'FC Twente heeft beet: Lamprou komt met optie tot koop'

87
'FC Twente heeft beet: Lamprou komt met optie tot koop'

FC Twente haalde dit seizoen al veel huurlingen naar Enschede en daar komt Lazaros Lamprou bij. De speler van PAOK Saloniki komt met een optie tot koop.

De aanvaller maakte in het seizoen 2018-2019 furore bij Fortuna Sittard. Nu is hij volgens Sander Berends van ELF Voetbal weer terug op de Nederlandse velden. De voetballer wordt gehuurd van de Griekse topclub en FC Twente kan hij definitief overnemen voor twee miljoen euro. Morgen komt de spelmaker naar de Grolsch Veste om zijn transfer af te ronden.

Lamprou speelde voor Fortuna Sittard 24 wedstrijden in de eredivisie en wist daarin zeven doelpunten te maken en gaf daarnaast acht assists. In het bekertoernooi wist hij in drie duels een keer te scoren en twee assists te geven. 

87 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 16:51
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:50
      Als je hem meteen voor 5 miljoen zou kunnen doorverkopen... Waarom niet?
    Dat soort bedragen worden tegenwoordig niet meer voor Twente spelers betaald / verdiend. Lijkt me sterk die 2me.
  • 31 Jul 2020 om 13:19
    • Quote van 31 Jul 2020 om 08:15
      Sinds wanneer is een aanvaller een spelmaker?
    Misschien heeft hij een bijbaantje bij Nintendo?
  • 31 Jul 2020 om 08:18
    Volgens mij beter dan Boere.Afwachten mooi dat er een aanvaller is.
    We gaan het zien.Succes
  • 31 Jul 2020 om 08:15
    Sinds wanneer is een aanvaller een spelmaker?
  • 31 Jul 2020 om 07:23
    Wat Danilo betreft ..hij heeft een al een Nederlandse werkvergunning voor Ajax moet overgezet worden naar FCT...was ie nog met vakantie in Brazilie ?Dan moet ie dus eerst in Quarantaine en dan nog gekeurd worden. maar duurt idd lang.
  • 31 Jul 2020 om 07:15
    • Quote van 31 Jul 2020 om 00:30
      Was eerst bang dat het om Kostas Lamprou ging.
    dacht ik ook .. blikseminslag of zo Drommel weg die te kleine Lamprou erin.. Maar als dit de maat is ook voor de rest van voorhoede dan gaan we weer met meer plezier naar de Veste..
  • 31 Jul 2020 om 00:32
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:37
      In ieder geval weer een redelijk behendige en vlugge aanvaller. Prima voor ons niveau op dit moment. 2 M. vind ik wel wat veel.Wat Danilo betreft: de papierwinkel duurt altijd even. Hij moet worden overgezet van club en dan opnieuw een werkvergunning daarvoor aanvragen. Met Corona en Brazillie duurt dat nou even. Hij kan bij de club al wel wat hebben getekend, maar hij mag dan nog niet op het veld staan, anders hangt hem een schorsing of zelfs uitzetting boven het hoofd.
    En dus wordt met de deal gewacht op de tewerkstellingsvergunning? Nu kan hij iig bij Ajax trainen.
  • 31 Jul 2020 om 00:30
    • Quote van 30 Jul 2020 om 23:38
      het is een linksbuiten
    Was eerst bang dat het om Kostas Lamprou ging.
  • 30 Jul 2020 om 23:53
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:41
      Is goed maar hij was wel beetje vervelend met z'n opmerking
    Dat ben jij veel vaker knul......
  • 30 Jul 2020 om 23:38
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:38
      Deed het bij Fortuna destijds niet slecht, maar het is nog steeds geen echte spits
    het is een linksbuiten
  • 30 Jul 2020 om 23:36
    • Quote van 30 Jul 2020 om 23:33
      Dat weet je pas over een jaar.Veel spelers komen van een lager niveau. Dus het komt het aan op talentherkenning en op het juiste moment contracteren of huren. Dat weet je pas wanneer je daadwerkelijk wedstrijden speelt. Het is nu niet zo dat streurer onhaalbare namen heeft binnen gehaald of zo. Ik vind de communicatie wel helder en ze weten wel precies welke type spelers ze willen hebben. Ik heb er zeker vertrouwen in maar om nu al te zeggen dat hij het goed heeft gedaan vindt ik een beetje te voorbarig.
