Drommel ziet transfer wel zitten: ''Toe aan de volgende stap''

31
Drommel ziet transfer wel zitten: ''Toe aan de volgende stap''

Joël Drommel is in gesprek met het Noordhollands Dagblad open over zijn vertrekwens. De doelman stelt dat hij toe is aan een nieuwe stap in zijn carrière.

Club Brugge, Hertha BSC, Union Berlin, FC Augsburg en Vfb Stuttgart worden allemaal in verband gebracht met de sluitpost, maar er is nog geen enkele club concreet in de markt voor Drommel. ''Na vijf seizoenen Twente ben ik toe aan de volgende stap. Ik wilde de terugkeer in de eredivisie per se nog meemaken en aantonen dat ik gegroeid ben ten opzichte van mijn eerste periode op het hoogste niveau.''

Drommel ligt nog tot medio 2021 vast met een optie voor nog een seizoen. De kans dat hij zijn contract uitdient, lijkt klein. De vertrekwens is namelijk groot. ''De Bundesliga? Dat vind ik echt een heel mooie competitie, ja. Ik keep nu al praktisch in Duitsland, Enschede ligt tegen de grens, haha. En de Champions League is natuurlijk ook niet verkeerd.''

De doelman blijft zich inzetten voor zijn huidige club. ''Zo lang ik hier nog ben, focus ik me op FC Twente en doe ik mijn stinkende best voor de club. Het is ook niet zo dat het een straf is als ik hier nog een jaar blijf, zeker niet. Ik heb nog niet met de clubleiding gesproken. Ik lees dat ze me graag willen behouden, maar bij het juiste bod ook bereid zijn me te laten gaan.''

