'Markelo naar Enschede? FC Twente wil Everton-verdediger huren'

33
'Markelo naar Enschede? FC Twente wil Everton-verdediger huren'

FC Twente is in gesprek met Nathan Markelo. De club uit Enschede wil de jeugdinternational van het Nederlands elftal graag een seizoen huren.

Dat weet TC Tubantia te melden. De rechtsback annex middenvelder staat op dit moment onder contract bij Everton. Daar speelt de 21-jarige voetballer in de Onder 23, maar technisch directeur Marcel Brands wil dat Markelo vlieguren gaat maken op het hoogste niveau.

Dat ze in Liverpool potentie zien in het talent staat als een paal boven water. Onlangs verlengde hij zijn contract in de Engelse havenstad met twee jaar.

 

 

33 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2020 om 12:34
    • Quote van 10 Jul 2020 om 11:57
      Nou!!! De everton manager geeft aan dat hij voor middenveld is gehaald en e huidige rechtsback positie bij -23 een noodoplossing is. Er moeten dan wel goede afspraken worden gemaakt anders dezelfde poppenkast als met Busquets
    Dat heb ik idd ook gelezen. Maar Nathan komt gaat everton niet bepalen waar hij speelt. Dat zou compleet gestoord zijn als hun wel die vinger in de pap willen zal het wel afketsen want zowel jans als streuer lijken me niet het type die everton zo over hun heen laat lopen. Dan ff kijken maar het middenveld bij ons is stampvol als selahi niet weg gaat en el hamadi komt. zou je alleen nog kunnen kijken naar een echte nummer 10. Maar een nummer 6 gaat twente echt niet naar kijken. Als twente hier wel mee akkoord gaat al roemeratoe qel weg willen. En doet twente zn traditionele manier weer eer aan en weer een jeugd speler laten gaan voor een passant. Maar daar reken ik totaal niet op
  • 10 Jul 2020 om 11:57
    • Quote van 10 Jul 2020 om 10:42
      Als hij komt gaat hij niet naar het middenveld. Ze hopen dat hij speel minuten gaan krijgen het middenbeld is vol. Rechtsachter zal zonder twijfel zijn positie worden. Als je onze bezetting op het veld ziet. En in Engeland zien ze er ook een rechts achter in.
    Nou!!! De everton manager geeft aan dat hij voor middenveld is gehaald en e huidige rechtsback positie bij -23 een noodoplossing is. Er moeten dan wel goede afspraken worden gemaakt anders dezelfde poppenkast als met Busquets
  • 10 Jul 2020 om 10:42
    • Quote van 10 Jul 2020 om 10:25
      Juist. Die jongen en everton willen hem niet op rechtsback positie. Zie het al weer gebeuren dat het weer ten koste van onze eigen talentvolle middenvelders gaat. Dit is een slecht signaal richting onze jeugdspelers.
    Als hij komt gaat hij niet naar het middenveld. Ze hopen dat hij speel minuten gaan krijgen het middenbeld is vol. Rechtsachter zal zonder twijfel zijn positie worden. Als je onze bezetting op het veld ziet. En in Engeland zien ze er ook een rechts achter in.
  • 10 Jul 2020 om 10:25
    • Quote van 10 Jul 2020 om 08:51
      Is helemaal geen verdediger, maar middenvelder, en nog een controleur ook, ach daar hebbenwe er straks maar 5 of 6 van lopen, selahi, brama, bosch, roemerato, wellicht el amhadi, nu markelo, We moeten een 10 hebben geen 6666666
    Juist. Die jongen en everton willen hem niet op rechtsback positie. Zie het al weer gebeuren dat het weer ten koste van onze eigen talentvolle middenvelders gaat. Dit is een slecht signaal richting onze jeugdspelers.
  • 10 Jul 2020 om 08:51
    Is helemaal geen verdediger, maar middenvelder, en nog een controleur ook, ach daar hebbenwe er straks maar 5 of 6 van lopen, selahi, brama, bosch, roemerato, wellicht el amhadi, nu markelo, We moeten een 10 hebben geen 6666666
  • 10 Jul 2020 om 08:02
    • Quote van 10 Jul 2020 om 07:25
      Jammer. We hadden hem moeten contracteren. Aan huur heb je niks. En deze jongen staat er ook niet direct.