    +1
  • 30 Jul 2020 om 23:33
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:36
      laten we niet gaan zeuren streuer is goed bezig met jans ik heb goed gevoel over dit seizoen linker rijtje zeker
    Dat weet je pas over een jaar.Veel spelers komen van een lager niveau. Dus het komt het aan op talentherkenning en op het juiste moment contracteren of huren. Dat weet je pas wanneer je daadwerkelijk wedstrijden speelt. Het is nu niet zo dat streurer onhaalbare namen heeft binnen gehaald of zo. Ik vind de communicatie wel helder en ze weten wel precies welke type spelers ze willen hebben. Ik heb er zeker vertrouwen in maar om nu al te zeggen dat hij het goed heeft gedaan vindt ik een beetje te voorbarig.
  • 30 Jul 2020 om 23:20
    keals drink dr een en nie zo drammen
  • 30 Jul 2020 om 23:20
    keals drink dr een
  • 30 Jul 2020 om 23:00
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:41
      waarom is iedereen altijd zo negatief zie het positiefe er toch eens in
    Eens
  • 30 Jul 2020 om 22:40
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:36
      laten we niet gaan zeuren streuer is goed bezig met jans ik heb goed gevoel over dit seizoen linker rijtje zeker
    Ik zeik toch juist niet, melde alleen dat Lamprou al vaker is aangegeven
  • 30 Jul 2020 om 22:36
    • Quote van 30 Jul 2020 om 22:24
      4 of 5vweken geleden is Lamprou al gemeld. Ook toen ging het om een soort van koopgarantie
    laten we niet gaan zeuren streuer is goed bezig met jans ik heb goed gevoel over dit seizoen linker rijtje zeker
  • 30 Jul 2020 om 22:24
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:04
      Wat zitten de zogenaamde kenners er toch naast met eventuele spelers die naar Twente zouden komen!......Lamprou heb ik hier nog nooit horen vallen.
    4 of 5vweken geleden is Lamprou al gemeld. Ook toen ging het om een soort van koopgarantie
  • 30 Jul 2020 om 22:00
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:29
      Geen probleem, ik mag jou bijdrages over met name jeugd ook graag lezen dus dit is wel het minste. ;)
    Eppie welke jeudspeler sprak jou gisteren het meest aan?
  • 30 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:30
      Witte lijst bedoel je Berry.
    Of the black list....net hoe je het bekijkt. ;-) maar de selectie begint vorm te krijgen. Mooi werk!!
  • 30 Jul 2020 om 21:43
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:36
      Speler die het bij Fortuna erg goed heeft gedaan maar daarna weinig gepresteerd..Is dus huurspeler maar lijkt mij de koopprijs te hoog.Maar hopelijk doet hij waar hij voor wordt gehaald en is hij het geld waard
    Heeft bij PAOk ook de nodige doelpunten mee gepakt.
  • 30 Jul 2020 om 21:40
    FC Borent
  • 30 Jul 2020 om 21:39
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:33
      Haha jij Word hier door de meeste al gezien als held;) ook door mij.
    Mijn dank is groot:) en ook namens mij bedankt voor de info. Al met al staat er een mooie selectie straks wel jong maar dat is niet erg. Vol er achter gaan staan en het komt goed
  • 30 Jul 2020 om 21:37
    In ieder geval weer een redelijk behendige en vlugge aanvaller. Prima voor ons niveau op dit moment. 2 M. vind ik wel wat veel.Wat Danilo betreft: de papierwinkel duurt altijd even. Hij moet worden overgezet van club en dan opnieuw een werkvergunning daarvoor aanvragen. Met Corona en Brazillie duurt dat nou even. Hij kan bij de club al wel wat hebben getekend, maar hij mag dan nog niet op het veld staan, anders hangt hem een schorsing of zelfs uitzetting boven het hoofd.
  • 30 Jul 2020 om 21:36
    Speler die het bij Fortuna erg goed heeft gedaan maar daarna weinig gepresteerd..Is dus huurspeler maar lijkt mij de koopprijs te hoog.Maar hopelijk doet hij waar hij voor wordt gehaald en is hij het geld waard
  • 30 Jul 2020 om 21:35
    zijn favoriete positie is linksbuiten.
  • 30 Jul 2020 om 21:33
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:31
      En ik dan ? :)
    Haha jij Word hier door de meeste al gezien als held;) ook door mij.
