FC Twente niet in zee met Douglas: ''Heeft al tijden niets laten zien''

43
FC Twente niet in zee met Douglas: ''Heeft al tijden niets laten zien''

Fans van FC Twente kunnen een terugkeer van Douglas uit het hoofd zetten. Volgens technisch directeur Jan Streuer is de oud-speler van de Tukkers deze transferzomer niet in beeld bij FC Twente.

"Douglas heeft al tijden niets meer laten zien en hoe lang is het wel niet geleden dat hij een fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld?", aldus Streuer in gesprek met TC/Tubantia. "Wij zoeken ervaren spelers die voorbeelden zijn voor de rest."

Volgens Streuer is Karim El Ahmadi nog wel altijd in beeld bij de zoekende Tukkers. "El Ahmadi is zo'n voorbeeld en Brama ook. Douglas is dat in mijn ogen niet", besluit Streuer.

43 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 23:33
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:36
      He Hypen jullie UT nou niet een beetje erg veul????
    Ut kan doorgeven wT hij wilt, tis niet dat de club dat serieus neemt of uberhaupt leest. Als je alle gekken een podium moet geven is er geen beginnen aan
  • 5 Jul 2020 om 22:27
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:17
      Tja,....laat hem dan gewoon mee trainen en kijk hoe hij ervoor staat? Daarnaast, ervaring heeft hij wel en, misschien ook gelukkig wel de verkeerde. Kan hij daar de jonkies voor behoeden. En ik denk ook dat een Douglas met 75 procent nog aardig kan mee komen in onze Mickey Mouse competitie
    Niet aan beginnen en hij kan ook een verkeerde uitwerking hebben op de jonkies. Aan gedacht?
  • 5 Jul 2020 om 22:20
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Waarom niet een prestatie contract, niet spelen, niets verdienen !
    dan moet hij uitkering hebben
  • 5 Jul 2020 om 22:10
    Loopt er geen afschrikwekkende vervanger rond ergens? Dan een laatste man met overzicht en een goede trap, en klaar.
  • 5 Jul 2020 om 21:53
    Gelukkig geen douglas , is beter voor hem en voor ons Twente
  • 5 Jul 2020 om 21:32
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:52
      Klopt, heb ik ook al eens geschreven hier !
    Mooi dan kan jij en achilles de 1,3 miljoen die die volgens transfermarkt waard is betalen neem ik aan?
  • 5 Jul 2020 om 21:30
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:16
      Heb jij Dougie ooit wel eens bij Barbaros bekeken?
    Toen was ie nog minimaal 10 kg zwaarder
  • 5 Jul 2020 om 21:16
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:17
      Tja,....laat hem dan gewoon mee trainen en kijk hoe hij ervoor staat? Daarnaast, ervaring heeft hij wel en, misschien ook gelukkig wel de verkeerde. Kan hij daar de jonkies voor behoeden. En ik denk ook dat een Douglas met 75 procent nog aardig kan mee komen in onze Mickey Mouse competitie
    Heb jij Dougie ooit wel eens bij Barbaros bekeken?
  • 5 Jul 2020 om 20:14
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:42
      Mee eens, niet meer aan beginnen.
    +100
  • 5 Jul 2020 om 19:56
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:17
      Tja,....laat hem dan gewoon mee trainen en kijk hoe hij ervoor staat? Daarnaast, ervaring heeft hij wel en, misschien ook gelukkig wel de verkeerde. Kan hij daar de jonkies voor behoeden. En ik denk ook dat een Douglas met 75 procent nog aardig kan mee komen in onze Mickey Mouse competitie
    Douglas was vroeger zo goed omdat hij de juiste mentaliteit had,en veel snelheid waardoor hij kon corrigeren,die zijn beiden weg,meer als drie jaar geen wedstrijd gespeeld,alles in de partystand,boven dien heeft hij vorig seizoen Ellery Cairo om hulp gevraagd,die had een heel schema gemaakt,verwachting minimaal een half jaar nodig,meneer kwam doodleuk niet opdagen zonder af te zeggen,dus einde verhaal helaas.
  • 5 Jul 2020 om 19:52
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:37
      haal v d Ven ook maar van Volendam centrumverdediger. 19 jaar groot talent
    Klopt, heb ik ook al eens geschreven hier !
  • 5 Jul 2020 om 19:42
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:41
      Hele verstandige woorden van Streuer. Ben blij dat hij de dienst uitmaakt en niet een paar wanhopige supporters. Je zet jezelf kompleet voor schut om nog steeds om Douglas te vragen.
    Mee eens, niet meer aan beginnen.
