'FC Twente slaat opnieuw toe en heeft nieuwe rechtsback binnen'

40
'FC Twente slaat opnieuw toe en heeft nieuwe rechtsback binnen'

FC Twente hoopt zich dit weekend te gaan versterken met Tyronne Ebuehi. De 24-jarige rechtsback van Benfica is op dit moment in gesprek met de club uit Enschede om de deal af te ronden, dat meldt RTV Oost.

RTV Oost weet verder geen details van de overeenkomst, maar Ebuehi heeft nog een contract tot medio 2023 in Lissabon en zul dus waarschijnlijk gehuurd worden. De vleugelverdediger maakte in 2018 de overstap van ADO Den Haag naar Benfica.

Met Ebuehi haalt FC Twente een international in huis. De rechtsback, die in Haarlem is geboren, speelde acht interlands voor Nigeria en kwam met The Super Eagles uit op het WK van 2018. Voor het eerste elftal van Benfica speelde Ebuehi nog geen officiële wedstrijd. Bij FC Twente moet hij voor de rechtsbackpositie de strijd aangaan met Everton-huurling Nathangelo Markelo.

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2020 om 09:14
    Lord Bubuza is als een God op aarde, ik ben 12 jaar getrouwd en mijn huis was erg vredig en lieftallig tot voor kort toen mijn man begon met rokkenjager, ik probeerde met hem te praten, maar er veranderde niets, ik stond op het punt mijn huwelijk op te geven en te vullen voor een scheiding toen ik een vriend tegenkwam die me voorstelde aan heer Bubuza, de spreukmaker, nam ik contact met hem op en vertelde hem mijn problemen. Hij vertelde me dat hij me zou helpen en mijn man zal bij me terugkomen smekend, ik voorzag in de dingen waar Lord Bubuza om vroeg en het was precies 14 uur nadat de betovering was uitgesproken en mijn man huilend thuiskwam en me smeekte om hem te vergeven, Eerst leerde ik dat hij een grapje maakte, ik vergaf hem en het geluk in mijn huis werd weer hersteld. Mijn man is nu een veranderd man en ik ben heel gelukkig, allemaal dankzij Heer Bubuza. neem vandaag nog contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
  • 10 Aug 2020 om 09:13
    Lord Bubuza saved healed my husband from womanizer. My husband was a cheat and his womanizing habit gave me so much concern so i spoke to my friend and she introduced me to lord Bubuza. I told lord Bubuza my problem and he promise to save my marriage with his spell. I did all his told me and i am very glad that my husband has changed.Contact him via whatsapp: +1 505 569 0396
  • 10 Aug 2020 om 09:13
    Lord Bubuza saved healed my husband from womanizer. My husband was a cheat and his womanizing habit gave me so much concern so i spoke to my friend and she introduced me to lord Bubuza. I told lord Bubuza my problem and he promise to save my marriage with his spell. I did all his told me and i am very glad that my husband has changed.Contact him via whatsapp: +1 505 569 0396
  • 8 Aug 2020 om 17:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    ???
  • 8 Aug 2020 om 15:52
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:38
      Ik denk dat je van de Noabers en andere sponsoren niet zo heel veel hoeft te.......en kunt verwachten. Vergeet namelijk niet dat de Corona crisis nog steeds een hele grote negatieve financiële impact heeft op bedrijven.


      Bij ons is er ook een re-organisatie gaande.



      Veel....heel veel zal.....vanuit financieel oogpunt.......afhangen van het Corona virus en het vinden van een juist vaccin.......
    Er zijn er ook een paar die hebben zoveel dat ze deze corona tijd nog heel heel heel veel overhouden TC. Kijk maar eens in de quote top 50.
  • 8 Aug 2020 om 14:14
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:10
      Afwachten TC Twente zit niet stil en is volop in beweging
    Gelukkig stroomt er weer positiviteit door de club en onder de supporters. Dat was de laatste jaren wel anders pik. Toen stonk het behoorlijk omdat het 'water' niet werd ververst.....
  • 8 Aug 2020 om 14:10
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:38
      Ik denk dat je van de Noabers en andere sponsoren niet zo heel veel hoeft te.......en kunt verwachten. Vergeet namelijk niet dat de Corona crisis nog steeds een hele grote negatieve financiële impact heeft op bedrijven.


