Elia niet terug naar FC Twente: ''Die is met iets anders bezig''

40
Elia niet terug naar FC Twente: ''Die is met iets anders bezig''

Eljero Elia staat niet voor een terugkeer bij zijn oude club FC Twente. Volgens Jack van Gelder is de aanvaller op dit moment niet bezig met een comeback op de Nederlandse velden.

"Ik heb geregeld contact met Elia en die is met iets anders bezig", zo begint de presentator in Paniekvoetbal van Ziggo Sport. "Twente speelt op dit moment niet. Zoals het er nu voorstaat, gaat hij zeker niet naar FC Twente."

De Oranje-international is wel bezig met een transfer. "Hij zei dat hij met iets heel leuks bezig is. Ik vroeg of het Feyenoord was, en toen zei hij heel cryptisch: ‘Nee, ik zit niet bij Rob Jansen in de stal.’ (…) Ik heb gevraagd naar Twente en hij zei dat hij op dit moment met iets anders bezig is."

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jul 2020 om 18:01
    In eerste instantie denk je “ja” als je die namen hoort, maar ze missen het heilige vuur dat je nodig hebt na zo’n carrière, niet dat je het meteen ook ziet bij de jongere spelers, maar als ze El Ahmadi halen dan is het wel even voldoende en eventueel Douglas, dat zijn spelers die mentaliteit heb en er blind voor gaan.
  • 4 Jul 2020 om 17:12
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:29
      ok. dan is wel duidelijk dat hij naar ADO gaat als Hagenees zijnde.
    Hij zegt toch duidelijk fijne stad?
  • 4 Jul 2020 om 15:32
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:57
      Een zaakwaarnemer behartigd de belangen van de speler, dus de speler hoort de zaakwaarnemer te betalen.
    jij snap mijn punt niet die ik wilde maken.
  • 4 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:31
      Elia heeft al jaren gecasht. Als hij wil cashen dan blijft hij wel in Istanboel. Hij heeft zelf aangegeven dat dat nu niet meer belangrijk voor hem is. Zijn focus is meer op zijn gezin in een fijne stad krijgen en nog een paar jaar genieten van het spelletje.
    ok. dan is wel duidelijk dat hij naar ADO gaat als Hagenees zijnde.
  • 4 Jul 2020 om 14:31
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:48
      Elia gaat chashen en dat kan niet bij FCT. logisch dat hij niet komt.
    Elia heeft al jaren gecasht. Als hij wil cashen dan blijft hij wel in Istanboel. Hij heeft zelf aangegeven dat dat nu niet meer belangrijk voor hem is. Zijn focus is meer op zijn gezin in een fijne stad krijgen en nog een paar jaar genieten van het spelletje.
  • 4 Jul 2020 om 14:29
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:15
      John, die komt wel !
    Ja net als Elia en Karim.....
  • 4 Jul 2020 om 14:15
    • Quote van 4 Jul 2020 om 02:57
      Mooi geen Elia geen el amhadi geen john nix van die oude meuk
    John, die komt wel !
  • 4 Jul 2020 om 13:57
    • Quote van 4 Jul 2020 om 10:10
      als dat zo is dan maakt FCT zo wie zo geen kans. er is geen ruimte bij ons om een zaakwaarnemer wat te laten verdienen.
    Een zaakwaarnemer behartigd de belangen van de speler, dus de speler hoort de zaakwaarnemer te betalen.
  • 4 Jul 2020 om 10:10
    • Quote van 4 Jul 2020 om 10:04
      Kijk, Elia zelf doet niets! Maar we praten over zijn zaakwaarnemer en daarover weten we niets.
    als dat zo is dan maakt FCT zo wie zo geen kans. er is geen ruimte bij ons om een zaakwaarnemer wat te laten verdienen.
  • 4 Jul 2020 om 10:04
    Kijk, Elia zelf doet niets! Maar we praten over zijn zaakwaarnemer en daarover weten we niets.
  • 4 Jul 2020 om 09:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:51
      Gokje ....Die gaat naar ADO Den Haag
    Denk je? Ik niet, en ik geloof die kale opper Jood van Gelder ook niet.
  • 4 Jul 2020 om 09:51
    Gokje ....Die gaat naar ADO Den Haag
  • 4 Jul 2020 om 09:48
    Elia gaat chashen en dat kan niet bij FCT. logisch dat hij niet komt.
  • 4 Jul 2020 om 08:16
    We moeten Jack van Gelder niet gaan geloven, die komt uit het verkeerde nest.
  • 4 Jul 2020 om 02:57
    Mooi geen Elia geen el amhadi geen john nix van die oude meuk
