'Kampioen Turkse derde divisie geïnteresseerd in Vuckic'

17
'Kampioen Turkse derde divisie geïnteresseerd in Vuckic'

Haris Vuckic zou in de interesse staan van het Turkse Samsunspor. De Sloveen kwam tussen 2017 en 2020 48 keer in actie voor FC Twente waarin hij zestien keer scoorde en twee assists gaf, maar is na het aflopen van zijn contract vertrokken bij de Tukkers.

Eerder werd Vuckic al gelinkt aan Real Zaragoza die derde staan in La Liga 2 door een slechter doelsaldo dan de nummer twee, SD Huesca. De nummers één en twee promoveren naar La Primera División.

Naast de Spaanse club zou nu ook Samsunspor geïnteresseerd zijn in Vuckic, zo weet het Turkse Hedef Halk Gazetesi. De Turkse club werd afgelopen seizoen kampioen op het derde niveau van Turkije.

 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 23:02
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:55
      Niet zo moeilijk de bal ligt bij hem en hij gaat puur voor geld heeft verder niks met Twente.
    Persona non grata, laat hem lekker verzuipen daar in het maffia moeras vd 2ds Turkse of (pak-hem-beet) Bulgaarse divisie...
  • 5 Jul 2020 om 19:32
    • Quote van 5 Jul 2020 om 17:04
      Alleen wordt acht keer zoveel betaald !
    Is dat zo Henk? Hoeveel hebben zij Haris dan geboden....en hoeveel verdiende hij bij FC Twente? Dat bedoel ik dus. Niet zomaar een lulverhaal ophangen joh. ;)
  • 5 Jul 2020 om 19:07
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:49
      Joh wist je nog niet dat wij het revalidatiecentra van de eredivisie waren?? Ook de Harry 2 jaar lang goed salaris gehad, weer fit geworden in Twente met alle medische kosten van dien, en dan een tijdje goed presteren en weg is hij!! Lekker dankbaar naar de club die hem denk ik in de eerste 2jaar dat hij er was een salaris heeft gegeven van 250.k plus alle medische kosten, leuke lease bak, en op je gemakkie terug komen, vervolgens in de winterstop al weg willen?? Gewoon vieze ondankbare honden zijn het, maar zo zullen de meesten wel zijn. Maar ik knap volledig af op dit soort figuren hij had uit respect voor de club iets terug kunnen doen door een contract voor een seizoen te tekenen dan had Twente bv aan het einde van volgend seizoen misschien 750.k of 1 miljoen kunnen krijgen, maar dat gunt deze egoïst Twente niet eens nee je bent voor mij een schijtbak Harry
    Eens. De club die hem al tijden volgt en waar hij voor t eerst in zijn carriere een (bijna) vol seizoen heeft gepresteerd. Op de kaart gezet. Erg jammer
  • 5 Jul 2020 om 17:08
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:43
      Turkse derde divisie is Exelcior 31
    Als Samsunspor het Excelsior 31’ is dan moeten we ons in Nederland schamen. Stadion is groter dan ons stadion.
  • 5 Jul 2020 om 17:06
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:49
      Joh wist je nog niet dat wij het revalidatiecentra van de eredivisie waren?? Ook de Harry 2 jaar lang goed salaris gehad, weer fit geworden in Twente met alle medische kosten van dien, en dan een tijdje goed presteren en weg is hij!! Lekker dankbaar naar de club die hem denk ik in de eerste 2jaar dat hij er was een salaris heeft gegeven van 250.k plus alle medische kosten, leuke lease bak, en op je gemakkie terug komen, vervolgens in de winterstop al weg willen?? Gewoon vieze ondankbare honden zijn het, maar zo zullen de meesten wel zijn. Maar ik knap volledig af op dit soort figuren hij had uit respect voor de club iets terug kunnen doen door een contract voor een seizoen te tekenen dan had Twente bv aan het einde van volgend seizoen misschien 750.k of 1 miljoen kunnen krijgen, maar dat gunt deze egoïst Twente niet eens nee je bent voor mij een schijtbak Harry
    Ja Die, clubliefde bestaat ( bijna) niet meer !
  • 5 Jul 2020 om 17:04
    • Quote van 5 Jul 2020 om 16:43
      Turkse derde divisie is Exelcior 31
    Alleen wordt acht keer zoveel betaald !
  • 5 Jul 2020 om 16:49
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:25
      Waarom heeft Twente hem geen (nieuw) contract aangeboden?
    Joh wist je nog niet dat wij het revalidatiecentra van de eredivisie waren?? Ook de Harry 2 jaar lang goed salaris gehad, weer fit geworden in Twente met alle medische kosten van dien, en dan een tijdje goed presteren en weg is hij!! Lekker dankbaar naar de club die hem denk ik in de eerste 2jaar dat hij er was een salaris heeft gegeven van 250.k plus alle medische kosten, leuke lease bak, en op je gemakkie terug komen, vervolgens in de winterstop al weg willen?? Gewoon vieze ondankbare honden zijn het, maar zo zullen de meesten wel zijn. Maar ik knap volledig af op dit soort figuren hij had uit respect voor de club iets terug kunnen doen door een contract voor een seizoen te tekenen dan had Twente bv aan het einde van volgend seizoen misschien 750.k of 1 miljoen kunnen krijgen, maar dat gunt deze egoïst Twente niet eens nee je bent voor mij een schijtbak Harry
  • 5 Jul 2020 om 16:43
    Turkse derde divisie is Exelcior 31
  • 5 Jul 2020 om 16:15
    Zou op sportief vlak zeker geen stap omhoog zijn..
  • 5 Jul 2020 om 15:25
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:55
      Niet zo moeilijk de bal ligt bij hem en hij gaat puur voor geld heeft verder niks met Twente.
    Dat geef ik toch ook aan!
  • 5 Jul 2020 om 15:03
    Maar wel met de fysiotherapeuten die hem hebben klaargestoomd?
  • 5 Jul 2020 om 15:03
    Maar wel met de fysiotherapeuten die hem hebben klaargestoomd?
  • 5 Jul 2020 om 14:55
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:51
      Het ligt niet bij FC Twente, maar bij hem zelf.
    Niet zo moeilijk de bal ligt bij hem en hij gaat puur voor geld heeft verder niks met Twente.
  • 5 Jul 2020 om 14:51
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:25
      Waarom heeft Twente hem geen (nieuw) contract aangeboden?
    Het ligt niet bij FC Twente, maar bij hem zelf.
  • 5 Jul 2020 om 14:31
    • Quote van 5 Jul 2020 om 14:25
      Waarom heeft Twente hem geen (nieuw) contract aangeboden?
    Misschien hebben ze dat wel gedaan maar hij of zijn zaakwaarnemer wilde zelf een betere aanbieding of club.
  • 5 Jul 2020 om 14:25
    Waarom heeft Twente hem geen (nieuw) contract aangeboden?
  • 5 Jul 2020 om 14:18
    Geen stap omhoog voor hem. Financieel waarschijnlijk wel. Ben benieuwd of hij het net zo goed als Plet gaat doen in Turkije.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›