    Ik denk prima versterking voor ons, daar mag je je handen mee dicht knijpen heb vetrouwen in deze TS ze proberen toch aardige spelers te halen, maar een verademing met wat we de afgelopen jaren gewend waren, en veel meer open, er heerst een totaal andere cultuur binnen onze club en ik juich dat toe
  • 10 Jul 2020 om 07:48
    • Quote van 10 Jul 2020 om 07:25
      Jammer. We hadden hem moeten contracteren. Aan huur heb je niks. En deze jongen staat er ook niet direct.
    Ben ik niet met je eens. Als je de voorbereiding al mee draait bij everton op die leeftijd dan ben je geen koekebakker. Ze willen hem bij het 1e hebben van everton omdat hijbde potentie heeft om dat te halen. Als brands zoveel vertrouwen in hem heeft dan zou dit voor ons meer dan een uitstekende deal zijn. Ik ben geen fan van huren nog veel minder van veel huren. Maar als je dan huurt laat het dan kwaliteit zijn. Als everton zoveel in je ziet dan hou je in deze Mickey mouse competitie ook prima stand. Volgens mij speelt hij championship en die schat ik hoger in als de eredivisie. Dit zou gewoon een prima huur zijn.
  • 10 Jul 2020 om 07:27
    • Quote van 10 Jul 2020 om 07:25
      Jammer. We hadden hem moeten contracteren. Aan huur heb je niks. En deze jongen staat er ook niet direct.
    En dat kun jij beoordelen zonder hem ooit gezien te spelen te hebben
  • 10 Jul 2020 om 07:25
    Jammer. We hadden hem moeten contracteren. Aan huur heb je niks. En deze jongen staat er ook niet direct.
  • 10 Jul 2020 om 06:51
    • Quote van 10 Jul 2020 om 00:17
      Komt goed met Cerny. Heeft een trainer nodig die de juiste snaar raakt n dat kan Jans. Verder weten we ook nog niet de huur details. Fingers crossed dat Utrecht er definitief er van wil.
    Juist
  • 10 Jul 2020 om 06:38
    • Quote van 10 Jul 2020 om 00:01
      Die Nathan Markelo is een topspeler voor ons. Echt!
    voor ons mssn..Everton heeft snel verlengd toen Streuer hem een contract aanbood. Overbleef toen dan maar huren ..simpel Everton betaalt hem meer dan wij hem konden bieden. Mocht ie werkelijk zo goed zijn dan is het aan Everton wat ze verder gaan doen met hem ..houden of verkopen
  • 10 Jul 2020 om 00:17
    • Quote van 10 Jul 2020 om 00:12
      Hopelijk worden ze morgen beide gepresenteerd, alhoewel ik niet overtuigd ben van Cerny.
    Komt goed met Cerny. Heeft een trainer nodig die de juiste snaar raakt n dat kan Jans. Verder weten we ook nog niet de huur details. Fingers crossed dat Utrecht er definitief er van wil.
  • 10 Jul 2020 om 00:12
    • Quote van 9 Jul 2020 om 22:29
      Marcel Brands is niet gek,die heeft hem nieuw contract gegeven,laat hem hier spelen,en dan terug,of verkopen,wel goede speler,win-win situatie,en nogmaals,wij hebben niets te willen,we zitten nog een paar jaar bij de Stadsbank bij wijze van spreken,spelers als hij en Cerny zijn normaal onhaalbaar voor ons,jammer dat ze geen eigendom zijn geld voor de investeerders die langer moeten wachten tot ze wat terug krijgen,maar voor ons als supporters niet erg,het gaat ze echt wel lukken om een goede selectie bij elkaar te sprokkelen.
    Hopelijk worden ze morgen beide gepresenteerd, alhoewel ik niet overtuigd ben van Cerny.
  • 10 Jul 2020 om 00:01
    Die Nathan Markelo is een topspeler voor ons. Echt!
  • 9 Jul 2020 om 23:00
    • Quote van 9 Jul 2020 om 22:24
      Is dat d’r één oet Markelo?
    whaha die naam hebben wij zn opa gegeven ..
  • 9 Jul 2020 om 22:31
    • Quote van 9 Jul 2020 om 22:29
      Marcel Brands is niet gek,die heeft hem nieuw contract gegeven,laat hem hier spelen,en dan terug,of verkopen,wel goede speler,win-win situatie,en nogmaals,wij hebben niets te willen,we zitten nog een paar jaar bij de Stadsbank bij wijze van spreken,spelers als hij en Cerny zijn normaal onhaalbaar voor ons,jammer dat ze geen eigendom zijn geld voor de investeerders die langer moeten wachten tot ze wat terug krijgen,maar voor ons als supporters niet erg,het gaat ze echt wel lukken om een goede selectie bij elkaar te sprokkelen.