  • 30 Jul 2020 om 21:31
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:29
      Geen probleem, ik mag jou bijdrages over met name jeugd ook graag lezen dus dit is wel het minste. ;)
    En ik dan ? :)
  • 30 Jul 2020 om 21:31
    Danilo komt zodra FC Twente en Ajax elkaar gevonden hebben in de overeenkomst. Geef het nog een paar dagen en dan zal Danilo waarschijnlijk aansluiten.
  • 30 Jul 2020 om 21:30
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:07
      Komt deze ook van jou lijstje UT?
    Witte lijst bedoel je Berry.
  • 30 Jul 2020 om 21:29
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:25
      Onzin,in Brazilie duurt het nu eenmaal langer,met Aburjania duurde het ook twee weken,eerder mag je niet tekenen,dus hopelijk volgende week twee spitsen erbij,en een goede scorende vleugelspits,ik word steeds vrolijker.En Svente bedankt voor de info.
    Geen probleem, ik mag jou bijdrages over met name jeugd ook graag lezen dus dit is wel het minste. ;)
  • 30 Jul 2020 om 21:27
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:25
      Onzin,in Brazilie duurt het nu eenmaal langer,met Aburjania duurde het ook twee weken,eerder mag je niet tekenen,dus hopelijk volgende week twee spitsen erbij,en een goede scorende vleugelspits,ik word steeds vrolijker.En Svente bedankt voor de info.
    Toch heb ik al vaker een speler zien tekenen die nog geen werkvergunning had. Ook hier bij twente.
  • 30 Jul 2020 om 21:25
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:18
      Als het daar aan zou liggen had hij al kunnen tekenen hier. Lijkt mij. Daar heb je nog geen werkvergunning voor nodig.
    Onzin,in Brazilie duurt het nu eenmaal langer,met Aburjania duurde het ook twee weken,eerder mag je niet tekenen,dus hopelijk volgende week twee spitsen erbij,en een goede scorende vleugelspits,ik word steeds vrolijker.En Svente bedankt voor de info.
  • 30 Jul 2020 om 21:24
    Hele goeie speler met een neus voor de goal, kan in de kleine ruimtes scoren en heeft ook een goed afstand schot. Al met al prima speler en uitstekende deal. Eindelijk heb ik 't gevoel dat we weer op de goeie weg zitten, wat een verademing vergeleken met alle ellende van afgelopen seizoenen.
  • 30 Jul 2020 om 21:24
    Topaankoop die zeker dit seizoen een versterking is en bij tevredenheid voor 2 mil een goede optie is. Danilo zal samen met Lamprou de aankomende week wel komen. Een spits zal later wel komen, net als een aantal verdedigers.
  • 30 Jul 2020 om 21:24
    Topaankoop die zeker dit seizoen een versterking is en bij tevredenheid voor 2 mil een goede optie is. Danilo zal samen met Lamprou de aankomende week wel komen. Een spits zal later wel komen, net als een aantal verdedigers.
  • 30 Jul 2020 om 21:22
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:05
      He daar hebben we de Munstermantactiek... maar goed Streuer zou wel ongeveer weten hoe het zit. Hopelijk wordt het een succes.
    Heeft niets met Munsterman te maken, os gewoon slim. Zo heeft Fortuna ook een keer een speler verkocht.
  • 30 Jul 2020 om 21:22
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:20
      Alleen het risico lopen dat het niet goedkomt? Ik snap ze wel door er langer mee te wachten, straks krijgen ze het niet voor elkaar.
    Normaal moet dat geen issue zijn. Je ziet vaak dat de speler al is vast gelegd en daarna pas de werkvergunning krijgt.
  • 30 Jul 2020 om 21:20
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:18
      Als het daar aan zou liggen had hij al kunnen tekenen hier. Lijkt mij. Daar heb je nog geen werkvergunning voor nodig.
    Alleen het risico lopen dat het niet goedkomt? Ik snap ze wel door er langer mee te wachten, straks krijgen ze het niet voor elkaar.
  • 30 Jul 2020 om 21:19
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:18
      Als het daar aan zou liggen had hij al kunnen tekenen hier. Lijkt mij. Daar heb je nog geen werkvergunning voor nodig.
    Ik zou niet weten waarom. Gewoon rustig wachten tot alles in kannen en kruiken is.
  • 30 Jul 2020 om 21:18
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:16
      Wat mij te oren is gekomen is dat het met vergunning te maken heeft.
    Als het daar aan zou liggen had hij al kunnen tekenen hier. Lijkt mij. Daar heb je nog geen werkvergunning voor nodig.
  • 30 Jul 2020 om 21:17
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:09
      Wel een spits?En Danilo afgeketst,of wachten op papieren?
