'Bizot kan transfereren naar Spanje; Drommel gezien als opvolger'

61
'Bizot kan transfereren naar Spanje; Drommel gezien als opvolger'

Joël Drommel speelt komend seizoen mogelijk om de prijzen bij AZ. De club uit Alkmaar ziet in de doelman van FC Twente de perfecte opvolger van Marco Bizot.

Dat weet Voetbal International te melden. Bizot staat volgens El Mundo Deportivo in de belangstelling van Sevilla, Valencia en Celta de Vigo . Mocht de sluitpost Alkmaar inruilen voor de Spaanse zon, moet Drommel de overstap maken naar Noord-Holland. 

''Joël Drommel staat hoog op de kandidatenlijst bij AZ mocht Marco Bizot vertrekken bij de Alkmaarders. De 23-jarige doelman heeft een sterk seizoen bij FC Twente achter de rug'', schrijft het medium. De doelman heeft in Enschede nog een contract tot medio 2021, met een optie voor nog een seizoen. Eerder liet hij al weten open te staan voor een nieuw avontuur.

61 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jul 2020 om 20:06
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:46
      Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
    Nou ik denk dat als bvb een Koopmeiners vertrekt dat ze het dan al heel erg moeilijk gaan krijgen in de top en de titelstrijd.
  • 24 Jul 2020 om 19:54
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:46
      Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
    En jou verwachtingspatroon is niet te hoog? Fctwente heeft nog jaren nodig om de rust in de hele club terug te krijgen. Als dit is gebeurd kun je weer iets opbouwen financiëel en sportief. Dat zijn simple feiten als de supporters dat weer ingaan zien kun je weer iets opbouwen.
  • 24 Jul 2020 om 19:22
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:46
      Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
    Mee eens, maar wat in Alkmaar kan is in Enschede ook mogelijk.
  • 24 Jul 2020 om 18:39
    • Quote van 24 Jul 2020 om 12:53
      Druif in de deal betrekken. Wij zoeken nog een spits en Druif is een talentvolle jonge speler. Als we hem er in een seizoen 20 in laten schieten levert hij ook weer geld op
    1,5 miljoen en druijf zou een top deal zijn.
  • 24 Jul 2020 om 17:37
    • Quote van 24 Jul 2020 om 17:07
      Beetje pijnlijk is het wel persoonlijk zie ik spelers van Twente liever anaar het buitenland vertrekken en niet naar een club uit nl
    Precies dit geeft dus de status van AZ duidelijk weer. Dat klappertjesvolk heeft veel minder te klagen gehad dan wij.....
  • 24 Jul 2020 om 17:36
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:57
      Ikzeg. Fct. U heeft een punt. Natuurlijk begrijp ik u. Maar ook AZ heeft slechte tijden gekend. En daar is direct een ome zwaai aan te pas ge komen. En bij ons fctwente is het naar de mensen gegaan met slechte ideeën. Nu komt het langzaam weer goed maar dit duurt zeker nog enkele jaren.
    Az heeft zich uitstekend gehouden na het DSB debacle omdat zij goede jeugdspelers hadden, daar waar bij ons niets met de jeugd werd gedaan.


    Nu gelukkig wel....back to basic, waarbij ik hoop dat FC Twente binnen 5 jaar weer sub-top is en geen grijze middenmoter die als opvulling dient voor de competitie.
  • 24 Jul 2020 om 17:07
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:46
      Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
    Beetje pijnlijk is het wel persoonlijk zie ik spelers van Twente liever anaar het buitenland vertrekken en niet naar een club uit nl
  • 24 Jul 2020 om 16:57
    • Quote van 24 Jul 2020 om 16:46
      Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
    Ikzeg. Fct. U heeft een punt. Natuurlijk begrijp ik u. Maar ook AZ heeft slechte tijden gekend. En daar is direct een ome zwaai aan te pas ge komen. En bij ons fctwente is het naar de mensen gegaan met slechte ideeën. Nu komt het langzaam weer goed maar dit duurt zeker nog enkele jaren.
  • 24 Jul 2020 om 16:46
    Eigenlijk lachwekkend en triest tegelijk dat AZ ons heel simpel voorbij gestreefd is en nu wel als aanstormende topclub gezien mag worden....
