Tweede huurling op komst bij FC Twente: ''Nog niet gesignaleerd''

42
Tweede huurling op komst bij FC Twente: ''Nog niet gesignaleerd''

FC Twente hoopt deze week zeker twee nieuwe spelers te kunnen presenteren. De club uit Enschede is dichtbij het aantrekken van twee huurlingen, zo bevestigt technisch directeur Jan Streuer.

FC Twente bereikte al een akkoord met Vaclav Cerny, die op huurbasis moet overkomen van FC Utrecht. Alleen de medische keuring staat vandaag een overgang van de vleugelaanvaller nog in de weg. "Het lijkt goed te komen", zegt Streuer tegenover RTV Oost.

De technisch directeur hoopt vandaag met nog een huurling rond te komen. "Maar die speler kan nog niet gesignaleerd zijn", lacht Streuer. Het gaat om een speler die actief is in een buitenlandse competitie waar nog gevoetbald wordt. "Maar er zijn er nog een hoop aan het voetballen."

42 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jul 2020 om 21:43
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:24
      Dus je verwacht er morgen 2?
    Ik ben ziek thuis dus weet presentaties niet, maar ik gok en denk morgen iig cherny.
  • 9 Jul 2020 om 20:39
    maar zo langzamerhand komt het spel op de wagen..
  • 9 Jul 2020 om 20:24
    • Quote van 9 Jul 2020 om 19:43
      Uitslag duurt vaak dag he.
    Dus je verwacht er morgen 2?
  • 9 Jul 2020 om 19:45
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:11
      Streuer heeft dus bevestigt tegenover Tubantia dat cerny vandaag tekend en ze halen hem voor zowel links als rechts.
    Das handig hoef je maar met 10 spelers te beginnen
  • 9 Jul 2020 om 19:43
    • Quote van 9 Jul 2020 om 19:25
      Blijkbaar verloopt de keuring ook niet naar behoren, anders hadden we toch wel iets officieels gehoord
    Uitslag duurt vaak dag he.
  • 9 Jul 2020 om 19:25
    Blijkbaar verloopt de keuring ook niet naar behoren, anders hadden we toch wel iets officieels gehoord
  • 9 Jul 2020 om 17:32
    Het is opvallend rustig met de pushberichten vandaag. Had er meer van verwacht
  • 9 Jul 2020 om 12:18
    Of zou het de Seun of God zijn, maar dan de junior ;) laatst wel die naam doorgegeven.
  • 9 Jul 2020 om 12:07
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:41
      Ze houden echt alles dicht. Ik vindt zelfs geen vage bron. Kan volgens mijn iedereen zijn.
    Dat is een goede zaak. Al is het natuurlijk lekker als je kunt melden met wie Twente bezig is en het rond komt.
  • 9 Jul 2020 om 12:00
    Worden allemaal vage namen genoemd van spelers uit lagere competities in dat land maar ik hoop toch echt dat we geen campingelftal krijgen dit jaar.
  • 9 Jul 2020 om 11:52
    T wordt tijd dat Twente een scouting opzet en dan ok zelf spelers gaat contracteren.
  • 9 Jul 2020 om 11:39
    Denk Piet wildschut
  • 9 Jul 2020 om 11:30
    • Quote van 9 Jul 2020 om 11:22
      Is die inmiddels niet transfervrij?
    Heeft nog een jaar contract. Maar ze zijn bezig om het te laten ontbinden. Ola wil hier erg graag spelen.
  • 9 Jul 2020 om 11:23
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:13
      contract net verlengd bij Everton...zou idd zo maar 1 jaar verhuurd kunnen worden ..
    Ja zou een goede zet zijn, maar streuer houdt de boekjes dicht. Ook een goede zaak trouwens
  • 9 Jul 2020 om 11:22
    • Quote van 9 Jul 2020 om 11:10
      Ola John denk ik en als ik bepaalde zaken moet geloven.
    Is die inmiddels niet transfervrij?
  • 9 Jul 2020 om 11:18
    Alexander Jeremejeff word genoemd, 2e bundesliga Dynamo Dresden
  • 9 Jul 2020 om 11:12
    Een aantal van deze namen zou mooi zijn... Aanval: John, Ruiz, Stoch, Elia, Avdijaj, Kishna, Hasselbaink, Armenteros, Engels, El Ghanassy, Hepburn-Murphy, Sekou Sidibe, Traore (huur), Lang (huur), Antonucci (huur). Middenveld: Opoku, Ekkelenkamp (huur), Fredrik Jensen (huur) de Guzman, Lorenzo Ebecilio, Matthew Smith (huur) El Ahmadi (prestatiecontract), Osman, Mokotjo, Pelupessy. Verdediging: Verdonk, Matos (huur), Sevastano, Letschert, Maghoma, Alim Ozturk, Jan Arie vd Heyden, Schwaab, Verlaat, Cristian Gonzalez, Nacho, Douglas (prestatiecontract) Richards (huur), Troupee (huur evt. optie tot koop), Ebuehi (huur) Ashmelash. Keeper: Hahn of Harush als Drommel gaat en dan langzaam de Lange en/of vd Gouw brengen.
  • 9 Jul 2020 om 11:10