31 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 19:52
    • Quote van 6 Jul 2020 om 15:48
      Heeft nog niet de kans gehad maar als je hem op trainen ziet en de wedstrijden die hij in jong gespeeld heeft praat je wel anders.
    Klopt prima keeper. Maar hij moet wel snel door breken want van de gouw komt er ook al aan.
  • 6 Jul 2020 om 17:32
    Hopelijk gaat die naar Brugge. Gewoon 1,5 miljoen + Ngonge zou heel mooi zijn.
  • 6 Jul 2020 om 16:30
    Wat een gigantische debiel vind ik die Drommel! Totaal geen zelfinzicht, hij mag god (of allah) op z'n blote knietjes danken dat hij überhaupt in Twente 1 speelt. Die vermeende interesse geloof ik gewoon niet. Als je voor deze middelmatige keeper een miljoentje krijgt, direct wegdoen.
  • 6 Jul 2020 om 15:48
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:39
      Waarom? Hij heeft in drie jaar tijd nog nooit wat laten zien.
    Heeft nog niet de kans gehad maar als je hem op trainen ziet en de wedstrijden die hij in jong gespeeld heeft praat je wel anders.
  • 6 Jul 2020 om 15:48
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:39
      Waarom? Hij heeft in drie jaar tijd nog nooit wat laten zien.
    Heeft nog niet de kans gehad maar als je hem op trainen ziet en de wedstrijden die hij in jong gespeeld heeft praat je wel anders.
  • 6 Jul 2020 om 13:11
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:05
      Als hij weg wil verkopen en met een deel van het geld de ontevreden Miroslav Stoch voor een klein bedrag proberen over te nemen van PAOK. Speelt nog op een prima niveau en is nog niet heel oud. Ariel Harush of Warner Hahn transfervrij overnemen als 1e keeper en op den duur laten vervangen voor de Lange of vd Gouw. Brondeel vind ik ook nog niet eens zo'n hele slechte keeper, moet alleen verbeteren in de communicatie met de verdediging. Hem kun je evt ook behouden als 1e keeper.
    Terughalen van spelers ben ik niet zo'n voorstander van. Dan zijn de verwachtingen hoog en kan het alleen maar tegenvallen. Van Brondeel ben ik niet kapot. Heeft geen uitstraling, geen leiderscapaciteiten en de angst/onzekerheid straalt hem uit de doppen.
  • 6 Jul 2020 om 12:47
    Hopelijk voor veel verkopen aan club Brugge en daarbij ook regelen dat Ngonge deze kant opkomt op huurbasis.
  • 6 Jul 2020 om 12:33
    • Quote van 6 Jul 2020 om 12:18
      Over 5 jaar vaste waarde Ned elftal.
    Zal me niks verbazen.
  • 6 Jul 2020 om 12:18
    Over 5 jaar vaste waarde Ned elftal.
  • 6 Jul 2020 om 12:05
    Als hij weg wil verkopen en met een deel van het geld de ontevreden Miroslav Stoch voor een klein bedrag proberen over te nemen van PAOK. Speelt nog op een prima niveau en is nog niet heel oud. Ariel Harush of Warner Hahn transfervrij overnemen als 1e keeper en op den duur laten vervangen voor de Lange of vd Gouw. Brondeel vind ik ook nog niet eens zo'n hele slechte keeper, moet alleen verbeteren in de communicatie met de verdediging. Hem kun je evt ook behouden als 1e keeper.
  • 6 Jul 2020 om 11:47
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:14
      Laten we ons niet rijk rekenen, de transferwaarde is rond de 1 miljoen volgens transfermarkt.nl website. Ik denk dat Twente het geld goed kan gebruiken, en dus zelfs voor zo'n bedrag Drommel gewoon moet laten gaan. Maar dan moet er nog wel eerst de belangstelling concreet worden, vooralsnog is het dagdromerij en geruchten.
    Van die 1 miljoen doet Twente er altijd nog een vaste klantenkorting vanaf van circa.40%
  • 6 Jul 2020 om 11:38
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:27
      Volgens transfermarkt.nl is de geschatte transferwaarde 1 miljoen, maar de in de praktijk kan het ook hoger of lager uitvallen.
    Ja 1,5 Max denk ik
  • 6 Jul 2020 om 11:14
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:55
      Volgende stap? lol.Overschatte matige doelman met geregeld een blundertje.Je mag blij zijn als je er 2 a 2.5 miljoen voor krijgt.
    Laten we ons niet rijk rekenen, de transferwaarde is rond de 1 miljoen volgens transfermarkt.nl website. Ik denk dat Twente het geld goed kan gebruiken, en dus zelfs voor zo'n bedrag Drommel gewoon moet laten gaan. Maar dan moet er nog wel eerst de belangstelling concreet worden, vooralsnog is het dagdromerij en geruchten.
  • 6 Jul 2020 om 10:55
    Volgende stap? lol.Overschatte matige doelman met geregeld een blundertje.Je mag blij zijn als je er 2 a 2.5 miljoen voor krijgt.
  • 6 Jul 2020 om 10:49
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:41
      Wat zal drommel waard zijn?
    Als twente geluk heeft 5mil
  • 6 Jul 2020 om 10:40
    Direct weg doen hij is niet meer bezig met Twente alleen met weg gaan
  • 6 Jul 2020 om 10:27
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:41
      Wat zal drommel waard zijn?
    Volgens transfermarkt.nl is de geschatte transferwaarde 1 miljoen, maar de in de praktijk kan het ook hoger of lager uitvallen.
  • 6 Jul 2020 om 10:05
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:41
      Wat zal drommel waard zijn?
    Een appel en een ei.
  • 6 Jul 2020 om 09:49
    Ik twijfel überhaupt aan die interesse voor hem,zeker als geen één club zich daadwerkelijk heeft gemeld! En ik vind hem zeker geen slechte keeper en ja hij is gegroeid na de degradatie, maar ik zie er geen keeper in waar clubs geld voor Willen neerleggen daarvoor is zijn niveau te gemiddeld. Transfervrij zou hij zeker interessant zijn voor andere clubs,maar ik denk dat hij blij mag zijn met de basis plek die hij nu heeft bij de mooiste club van Nederland!!!
  • 6 Jul 2020 om 09:48
    Ik denk dat Twente het geld nu harder nodig heeft dan Drommel. Wat mij betreft verkopen als het juiste bod binnen komt.
  • 6 Jul 2020 om 09:46
    1,5 Max 2 mjn
  • 6 Jul 2020 om 09:41
    Wat zal drommel waard zijn?
  • 6 Jul 2020 om 09:39
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:30
      Ja. Zeer veel vertrouwen in die jongen, zal als hij de kans krijgt zeker foutjes maken maar dat had Drommel in het begin ook
    Waarom? Hij heeft in drie jaar tijd nog nooit wat laten zien.
  • 6 Jul 2020 om 09:37
    Ikzeg. Tot 2021 en optie voor nog een jaar. Is het niet belangrijk dat ie dat jaar nu opent. Anders loopt ook drommel straks voor niets de deur uit.
  • 6 Jul 2020 om 09:35
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:23
      Laat hem hier maar blijven. Bij een vertrek naar Duitsland voorspel ik einde carrière voor hem. Want het is en blijft een buikschuif keeper.
    Ja jammer dan, wij kunnen de centen gebruiken.
  • 6 Jul 2020 om 09:30
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:00
      Snel verlengen met de lange
    Ja. Zeer veel vertrouwen in die jongen, zal als hij de kans krijgt zeker foutjes maken maar dat had Drommel in het begin ook
  • 6 Jul 2020 om 09:30
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:27
      off topic: Wout blijft.
    Ja, daar zijn ze rond mee.
  • 6 Jul 2020 om 09:27
    off topic: Wout blijft.
  • 6 Jul 2020 om 09:23
    Laat hem hier maar blijven. Bij een vertrek naar Duitsland voorspel ik einde carrière voor hem. Want het is en blijft een buikschuif keeper.
  • 6 Jul 2020 om 09:17