VIDEO | FC Twente hint via social media op inkomende transfer

25
VIDEO | FC Twente hint via social media op inkomende transfer

FC Twente heeft een aanstaande inkomende transfer aangekondigd. In een geheimzinnige video op Twitter is te zien hoe iemand over het vliegveld loopt.

Om wie het gaat is vooralsnog niet bekend. De kans is groot dat het gaat om Lazaros Lamprou, die wordt gehuurd van PAOK Saloniki. Na een succesvolle medische keuring zal hij snel worden gepresenteerd bij FC Twente.

Ook is FC Twente nog altijd bezig met de komst van Danilo van Ajax. De Braziliaanse aanvaller, die vorig seizoen een sterk jaar kende bij Jong Ajax, zou ook nog medisch gekeurd moeten worden alvorens hij gepresenteerd wordt als nieuwe aanwinst.

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2020 om 19:50
    Stel je voor als ze Nick Woltemade kunnen huren van Werder Bremen
  • 31 Jul 2020 om 12:52
    • Quote van 31 Jul 2020 om 10:49
      Ik zie op Twitter dat een aantal mensen daar het over Troy engels hebben. Kan hem niet vinden op transfermarkt. Is een jong talent van Eupen. Zal eerst naar schalke gaan, maar was afgeketst.
    Is nep, is een grap op Twitter geloof ik
  • 31 Jul 2020 om 12:36
    Medische keuring ging goed! Straks lekkere lunch voor hem, maar dan ook echt lekker wat ik zag, en fotosessie.
  • 31 Jul 2020 om 12:20
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:37
      Moet de niruwe vleugelspeler uit Griekenland niet eerst twee weken in Quarentaine?
    Nee, heel Griekenland is geel gekleurd, ff gekeken net.
  • 31 Jul 2020 om 12:00
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:39
      Enes Unal op huurbasis..... ;)
    Fran sol? Speelt ook bijna niet.
  • 31 Jul 2020 om 11:59
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:56
      Basisspeler uit de Primera Division, denk het ook haha ;)
    Maar wel een mager seizoen en is verhuurt door villa real. Onmogelijk ? Nee? Waarschijnlijk? Nee ook niet haha. Maar dromen of wishfull thinking mag haha
  • 31 Jul 2020 om 11:56
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:55
      Ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Ben er duidelijk ingetrapt.
    Maakt niet uit, kan gebeuren. Heb ik ook heel vaak gehad haha.
  • 31 Jul 2020 om 11:56
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:39
      Enes Unal op huurbasis..... ;)
    Basisspeler uit de Primera Division, denk het ook haha ;)
  • 31 Jul 2020 om 11:55
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:33
      Dat is ook niet zo, kijk dat filmpje, eerste foto al fotoshop, is een meme blijkbaar.
    Ik had niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Ben er duidelijk ingetrapt.
  • 31 Jul 2020 om 11:45
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:39
      Enes Unal op huurbasis..... ;)
    Waar kan ik tekenen? Dat zou fantastisch zijn haha.
  • 31 Jul 2020 om 11:39
    Enes Unal op huurbasis..... ;)
  • 31 Jul 2020 om 11:37
    Moet de niruwe vleugelspeler uit Griekenland niet eerst twee weken in Quarentaine?
  • 31 Jul 2020 om 11:33
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:27
      Ik had die vergelijking niet gedaan. Maar zag het in de comments. Wist niet dat hij naar schalke ging.
    Dat is ook niet zo, kijk dat filmpje, eerste foto al fotoshop, is een meme blijkbaar.
  • 31 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 31 Jul 2020 om 10:17
      Of het moet Michael Jackson zijn...
    Dat zou mooi zijn!
  • 31 Jul 2020 om 11:27
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:17
      Hij draagt ook dezelfde witte sportschoenen als op dat filmpje bij het vliegveld
    Ik had die vergelijking niet gedaan. Maar zag het in de comments. Wist niet dat hij naar schalke ging.
  • 31 Jul 2020 om 11:17
    • Quote van 31 Jul 2020 om 10:49
      Ik zie op Twitter dat een aantal mensen daar het over Troy engels hebben. Kan hem niet vinden op transfermarkt. Is een jong talent van Eupen. Zal eerst naar schalke gaan, maar was afgeketst.
    Hij draagt ook dezelfde witte sportschoenen als op dat filmpje bij het vliegveld
  • 31 Jul 2020 om 11:05
    • Quote van 31 Jul 2020 om 11:00
      Er staat een filmpje op YouTube met de naam “Troy Engels, Welcome To Schalke”. Lijkt me dan niet afgeketst.
    Die had ik niet gezien.
  • 31 Jul 2020 om 11:00
    • Quote van 31 Jul 2020 om 10:49
      Ik zie op Twitter dat een aantal mensen daar het over Troy engels hebben. Kan hem niet vinden op transfermarkt. Is een jong talent van Eupen. Zal eerst naar schalke gaan, maar was afgeketst.
    Er staat een filmpje op YouTube met de naam “Troy Engels, Welcome To Schalke”. Lijkt me dan niet afgeketst.
  • 31 Jul 2020 om 10:49
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:57
      Danilo heeft een zwarte huidskleur en de man in het filmpje heeft blanke benen... Daarom kan Danilo het sowieso al niet zijn ;-)
    Ik zie op Twitter dat een aantal mensen daar het over Troy engels hebben. Kan hem niet vinden op transfermarkt. Is een jong talent van Eupen. Zal eerst naar schalke gaan, maar was afgeketst.
  • 31 Jul 2020 om 10:17
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:28
      Ikzeg. Wie het ook is. Ik heb er vertrouwen in, want iedereen binnen ons fctwente is super goed bezig Heren en dames bedankt. Ik kan niet wachten wanneer het weer begint.
    Met de middelen die we hebben kunnen we ook niet veel anders en is dit het maximale. In ieder geval verstandig beleid.
  • 31 Jul 2020 om 10:17
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:57
      Danilo heeft een zwarte huidskleur en de man in het filmpje heeft blanke benen... Daarom kan Danilo het sowieso al niet zijn ;-)
    Of het moet Michael Jackson zijn...
  • 31 Jul 2020 om 09:57
    • Quote van 31 Jul 2020 om 09:05
      Danilo kan het niet zijn. Lamprou is al bevestigd door streuer, kan zijn dat hij het is.
    Danilo heeft een zwarte huidskleur en de man in het filmpje heeft blanke benen... Daarom kan Danilo het sowieso al niet zijn ;-)
  • 31 Jul 2020 om 09:28
    Ikzeg. Wie het ook is. Ik heb er vertrouwen in, want iedereen binnen ons fctwente is super goed bezig Heren en dames bedankt. Ik kan niet wachten wanneer het weer begint.
  • 31 Jul 2020 om 09:05
    Danilo kan het niet zijn. Lamprou is al bevestigd door streuer, kan zijn dat hij het is.
  • 31 Jul 2020 om 08:35
    enorm skerp beelt ;)
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›