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:57
      Moi Mien Jong
    Wat Woj
  • 9 Jul 2020 om 11:10
    Ola John denk ik en als ik bepaalde zaken moet geloven.
  • 9 Jul 2020 om 11:07
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:55
      Ik denk aan Tyronne Ebuehi (rechtervleugelverdediger) en ervaring Eredivisie. Hebben ze contact mee gehad. Maar de heer zelf deelt niks en dat is ook wel begrijpelijk in deze situatie.
    Ik hoop het
  • 9 Jul 2020 om 10:57
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:55
      Fosu Mensah of Chong
    Moi Mien Jong
  • 9 Jul 2020 om 10:55
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:41
      Ze houden echt alles dicht. Ik vindt zelfs geen vage bron. Kan volgens mijn iedereen zijn.
    Ik denk aan Tyronne Ebuehi (rechtervleugelverdediger) en ervaring Eredivisie. Hebben ze contact mee gehad. Maar de heer zelf deelt niks en dat is ook wel begrijpelijk in deze situatie.
  • 9 Jul 2020 om 10:55
    Fosu Mensah of Chong
  • 9 Jul 2020 om 10:41
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:37
      Gaat het hier om een verdediger?
    Ze houden echt alles dicht. Ik vindt zelfs geen vage bron. Kan volgens mijn iedereen zijn.
  • 9 Jul 2020 om 10:37
    Gaat het hier om een verdediger?
  • 9 Jul 2020 om 10:22
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:12
      Mag het niet hopen eigenlijk. Misschien een prima 2de spits, maar Almere heeft het contract van hem niet verlengt en hij heeft daar volgens mij zelfs 0 wedstrijden gespeeld...
    Tweede elftal misschien.
  • 9 Jul 2020 om 10:16
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:12
      Mag het niet hopen eigenlijk. Misschien een prima 2de spits, maar Almere heeft het contract van hem niet verlengt en hij heeft daar volgens mij zelfs 0 wedstrijden gespeeld...
    Volgens mij was dit wegens blessure , daarom 0 wedstrijden.
  • 9 Jul 2020 om 10:14
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:12
      Mag het niet hopen eigenlijk. Misschien een prima 2de spits, maar Almere heeft het contract van hem niet verlengt en hij heeft daar volgens mij zelfs 0 wedstrijden gespeeld...
    Heb verder gezocht. Deze man heeft in totaal 4 wedstrijden voor JONG(!!) Almere gespeeld in de 2de divisie. Daarin heeft hij 1 keer gescoord. Lijkt me dus nou niet bepaald een versterking want hij is ook al 21 jaar.
  • 9 Jul 2020 om 10:13
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:03
      Markelo?
    contract net verlengd bij Everton...zou idd zo maar 1 jaar verhuurd kunnen worden ..
  • 9 Jul 2020 om 10:13
    • Quote van 9 Jul 2020 om 09:36
      Zou dat dan Ola John zijn?
    Hoop het niet! Als Ola zou komen dan liefst een contract en geen huur.
  • 9 Jul 2020 om 10:12
    • Quote van 9 Jul 2020 om 10:11
      Bij Twente inside hebben ze het ook over leidsman (spits). Dat zal niet deze speler zijn. Zal wel voor het tweede zijn.
    Mag het niet hopen eigenlijk. Misschien een prima 2de spits, maar Almere heeft het contract van hem niet verlengt en hij heeft daar volgens mij zelfs 0 wedstrijden gespeeld...
  • 9 Jul 2020 om 10:11
    Bij Twente inside hebben ze het ook over leidsman (spits). Dat zal niet deze speler zijn. Zal wel voor het tweede zijn.
  • 9 Jul 2020 om 10:11
    Streuer heeft dus bevestigt tegenover Tubantia dat cerny vandaag tekend en ze halen hem voor zowel links als rechts.
  • 9 Jul 2020 om 10:10
    Cerny en een speler van ajax gok ik
  • 9 Jul 2020 om 10:08
    • Quote van 9 Jul 2020 om 09:53
      Cerny, is dit.
    lees je wel eens wat er staat?
  • 9 Jul 2020 om 10:03
    Markelo?
  • 9 Jul 2020 om 10:02
    2 goeie spelers ...Cerny en..heeft invloed wat we nog meer krijgen moedigt ook andere aan die nog twijfels over onze intenties zouden hebben..
  • 9 Jul 2020 om 09:58
    • Quote van 9 Jul 2020 om 09:36
      Zou dat dan Ola John zijn?
    Nee Cerny of een speler van Almere
  • 9 Jul 2020 om 09:53
    Cerny, is dit.
  • 9 Jul 2020 om 09:36
    Zou dat dan Ola John zijn?
  • 9 Jul 2020 om 09:34
    Hopelijk wel een Nederlandse speler of iemand die de eredivisie kent.
  • 9 Jul 2020 om 09:27
    Haha kunnen we geen spy cam aan de poort hangen :p Grapje natuurlijk. Voordat ik wordt opgepakt tot aanzetten tot spionage en privacyschending.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›