'FC Twente wil binnen drie weken duidelijkheid over El Ahmadi'

13
'FC Twente wil binnen drie weken duidelijkheid over El Ahmadi'

FC Twente wordt al een paar weken in verband gebracht met Karim El Ahmadi, maar zekerheid over zijn komst is er nog steeds niet. Volgens Tijmen van Wissing is het een kwestie van tijd voor er duidelijkheid komt.

Waar de Tukkers bezig zijn met de voorbereiding op het nieuwe seizoen, is de oud-middenvelder van de club de huidige voetbaljaargang nog aan het afmaken. El Ahmadi moet nog vier duels spelen met Ittihad in de competitie.

De journalist van RTV Oost weet te melden dat de middenvelder nog altijd welkom is in de Grolsch Veste, maar de club heeft niet eeuwig de tijd om te wachten op het antwoord. Daarom moet de Marokkaanse international binnen drie weken laten weten wat hij komend seizoen gaat doen.

En nu we toch bezig zijn. El Ahmadi, die overigens vierde van onderen staat met zijn club Ittihad, moet nog vier duels spelen in de competitie. #fctwente is nog steeds geïnteresseerd, maar wil/krijg/verwacht binnen drie weken antwoord.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 12:40
    Niet eeuwig op die gasten blijven wachten,.,
  • 31 Jul 2020 om 08:08
    Goed dat de club aan geeft dat ze niet eindeloos op hem kunnen wachten.
  • 31 Jul 2020 om 07:38
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:45
      Kijk, gewoon druk achter zetten. Het is graag of niet. Moeten ze ook met elia doen. Gewoon zo snel mogelijk antwoord geven. Al denk ik dat hij niet meer komt. Met de komst van lamprou.
    Denk dat ze weten dat Elia niet meer komt gezien Lamprou. Denk dat ze al hebben doorgeschakeld. Goed dat ze ultimatum geven
  • 31 Jul 2020 om 07:23
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:54
      Die 2 komen niet echt niet het zou me verbazen als die 2 voor 'n fooi gaan voetballen daar is de clubliefde van elia voor Twente echt te klein voor gaat ie liever naar ado! en ahmadi blijft in de zandbak
    Zijn beiden al bijna in de winter van hun carriëre. Moeten niet denken dat ze nog veel te eisen hebben. En als ze ergens anders toch een knaak meer kunnen verdienen, dan moeten ze dat lekker doen.
  • 31 Jul 2020 om 05:53
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:54
      Die 2 komen niet echt niet het zou me verbazen als die 2 voor 'n fooi gaan voetballen daar is de clubliefde van elia voor Twente echt te klein voor gaat ie liever naar ado! en ahmadi blijft in de zandbak
    Gelukkig hebben we eindelijk een TD die ook buschauffeur is. Wil een speler niet op onze voorwaarde tekenen, dan doorschakelen naar een ander.
  • 30 Jul 2020 om 22:14
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:54
      Als hij dat bij Elia doet gaat het niet werken. Dan gaat hij denken: Als het zo moet ga ik lekker naar ADO. Ze moeten wel gewoon blijven duidelijk maken dat ze hem graag willen. Voor het geld gaat hij toch niet. Hij heeft al geniet verdiend en heeft aandelen in 433 en Balr
    Dat weet ik zo net nog niet....geloof echt niet dat hij Ado boven Twente verkiest. Sportief gezien ook geen verbetering. Nee, het gaat allemaal om de knikkers. Heb hem persoonlijk al afgeschreven, vooral nu Lamprou ook gehaald is.
  • 30 Jul 2020 om 22:11
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:45
      Kijk, gewoon druk achter zetten. Het is graag of niet. Moeten ze ook met elia doen. Gewoon zo snel mogelijk antwoord geven. Al denk ik dat hij niet meer komt. Met de komst van lamprou.
    Druk achter zetten waarmee? We hebben nie veel te bieden!
  • 30 Jul 2020 om 21:54
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:45
      Kijk, gewoon druk achter zetten. Het is graag of niet. Moeten ze ook met elia doen. Gewoon zo snel mogelijk antwoord geven. Al denk ik dat hij niet meer komt. Met de komst van lamprou.
    Als hij dat bij Elia doet gaat het niet werken. Dan gaat hij denken: Als het zo moet ga ik lekker naar ADO. Ze moeten wel gewoon blijven duidelijk maken dat ze hem graag willen. Voor het geld gaat hij toch niet. Hij heeft al geniet verdiend en heeft aandelen in 433 en Balr
  • 30 Jul 2020 om 21:54
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:45
      Kijk, gewoon druk achter zetten. Het is graag of niet. Moeten ze ook met elia doen. Gewoon zo snel mogelijk antwoord geven. Al denk ik dat hij niet meer komt. Met de komst van lamprou.
    Die 2 komen niet echt niet het zou me verbazen als die 2 voor 'n fooi gaan voetballen daar is de clubliefde van elia voor Twente echt te klein voor gaat ie liever naar ado! en ahmadi blijft in de zandbak
  • 30 Jul 2020 om 21:50
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:46
      Hoop echt dat hij komt! Een baas op het middenveld. Zet um op Jan, haal Karim naar huis!
    Inderdaad..maar ook prima hoe hij het aan pakt met over 3 weken duidelijkheid. Elia is over gezien weer een nieuwe linksbuiten wat er bij os gekomen verwacht ik.
  • 30 Jul 2020 om 21:48
    • Quote van 30 Jul 2020 om 21:46
      Hoop echt dat hij komt! Een baas op het middenveld. Zet um op Jan, haal Karim naar huis!
    Van mij mag hij ook komen. Hebben we meer aan dan brama.
  • 30 Jul 2020 om 21:46
    Hoop echt dat hij komt! Een baas op het middenveld. Zet um op Jan, haal Karim naar huis!
  • 30 Jul 2020 om 21:45
    Kijk, gewoon druk achter zetten. Het is graag of niet. Moeten ze ook met elia doen. Gewoon zo snel mogelijk antwoord geven. Al denk ik dat hij niet meer komt. Met de komst van lamprou.