  • 24 Jul 2020 om 15:39
    Ondanks zijn leeftijd heeft Drommel wel een vracht aan ervaring. Om de week een kolkende Veste, vaak met veel druk op de ketel, altijd onder druk staan, degradatievoetbal, spelen voor een kampioenschap, etc.
  • 24 Jul 2020 om 15:33
    • Quote van 24 Jul 2020 om 14:28
      AZ wil altijd spelers aankopen voor een habbekrats en dan voor het 10 voudige verkopen. Stille genieters daar in Alkmaar. Maar uh , bij ons kunnen we ook 5 miljoen vragen en er vervolgens 3 miljoen uitslepen. Why Not !
    Volgens mij willen wij dat ook, alleen zijn we er op dit moment niet zo goed In.
  • 24 Jul 2020 om 14:43
    • Quote van 24 Jul 2020 om 14:28
      AZ wil altijd spelers aankopen voor een habbekrats en dan voor het 10 voudige verkopen. Stille genieters daar in Alkmaar. Maar uh , bij ons kunnen we ook 5 miljoen vragen en er vervolgens 3 miljoen uitslepen. Why Not !
    Je kan alles vragen maar vraag je je zelf wel eens af of je wakker bent of droomt?
    Drommel is geen keeper van de buitencategorie en moet nog veel leren. Heeft bovendien nog niet op allerhoogste nivo zich bewezen
  • 24 Jul 2020 om 14:28
    AZ wil altijd spelers aankopen voor een habbekrats en dan voor het 10 voudige verkopen. Stille genieters daar in Alkmaar. Maar uh , bij ons kunnen we ook 5 miljoen vragen en er vervolgens 3 miljoen uitslepen. Why Not !
  • 24 Jul 2020 om 14:05
    Marktwaarde is 1 miljoen en als de andere club heel graag wil kan je maximaal 1,5 vangen maar dan zonder doorverkoop afspraak.Iedereen mag zich rijk rekenen maar is Drommel niet meer of minder een jonge getalenteerde keeper die dan dil betaald is.
  • 24 Jul 2020 om 14:01
    • Quote van 24 Jul 2020 om 13:05
      Precies hoevaak zijn we met die droom bedragen al niet op de bek gegaan.
    Drommel is ieder jaar beter geworden vind ik heeft ons afgelopen seizoen vaak gered anders waren we al bijna weer gedegradeerd en in het kampioensjaar deed hij het ook goed. Dus 2 miljoen krijg je er wel voor.
  • 24 Jul 2020 om 13:36
    • Quote van 24 Jul 2020 om 10:53
      Nee want van een speler als El Ahmadi krijg je grote problemen in je selectie........
    Uitzondering op de regel...
  • 24 Jul 2020 om 13:06
    Drommel is nog steeds een jonge doelman die per jaar beter gaat worden. Voor fctwente jammer maar voor zijn ontwikkeling als doelman ga je voor het hoogst haalbare. Az zou een mooie club voor hem zijn en als AZ aan zijn wensen en aan de wensen van fctwente wil voldoen is er iets mogelijk.
  • 24 Jul 2020 om 13:05
    • Quote van 24 Jul 2020 om 13:02
      Je mag blij zijn met 1 a 1.5 miljoen voor deze grabbelaar.
    Precies hoevaak zijn we met die droom bedragen al niet op de bek gegaan.
  • 24 Jul 2020 om 13:04
    • Quote van 24 Jul 2020 om 10:53
      Nee want van een speler als El Ahmadi krijg je grote problemen in je selectie........
    Dat is een Enschedeër.
  • 24 Jul 2020 om 13:02
    Je mag blij zijn met 1 a 1.5 miljoen voor deze grabbelaar.
