Streuer vraagt om geduld: ''Er komen nog veel spelers op de markt''

24
Streuer vraagt om geduld: ''Er komen nog veel spelers op de markt''

Fans van FC Twente zullen nog even geduld moeten hebben voor de komst van nieuwe spelers. Technisch directeur Jan Streuer denkt dat er in een later stadium nog veel spelers vrij gaan komen bij de grotere clubs.
 
“De kunst is om nu nog even geduld te hebben, want er komen er nog heel veel spelers op de markt", zo vertelt Streuer in gesprek met TC Tubantia. “Grote clubs als Ajax en PSV bijvoorbeeld willen toch eerst even aankijken wat ze met de huidige spelers willen.”
 
Streuer wacht hierdoor de situatie rustig af, ondanks dat FC Twente al druk op zoek is naar nieuwe spelers. “Straks komt er misschien nog ruimte als ze zelf wat aankopen hebben gedaan.”

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 17:43
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:31
      Matos kun je wel vergeten. Als steuer die had willen hebben dan hadden ze die huurders al wel afgerond. Maar matos speelt de andere kant. Troupee zou juist goed zijn helemaal als ze met necid op de proppen komen aangezien die het van voorzetten moet hebben. Van smal een middenvelder zou ook gewoon dom zijn we komen om in de middenvelders dus waarom zouden we er in godsnaam nog 1 willen? Terwijl we afgezien oosterwolde niks op links achter. Volstrekt onlogisch.
    En jij vind ook niet dat we twee linksback nodig zijn? Matos schrijf ik nog niet af..jans wil deze week en volgende week de jeugdspelers bekijken hoe dicht ze bij 1e selectie aan zitten.als ze er nog te ver van afzitten zal er zeker een linksback bij moeten komen.
  • 6 Jul 2020 om 09:05
    • Quote van 6 Jul 2020 om 08:52
      Wat moeten we dan weer allemaal spelers met een kras of een deuk hebben?? Die zal hij nu wel kunnen krijgen, maar denk dat ze gewoon wachten om juist spelers te halen zonder deuken en krassen.
    Ja die er is ook tijd om geduld te hebben. Al zal streuer al wel wat spelers moeten hebben want om in de laagste maand nog 10 spelers te moeten halen is ook geen doen en dan geen voorbereiding gehad en niet ingespeeld met de rest en ze moeten er dan gelijk staan want als ze niet fit zijn riskeer je dat we zoveel jeugd in moeten gaan passen uit angst niet genoeg wissels te hebben. In die laatste weken kun je er echt wel een aantal halen. Maar je kunt miet alles in die laatste maand halen want dan krijgen we hetzelfde afgelopen jaar. Dat moet je niet willen. Al denk ik dat we geen keus hebben aangezien veel spelers ons niet meer als eerste keus zullen zien momenteel.
  • 6 Jul 2020 om 08:52
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:37
      Precies. Pas als een transfer vrije speler nergens anders terecht kan en het risico loopt om zonder club komt te zitten, pas dan zal hij een contract bij FC Twente overwegen. We hebben gewoon te weinig te bieden op dit moment, en dan doet historie en ambiance er weinig toe.
    Wat moeten we dan weer allemaal spelers met een kras of een deuk hebben?? Die zal hij nu wel kunnen krijgen, maar denk dat ze gewoon wachten om juist spelers te halen zonder deuken en krassen.
  • 6 Jul 2020 om 07:44
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:17
      Dit is precies de Tedtactiek. Prima hopelijk haalt hij er betere resultaten mee
    Heeft niets met tactiek te maken. Op dit moment zijn alleen de spelers waar een club zo snel mogelijk van af wil beschikbaar. In de tweede transfer periode komt de markt pas echt los.
  • 6 Jul 2020 om 07:37
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:23
      Dat wisten we al Streuer....................
      Wij komen pas als laatste aan de beurt.Zijn we al gewend de laatste jaren.....Maak je niet druk!
    Precies. Pas als een transfer vrije speler nergens anders terecht kan en het risico loopt om zonder club komt te zitten, pas dan zal hij een contract bij FC Twente overwegen. We hebben gewoon te weinig te bieden op dit moment, en dan doet historie en ambiance er weinig toe.
  • 6 Jul 2020 om 07:32
