul 2020 om 19:37
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:33
      Precies, zijn genoeg (jongere) alternatieven.
    Precies. Al heb ik wel voorkeur voor elia boven bijvoorbeeld john. Maar als streuer erin kan slagen avdijai op te halen dan dat liever. Kun je ook nog transferwaarde creëeren.
  • 3 Jul 2020 om 19:35
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:27
      Verbaast me niks
    Elia gaat niet komen is een geldwolf die gaat echt niet naar twente
  • 3 Jul 2020 om 19:35
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:29
      Tja, denk eerlijk gezegd dat wij de komende jaren nog mogen dromen.
      Willem 2 heeft het afgelopen seizoen heel goed gedaan. Complimenten aan die collega.
      Of ze ver komen? Ik hoop het wel. Goed voor de punten. Als ze een goed elftal neerzetten kun je zomaar de kwartfinales halen. Willem 2 is ook niet stil blijven staan. Kun je niet meer vergelijken met het willem 2 van een paar jaar terug.
    Onze tijden komen ook wel weer, daar ben ik niet bang voor, maar handhaving, en dan schuldenvrij doorstoten naar de subtop en dat gaat gebeuren wan in potentie zijn we vele malen groter dan Willen 2 en ja ook AZ, die tijden komen voor ons ook weer zeker weten.
  • 3 Jul 2020 om 19:34
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      W weten toch dat er geen geld is? Al een paar jaar om die stap naar boven weer te maken, maar het einde komt langzaam in zicht. En dat Willen 2 Europa in gaat is mooi, maar denk jij dat Willem 2ver komt? Als je die eerste wedstrijden niet doorkomt moet er geld bij in Tilburg. En welke club is wat uitstraling, achterban, stadion, supporters, nou mooier Willem 2 of Twente?? Nou dat is niet zo moeilijk toch???
    je hebt gelijk Willem2 zn begroting totaal is maar 12,5 milj. net zo groot als die van dat boerenerf...stelt dus eigenlijk niks voor..
  • 3 Jul 2020 om 19:33
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:29
      Ja dat is het ook. Maar die jack heeft er veel vaker naast gezeten. Die kun je niet serieus nemen. Als het wel zo is is dat jammer but only time can tell.
    Precies, zijn genoeg (jongere) alternatieven.
  • 3 Jul 2020 om 19:29
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:27
      Ik weet ik ook niet of het waar is, maar ik vond het wel opvallend dat die dat zei.
    Ja dat is het ook. Maar die jack heeft er veel vaker naast gezeten. Die kun je niet serieus nemen. Als het wel zo is is dat jammer but only time can tell.
  • 3 Jul 2020 om 19:29
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      W weten toch dat er geen geld is? Al een paar jaar om die stap naar boven weer te maken, maar het einde komt langzaam in zicht. En dat Willen 2 Europa in gaat is mooi, maar denk jij dat Willem 2ver komt? Als je die eerste wedstrijden niet doorkomt moet er geld bij in Tilburg. En welke club is wat uitstraling, achterban, stadion, supporters, nou mooier Willem 2 of Twente?? Nou dat is niet zo moeilijk toch???
    Tja, denk eerlijk gezegd dat wij de komende jaren nog mogen dromen.
    Willem 2 heeft het afgelopen seizoen heel goed gedaan. Complimenten aan die collega.
    Of ze ver komen? Ik hoop het wel. Goed voor de punten. Als ze een goed elftal neerzetten kun je zomaar de kwartfinales halen. Willem 2 is ook niet stil blijven staan. Kun je niet meer vergelijken met het willem 2 van een paar jaar terug.
  • 3 Jul 2020 om 19:27
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:26
      Ik heb wat anders gehoord. Maar jack is niet echt een betrouwbare bron. Ik hoop niet dat hij ergens anders heen gaat. Heb hem er graag bij.
    Ik weet ik ook niet of het waar is, maar ik vond het wel opvallend dat die dat zei.
  • 3 Jul 2020 om 19:27
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      Off: Jack van Gelder zegt dat Elia met iets anders bezig is dan FC Twente en dat de FC Twente supporters niet op Elia hoeven te rekenen.
    Verbaast me niks
  • 3 Jul 2020 om 19:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      Off: Jack van Gelder zegt dat Elia met iets anders bezig is dan FC Twente en dat de FC Twente supporters niet op Elia hoeven te rekenen.
    Ik heb wat anders gehoord. Maar jack is niet echt een betrouwbare bron. Ik hoop niet dat hij ergens anders heen gaat. Heb hem er graag bij.
