'FC Twente moet miljoenen betalen om huurling definitief te strikken'

17
'FC Twente moet miljoenen betalen om huurling definitief te strikken'

FC Twente gaat zich waarschijnlijk vandaag versterken met Lazaros Lamprou. De vleugelaanvaller komt op huurbasis over van PAOK Saloniki.

Naar verluidt gaat FC Twente een optie tot koop bedingen. Mocht FC Twente Lamprou definitief wil overnemen, dan moet de Tukkers wel diep in de buidel tasten. Volgens het in Thessaloniki gevestigde Metrosport bedraagt de afkoopsom van de Griekse aanvaller maar liefst vier miljoen euro.

Eerder deed een bedrag van twee miljoen euro de ronde. Lamprou maakte twee seizoenen geleden indruk bij Fortuna Sittard. Bij PAOK Saloniki kwam de linksbuiten afgelopen seizoen niet veel aan spelen toe.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 00:49
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:50
      Misschien is hij volgend seizoen wel 5 miljoen waard weet jij wel veel .
    Griekse messi
  • 31 Jul 2020 om 21:50
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:51
      Niet doen veel te duur voor ons misschien over 4 jaar zulke bedragen ga op deze weg door met het beleid van afbouwen van de schuld
    Misschien is hij volgend seizoen wel 5 miljoen waard weet jij wel veel .
  • 31 Jul 2020 om 17:53
    Dus geen optie tot koop. Leuk voor de buhne, meer niet.
  • 31 Jul 2020 om 17:46
    • Quote van 31 Jul 2020 om 17:42
      Laat de Grieken dit maar verrekenen met wat ze Nederland nog moeten betalen...
    heeft wel een mooie voornaam ..past wel bij ons ...Lazerus..:-))
  • 31 Jul 2020 om 17:43
    gehuurd...voorlopig allemaal korte termijn werk zei Streuer ..we zien wel weer in loop van vlg jaar..
  • 31 Jul 2020 om 17:42
    Laat de Grieken dit maar verrekenen met wat ze Nederland nog moeten betalen...
  • 31 Jul 2020 om 17:38
    Tja, hij wordt er niet anders van dan andere huurspelers. Misschien heb je wel geluk en heb je ineens een talent, maar geef het weinig kans. Ben zeer blij dat hij er 1 jaar is.
  • 31 Jul 2020 om 17:19
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:53
      Tja kun je toch over een jaar over beslissen. Misschien wordt die wel zo goed.......
    En dan nog kunnen wij dat niet betalen. Maar ik geloof het verhaal ook niet hoor in die landen lullen ze maar wat. Denk ook niet dat Twente dat zou doen of de huur moet voor niks zijn:-)
  • 31 Jul 2020 om 17:18
    • Quote van 31 Jul 2020 om 16:49
      Als hij uitblinkt gewoon binnenhalen en direct verkopen voor 10 miljoen
    De tijd dat Twente kon verkopen voor deze bedragen liggen achter ons.
    Maar meestal is de afspraak in dit soort contracten dat dit niet zo maar kan.
    Of hij zijn geld waard is moet nog blijken en dan hopelijk voldoende gespaard om afkoop som te kunnen betalen.
    Vind 2 milj overdreven hoog voor deze speler die bij PAOK geen potten kon breken
  • 31 Jul 2020 om 17:15
    Nou, dan kopen we hem niet. Wat boeit dat nou. We hebben volgend seizoen waarschijnlijk toch nauwelijks geld voor afkoopsommen. Bovendien gaat niemand 4 miljoen betalen voor een reserve van PAOK, en ook niet een bedrag dat daarbij in de buurt komt.
  • 31 Jul 2020 om 17:13
    En dat voor een speler die te boek staat voor 1,2 miljoen.
  • 31 Jul 2020 om 16:53
    Tja kun je toch over een jaar over beslissen. Misschien wordt die wel zo goed.......