  • 5 Jul 2020 om 19:40
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:36
      He Hypen jullie UT nou niet een beetje erg veul????
    Ik hype ut hier sowieso niet mee. Toen de naam voorbij kwam toen ted er interesse voor had zei ik direct. Als je kunt betalen. Douglas 2.0. Nu hij weer transfervrij is lijkt ne dut wel echt een goede.
  • 5 Jul 2020 om 19:36
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:23
      Laat ze Maghoma ophalen inderdaad! Misschien kan UT die naam doorgeven.
    He Hypen jullie UT nou niet een beetje erg veul????
  • 5 Jul 2020 om 19:34
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:00
      Dat klopt, heeft wel kansen laten lopen. Ik wacht wel af, met wat voor een ausputzer ze tetecht komen..
    Gaat nooit meer op niveau komen
  • 5 Jul 2020 om 19:29
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:23
      Kan Douglas 2.0 worden. Net zo groot.
    Maar de Million dollar question is is die naam überhaupt bekend bij streuer? Zouden ze dit als optie zien?
  • 5 Jul 2020 om 19:23
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:23
      Laat ze Maghoma ophalen inderdaad! Misschien kan UT die naam doorgeven.
    Kan Douglas 2.0 worden. Net zo groot.
  • 5 Jul 2020 om 19:23
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:21
      Onpopulaire keuze maar niets meer dan logisch. Je kutnhet salaris beter gebruiken. Maghoma transfervrij op pikken. Boom van een vent. Zelfde type amper 20 jaar en een stuk fitter dan douglas.
    Laat ze Maghoma ophalen inderdaad! Misschien kan UT die naam doorgeven.
  • 5 Jul 2020 om 19:21
    Streuer volkomen gelijk hij gaat ook nooit meer op niveau komen. Gewoon niet meer aan beginnen.
  • 5 Jul 2020 om 19:17
    Tja,....laat hem dan gewoon mee trainen en kijk hoe hij ervoor staat? Daarnaast, ervaring heeft hij wel en, misschien ook gelukkig wel de verkeerde. Kan hij daar de jonkies voor behoeden. En ik denk ook dat een Douglas met 75 procent nog aardig kan mee komen in onze Mickey Mouse competitie
  • 5 Jul 2020 om 19:00
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:30
      Een 80% fitte Douglas kan nog genoeg betekenen voor de selectie helaas ligt het ook aan hem zelf. Vorig seizoen lag er een opbouwschema klaar maar meneer kwam niet opdagen
    Dat klopt, heeft wel kansen laten lopen. Ik wacht wel af, met wat voor een ausputzer ze tetecht komen..
  • 5 Jul 2020 om 18:58
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:41
      Hele verstandige woorden van Streuer. Ben blij dat hij de dienst uitmaakt en niet een paar wanhopige supporters. Je zet jezelf kompleet voor schut om nog steeds om Douglas te vragen.
    Vandaar je nickname.........
  • 5 Jul 2020 om 18:54
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:30
      Een 80% fitte Douglas kan nog genoeg betekenen voor de selectie helaas ligt het ook aan hem zelf. Vorig seizoen lag er een opbouwschema klaar maar meneer kwam niet opdagen
    Ikzeg. Messi. U heeft het duidelijk verwoord. En daar de bij messi hij gaat nog steeds met van die types om waar je de oorlog niet mee wint. En helaas is Douglas niet meer de Douglas van toen. Niet aan beginnen.
  • 5 Jul 2020 om 18:52
    Verstandig man die streuer. Douglas is echt niet het niveau wat je wil. Bij de amateurs was hij al te dik
  • 5 Jul 2020 om 18:43
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Er zijn er meer die jaren niet gepresteerd hebben. Sinds wanneer is dat een maatstaf ?
    Niet wat presteren is wat anders dan 2 jaar zonder club zitten.
  • 5 Jul 2020 om 18:41
    Hele verstandige woorden van Streuer. Ben blij dat hij de dienst uitmaakt en niet een paar wanhopige supporters. Je zet jezelf kompleet voor schut om nog steeds om Douglas te vragen.
  • 5 Jul 2020 om 18:38
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:24
      Wie dan?
    Holscher
  • 5 Jul 2020 om 18:37
    haal v d Ven ook maar van Volendam centrumverdediger. 19 jaar groot talent
  • 5 Jul 2020 om 18:35
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:24
      Wie dan?
    Nou Schenk bijvoorbeeld
  • 5 Jul 2020 om 18:34
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Waarom niet een prestatie contract, niet spelen, niets verdienen !
    Misschien omdat elk uur die de trainers erin moeten steken ook gewoon geld kost?