    Trouwens wel spits!
  • 30 Jul 2020 om 21:17
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:14
      Ik denk dat de deal van Danilo is afgeketst omdat Jan graag 10% doorverkoop percentage in het contract wou hebben, mede ook omdat Twente al Lang (hadden) en Pierie hebben gehuurd waardoor Twente waarde opbouwt voor Ajax. Prima keuze om dan deze speler binnen te halen met een optie tot koop.
    Klopt. Twente wou er iets voor terug zien voor het opleiden van danilo.
  • 30 Jul 2020 om 21:17
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:58
      Kijk Dennis dit is nu humor.
    Hap
  • 30 Jul 2020 om 21:16
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:15
      Ik heb begrepen dat het is afgeketst. Weet niet of het klopt.
    Wat mij te oren is gekomen is dat het met vergunning te maken heeft.
  • 30 Jul 2020 om 21:15
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:11
      Wachten op papieren, naam van andere weet ik zo niet.
    Ik heb begrepen dat het is afgeketst. Weet niet of het klopt.
  • 30 Jul 2020 om 21:14
    Ik denk dat de deal van Danilo is afgeketst omdat Jan graag 10% doorverkoop percentage in het contract wou hebben, mede ook omdat Twente al Lang (hadden) en Pierie hebben gehuurd waardoor Twente waarde opbouwt voor Ajax. Prima keuze om dan deze speler binnen te halen met een optie tot koop.
  • 30 Jul 2020 om 21:11
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:09
      Wel een spits?En Danilo afgeketst,of wachten op papieren?
    Wachten op papieren, naam van andere weet ik zo niet.
  • 30 Jul 2020 om 21:09
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:01
      Andere aanvaller volgende week, geen danilo!
    Wel een spits?En Danilo afgeketst,of wachten op papieren?
  • 30 Jul 2020 om 21:07
    Komt deze ook van jou lijstje UT?
  • 30 Jul 2020 om 21:05
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:01
      Andere aanvaller volgende week, geen danilo!
    Hopelijk een echte spits iets waar voor we op de stoelen gaan ondanks dat het niet mag :) maar daar staan we om bekend
  • 30 Jul 2020 om 21:05
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:50
      Als je hem meteen voor 5 miljoen zou kunnen doorverkopen... Waarom niet?
    He daar hebben we de Munstermantactiek... maar goed Streuer zou wel ongeveer weten hoe het zit. Hopelijk wordt het een succes.
  • 30 Jul 2020 om 21:05
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:01
      Andere aanvaller volgende week, geen danilo!
    Dan zal de deal van de 10% wel afgeketst zijn. Dat zal de reden wel zijn. Anders had hij hier inmiddels al getekend.
  • 30 Jul 2020 om 21:04
    Wat zitten de zogenaamde kenners er toch naast met eventuele spelers die naar Twente zouden komen!......Lamprou heb ik hier nog nooit horen vallen.
  • 30 Jul 2020 om 21:03
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:56
      Het kan ook zijn dat de noabers hem betalen. Willen hem misschien eerst een jaar qan het werk zien.
    Berichten niet altijd geloven,op transfermarkt staat een aktuele waarde van 1,2 miljoen,bij Fortuna goed gedaan 7 goals en acht assists,is een buitenspeler die de Nederlandse competitie kent,dus weinig aanpassingsproblemen,interresante keuze,nog steeds relatief jong talent,met als het goed gaat optie,en statiegeld.
  • 30 Jul 2020 om 21:03
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:58
      Dat lijkt me wel kwa elia
    En terecht of graag of niet. En niet de draak aansteken op instagram en mensen valse hoop geven.
  • 30 Jul 2020 om 21:01
    Andere aanvaller volgende week, geen danilo!
  • 30 Jul 2020 om 20:58
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:54
      Dat is dan ook de enige reden als dit klopt. Want voor de rest zie ik niet in waarom men een speler voor 2 miljoen zou kopen volgend jaar. Elia is dus ook over nu neem ik aan?
    Dat lijkt me wel kwa elia
  • 30 Jul 2020 om 20:58
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:35
      Als jij dat zegt beloofd het niet veel goeds.
    Kijk Dennis dit is nu humor.
  • 30 Jul 2020 om 20:56
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:54
      Dat is dan ook de enige reden als dit klopt. Want voor de rest zie ik niet in waarom men een speler voor 2 miljoen zou kopen volgend jaar. Elia is dus ook over nu neem ik aan?
