BREAKING | Officieel: Brama tekent nieuw contract bij FC Twente

26
BREAKING | Officieel: Brama tekent nieuw contract bij FC Twente

Wout Brama en FC Twente hebben een akkoord bereikt over een nieuw contract, zo meldden de Tukkers op de clubwebsite. Ook komend seizoen speelt de routinier hierdoor in de Grolsch Veste.

Technisch directeur Jan Streuer is verheugd met de verlenging van de 33-jarige Brama. "Het is goed dat Wout ook komend seizoen deel uitmaakt van de selectie. Hij heeft nog steeds de voetballende kwaliteiten om van waarde te kunnen zijn voor FC Twente."

Streuer denkt dat Brama met zijn ervaring een grote rol kan gaan spelen. "Bovendien is het is belangrijk dat er ervaring in de groep zit; hij kan als geen ander spelers bij de hand nemen, zowel binnen als buiten het veld."

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Jul 2020 om 17:12
    • Quote van 6 Jul 2020 om 17:06
      Maar hij neukt wel een kut. En jij laat je nemen door een man haha
    Gelukkig kun je zelf lachen om je stupiditeit en weet je wat het grappigste is? Je durft het niet eens in mijn gezicht te zeggen.....
  • 6 Jul 2020 om 17:06
    • Quote van 6 Jul 2020 om 15:19
      Zeikstraal....jij lult uit je nek. Gracia zorgde voor troubles in de kleedkamer.


      Jij weet geen kut.......
    Maar hij neukt wel een kut. En jij laat je nemen door een man haha
  • 6 Jul 2020 om 15:26
    • Quote van 6 Jul 2020 om 11:27
      Dat hij de minste middenvelder is hier, die moeten we een jaar laten rijpen in de kkd, want dat hij kan voetballen is we zeker !
    Volledig mee eens Henk. Ratjetoe een jaartje verhuren aan een KKD club is zo gek nog niet....
  • 6 Jul 2020 om 15:19
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:07
      Dit is het huidige nivo van FC Twente.
      Brama, man man man,
      Zorgt alleen maar voor ellende. Loopt compleet naast zijn schoenen in de kleedkamer en daarbuiten.
      Voor een ton per jaar?Of ook weer voor 3 ton op de loonlijst. Om een jaartje op de bank te zitten als backup
    Zeikstraal....jij lult uit je nek. Gracia zorgde voor troubles in de kleedkamer.


    Jij weet geen kut.......
  • 6 Jul 2020 om 14:56
    Lag in de lijn der verwachting.