    Op zich logisch dat hij wacht tot de betere spelers vrijkomen echter is dit niet uit luxe geboren.Denk eerder dat Streuer moeite heeft met aankoop spelers onder de huidige voorwaarden (max 2,25 ton salaris). Spelers zijn broodvoetballers en het gevoel van verminderd salaris in de huidige situatie is bij veel voetballers nog niet ingedaald vandaar dat Streuer nu nul op zijn rekest krijgt. Later in de transferperiode zal dit gevoel wel enigzins indalen waardoor spelers dan eieren voor hun geld kiezen en dan is Twente ook weer goed genoeg. De vraag is dan of je dan blij moet zijn met deze voetballers als we 2,3,4e keus zijn.
  • 6 Jul 2020 om 07:31
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:13
      Dan nog liever matos jaar huren. Smal kan toch nog geen 34 wedstrijden aan. En smal kan ook links half spelen
    Matos kun je wel vergeten. Als steuer die had willen hebben dan hadden ze die huurders al wel afgerond. Maar matos speelt de andere kant. Troupee zou juist goed zijn helemaal als ze met necid op de proppen komen aangezien die het van voorzetten moet hebben. Van smal een middenvelder zou ook gewoon dom zijn we komen om in de middenvelders dus waarom zouden we er in godsnaam nog 1 willen? Terwijl we afgezien oosterwolde niks op links achter. Volstrekt onlogisch.
  • 6 Jul 2020 om 07:13
    • Quote van 6 Jul 2020 om 02:14
      Is er nog contact opgenomen met troupee? Zie m graag weer terug
    Dan nog liever matos jaar huren. Smal kan toch nog geen 34 wedstrijden aan. En smal kan ook links half spelen
  • 6 Jul 2020 om 02:14
    Is er nog contact opgenomen met troupee? Zie m graag weer terug
  • 6 Jul 2020 om 00:44
    Laat Necid ook maar lekker wachten dan.
  • 6 Jul 2020 om 00:01
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:16
      We hebben geen kwantiteit
    dat hadden we!!!! Bij bosjes Spanjaarden, wel de 3 rangs spelers spelers met deuken en krassen nou nou ik heb liever dat ik iets langer moet wachten op echte versterking dan uit alle hoeken van Europa spelers weg halen die deuken en krassen hebben.
  • 5 Jul 2020 om 22:00
    Zou de eerste keer zijn dat Corona Twente wat goeds brengt. Tweede keer trouwens. Degratie ontlopen was ook wel lekker.
  • 5 Jul 2020 om 21:31
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:17
      Dit is precies de Tedtactiek. Prima hopelijk haalt hij er betere resultaten mee
    Dit was ook wat ik dacht. Eens zien of hij er wel wat mee kan. Ik heb meer vertouwen in hem als in ted. Maar dat is op basis van onderbuik gevoel en hoe hij zich presenteerd.
  • 5 Jul 2020 om 21:30
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:09
      In ieder geval niet over haasten beter kwaliteit dan kwantiteit.
    tot nu in alles een beter gevoel dan vorig seizoen ..
  • 5 Jul 2020 om 21:19
    Streuer is hierin gewoon goed bezig. Geduldig hier wachten tot er een leuke speler vrij komt. Daarbij scheelt het ook weer een maand of 2 aan salaris. Het geld wat twente goed kan gebruiken.
  • 5 Jul 2020 om 21:17
    Dit is precies de Tedtactiek. Prima hopelijk haalt hij er betere resultaten mee
  • 5 Jul 2020 om 20:46
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:30
      Ikzeg. Kalmte kan ons fctwente gebruiken want je kan het geld nu echt maar een keer nog uitgeven.
    100+ IK
  • 5 Jul 2020 om 20:41
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:09
      In ieder geval niet over haasten beter kwaliteit dan kwantiteit.
    Precies!
  • 5 Jul 2020 om 20:30
    Ikzeg. Kalmte kan ons fctwente gebruiken want je kan het geld nu echt maar een keer nog uitgeven.
  • 5 Jul 2020 om 20:23
    Dat wisten we al Streuer....................
    Wij komen pas als laatste aan de beurt.Zijn we al gewend de laatste jaren.....Maak je niet druk!
  • 5 Jul 2020 om 20:16
    We hebben geen kwantiteit
  • 5 Jul 2020 om 20:09
    In ieder geval niet over haasten beter kwaliteit dan kwantiteit.
  • 5 Jul 2020 om 20:02
    Labyad zou goeie zijn of danilo
  • 5 Jul 2020 om 19:57
    Alleen de buitenkansjes nu ophalen. Ik denk ook dat er nog veel vrij komt.