Brama en FC Twente in onderhandeling: ''We zijn er nog niet uit''

8
Brama en FC Twente in onderhandeling: ''We zijn er nog niet uit''

Maandag begint FC Twente aan de voorbereidingen op het nieuwe seizoen. Bij de Tukkers zal Wout Brama naar verwachting 'gewoon' zijn opwachting maken. Club en speler zijn nog wel in onderhandeling over een nieuw contract.

"We zijn er nog niet uit met elkaar, maar ik heb er goede hoop op dat dat wel op korte termijn gaat gebeuren", zo begint technisch directeur Jan Streuer in gesprek met TC Tubantia.

FC Twente is ook nog altijd in gesprek met Tomas Necid, die ook transfervrij is. "Op onze lijst staan veel spitsen en we zijn ons nog aan het oriënteren", zo besluit Streuer.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 21:51
    Brama is een echte club man ,woord om woord tand om tand echte kerels zijn dat.
  • 5 Jul 2020 om 21:49
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:17
      Weet iemand of Tim matavz een nieuwe club heeft???
    Wel te hopen!!
  • 5 Jul 2020 om 19:52
    Als ze er niet uitkomen jammer dan Brama is doorsnee voetballer lopen er genoeg van.
  • 5 Jul 2020 om 19:25
    • Quote van 5 Jul 2020 om 19:17
      Weet iemand of Tim matavz een nieuwe club heeft???
    Hij is nog bij Vitesse maar is transfervrij. Hij heeft/had contract tot Juni
  • 5 Jul 2020 om 19:21
    • Quote van 5 Jul 2020 om 18:47
      Ben ook blij dat lukoki niet komt
    Lukoki was buiten categorie voor ons daar hadden we onzettend blij mee mogen zijn. Zulke spelers kiezen helaas niet meer voor ons. Maar lukoki had je niet graag gehad. Wat denk je van de komst van ola johan dan ?
  • 5 Jul 2020 om 19:17
    Weet iemand of Tim matavz een nieuwe club heeft???
  • 5 Jul 2020 om 18:57
    Ikzeg. Super bezig. Laten wij niet meer de fouten maken zo als de laatste jaren het geval was.
  • 5 Jul 2020 om 18:47
    Ben ook blij dat lukoki niet komt
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›