Elia laat Twentefans hopen: ''Misschien beter dat ik naar huis kom''

39
Elia laat Twentefans hopen: ''Misschien beter dat ik naar huis kom''

Eljero Elia denkt aan een terugkeer op de Nederlandse velden. De vleugelspeler van Basaksehir heeft over interesse niet te klagen en heeft nog voldoende zin in een nieuwe uitdaging.

"Ik voel me nog ontzettend fit en zie en merk dat ik op het hoogste niveau nog van waarde kan zijn. Tegelijk heb ik vier kinderen in de leeftijden dat ze naar school moeten. Wat dat betreft is het misschien beter dat ik naar huis kom, of in ieder geval díchter naar huis”, zo begint Elia bij Voetbal International.
 
Elia zou graag nog een keer terugkeren bij Feyenoord. "Ik heb het herhaaldelijk aangegeven", zegt Elia. "Maar Feyenoord is natuurlijk niets verplicht. Ik weet alleen zeker dat ik ze nog een of twee jaar goed had kunnen helpen."

39 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 11:08
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:59
      Kammetje heeft ons niets gebracht
    Jij brengt op dit forum ook niets. Azijnzeiker.
  • 6 Jul 2020 om 09:47
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:44
      We hebben Wout voor de ervaring. Misschien Karim er nog bij en verder aanvullen met jonge talenten die willen werken voor hun geld en een volle Veste.
    Ikzeg. Nieuw komer. U begrijpt het. Net als u en ik werken voor het geld. Zo moet het zijn. En met de heren die het nu voor het zeggen hebben zeg ik ja.
  • 6 Jul 2020 om 09:45
    Ikzeg. U moet wel willen en als ik het lees wil u alleen naar Feijenoord. Dan is er helaas geen plek voor u met alle respect voor u . Maar nogmaals graag of helemaal niet.
  • 6 Jul 2020 om 09:44
    We hebben Wout voor de ervaring. Misschien Karim er nog bij en verder aanvullen met jonge talenten die willen werken voor hun geld en een volle Veste.
  • 6 Jul 2020 om 09:44
    We hebben Wout voor de ervaring. Misschien Karim er nog bij en verder aanvullen met jonge talenten die willen werken voor hun geld en een volle Veste.
  • 6 Jul 2020 om 09:20
    Hij wil alleen naar Feyenoord. Dat verwende mannetje hebben we niet nodig.
  • 6 Jul 2020 om 08:49
    • Quote van 6 Jul 2020 om 08:21
      Onzin JaDie,die kwamen allemaal wel bij Evert weg,in de tijd van Chadli wou hij ook graag Mertens hebben,die vonden de heren echter te klein,en ook Strootman was helemaal rond,maar Preudhomme wou hem niet,Evert is echt een goede scout,maar hij geeft alleen advies,en TED trok zijn eigen plan,zo zat het,Streuer heeft nu een probleem dat spelers niet voor hem of Jans kiezen,maar voor hun portomonnee,en dus moeten we wachten,zullen wel weer huurspelers worden van topclubs,uiteindelijk komt het wel goed,als er over drie weken,begin tweede trainingblok maar meer spelers zijn,daar vertrouw ik wel op,en transfers kunnen tot Oktober.
    Dat waren tijden dat er nog wat kon Eppie, maar of Ted nou zijn eigen gang ging of niet Kammetje heeft zijn laatste periode niets aangebracht en als ik dan ook nog hoorde dat hij graag met LtV en die gasten van TV Oost speak dan is hij er terecht uitgedonderd.
  • 6 Jul 2020 om 08:21
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:59
      Kammetje heeft ons niets gebracht
    Onzin JaDie,die kwamen allemaal wel bij Evert weg,in de tijd van Chadli wou hij ook graag Mertens hebben,die vonden de heren echter te klein,en ook Strootman was helemaal rond,maar Preudhomme wou hem niet,Evert is echt een goede scout,maar hij geeft alleen advies,en TED trok zijn eigen plan,zo zat het,Streuer heeft nu een probleem dat spelers niet voor hem of Jans kiezen,maar voor hun portomonnee,en dus moeten we wachten,zullen wel weer huurspelers worden van topclubs,uiteindelijk komt het wel goed,als er over drie weken,begin tweede trainingblok maar meer spelers zijn,daar vertrouw ik wel op,en transfers kunnen tot Oktober.
  • 6 Jul 2020 om 08:07
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:59
      Kammetje heeft ons niets gebracht
    Laten ze dan voor aan komend seizoen van sta vragen om de scouting weer een beetje op te zetten. Zonder scout werken dan kom je jezelf volgend jaar weer tegen. Dat schiet niet op. Ik gok dat van sta ook geen absurd hoog salaris hoeft te hebben omdat hij realistisch genoeg is te zien dan twente dit niet kan en clubs overal bezuinigingen.