    Het kan ook zijn dat de noabers hem betalen. Willen hem misschien eerst een jaar qan het werk zien.
  • 30 Jul 2020 om 20:54
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:50
      Als je hem meteen voor 5 miljoen zou kunnen doorverkopen... Waarom niet?
    Dat is dan ook de enige reden als dit klopt. Want voor de rest zie ik niet in waarom men een speler voor 2 miljoen zou kopen volgend jaar. Elia is dus ook over nu neem ik aan?
  • 30 Jul 2020 om 20:50
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:40
      2 MILJOEN???? Heb ik iets gemist?
    Als je hem meteen voor 5 miljoen zou kunnen doorverkopen... Waarom niet?
  • 30 Jul 2020 om 20:49
    Mensen zijn over het algemeen positief over deze speler! Ik ben blij :).
  • 30 Jul 2020 om 20:46
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:38
      Deed het bij Fortuna destijds niet slecht, maar het is nog steeds geen echte spits
    Is een vleugel speler, heeft de voorkeur op links te spelen.
  • 30 Jul 2020 om 20:44
    Prima aanwinst. Bij Fortuna was hij nog maar 20 jaar, nu 22. Als hij een goed seizoen speelt is hij die 2 miljoen wel waard.
  • 30 Jul 2020 om 20:44
    Das wel een goeie. Cool voor hem dat hij FC Twente voor 2 miljoen kan overnemen.
  • 30 Jul 2020 om 20:43
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:42
      Excuus
    Geen probleem
  • 30 Jul 2020 om 20:42
    On: Welkom bij deze mooie club Lazaros!
  • 30 Jul 2020 om 20:42
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:41
      Is goed maar hij was wel beetje vervelend met z'n opmerking
    Excuus
  • 30 Jul 2020 om 20:41
    waarom is iedereen altijd zo negatief zie het positiefe er toch eens in
  • 30 Jul 2020 om 20:41
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:37
      Dennis verkloot deze topic eff niet aub
    Is goed maar hij was wel beetje vervelend met z'n opmerking
  • 30 Jul 2020 om 20:40
    2 MILJOEN???? Heb ik iets gemist?
  • 30 Jul 2020 om 20:40
    Tijd bij fortuna: 24 wedstrijden, 7 doelpunten en 8 assist. Dit jaar weinig gespeeld bij paok. Alleen 2e helft van competitie.
  • 30 Jul 2020 om 20:38
    Deed het bij Fortuna destijds niet slecht, maar het is nog steeds geen echte spits
  • 30 Jul 2020 om 20:38
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:36
      Deed het prima bij fortuna
    Daarom vraag me alleen af hoe ze aan die twee miljoen willen komen op den duur
  • 30 Jul 2020 om 20:38
    Prima maar ben bang dat we die 2 miljoen niet kunnen ophoesten
  • 30 Jul 2020 om 20:37
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:36
      Schandalige opmerking. Walgelijk. Bah bah bah. Ik merk een negatieve energie rondom jou.
    Dennis verkloot deze topic eff niet aub
  • 30 Jul 2020 om 20:36
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:35
      Als jij dat zegt beloofd het niet veel goeds.
    Schandalige opmerking. Walgelijk. Bah bah bah. Ik merk een negatieve energie rondom jou.
  • 30 Jul 2020 om 20:36
    Deed het prima bij fortuna
  • 30 Jul 2020 om 20:35
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:34
      Ik denk dat de optie tot koop alleen gelicht wordt als hij daarna met winst doorverkocht kan worden.
    Net zoals met Mlapa toen bij vvv. Afkoopsom voor 500k en dag erna verkocht voor 2.5 miljoen
  • 30 Jul 2020 om 20:35
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:34
      Hele goede speler
    Als jij dat zegt beloofd het niet veel goeds.
  • 30 Jul 2020 om 20:34
    • Quote van 30 Jul 2020 om 20:33
      Ik ken hem niet echt. Goede speler?
    Hele goede speler
  • 30 Jul 2020 om 20:34
    Ik denk dat de optie tot koop alleen gelicht wordt als hij daarna met winst doorverkocht kan worden.
  • 30 Jul 2020 om 20:33
    Ik ken hem niet echt. Goede speler?
  • 30 Jul 2020 om 20:33
    Ik ken hem niet echt. Goede speler?
  • 30 Jul 2020 om 20:33
    Geen slechte keuze, ben benieuwd!
  • 30 Jul 2020 om 20:33
    Uitstekend gedaan Streuer. Wat een topdeal!
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›