    Douglas mist de juiste mentaliteit als topsporter. Daarnaast moet je niet teveel 'bejaarden' in je elftal willen....alleen de fitte zoals Brama, Elia en Karim.
  • 5 Jul 2020 om 18:30
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Waarom niet een prestatie contract, niet spelen, niets verdienen !
    Een 80% fitte Douglas kan nog genoeg betekenen voor de selectie helaas ligt het ook aan hem zelf. Vorig seizoen lag er een opbouwschema klaar maar meneer kwam niet opdagen
  • 5 Jul 2020 om 18:27
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Waarom niet een prestatie contract, niet spelen, niets verdienen !
    Waarom wel als de inschatting is dat hij toch niet op niveau komt?
  • 5 Jul 2020 om 18:25
    Het gaat er niet om wat wij uit ons hoofd kunnen zetten maar in ons hoofd :) de tijd dringt
  • 5 Jul 2020 om 18:24
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:14
      Er zijn er meer die jaren niet gepresteerd hebben. Sinds wanneer is dat een maatstaf ?
    Wie dan?
  • 5 Jul 2020 om 18:22
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:11
      Douglas technisch uitstekende verdediger , je kunt hem altijd nog als wisselspelers of stormram gebruiken.
    Je vergeet een woordje : “Was”
  • 5 Jul 2020 om 18:21
    Onpopulaire keuze maar niets meer dan logisch. Je kutnhet salaris beter gebruiken. Maghoma transfervrij op pikken. Boom van een vent. Zelfde type amper 20 jaar en een stuk fitter dan douglas.
  • 5 Jul 2020 om 18:20
    Ik snap het , maar dit vind ik heel jammer , mijn favoriete twentespeler aller tijden.
  • 5 Jul 2020 om 18:17
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:11
      Douglas technisch uitstekende verdediger , je kunt hem altijd nog als wisselspelers of stormram gebruiken.
    Je overschat de beste man. Douglas is niet fit en veel te lang uit ritme. Niet aan beginnen, er zijn genoeg anderen te vinden.
  • 5 Jul 2020 om 18:16
    Echt dom
  • 5 Jul 2020 om 18:14
    Er zijn er meer die jaren niet gepresteerd hebben. Sinds wanneer is dat een maatstaf ?
  • 5 Jul 2020 om 18:14
    Waarom niet een prestatie contract, niet spelen, niets verdienen !
  • 5 Jul 2020 om 18:11
    Douglas technisch uitstekende verdediger , je kunt hem altijd nog als wisselspelers of stormram gebruiken.
  • 5 Jul 2020 om 18:11
    Douglas technisch uitstekende verdediger , je kunt hem altijd nog als wisselspelers of stormram gebruiken.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›