    Transfervrije spelers komen pas aan het einde van de transferwindow echt beschikbaar als blijkt dat grotere clubs ze toch niet willen hebben en daarom maar genoegen nemen met een lager contract bij ons.
  • 9 Jul 2020 om 22:29
    • Quote van 9 Jul 2020 om 21:00
      Markelo heeft het goed gespeeld. Hij was transfervrij en wist van interesse van Twente. Dus eerst verlengd en laat zich nu verhuren. Hij mag van mij komen, had alleen liever gehad dat hij hier had getekend
    Marcel Brands is niet gek,die heeft hem nieuw contract gegeven,laat hem hier spelen,en dan terug,of verkopen,wel goede speler,win-win situatie,en nogmaals,wij hebben niets te willen,we zitten nog een paar jaar bij de Stadsbank bij wijze van spreken,spelers als hij en Cerny zijn normaal onhaalbaar voor ons,jammer dat ze geen eigendom zijn geld voor de investeerders die langer moeten wachten tot ze wat terug krijgen,maar voor ons als supporters niet erg,het gaat ze echt wel lukken om een goede selectie bij elkaar te sprokkelen.
  • 9 Jul 2020 om 22:24
    Is dat d’r één oet Markelo?
  • 9 Jul 2020 om 21:53
    • Quote van 9 Jul 2020 om 21:51
      Uitleg?
    Leon ten Voorde a.k.a. @deBankzitter op Twitter heeft dat gezegd.
  • 9 Jul 2020 om 21:51
    • Quote van 9 Jul 2020 om 21:37
      Ik lees net dat zijn komst erg groot is. Sluit pas op 27 juli aan bij twente.
    Uitleg?
  • 9 Jul 2020 om 21:49
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:37
      Verlengen en je laten verhuren zodat je iig behoud van je 'Everton salaris' hebt bestaat niet?
    Zou wel erg slim zijn van hem.
  • 9 Jul 2020 om 21:44
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:36
      Is dit een subtiele hint dat Markelo deze kant op gaat komen?
    Dat zullen we binnenkort zien.
  • 9 Jul 2020 om 21:37
    Ik lees net dat zijn komst erg groot is. Sluit pas op 27 juli aan bij twente.
  • 9 Jul 2020 om 21:04
    Mocht hij komen dan petje af. Voor de TD
  • 9 Jul 2020 om 21:00
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:38
      Is dit de tweede huurspeler waar het vandaag over ging?
    Markelo heeft het goed gespeeld. Hij was transfervrij en wist van interesse van Twente. Dus eerst verlengd en laat zich nu verhuren. Hij mag van mij komen, had alleen liever gehad dat hij hier had getekend
  • 9 Jul 2020 om 20:38
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:17
      Oh nee? ;)
    Is dit de tweede huurspeler waar het vandaag over ging?
  • 9 Jul 2020 om 20:37
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:13
      Komt niet, heeft net verlengt en denk dat hij niet meteen weer weg gaat. Hoop het wel!
    Verlengen en je laten verhuren zodat je iig behoud van je 'Everton salaris' hebt bestaat niet?
  • 9 Jul 2020 om 20:36
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:17
      Oh nee? ;)
    Is dit een subtiele hint dat Markelo deze kant op gaat komen?
  • 9 Jul 2020 om 20:35
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:13
      Komt niet, heeft net verlengt en denk dat hij niet meteen weer weg gaat. Hoop het wel!
    De TD van Everton zegt letterlijk dat Markelo vlieguren moet gaan maken.
  • 9 Jul 2020 om 20:34
    Kijk dat zijn mooie berichten!
  • 9 Jul 2020 om 20:17
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:13
      Komt niet, heeft net verlengt en denk dat hij niet meteen weer weg gaat. Hoop het wel!
    Tekst goed lezen
  • 9 Jul 2020 om 20:17
    • Quote van 9 Jul 2020 om 20:13
      Komt niet, heeft net verlengt en denk dat hij niet meteen weer weg gaat. Hoop het wel!
    Oh nee? ;)
  • 9 Jul 2020 om 20:13
    Komt niet, heeft net verlengt en denk dat hij niet meteen weer weg gaat. Hoop het wel!
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›