  • 4 Jul 2020 om 02:40
    • Quote van 4 Jul 2020 om 01:43
      Jongens ik wil iedereen geloven maar waar staat dat hij niet met Jack van Gelder praat?
    Op insta
  • 4 Jul 2020 om 01:43
    Jongens ik wil iedereen geloven maar waar staat dat hij niet met Jack van Gelder praat?
  • 4 Jul 2020 om 01:37
    • Quote van 4 Jul 2020 om 00:59
      Waarom zou je een villa bouwen in NL en voetballen in de woestijn
    Waarom niet?
  • 4 Jul 2020 om 01:09
    Ach weet het zou top zijn als hij komt als hij niet komt ook prima maar die galbak van gelder ben ik wel zo zat eerst zeuren of elia en daarna over sneijder wat een zeurvent
  • 4 Jul 2020 om 00:59
    • Quote van 4 Jul 2020 om 00:38
      Geloof me deze jonge gaat nog even de woestijn in om te cashen dit zijn geen club voetballers maar broodvoetballers en ik geef ze groot gelijk,maar zou fijn zijn als ze dan eerlijk zijn en niet dat gezever over afsluiten bij je grote liefde waar je alles aan te danken hebt!!!!
    Waarom zou je een villa bouwen in NL en voetballen in de woestijn
  • 4 Jul 2020 om 00:59
    • Quote van 4 Jul 2020 om 00:38
      Geloof me deze jonge gaat nog even de woestijn in om te cashen dit zijn geen club voetballers maar broodvoetballers en ik geef ze groot gelijk,maar zou fijn zijn als ze dan eerlijk zijn en niet dat gezever over afsluiten bij je grote liefde waar je alles aan te danken hebt!!!!
    Waarom zou je een villa bouwen in NL en voetballen in de woestijn
  • 4 Jul 2020 om 00:39
    • Quote van 3 Jul 2020 om 23:49
      Wat Elia zegt dat klopt uiteraard precies, want zo zijn voetballers. Een voetballer zal nooit de boel voor de gek houden.....
    Hahaha jij snapt het!
  • 4 Jul 2020 om 00:38
    Geloof me deze jonge gaat nog even de woestijn in om te cashen dit zijn geen club voetballers maar broodvoetballers en ik geef ze groot gelijk,maar zou fijn zijn als ze dan eerlijk zijn en niet dat gezever over afsluiten bij je grote liefde waar je alles aan te danken hebt!!!!
  • 4 Jul 2020 om 00:33
    Ik heb een gevoel dat ADO of Feyenoord hier achter zit
  • 3 Jul 2020 om 23:49
    • Quote van 3 Jul 2020 om 23:07
      Elia heeft zelf op Instagram aangegeven dat hij met niemand uit Nederland hierover heeft gesproken. Dus Jack van Gelder zit slap uit zijn (dikke) nek lullen.
    Wat Elia zegt dat klopt uiteraard precies, want zo zijn voetballers. Een voetballer zal nooit de boel voor de gek houden.....
  • 3 Jul 2020 om 23:34
    Jack zegt dat hij ergens mee bezig is. Als je op z’n insta kijkt, zie je dat hij zegt dat er een docu incoming is
  • 3 Jul 2020 om 23:34
    Jack zegt dat hij ergens mee bezig is. Als je op z’n insta kijkt, zie je dat hij zegt dat er een docu incoming is
  • 3 Jul 2020 om 23:23
    • Quote van 3 Jul 2020 om 23:07
      Elia heeft zelf op Instagram aangegeven dat hij met niemand uit Nederland hierover heeft gesproken. Dus Jack van Gelder zit slap uit zijn (dikke) nek lullen.
    Dikke nek heeft die Jack
  • 3 Jul 2020 om 23:20
    Aldus opper Jood Jack van Gelder...
  • 3 Jul 2020 om 23:18
    weer zo"n joodse uitspraak van die kale lul van die geldertje
  • 3 Jul 2020 om 23:07
    Elia heeft zelf op Instagram aangegeven dat hij met niemand uit Nederland hierover heeft gesproken. Dus Jack van Gelder zit slap uit zijn (dikke) nek lullen.
  • 3 Jul 2020 om 23:05
    Fake
  • 3 Jul 2020 om 22:32
    • Quote van 3 Jul 2020 om 22:25
      Is dit fake of niet
    Ja
  • 3 Jul 2020 om 22:25
    Is dit fake of niet
  • 3 Jul 2020 om 22:22
    Jack liegbeest. Dit bericht is van een liegbeest!!!!@@@!!!×÷3*÷*2
  • 3 Jul 2020 om 22:16
    Tuurlijk.....precies zoals verwacht.
  • 3 Jul 2020 om 21:59
    Elia heeft zelf op Instagram gezegd dat hij helemaal niet met jack van Gelder heeft gepraat over een transfer.
  • 3 Jul 2020 om 21:59
    Elia heeft zelf op Instagram gezegd dat hij helemaal niet met jack van Gelder heeft gepraat over een transfer.
  • 3 Jul 2020 om 21:59
    Okay dikke doei!!
  • 3 Jul 2020 om 21:51
    Jammer.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›