  • 3 Jul 2020 om 19:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      Waar zegt deze opper Jood dat??
    Bij paniekvoetbal op ziggo sport.
  • 3 Jul 2020 om 19:22
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:22
      Off: Jack van Gelder zegt dat Elia met iets anders bezig is dan FC Twente en dat de FC Twente supporters niet op Elia hoeven te rekenen.
    Waar zegt deze opper Jood dat??
  • 3 Jul 2020 om 19:22
    Off: Jack van Gelder zegt dat Elia met iets anders bezig is dan FC Twente en dat de FC Twente supporters niet op Elia hoeven te rekenen.
  • 3 Jul 2020 om 19:22
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:53
      Wij zitten helemaal niet in Europa. Die drie jaar straf is ondertussen al 5 jaar straf en het kan wel 10 jaar straf worden als er geen geld wordt verdiend.
      Wij doen mee voor spek en bonen. Willem 2 gaat gewoon Europa in!
    W weten toch dat er geen geld is? Al een paar jaar om die stap naar boven weer te maken, maar het einde komt langzaam in zicht. En dat Willen 2 Europa in gaat is mooi, maar denk jij dat Willem 2ver komt? Als je die eerste wedstrijden niet doorkomt moet er geld bij in Tilburg. En welke club is wat uitstraling, achterban, stadion, supporters, nou mooier Willem 2 of Twente?? Nou dat is niet zo moeilijk toch???
  • 3 Jul 2020 om 19:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:55
      Elia zit in het vliegtuig
    Hou toch op te zeiken man je verzint zo maar wat.
  • 3 Jul 2020 om 19:10
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:55
      Elia zit in het vliegtuig
    Nee Hij is onderweg naar z’n uit wedstrijd
  • 3 Jul 2020 om 19:09
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:46
      Jij bent gewoon voor dat kleine clubje in Tokkie town, man nog ff paar jaar uit de schuld werken en dan staan we gewoon weer structureel boven jullie en jij moet echt oprotten naar Erve Asito kloothommel.
    Zo gauw ze daar weer op normaal gras gaan spelen liggen ze er al uit. Daar moeten ze hun hele beleid weer op gaan afstellen en dat duurt even..
  • 3 Jul 2020 om 19:06
    Wij mogen ook gewoon weer naar Emmen in Europa.....
  • 3 Jul 2020 om 19:05
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:55
      Elia zit in het vliegtuig
    Volgensmij komen er geen vliegtuigen vanuit Turkije. Staat nog steeds op onveilige land geregistreerd.
  • 3 Jul 2020 om 19:04
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:55
      Elia zit in het vliegtuig
    Hoe weet je dat?
  • 3 Jul 2020 om 19:00
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:39
      Met Willem II mag je een keer twee potjes spelen tegen een club uit Oekraïne of Servië voor lege stadions. Dat is dan je 'Europees voetbal'. Om daar nou een contract voor een paar jaar voor te tekenen....
    Niks mis mee, niet te groot voor voelen zijn op zich fantastische tripjes.
  • 3 Jul 2020 om 18:55
    Elia zit in het vliegtuig
  • 3 Jul 2020 om 18:53
    Maar hoe dan Europese wedstrijden dat is zo voorbij voor Willem 2
  • 3 Jul 2020 om 18:53
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:00
      Als 1 rondje europeesch voetbal al de doorslag moet geven...
    Wij zitten helemaal niet in Europa. Die drie jaar straf is ondertussen al 5 jaar straf en het kan wel 10 jaar straf worden als er geen geld wordt verdiend.
    Wij doen mee voor spek en bonen. Willem 2 gaat gewoon Europa in!
  • 3 Jul 2020 om 18:50
    Wout Weghorst staat in de belangstelling van Arsenal maar heeft aangegeven ooit nog voor ons te willen spelen.
  • 3 Jul 2020 om 18:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:32
      Kom maar wat een heerlijke dag zal dat zijn, kerel dat is nog beter als de presentatie van een nieuwe speler.. Kom aub
    Die durft niet. Schijt hij gelijk in zijn broek.
  • 3 Jul 2020 om 18:46
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:27
      Ook huilie huilie. Internethero. De rollen in twente zijn nu omgedraaid! Snap dat nou eens. En ben absoluut niet voor heracles..
    Jij bent gewoon voor dat kleine clubje in Tokkie town, man nog ff paar jaar uit de schuld werken en dan staan we gewoon weer structureel boven jullie en jij moet echt oprotten naar Erve Asito kloothommel.