    Ik ben er blij mee.....
  • 6 Jul 2020 om 12:34
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:50
      Dat heeft ie dan blijkbaar van Brama geleerd........
    Precies. Dat is precies wat ik altijd het probleem heb gevonden aan Brama. Als er rond Brama geen spelers staan die wel vooruit denken en het aan B overlaten, dan heb je echt een probleem. Dan schiet het niet op naar voren en Twente heeft dan de neiging zichzelf achterin steeds verder op te sluiten en in het nauw te brengen. Daar lag ook vaak de oorzaak van toch verliezen in neutrale wedstrijden of zelfs als je net iets sterker was.
  • 6 Jul 2020 om 12:05
    Basisspeler zal lastig worden voor Wout, maar hij is de ideale invaller als er een overwinning over de streep getrokken moet worden.
  • 6 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:39
      Ja, wat is je boodschap precies?
    Dat hij de minste middenvelder is hier, die moeten we een jaar laten rijpen in de kkd, want dat hij kan voetballen is we zeker !
  • 6 Jul 2020 om 10:50
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:44
      Haha Roemeratoe controleert alles naar de verdediging toe joh !
    Dat heeft ie dan blijkbaar van Brama geleerd........
  • 6 Jul 2020 om 10:43
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:42
      Ik neem aan dat Brama en Jans uitgebreid hebben gesproken en dat een debacle als vorig jaar uitgesloten is. Wat mij betreft starten als 6 en captain en het team sturen. Kijken of hij de meerwaarde is die ik verwacht.
      Het belangrijkste is echter dat Brama's verwachtingen en de plannen van Jans met elkaar in overeenstemming zijn. Persoonlijk geloof ik niet in "van waarde zijn" in de kleedkamer zonder dat een ervaren speler belangrijk is in wedstrijden.
    Ik denk niet dat Jans heeft gezegd: ‘om jou bouw ik het elftal heen’. Denk dat Brama onderdeel van het geheel word maar niet onvoorwaardelijk de leider en basisspeler.
  • 6 Jul 2020 om 10:39
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:44
      Haha Roemeratoe controleert alles naar de verdediging toe joh !
    Ja, wat is je boodschap precies?
  • 6 Jul 2020 om 10:27
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:07
      Dit is het huidige nivo van FC Twente.
      Brama, man man man,
      Zorgt alleen maar voor ellende. Loopt compleet naast zijn schoenen in de kleedkamer en daarbuiten.
      Voor een ton per jaar?Of ook weer voor 3 ton op de loonlijst. Om een jaartje op de bank te zitten als backup
    Heb je bewijzen, dat hij voor ellende zorgt in de kleedkamer? Dat je het eventueel niet ziet zitten in hem, dat kan. Van het eerste heb je geen bewijs.
  • 6 Jul 2020 om 10:16
    • Quote van 6 Jul 2020 om 10:07
      Dit is het huidige nivo van FC Twente.
      Brama, man man man,
      Zorgt alleen maar voor ellende. Loopt compleet naast zijn schoenen in de kleedkamer en daarbuiten.
      Voor een ton per jaar?Of ook weer voor 3 ton op de loonlijst. Om een jaartje op de bank te zitten als backup
    We bestaan gelukkig nog, dit is inderdaad het niveau ,niks mis mee, er zijn in de eredivisie clubs die het met minder moeten doen hoor !
  • 6 Jul 2020 om 10:07
    Dit is het huidige nivo van FC Twente.
    Brama, man man man,
    Zorgt alleen maar voor ellende. Loopt compleet naast zijn schoenen in de kleedkamer en daarbuiten.
    Voor een ton per jaar?Of ook weer voor 3 ton op de loonlijst. Om een jaartje op de bank te zitten als backup
  • 6 Jul 2020 om 09:48
    El ahmadi is van harte welkom, samen met Brama ben je dan in ieder geval het hele seizoen verzekerd van 1 ervaren middenvelder
  • 6 Jul 2020 om 09:47
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:35
      Dan liever geen El Ahmadi... geen twee ervaren controleurs. Je hebt ook Selahi en Roemeratoe al. Meer creativiteit is dan gewenst.... wat is nu de status? Drommel, Brondeel, de Lange, Julio, Schenk, Smal, Brama, Roemeratoe, Bosch, Selahi, Aburjania, Zerrouki, Menig..... 2x een Rechtsachter, 1x een CV, 1x een Linksachter, 2x creatieve offensieve middenvelder, 3x buitenspeler, 2x Spits... makkie dus.
    Inderdaad. Nu vertrouwen geven aan de prima middenvelders die we al hebben.
    Ik heb ook niet de indruk dat El Amhadi onvolvolwaardelijk voor Fc twente heeft gekozen. Dan kunnen we de pingels beter gebruiken voor andere posities
  • 6 Jul 2020 om 09:44
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:35
      Dan liever geen El Ahmadi... geen twee ervaren controleurs. Je hebt ook Selahi en Roemeratoe al. Meer creativiteit is dan gewenst.... wat is nu de status? Drommel, Brondeel, de Lange, Julio, Schenk, Smal, Brama, Roemeratoe, Bosch, Selahi, Aburjania, Zerrouki, Menig..... 2x een Rechtsachter, 1x een CV, 1x een Linksachter, 2x creatieve offensieve middenvelder, 3x buitenspeler, 2x Spits... makkie dus.
    Haha Roemeratoe controleert alles naar de verdediging toe joh !
  • 6 Jul 2020 om 09:42
    Mooi , was te verwachten !
  • 6 Jul 2020 om 09:42
    Ik neem aan dat Brama en Jans uitgebreid hebben gesproken en dat een debacle als vorig jaar uitgesloten is. Wat mij betreft starten als 6 en captain en het team sturen. Kijken of hij de meerwaarde is die ik verwacht.
    Het belangrijkste is echter dat Brama's verwachtingen en de plannen van Jans met elkaar in overeenstemming zijn. Persoonlijk geloof ik niet in "van waarde zijn" in de kleedkamer zonder dat een ervaren speler belangrijk is in wedstrijden.
  • 6 Jul 2020 om 09:41
    Top!
  • 6 Jul 2020 om 09:41
    Ikzeg. Super. Nu kijken naar meer mogelijkheden de heren zijn goed bezig.
  • 6 Jul 2020 om 09:37
    • Quote van 6 Jul 2020 om 09:35
      Dan liever geen El Ahmadi... geen twee ervaren controleurs. Je hebt ook Selahi en Roemeratoe al. Meer creativiteit is dan gewenst.... wat is nu de status? Drommel, Brondeel, de Lange, Julio, Schenk, Smal, Brama, Roemeratoe, Bosch, Selahi, Aburjania, Zerrouki, Menig..... 2x een Rechtsachter, 1x een CV, 1x een Linksachter, 2x creatieve offensieve middenvelder, 3x buitenspeler, 2x Spits... makkie dus.
    Roemeratoe is ook een controleur.
  • 6 Jul 2020 om 09:36
    Prima
  • 6 Jul 2020 om 09:35
    Dan liever geen El Ahmadi... geen twee ervaren controleurs. Je hebt ook Selahi en Roemeratoe al. Meer creativiteit is dan gewenst.... wat is nu de status? Drommel, Brondeel, de Lange, Julio, Schenk, Smal, Brama, Roemeratoe, Bosch, Selahi, Aburjania, Zerrouki, Menig..... 2x een Rechtsachter, 1x een CV, 1x een Linksachter, 2x creatieve offensieve middenvelder, 3x buitenspeler, 2x Spits... makkie dus.
  • 6 Jul 2020 om 09:33
    Top!!