  • 24 Jul 2020 om 12:56
    • Quote van 24 Jul 2020 om 12:53
      Druif in de deal betrekken. Wij zoeken nog een spits en Druif is een talentvolle jonge speler. Als we hem er in een seizoen 20 in laten schieten levert hij ook weer geld op
    Precies zou een prima zet zijn
  • 24 Jul 2020 om 12:53
    Druif in de deal betrekken. Wij zoeken nog een spits en Druif is een talentvolle jonge speler. Als we hem er in een seizoen 20 in laten schieten levert hij ook weer geld op
  • 24 Jul 2020 om 12:08
    • Quote van 24 Jul 2020 om 10:28
      Heb liever gelijk 3 miljoen, want hoeveel spelers hebben ons iets opgeleverd met die doorverkooppercentages? En als het toevallig al een keertje raak was, dan gingen ook nog eens een paar cent naar vage makelaars en bleef er per saldo niks over.
    Áls we 3 miljoen krijgen, of elk ander bedrag, kunnen we dat niet volledig in de selectie steken. Een deel gaat meteen naar de schuldeisers. Er blijft een klein deel op dat gebruikt kan worden. Maar dat kan net genoeg zijn om een speler aan te trekken. Daarnaast is het aflossen altijd goed, hoe eerder hoe beter.
  • 24 Jul 2020 om 11:24
    • Quote van 24 Jul 2020 om 10:06
      Als AZ al 20 miljoenen voor Guus Til vraagt en uiteindelijk 16 miljoen heeft ontvangen dan kunnen wij rustig tussen de 3 en 5 miljoen voor Drommel vragen.
    Vragen kan, is het realistisch? absoluut niet.
  • 24 Jul 2020 om 10:53
    • Quote van 24 Jul 2020 om 10:20
      Niet te veel van die Marokkanen hier op an...
    Nee want van een speler als El Ahmadi krijg je grote problemen in je selectie........
  • 24 Jul 2020 om 10:31
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    Spelers kijken maar naar één ding. Aan het eind van de maand naar hun bankafschrift.
  • 24 Jul 2020 om 10:28
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:27
      2,5 mln + 8 % doorverkooppercentage zou mooi zijn maar het liefst zie ik hem vertrekken in een ruildeal met druijf.
    Heb liever gelijk 3 miljoen, want hoeveel spelers hebben ons iets opgeleverd met die doorverkooppercentages? En als het toevallig al een keertje raak was, dan gingen ook nog eens een paar cent naar vage makelaars en bleef er per saldo niks over.
  • 24 Jul 2020 om 10:20
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:50
      Zakaria Aboukhlal in een ruildeal kan misschien ook een optie zijn.
    Niet te veel van die Marokkanen hier op an...
  • 24 Jul 2020 om 10:06
    Als AZ al 20 miljoenen voor Guus Til vraagt en uiteindelijk 16 miljoen heeft ontvangen dan kunnen wij rustig tussen de 3 en 5 miljoen voor Drommel vragen.
  • 24 Jul 2020 om 08:36
    • Quote van 24 Jul 2020 om 00:57
      Ik was het twee jaar geleden met jullie eens over Druijf. Toen melde ik al.dat ze hem moesten huren. Nu ben ik niet meer zo overtuigd. Hij is sindsdien niet verbeterd en speelt af en toe een paar minuten bij AZ. Ok hij heeft een goede spits voor zich, maar ik zou zeggen kijk naar de 2de lique van Frankrijk. Zelfs de reserve spitsen daar hebben een goed niveau. Bijv Sebastian Haller. Technisch sterk, fysiek sterk genoeg in de eredivisie en een soort mooie overtuiging in zich zélf. Dat soort spelers moeten er toch zijn
    Dat soort spelers zou je eigenlijk willen hebben, die kun je daarna ook met winst weer verkopen. Het probleem is alleen dat je in deze coronatijd niet normaal kunt scouten door ze een aantal wedstrijden live te zien spelen. Nog afgezien van het ontslag van Evert Bleuming, ligt de scouting in z'n algemeenheid volledig op z'n kont vanwege corona. Jonge buitenlandse spelers moet je nooit binnenhalen op basis van een youtube filmpje, het risico op mislukken is dan veel te groot. Daarom gaan we deze zomer alleen maar spelers binnenkrijgen die Streuer en Jans al kennen uit verleden, of spelers die zich al enigzins hebben laten zien in eerste divisie of eredivisie. Echte volstrekt onbekende jonge 'nieuwelingen' die vervolgens de pannen van het dak gaan spelen, die gaan we deze zomer helaas niet krijgen, denk ik. De (corona) omstandigheden zijn er gewoon niet naar. Maar dat hoeft geen probleem te zijn, ik vind dat Streuer het tot nu toe boven verwachting goed doet met het binnenhalen van Smal, Cerny, Markelo, Pierie en Danilo. Ik zou Druijf overigens wel een goede aanvulling vinden.