  • 6 Jul 2020 om 08:03
    • Quote van 6 Jul 2020 om 01:43
      Dit klopt gewoon, het zou ook niets nieuws zijn hij roept dit al langer dat hij daar wil terugkeren, hij was alleen geïrriteerd dat ze m niet wilden en nu probeert hij het weer, wanhopig. Volgens hem zijn ado feye en Twente z’n clubs. Hij doet er alles aan die aandacht te behouden van al z’n fans door steeds overal lieve uitspraken te doen maar ik kots ervan ondertussen
    Die komt niet,kan in Turkije blijven voor circa 1 miljoen,naar Luik,en naar Engeland en Duitsland,laten ze Lang nog maar een jaar huren.
  • 6 Jul 2020 om 07:59
    • Quote van 6 Jul 2020 om 07:31
      Geen idee wie in het verleden Elia, Douglas, Arnautovic en Chadli scoute. Het is ook maar net wat de club doet met de scoutingsrapporten van de scout.
    Kammetje heeft ons niets gebracht
  • 6 Jul 2020 om 07:31
    • Quote van 6 Jul 2020 om 06:59
      En die we hadden was een drama
    Geen idee wie in het verleden Elia, Douglas, Arnautovic en Chadli scoute. Het is ook maar net wat de club doet met de scoutingsrapporten van de scout.
  • 6 Jul 2020 om 06:59
    • Quote van 6 Jul 2020 om 06:48
      Heb liever een nieuwe 19-20jarige Elia, Arnautovic of Chadli die ergens in der lande nu wel zit te wachten om deze club weer verder te helpen. Die spelers lopen er ongetwijfeld alleen je moet een klassescout zijn om die te herkennen.... en wij hebben geen klassescout, we hebben helemaal geen scout!
    En die we hadden was een drama
  • 6 Jul 2020 om 06:48
    Heb liever een nieuwe 19-20jarige Elia, Arnautovic of Chadli die ergens in der lande nu wel zit te wachten om deze club weer verder te helpen. Die spelers lopen er ongetwijfeld alleen je moet een klassescout zijn om die te herkennen.... en wij hebben geen klassescout, we hebben helemaal geen scout!
  • 6 Jul 2020 om 01:43
    • Quote van 6 Jul 2020 om 00:49
      Vraag me af of dit het volledige artikel is. De redactie hier wil nog wel eens dingen uit het verband trekken en meerdere artikels plaatsen uit hetzelfde interview.
    Dit klopt gewoon, het zou ook niets nieuws zijn hij roept dit al langer dat hij daar wil terugkeren, hij was alleen geïrriteerd dat ze m niet wilden en nu probeert hij het weer, wanhopig. Volgens hem zijn ado feye en Twente z’n clubs. Hij doet er alles aan die aandacht te behouden van al z’n fans door steeds overal lieve uitspraken te doen maar ik kots ervan ondertussen
  • 6 Jul 2020 om 00:49
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:11
      En opnieuw een smeekbede richting Feyenoord....jammer. Vind ik toch een klein smetje als je nagaat dat hij bij FC Twente 'volwassen' is geworden.....
    Vraag me af of dit het volledige artikel is. De redactie hier wil nog wel eens dingen uit het verband trekken en meerdere artikels plaatsen uit hetzelfde interview.
  • 6 Jul 2020 om 00:49
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:11
      En opnieuw een smeekbede richting Feyenoord....jammer. Vind ik toch een klein smetje als je nagaat dat hij bij FC Twente 'volwassen' is geworden.....
    Vraag me af of dit het volledige artikel is. De redactie hier wil nog wel eens dingen uit het verband trekken en meerdere artikels plaatsen uit hetzelfde interview.
  • 5 Jul 2020 om 23:56
    Waarom zo hopen op Elia?? Ik begin hem behoorlijk uit te kotsen op deze manier. Hij ziet Twente als optie maar ik geloof er niet meer in, hij is veel te veel kakkerlak geworden en hij smeekt bijna om de aandacht van die kakkerlakken club. Mooi laten gaan het is graag of anders mooi weg blijven!!!!
  • 5 Jul 2020 om 23:54
    • Quote van 5 Jul 2020 om 23:30
      Gezien jouw spelling van het woord scholen betwijfel ik dat...
    De 13-jarige Fluitje87 heeft de grote finale van de nationale spellingswedstrijd in Nederland gewonnen. De wedstrijd is superpopulair in Nederland en wordt live uitgezonden op televisie. Fluitje87 won meer dan 23.000 euro en een grote beker maar deed het natuurlijk voor de eer.
  • 5 Jul 2020 om 23:50
    Als hij naar Nederland komt, gaat hij in het Westen spelen Ajax, Feyenoord of ADO.
  • 5 Jul 2020 om 23:30
    • Quote van 5 Jul 2020 om 20:51
