FC Twente kijkt mee: 'Meerdere clubs azen op komst van Corona'

36
FC Twente kijkt mee: 'Meerdere clubs azen op komst van Corona'

Wolverhampton Wanderers hoopt zich deze zomer te versterken met Jesus Corona. De Engelse club ziet in de voormalig speler van FC Twente de nieuwe vleugelflitser met het oog op de Champions League.

Dit meldt A Bola. In een eerder stadium werd Corona gelinkt aan onder meer Internazionale, Manchester United en Sevilla. Corona was dit seizoen vooral als aangever belangrijk voor FC Porto. De 27-jarige Mexicaan scoorde vier keer en was achttien keer de gever van de assist.

Wolverhampton is op dit moment nog vol in de race voor de Champions League-plekken. Na 32 gespeelde wedstrijden staat de ploeg op de zesde plaats in de Premier League. De ploeg heeft drie punten minder dan Manchester United, dat wel een wedstrijd meer speelde.

FC Twente heeft recht op een doorverkooppercentage bij een eventuele transfer. Corona zou dertig miljoen euro moeten kosten.

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 18:23
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:00
      Ik ben benieuwd wanneer twente er eindelijk weer 1 presenteerd.
    Jij en zon beetje een paar duizend andere supporters gok ik zo.
  • 5 Jul 2020 om 17:08
    • Quote van 5 Jul 2020 om 15:12
      Dat Utrechtse Tukker dat ontgaan is unglaublich.
    An der wand damit !
  • 5 Jul 2020 om 16:45
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:00
      Ik ben benieuwd wanneer twente er eindelijk weer 1 presenteerd.
    Er zijn er al 11
  • 5 Jul 2020 om 16:00
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:56
      Topper, echt een goede spits. Heeft onze club heerlijk lopen slapen. Komt notabene van Osnabrück voor die naar Bayern ging. Nu transfervrij. Sensatie voor volgend seizoen.
    Ik ben benieuwd wanneer twente er eindelijk weer 1 presenteerd.
  • 5 Jul 2020 om 15:12
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:56
      Topper, echt een goede spits. Heeft onze club heerlijk lopen slapen. Komt notabene van Osnabrück voor die naar Bayern ging. Nu transfervrij. Sensatie voor volgend seizoen.
    Dat Utrechtse Tukker dat ontgaan is unglaublich.
  • 5 Jul 2020 om 14:56
    • Quote van 5 Jul 2020 om 11:20
      Wried is geen talent meer, 25 jaar al.
    Topper, echt een goede spits. Heeft onze club heerlijk lopen slapen. Komt notabene van Osnabrück voor die naar Bayern ging. Nu transfervrij. Sensatie voor volgend seizoen.
  • 5 Jul 2020 om 14:18
    • Quote van 5 Jul 2020 om 13:12
      Niet alleen op basis van deze 2, maar Sol, pavlidis en Isak zijn toch goede spitsen. Ze hebben gewoon oog voor talent.
    Die twee hebben de zaakjes daar inderdaad prima voor elkaar, er is echter geen schijn van kans dat ze Willem II gaan verlaten voor FC Twente.
  • 5 Jul 2020 om 13:12
    • Quote van 5 Jul 2020 om 12:56
      Want je hebt ze al heel vaak zien spelen?
    Niet alleen op basis van deze 2, maar Sol, pavlidis en Isak zijn toch goede spitsen. Ze hebben gewoon oog voor talent.
  • 5 Jul 2020 om 12:56
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:44
      Willem II haalt weer 2 grote talenten transfervrij op!!!!! Kwasi Wriedt en Derrick Kohn.. misschien moeten wij volgend seizoen maar voor van Geel (AD) en Mathijsen (TD) gaan. Deze leveren echt goed werk
    Want je hebt ze al heel vaak zien spelen?
  • 5 Jul 2020 om 12:35
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:44
      Willem II haalt weer 2 grote talenten transfervrij op!!!!! Kwasi Wriedt en Derrick Kohn.. misschien moeten wij volgend seizoen maar voor van Geel (AD) en Mathijsen (TD) gaan. Deze leveren echt goed werk
    Akwasi?
  • 5 Jul 2020 om 11:35
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:03
      Toch fijn dat Schreuder was het He? Hem zo lang aan de kant gehouden heeft en wij een wereldvoetballer op de tribune hadden zitten ipv konden genieten op het veld
    Mee eens
  • 5 Jul 2020 om 11:33
    • Quote van 5 Jul 2020 om 11:07
      Ja je kunt namelijk opeens een TD en AD weghalen bij hun eigen cluppie (dat ook nog eens stabieler is op het moment).....
    Waarom zou je iemand niet kunnen benaderen? Mathijsen zit ondertussen al 4 jaar bij Willem II als Td en haalt echt leuke spelers binnen. En Joris Mathijsen word al langer genoemd in de wandelgangen bij Twente. Uitstekende td!!
  • 5 Jul 2020 om 11:20
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:44
      Willem II haalt weer 2 grote talenten transfervrij op!!!!! Kwasi Wriedt en Derrick Kohn.. misschien moeten wij volgend seizoen maar voor van Geel (AD) en Mathijsen (TD) gaan. Deze leveren echt goed werk
    Wried is geen talent meer, 25 jaar al.
  • 5 Jul 2020 om 11:07
    • Quote van 5 Jul 2020 om 10:44
      Willem II haalt weer 2 grote talenten transfervrij op!!!!! Kwasi Wriedt en Derrick Kohn.. misschien moeten wij volgend seizoen maar voor van Geel (AD) en Mathijsen (TD) gaan. Deze leveren echt goed werk
