''Supporters moeten rekening houden dat er géén jubelende namen komen''

22
''Supporters moeten rekening houden dat er géén jubelende namen komen''

FC Twente is in onderhandeling met Tomás Necid. Waar FC Twente-watcher Tijmen van Wissing niet onder de indruk is van Necid, probeert Bert van Losser de verwachtingen wat te temperen.

''Zullen we voor een biefstukje wedden dat hij er niet meer dan 10 gaat maken?'' zo begint Van Wissing in de Oosttribune. Van Losser is het niet eens met Van Wissing. ''Ik probeer alleen maar aan te geven dat FC Twente nu in een fase zit dat ze dit soort spelers moeten benaderen. Heel veel supporters moeten er ook rekening mee houden dat FC Twente géén jubelende namen gaat presenteren.''

''Ik denk dat FC Twente inkoopt voor plek 12 tot 15 zo'n beetje. Het probleem is dat ze afgelopen jaar weer veel te veel geld hebben uitgegeven'', gaat Van Losser verder. Van Wissing is het daarmee eens. ''Je begint nu gewoon weer blanco met 5,3 miljoen. Daarmee heb je de achtste of negende spelersbegroting van Nederland. Daarmee verwacht ik niet dat Necid de eerste spits gaat worden'', aldus Van Wissing.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Jul 2020 om 19:01
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:42
      Nathangelo Markelo werd in verband gebracht met een overstap naar FC Twente, maar hij heeft een nieuw contract getekend bij Everton.
    Wat betekent dat hij alsnog te huur is, in theorie.
  • 4 Jul 2020 om 13:49
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:42
      Nathangelo Markelo werd in verband gebracht met een overstap naar FC Twente, maar hij heeft een nieuw contract getekend bij Everton.
    Is mie nog al een verschil. Had hem nooit geworden is nog een talent die veel kost
  • 4 Jul 2020 om 13:43
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:39
      Hoop dat een paar van de volgende spelers gehaald kunnen worden. Aanval Linksbuiten Ola John, Sabastian kerk Spits Hendrik Weydandt, Samuel Armenteros, Tim Matavz, Rechtsbuiten Cyril Ngonge, Vaclav Cerny, Jaroslav Navratil Middenveld Aanvallende middenvelder Jurgen Ekkelenkamp (huur), Ruben Rodrigues, Johnatan opokuVerdediging Centraal Jesper verlaat, Jan Arie van der heijden, Gregory Wuthrich Rechtsback Sandy walsh, Matthias johansson Nathan Markelo (huur)
    Alim Ozturk of Christian Maghoma goede opties voor achterin. Hepburn-Murphy goede optie voor in de aanval. Allen transfervrij
  • 4 Jul 2020 om 13:42
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:39
      Hoop dat een paar van de volgende spelers gehaald kunnen worden. Aanval Linksbuiten Ola John, Sabastian kerk Spits Hendrik Weydandt, Samuel Armenteros, Tim Matavz, Rechtsbuiten Cyril Ngonge, Vaclav Cerny, Jaroslav Navratil Middenveld Aanvallende middenvelder Jurgen Ekkelenkamp (huur), Ruben Rodrigues, Johnatan opokuVerdediging Centraal Jesper verlaat, Jan Arie van der heijden, Gregory Wuthrich Rechtsback Sandy walsh, Matthias johansson Nathan Markelo (huur)
    Nathangelo Markelo werd in verband gebracht met een overstap naar FC Twente, maar hij heeft een nieuw contract getekend bij Everton.
  • 4 Jul 2020 om 13:39
    Hoop dat een paar van de volgende spelers gehaald kunnen worden. Aanval Linksbuiten Ola John, Sabastian kerk Spits Hendrik Weydandt, Samuel Armenteros, Tim Matavz, Rechtsbuiten Cyril Ngonge, Vaclav Cerny, Jaroslav Navratil Middenveld Aanvallende middenvelder Jurgen Ekkelenkamp (huur), Ruben Rodrigues, Johnatan opokuVerdediging Centraal Jesper verlaat, Jan Arie van der heijden, Gregory Wuthrich Rechtsback Sandy walsh, Matthias johansson Nathan Markelo (huur)
  • 4 Jul 2020 om 13:31
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:50
      Zonder Corona had Twente een positief bedrijfsresultaat behaald voor het afgelopen seizoen.
    Tja en als die andere Corona nu ook nog wordt verkocht dan hebben we als het goed is wel weer een positief resultaat.
  • 4 Jul 2020 om 13:22
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:50
      Zonder Corona had Twente een positief bedrijfsresultaat behaald voor het afgelopen seizoen.
    Wss ook wel gedegradeerd.
  • 4 Jul 2020 om 12:30
    Je kunt nooit weten, Messi wil niet verlengen bij Barcelona dus blijft er altijd kans voor Twente!
  • 4 Jul 2020 om 11:59
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:14
      Theo Janssen was ook best bejubeld, gast heeft 't toen ook aardig waar gemaakt.
    Willem Janssen daarentegen wat minder ;)
  • 4 Jul 2020 om 11:58
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:50
      Zonder Corona had Twente een positief bedrijfsresultaat behaald voor het afgelopen seizoen.
    Met andere woorden, als ze dat kunnen aantonen dan krijgen ze het gecompenseerd van de belastingbetaler. Net als alle ander bedrijfstakken die regelingen hebben met de overheid. Totaal gaat het de belastingbetaler zon 40 miljard kosten?
    Een jaar terug hadden ze het nog over goedkoop geld lenen 50 miljard. Gratis geld omdat de rente zo laag is. hahahaha
    Wat een wereld. Grote utopie waarin we leven.
  • 4 Jul 2020 om 11:50
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:27
      Komt wel makkelijk uit heh, die corona virus.
      Hoezo compensatie? Krijgen de clubs geen geld van de overheid voor deze corona shit?
    Zonder Corona had Twente een positief bedrijfsresultaat behaald voor het afgelopen seizoen.
  • 4 Jul 2020 om 11:45
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:12
      En wanneer kocht twente jubelende namen??? Kufo? Elia? Ruis? Chadli? Waren dit niet allemaal spelers die voor de meesten onbekend waren,of juist als mislukt of probleemgeval bestempeld waren of als mogelijk talent? Nou dan zijn ze nu op de goede weg normale spelers en namen dat is wat ons altijd het meeste gebracht heeft! De enige naam wat ooit indruk maakte was Leroy Fer en dat luide de mislukte jaren in.
    Het waren inderdaad andere tijden en had Twente een uitstekende scouting en en geld om spelers gemakkelijker binnen te halen.
    De situatie is nu geen scouting, een club met uitstraling waar ook een donkere wolk boven hangt en bovendien beperkte financiële middelen.
    De heren die spelers moeten aantrekken beschikken niet over de actuele kennis van de aangeboden spelers en zijn daar door afhankelijk van filmpjes en verhalen van anderen die geen verantwoording hebben bij Twente.
    Voor je het weet is het JvH effect terug in de veste en kennen we de resultaten daar van.