      Als hij zo erg aan de scholing van zijn kinderen denkt, komt hij hier naartoe. Scholen hier in het oosten zijn veel beter dan in het westen. Basisschoolen wel te verstaan
    Gezien jouw spelling van het woord scholen betwijfel ik dat...
  • 5 Jul 2020 om 23:30
    Elia toe dan ,die heeft toch geen liefde voor fc Twente en we gaan toch niet smeken dat die terug wil komen
  • 5 Jul 2020 om 22:56
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:48
      Lees de voetbal international app even en dan weet je dat Elia niet zit te wachten op Twente. Die ouwe meuk moet je ook niet meer ophalen. Maar er is totaal geen creativiteit in het aantrekken van spelers ze weten totaal niet wat te doen. Ons kent ons en dan komt er weer zo speler die Jans goed kent allemaal natte vinger werk!!
    Ted haalde de creatieve mensen toch? Mmmmm dat waren grote successen!
  • 5 Jul 2020 om 22:55
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:09
      Ik denk dat hij naar den Haag gaat
    Hoe kom je daar bij is daar ooit vertrokken naar Enschede omdat hij een moeilijke jongen was! In Enschede begonnen zijn successen.
  • 5 Jul 2020 om 22:54
    Dan moet hij maar wachten op Feyenoord!!!
  • 5 Jul 2020 om 22:37
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:27
      Hij gebruikt hem niet alleen om te pissen lees ik hier uit. 4 kids moet er niet aan denken.
    Dus jij hebt het minder dan 4 keer gedaan.
  • 5 Jul 2020 om 22:31
    El Ahmadi is misschien nog wel een idee maar ik weet niet of we dit nog nog moeten willen
  • 5 Jul 2020 om 22:30
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:27
      Hij gebruikt hem niet alleen om te pissen lees ik hier uit. 4 kids moet er niet aan denken.
    Dan is de afwas zo klaar hoor
  • 5 Jul 2020 om 22:04
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:48
      Lees de voetbal international app even en dan weet je dat Elia niet zit te wachten op Twente. Die ouwe meuk moet je ook niet meer ophalen. Maar er is totaal geen creativiteit in het aantrekken van spelers ze weten totaal niet wat te doen. Ons kent ons en dan komt er weer zo speler die Jans goed kent allemaal natte vinger werk!!
    Bij ouwe meuk moet je gewoon kijken naar het laatste seizoen. Dat is bij elia prima. Ouwe meuk die ook nog eens slecht draait moet je niet aan beginnen. Elia durf ik wel aan maar die komt toch niet.
  • 5 Jul 2020 om 21:48
    Lees de voetbal international app even en dan weet je dat Elia niet zit te wachten op Twente. Die ouwe meuk moet je ook niet meer ophalen. Maar er is totaal geen creativiteit in het aantrekken van spelers ze weten totaal niet wat te doen. Ons kent ons en dan komt er weer zo speler die Jans goed kent allemaal natte vinger werk!!
  • 5 Jul 2020 om 21:47
    Laat hem maar mooi denken, daar kopen wij niets voor dat gelul, laat gaan dit levert alleen maar stress op.
  • 5 Jul 2020 om 21:41
    Daar niet meer over neuzelen, die komt echt niet naar Twente!
  • 5 Jul 2020 om 21:38
    Duidelijk. Hier hoeven we blijkbaar niet op te rekenen. Als hij dichtbij huis wil blijven omdat z’n kinderen naar school gaan komt hij niet naar Twente. Als Feyenoord niet geïnteresseerd is zal hij wel naar Den Haag gaan. Hij is notabene een huis aan het bouwen in die regio
  • 5 Jul 2020 om 21:27
    Hij gebruikt hem niet alleen om te pissen lees ik hier uit. 4 kids moet er niet aan denken.
  • 5 Jul 2020 om 21:25
    • Quote van 5 Jul 2020 om 21:11
      En opnieuw een smeekbede richting Feyenoord....jammer. Vind ik toch een klein smetje als je nagaat dat hij bij FC Twente 'volwassen' is geworden.....
    Snap ik maar begrijp hem wel een klein beetje
  • 5 Jul 2020 om 21:11
    En opnieuw een smeekbede richting Feyenoord....jammer. Vind ik toch een klein smetje als je nagaat dat hij bij FC Twente 'volwassen' is geworden.....
  • 5 Jul 2020 om 21:09
    Ik denk dat hij naar den Haag gaat
  • 5 Jul 2020 om 20:52
    Elia kom maar terug. Je bent hier meer dan welkom.
  • 5 Jul 2020 om 20:51
    Als hij zo erg aan de scholing van zijn kinderen denkt, komt hij hier naartoe. Scholen hier in het oosten zijn veel beter dan in het westen. Basisschoolen wel te verstaan
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›