    Ja je kunt namelijk opeens een TD en AD weghalen bij hun eigen cluppie (dat ook nog eens stabieler is op het moment).....
  • 5 Jul 2020 om 10:44
    Willem II haalt weer 2 grote talenten transfervrij op!!!!! Kwasi Wriedt en Derrick Kohn.. misschien moeten wij volgend seizoen maar voor van Geel (AD) en Mathijsen (TD) gaan. Deze leveren echt goed werk
  • 5 Jul 2020 om 10:03
    Toch fijn dat Schreuder was het He? Hem zo lang aan de kant gehouden heeft en wij een wereldvoetballer op de tribune hadden zitten ipv konden genieten op het veld
  • 5 Jul 2020 om 08:21
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:52
      Klopt jammer dat ze steeds buitenspel stond
    Jammer dat sommigen het lastig vinde een bal over 15 meter naar elkaar te spelen over de grond. Er had echt wel meer in gezeten voor leverkusen.
  • 5 Jul 2020 om 00:10
    Gaap.......(de helaas te vroeg overleden) Cheik Tioté story nou voor Corona? Hopelijk gaan clubs hem zien als een Corona in de positieve zin van het woord. Maar dan ga ik wel voor rugnummer 19. Dan ook maar positief er de spot mee drijven.
  • 4 Jul 2020 om 23:52
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:43
      Ja was echt jammer. 2e helft hadden ze makkelijk gelijk kunnen komen. Was een Leuke pot om naar te kijken.
    Klopt jammer dat ze steeds buitenspel stond
  • 4 Jul 2020 om 23:43
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:40
      Bayern nog gespeeld trouwens :) peter Bosch weer geen prijs. Volgende seizoen hele Bundesliga weer 36 wedstrijden spelen om tweede te worden
    Ja was echt jammer. 2e helft hadden ze makkelijk gelijk kunnen komen. Was een Leuke pot om naar te kijken.
  • 4 Jul 2020 om 23:40
    Bayern nog gespeeld trouwens :) peter Bosch weer geen prijs. Volgende seizoen hele Bundesliga weer 36 wedstrijden spelen om tweede te worden
  • 4 Jul 2020 om 23:38
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:33
      Mwah... Wij moeten versneld aflossen, is een plicht dus wat binnenkomt meteen doorsluizen.
    Hahaha
  • 4 Jul 2020 om 23:33
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:34
      komt per club een uitkering van het rijk..krijgen wij dus minder..
    Mwah... Wij moeten versneld aflossen, is een plicht dus wat binnenkomt meteen doorsluizen.
  • 4 Jul 2020 om 22:40
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:28
      Ach Corona is op papier al vaker verkocht. Zal wel niet doorgaan
    Net zoals cheick tiote. Helaas is deze geweldenaar niet meer onder ons.
  • 4 Jul 2020 om 22:40
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:28
      Ach Corona is op papier al vaker verkocht. Zal wel niet doorgaan
    Net zoals cheick tiote. Helaas is deze geweldenaar niet meer onder ons.
  • 4 Jul 2020 om 22:34
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:18
      Klopt. En dat is blijkbaar niet vepatst. Zo'n 1.7 miljoen tegemoet zien.
    komt per club een uitkering van het rijk..krijgen wij dus minder..
  • 4 Jul 2020 om 22:28
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:18
      Klopt. En dat is blijkbaar niet vepatst. Zo'n 1.7 miljoen tegemoet zien.
    Ach Corona is op papier al vaker verkocht. Zal wel niet doorgaan
  • 4 Jul 2020 om 22:18
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:55
      9% dacht ik (30% van 30% aandeel?)
    Klopt. En dat is blijkbaar niet vepatst. Zo'n 1.7 miljoen tegemoet zien.
  • 4 Jul 2020 om 21:08
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:54
      Lukoki gaat naar Turkije
    Ja zag het idd ook voorbij komen. Echt jammer. En straks als hij de 30 gepasseerd is weer terug willen komen. Maar het worden nog een aantal interessante weken. Geen idee hoe ik het anders moet noemen. Spannend misschien. Het is wel duidelijk dat er weinig over is van de redenen waarom spelers hier graag heen willen. Zoals bestuur p al zei er zijn al een aantal afzeggingen geweest. Dus ja interessante weken.
  • 4 Jul 2020 om 21:03
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:55
      maakt niet uit wordt in mi dering gebracht op de uitkering van de overheid..
    De schuld wordt dan wel weer lager en eigen vermogen gaat omhoog
  • 4 Jul 2020 om 20:54
    Lukoki gaat naar Turkije
  • 4 Jul 2020 om 20:51
    Als Adama Traoré vertrekt bij Wolves, is Corona natuurlijk wel de perfecte vervanger. Maar het blijft allemaal hopen, helaas.
  • 4 Jul 2020 om 20:24
    Jammer dat zou clausule hebben aan gepast van 50 naar 30 miljoen
  • 4 Jul 2020 om 19:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:44
      Is het percentage ook bekend?
    maakt niet uit wordt in mi dering gebracht op de uitkering van de overheid..
  • 4 Jul 2020 om 19:55
    • Quote van 4 Jul 2020 om 19:44
      Is het percentage ook bekend?
    9% dacht ik (30% van 30% aandeel?)
  • 4 Jul 2020 om 19:44
    Is het percentage ook bekend?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›