'Streuer wil na Lamprou volgende week een spits presenteren'

12
'Streuer wil na Lamprou volgende week een spits presenteren'

FC Twente gaat maar door op de transfermarkt. Lazaros Lamprou wordt gehuurd van PAOK Saloniki, maar de club wil nog een aanvaller aan de selectie toevoegen. 

Tegenover RTV Oost bevestigt Jan Streuer de transfer van de 22-jarige aanvaller, die eerder indruk maakte bij Fortuna Sittard. Hij benadrukt dat de speler nog door de medische keuring moet komen. ''Het is een gretige en behendige buitenspeler die zowel kan scoren als een assist kan leveren.''

FC Twente hoopt ook nog een centrumspits te presenteren op korte termijn. Volgens Tijmen van Wissing van de regionale omroep moet die aanvaller begin volgende week worden gepresenteerd in de Grolsch Veste. Danilo is dus niet de spits, maar ook die transfer gaat volgens de journalist door. ''Danilo is (nagenoeg) rond, maar daar is het nodige papierwerk voor nodig'', doelt hij onder andere op een werkvergunning.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 19:20
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:16
      Ik hoop echt dat die Danilo niet meer komt nu we lamprou hebben. We hebben nu Menig, Cerny, Lamprou en hopelijk binnenkort van Leeuwen voor om op de vleugels te spelen. Dan is die Danilo toch overbodig.
    Danilo Word als spits gehaald en van leeuwen is 10.
  • 31 Jul 2020 om 19:16
    Ik hoop echt dat die Danilo niet meer komt nu we lamprou hebben. We hebben nu Menig, Cerny, Lamprou en hopelijk binnenkort van Leeuwen voor om op de vleugels te spelen. Dan is die Danilo toch overbodig.
  • 30 Jul 2020 om 23:41
    • Quote van 30 Jul 2020 om 23:37
      Gaat naar de Bundesliga met Arminia, dus kansloos met nog een jaar contract op zak.
    Wat bedoel je
  • 30 Jul 2020 om 23:37
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Gaat naar de Bundesliga met Arminia, dus kansloos met nog een jaar contract op zak.
  • 30 Jul 2020 om 22:39
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Haha wat denk je nou echt
  • 30 Jul 2020 om 22:06
    Ga zo door streuer!
  • 30 Jul 2020 om 22:06
    Ga zo door streuer!
  • 30 Jul 2020 om 21:54
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:50
      Ik kon me herrineren dat Streuer gister tegenover van Wissing heeft gezegd dat er een speler op komst was, maar dat hij nog gekeurd moest worden. Hij kon niet vertellen wie, want als hij afgekeurd wordt, heeft hij een probleem. En nu kan hij het wel voor de keuring bekend maken? Beetje raar, maar hoop wel daarbuiten komt.
    Als het een speler met een aflopend contract is, is het medisch afkeuren wat vervelender dan een huurspeler. Die heeft al een contract. Zo raar is het dus niet
  • 30 Jul 2020 om 21:50
    Ik kon me herrineren dat Streuer gister tegenover van Wissing heeft gezegd dat er een speler op komst was, maar dat hij nog gekeurd moest worden. Hij kon niet vertellen wie, want als hij afgekeurd wordt, heeft hij een probleem. En nu kan hij het wel voor de keuring bekend maken? Beetje raar, maar hoop wel daarbuiten komt.
  • 30 Jul 2020 om 21:23
    Gaat prima zo lijkt me ! Heb er zin in
  • 30 Jul 2020 om 21:16
    P.
  • 30 Jul 2020 om 21:05
    Tijmen je zit er wel vaker naast.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›