  • 24 Jul 2020 om 08:09
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Doorverkooppercentages hebben ons nog maar weinig opgeleverd.
  • 24 Jul 2020 om 05:53
    • Quote van 24 Jul 2020 om 00:57
      Ik was het twee jaar geleden met jullie eens over Druijf. Toen melde ik al.dat ze hem moesten huren. Nu ben ik niet meer zo overtuigd. Hij is sindsdien niet verbeterd en speelt af en toe een paar minuten bij AZ. Ok hij heeft een goede spits voor zich, maar ik zou zeggen kijk naar de 2de lique van Frankrijk. Zelfs de reserve spitsen daar hebben een goed niveau. Bijv Sebastian Haller. Technisch sterk, fysiek sterk genoeg in de eredivisie en een soort mooie overtuiging in zich zélf. Dat soort spelers moeten er toch zijn
    Op de momenten dat hij mocht spelen was hij gewoon in orde. Onder andere een aantal keer belangrijk in Europa. Heeft alleen weinig minuten gemaakt omdat hij vaak bij de wedstrijdselectie van AZ zat.
  • 24 Jul 2020 om 01:04
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    -:)
  • 24 Jul 2020 om 00:59
    • Quote van 24 Jul 2020 om 00:57
      Ik was het twee jaar geleden met jullie eens over Druijf. Toen melde ik al.dat ze hem moesten huren. Nu ben ik niet meer zo overtuigd. Hij is sindsdien niet verbeterd en speelt af en toe een paar minuten bij AZ. Ok hij heeft een goede spits voor zich, maar ik zou zeggen kijk naar de 2de lique van Frankrijk. Zelfs de reserve spitsen daar hebben een goed niveau. Bijv Sebastian Haller. Technisch sterk, fysiek sterk genoeg in de eredivisie en een soort mooie overtuiging in zich zélf. Dat soort spelers moeten er toch zijn
    Ik bedoel dus dat Haller destijds uit een tweede team kwam en naar Utrecht ging
  • 24 Jul 2020 om 00:57
    Ik was het twee jaar geleden met jullie eens over Druijf. Toen melde ik al.dat ze hem moesten huren. Nu ben ik niet meer zo overtuigd. Hij is sindsdien niet verbeterd en speelt af en toe een paar minuten bij AZ. Ok hij heeft een goede spits voor zich, maar ik zou zeggen kijk naar de 2de lique van Frankrijk. Zelfs de reserve spitsen daar hebben een goed niveau. Bijv Sebastian Haller. Technisch sterk, fysiek sterk genoeg in de eredivisie en een soort mooie overtuiging in zich zélf. Dat soort spelers moeten er toch zijn
  • 24 Jul 2020 om 00:24
    • Quote van 24 Jul 2020 om 00:08
      Ik weet niet of het Druijff of AZ was waardoor hij toen in Nijmegen terecht kwam. Ik kan mij voorstellen dat NEC een salarisbijdrage deed, terwijl FCT met een lege portemonnee moest shoppen. Juist het feit dat er toen al interesse was kan in ons voordeel werken.
    Zou kunnen, hoop dat je het bij het rechte eind hebt.
  • 24 Jul 2020 om 00:08
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:55
      Twee jaar geleden in de KKD Divisie koos Druif voor NEC in plaats van onze mooie club. Vraag mij af of deze speler wel voor ons wil spelen.
    Ik weet niet of het Druijff of AZ was waardoor hij toen in Nijmegen terecht kwam. Ik kan mij voorstellen dat NEC een salarisbijdrage deed, terwijl FCT met een lege portemonnee moest shoppen. Juist het feit dat er toen al interesse was kan in ons voordeel werken.