  • 4 Jul 2020 om 11:39
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:32
      Als je het had gelezen, gaat dit inderdaad niet door die compensatie voor DIT virus.
    Als je het had gelezen, gaat dit wel door alleen dan op clubnivo. Geen pot van 140 miljoen.
    FC Twente kan straks miljoenen en miljoen bijschrijven.
  • 4 Jul 2020 om 11:32
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:27
      Komt wel makkelijk uit heh, die corona virus.
      Hoezo compensatie? Krijgen de clubs geen geld van de overheid voor deze corona shit?
    Als je het had gelezen, gaat dit inderdaad niet door die compensatie voor DIT virus.
  • 4 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:21
      Die mensen staan op straat door de Corona-crisis. Zonder Corona hadden de meesten hun baan gewoon behouden.
    Komt wel makkelijk uit heh, die corona virus.
    Hoezo compensatie? Krijgen de clubs geen geld van de overheid voor deze corona shit?
  • 4 Jul 2020 om 11:21
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:17
      Dat waren andere tijden toen werd er nog beleid gemaakt. We hebben nu al een paar jaar weggegooit door steeds weer andere trainers, andere TD, andere AD. Beleid maak je niet door elk jaar nieuwe poppetjes neer te zetten op bepaalde functies.
      Dat is pappen en nathouden beleid en kost bakken geld, waardoor er nu mensen op straat staan.
    Die mensen staan op straat door de Corona-crisis. Zonder Corona hadden de meesten hun baan gewoon behouden.
  • 4 Jul 2020 om 11:17
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:12
      En wanneer kocht twente jubelende namen??? Kufo? Elia? Ruis? Chadli? Waren dit niet allemaal spelers die voor de meesten onbekend waren,of juist als mislukt of probleemgeval bestempeld waren of als mogelijk talent? Nou dan zijn ze nu op de goede weg normale spelers en namen dat is wat ons altijd het meeste gebracht heeft! De enige naam wat ooit indruk maakte was Leroy Fer en dat luide de mislukte jaren in.
    Dat waren andere tijden toen werd er nog beleid gemaakt. We hebben nu al een paar jaar weggegooit door steeds weer andere trainers, andere TD, andere AD. Beleid maak je niet door elk jaar nieuwe poppetjes neer te zetten op bepaalde functies.
    Dat is pappen en nathouden beleid en kost bakken geld, waardoor er nu mensen op straat staan.
  • 4 Jul 2020 om 11:14
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:12
      En wanneer kocht twente jubelende namen??? Kufo? Elia? Ruis? Chadli? Waren dit niet allemaal spelers die voor de meesten onbekend waren,of juist als mislukt of probleemgeval bestempeld waren of als mogelijk talent? Nou dan zijn ze nu op de goede weg normale spelers en namen dat is wat ons altijd het meeste gebracht heeft! De enige naam wat ooit indruk maakte was Leroy Fer en dat luide de mislukte jaren in.
    Theo Janssen was ook best bejubeld, gast heeft 't toen ook aardig waar gemaakt.
  • 4 Jul 2020 om 11:12
    En wanneer kocht twente jubelende namen??? Kufo? Elia? Ruis? Chadli? Waren dit niet allemaal spelers die voor de meesten onbekend waren,of juist als mislukt of probleemgeval bestempeld waren of als mogelijk talent? Nou dan zijn ze nu op de goede weg normale spelers en namen dat is wat ons altijd het meeste gebracht heeft! De enige naam wat ooit indruk maakte was Leroy Fer en dat luide de mislukte jaren in.
  • 4 Jul 2020 om 11:10
    Bert lult maar een eind in de rondte, als ik die gast hoor praten over voetbal dan heb ik 't idee dat ik naar iemand luister die via het lezen van teletext z'n mening geeft over bepaalde voetbal zaken. Totaal niet inhoudelijk. Daarom kijk ik dat programma ook niet meer. Zwaar irritant.
  • 4 Jul 2020 om 10:07
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:57
      Stelletje oude wijven bah bah
    Inderdaad, blah, blah, blah.
  • 4 Jul 2020 om 09:57
    Stelletje oude wijven bah bah
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›