  • 3 Jul 2020 om 18:39
    Met Willem II mag je een keer twee potjes spelen tegen een club uit Oekraïne of Servië voor lege stadions. Dat is dan je 'Europees voetbal'. Om daar nou een contract voor een paar jaar voor te tekenen....
  • 3 Jul 2020 om 18:33
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:30
      LB: Elia SP: Armenteros RB: Menig AM: Avdijaj en we spelen elke verdediging kapot met prachtig combinatievoetbal.
    Een keer geen trage en grote spits die voorzetten moet hebben.
  • 3 Jul 2020 om 18:32
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:26
      Huilie huilie jij.. internethero. Maar pas op ik weet nog steeds waar je woont. Je ip gehacked :)
    Kom maar wat een heerlijke dag zal dat zijn, kerel dat is nog beter als de presentatie van een nieuwe speler.. Kom aub
  • 3 Jul 2020 om 18:30
    LB: Elia SP: Armenteros RB: Menig AM: Avdijaj en we spelen elke verdediging kapot met prachtig combinatievoetbal.
  • 3 Jul 2020 om 18:27
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:17
      Dit gaat echt niet om ola John. Ga lekker je club heracles lastig vallen.
    Ook huilie huilie. Internethero. De rollen in twente zijn nu omgedraaid! Snap dat nou eens. En ben absoluut niet voor heracles..
  • 3 Jul 2020 om 18:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:23
      Ja zou ook goed kunnen. Hele goede voetballer en omdat Jans goed is met lastige jongens kan dat wel is een topcombi worden bij ons.
    100+
  • 3 Jul 2020 om 18:26
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:21
      Flikker op gek lekker naar Erve Asito
    Huilie huilie jij.. internethero. Maar pas op ik weet nog steeds waar je woont. Je ip gehacked :)
  • 3 Jul 2020 om 18:25
    Het gaat waarschijnlijk over avdijaj z'n contract wordt niet verlengd
  • 3 Jul 2020 om 18:23
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:22
      Avdijai
    Ja zou ook goed kunnen. Hele goede voetballer en omdat Jans goed is met lastige jongens kan dat wel is een topcombi worden bij ons.
  • 3 Jul 2020 om 18:22
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:58
      Weet iemand toevallig over wie het gaat?
    Avdijai
  • 3 Jul 2020 om 18:21
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:03
      Ola john
    Flikker op gek lekker naar Erve Asito
  • 3 Jul 2020 om 18:19
    Armenteros? Heeft een verleden bij Willem II
  • 3 Jul 2020 om 18:19
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:00
      Als 1 rondje europeesch voetbal al de doorslag moet geven...
    Haha, mijn gedachten !
  • 3 Jul 2020 om 18:17
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:03
      Ola john
    Dit gaat echt niet om ola John. Ga lekker je club heracles lastig vallen.
  • 3 Jul 2020 om 18:17
    Denk dat streuer eerst met spelers onderhandeld en dat die later opeens alle namen zeg dat die aankomt Bie Twente
  • 3 Jul 2020 om 18:17
    Denk dat streuer eerst met spelers onderhandeld en dat die later opeens alle namen zeg dat die aankomt Bie Twente
  • 3 Jul 2020 om 18:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:00
      Als 1 rondje europeesch voetbal al de doorslag moet geven...
    Als het om een buitenlandse speler gaat, mag str dat in zijn oor verluisteren.
  • 3 Jul 2020 om 18:05
    • Quote van 3 Jul 2020 om 18:00
      Als 1 rondje europeesch voetbal al de doorslag moet geven...
    Ik kan me voorstellen dat je als speler, zonder clubvoorkeur, kiest voor Willem2. Willem2 speelde vorig seizoen om Europese plekken (en hebben dat gehaald), terwijl het bij ons 1 grote puinhoop was en wij in degradatienood zitten. Daarbij komt dus kijken dat je bij Willem2 Europees speelt en je waarschijnlijk meer verdiend. Heel gek vind ik het niet!
  • 3 Jul 2020 om 18:03
    • Quote van 3 Jul 2020 om 17:58
      Weet iemand toevallig over wie het gaat?
    Ola john
  • 3 Jul 2020 om 18:01
    Als ze graag zo interessant willen doen, geef dan ook gelijk een naam.
  • 3 Jul 2020 om 18:00
    Als 1 rondje europeesch voetbal al de doorslag moet geven...
  • 3 Jul 2020 om 17:58
    Weet iemand toevallig over wie het gaat?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›