  • 24 Jul 2020 om 00:02
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:44
      Hij zal bij AZ ook wel aardig verdienen. Bovendien zal Boadu niet alles spelen (competitie, Europa, Oranje). Als FCT een duidelijk plan heeft en zijn zaakwaarnemer naar de langere termijn kijkt is het misschien mogelijk.
    In het opzicht van alle competities/wedstrijden ben ik het volledig met je eens. Maar de salaris huishouding is niet zo hoog als bij feyenoord psv en laat staan ajax. Het zal meer zijn als wat wij kunnen bieden klopt. Afwachten dan maar.
  • 23 Jul 2020 om 23:55
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:50
      Zakaria Aboukhlal in een ruildeal kan misschien ook een optie zijn.
    Twee jaar geleden in de KKD Divisie koos Druif voor NEC in plaats van onze mooie club. Vraag mij af of deze speler wel voor ons wil spelen.
  • 23 Jul 2020 om 23:50
    Zakaria Aboukhlal in een ruildeal kan misschien ook een optie zijn.
  • 23 Jul 2020 om 23:44
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:36
      Bij AZ is hij alleen pinch hitter of 2e spits als boadu geblesseerd of geschorst is. Als twente met een goed plan en verhaal komt denk ik dat je zn jongen wel kunt overtuigen. Het zal niet makkelijk gaan dat niet.
    Hij zal bij AZ ook wel aardig verdienen. Bovendien zal Boadu niet alles spelen (competitie, Europa, Oranje). Als FCT een duidelijk plan heeft en zijn zaakwaarnemer naar de langere termijn kijkt is het misschien mogelijk.
  • 23 Jul 2020 om 23:36
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:29
      Als Druijff hier heen wil en in ons salarishuis past zou dat een prima zet zijn.
    Bij AZ is hij alleen pinch hitter of 2e spits als boadu geblesseerd of geschorst is. Als twente met een goed plan en verhaal komt denk ik dat je zn jongen wel kunt overtuigen. Het zal niet makkelijk gaan dat niet.
  • 23 Jul 2020 om 23:29
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:04
      Ruil hem maar voor Druijff.
    Super goed idee
  • 23 Jul 2020 om 23:29
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:19
      Dat zou ook geen achterlijke optie zijn. Hij word onderschat door velen en staat in de schaduw van boadu. Druif is gewoon een prima spits voor de eredivisie. Die gaat als hij meer speeld er ook zonder ontzettend veel problemen makkelijk 10 plus maken.
    Als Druijff hier heen wil en in ons salarishuis past zou dat een prima zet zijn.
  • 23 Jul 2020 om 23:27
    2,5 mln + 8 % doorverkooppercentage zou mooi zijn maar het liefst zie ik hem vertrekken in een ruildeal met druijf.
  • 23 Jul 2020 om 23:19
    • Quote van 23 Jul 2020 om 23:04
      Ruil hem maar voor Druijff.
    Dat zou ook geen achterlijke optie zijn. Hij word onderschat door velen en staat in de schaduw van boadu. Druif is gewoon een prima spits voor de eredivisie. Die gaat als hij meer speeld er ook zonder ontzettend veel problemen makkelijk 10 plus maken.
  • 23 Jul 2020 om 23:04
    Ruil hem maar voor Druijff.
  • 23 Jul 2020 om 23:01
    tussen 2 en 4 miljoen. Graag of niet? Hij was statistisch gezien de beste doelman van de eredivisie. En er zit nog veel rek in. Dus mogen we er ook wat voor vragen. + een doorverkoop op de normale transfer en niet op de winst van tussen de 3 en 8 procent. Zo niet dan nog mooi een seizoen in Enschede en het goed doen, dan komen de clubs daarna wel. Er zit nog een optie in die we kunnen lichten, dus zit hij in principe nog voor 2 jaar wast. En laten we wel weten. Als we zelf wat willen moeten we ook star zijn en het onderste uit het vat halen. We moeten overleven en aflossen dus....We zijn nu niet meer de leegroofclub
  • 23 Jul 2020 om 23:01
    Retteket Drommel naar AZ, ik zou wachten op een cl b met meer entourage sfeer, echt voetbal. Publiek niet dat feest publiek daar.. maar goed paar miljoen strik er om suis en bedankt
  • 23 Jul 2020 om 23:00
    Poot stijf houden. Velthuis is ook te goedkoop van de hand gedaan
  • 23 Jul 2020 om 22:56
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:54
      3 miljoen gaan we voor drommel niet krijgen. Ik gok dat 2 miljoen met 10% doorverkoop wel moet lukken.
    Beide opties dikke prima. Ik weet alleen niet exact of de lange of van der gouw klaar zijn voor het 1ste. Ze willen wel af van brondeel dus dan zullen die 2 het gaan bepalen of ze moeten nog opzoek naar een keeper.
  • 23 Jul 2020 om 22:55
    Is Drommel gegund! Gaat het maken bij AZ. Wel even 3 miljoen aftikken; wat zouden wij dan geholpen zijn! Met De Lange, Brondeel en Van der Gouw hoeft er niks bij te komen voor komend seizoen.
  • 23 Jul 2020 om 22:54
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:52
      Dat mag zo zijn maar spelen wel cl. Dat is een prima reden om naar AZ te verkassen. Als az 3 mil wil betalen of meer of een hoog doorverkoop percentage dan laat lekker gaan. We hebben broedsel de lange en van der gouw. Ik ben gecharmeerd van drommel maar we kunnen het geld goed gebruiken dus als je de juiste voorwaarden of er een heel mooi bedrag voorbij komt dan moet je dit niet nalaten. Daarbij komt als hij het daar goed doet. Zullen ze in oranje ook niet meer om hem heen kunnen. Die hebben de gun factor ook meer dan wij momenteel.
    3 miljoen gaan we voor drommel niet krijgen. Ik gok dat 2 miljoen met 10% doorverkoop wel moet lukken.
  • 23 Jul 2020 om 22:53
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    Niet zo minachtend over de bingo van mijn vader, foei.
  • 23 Jul 2020 om 22:53
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:34
      Wellicht in een ruildeal met Albert Gudmundsson? Twee jaar geleden voor 2 miljoen van PSV naar AZ vertrokken, nu weinig kans op speeltijd
    Jij wilt dus een keeper wat misschien 2 miljoen kan opleveren ruilen tegen een speler die 2 jaar niks heeft laten zien? Ik zie daar die logica niet van in. Dan zal ik eerder 1,5 miljoen doen en druiff erbij.
  • 23 Jul 2020 om 22:52
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    Dat mag zo zijn maar spelen wel cl. Dat is een prima reden om naar AZ te verkassen. Als az 3 mil wil betalen of meer of een hoog doorverkoop percentage dan laat lekker gaan. We hebben broedsel de lange en van der gouw. Ik ben gecharmeerd van drommel maar we kunnen het geld goed gebruiken dus als je de juiste voorwaarden of er een heel mooi bedrag voorbij komt dan moet je dit niet nalaten. Daarbij komt als hij het daar goed doet. Zullen ze in oranje ook niet meer om hem heen kunnen. Die hebben de gun factor ook meer dan wij momenteel.
  • 23 Jul 2020 om 22:50
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    Entourage is spelen in de voorronde Champions League,en kans op poulefase,wie wil dat niet,ideale tussenstop voor hem,waren kampioenkandidaat toch.
  • 23 Jul 2020 om 22:46
    Hoofdprijs vragen. In Alkmaar hebben ze tegenwoordig geld zat. 4 a 5 miljoen is niet gek voor ze, al zou dat veel geld zijn voor Drommel verwacht echt veel van Drommel in de toekomst. Misschien is een fors doorverkooppercentage dus nog wel belangrijker.
  • 23 Jul 2020 om 22:42
    • Quote van 23 Jul 2020 om 22:38
      Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
    Precies dat! Denk alleen wel dat hij daar goed zou passen.
  • 23 Jul 2020 om 22:38
    Ik heb zo'n gevoel dat Drommel op het buitenland gokt. AZ, leuk ploegje, doet bovenin mee, maar qua entourage gelijkwaardig aan een gemiddeld bingo avondje in een seniorenflat.
  • 23 Jul 2020 om 22:34
    Wellicht in een ruildeal met Albert Gudmundsson? Twee jaar geleden voor 2 miljoen van PSV naar AZ vertrokken, nu weinig kans op speeltijd
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›