      Bij ons is er ook een re-organisatie gaande.



      Veel....heel veel zal.....vanuit financieel oogpunt.......afhangen van het Corona virus en het vinden van een juist vaccin.......
    Afwachten TC Twente zit niet stil en is volop in beweging
  • 8 Aug 2020 om 13:52
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:33
      Wordt pas interessant als een speler er 25 inschiet en een club 8 a 10 miljoen wil betalen. Niet een onmogelijk senario. Dan is het kopen en verkopen
    Dst is onzin. Bij die jeremrjeff zit ern optie aaavan 3 ton. Volgens streuer betaalbaar. Ebuehi us 5 ton waard. Zou wel kunnen mits corona ons niet de nek omdraait of de klap veel harder word dan verwacht. Dit kunnen betaalbare opties zijn. Lamprou is dit niet.
  • 8 Aug 2020 om 13:38
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:13
      Wie weet als de Noabers en andere sponsors zien dat het echt weer lekker gaat bij ons Twente dat ze dan ook weer bereid zijn om iets te doen. Want ook die hebben het niet fijn gehad met Ten van Leeuwen denk ik. En nogmaals wie weet draaien we een leuk seizoen, en met leuk attractief voetbal, goede sfeer rond de club, dan denk ik dat er best weer iets uit die hoek komt. En dacht dat clausule van Lamprou 2 miljoen was? Maar we zullen zien eerst dit seizoen hopelijk weer eens genieten, en dat dat Corona virus verslagen word zodat het weer echt de hel van Enschede wordt.
    Ik denk dat je van de Noabers en andere sponsoren niet zo heel veel hoeft te.......en kunt verwachten. Vergeet namelijk niet dat de Corona crisis nog steeds een hele grote negatieve financiële impact heeft op bedrijven.


    Bij ons is er ook een re-organisatie gaande.



    Veel....heel veel zal.....vanuit financieel oogpunt.......afhangen van het Corona virus en het vinden van een juist vaccin.......
  • 8 Aug 2020 om 13:33
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:59
      Zoals bij Lamprou, waar Twente maar 4 miljoen voor hoeft te betalen? Het gaat meestal om koopsommen die voor Twente toch te hoog zijn. We kunnen nu ook al geen transfersommen betalen. Bovendien heb je er alleen maar wat aan als de speler ook bij Twente wil tekenen.
    Wordt pas interessant als een speler er 25 inschiet en een club 8 a 10 miljoen wil betalen. Niet een onmogelijk senario. Dan is het kopen en verkopen
  • 8 Aug 2020 om 13:29
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:54
      Ik denk en hoop ook dat we een mooi seizoen tegemoet gaan, maar maak me wel een beetje zorgen over het jaar daarna met zoveel huurlingen. Maar goed Streuer zei dat hij daar binnenkort mee bezig gaat dus we zullen zien.
    Ik denk dat als je een redelijk seizoen draait je volgend seizoen wellicht ook meer financiele middelen hebt. Veel zal afhangen van corona. Huur is voor nu de beste optie om voor lage salarissen kwaliteit in huis te hebben. Als corona blijft voortduren dan ben je met huur beter af. De transferwaardes kunnen komend seizoen weleens flink naar beneden gaan als corona aanhoud
  • 8 Aug 2020 om 12:54
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:13
      Wie weet als de Noabers en andere sponsors zien dat het echt weer lekker gaat bij ons Twente dat ze dan ook weer bereid zijn om iets te doen. Want ook die hebben het niet fijn gehad met Ten van Leeuwen denk ik. En nogmaals wie weet draaien we een leuk seizoen, en met leuk attractief voetbal, goede sfeer rond de club, dan denk ik dat er best weer iets uit die hoek komt. En dacht dat clausule van Lamprou 2 miljoen was? Maar we zullen zien eerst dit seizoen hopelijk weer eens genieten, en dat dat Corona virus verslagen word zodat het weer echt de hel van Enschede wordt.
    Ik denk en hoop ook dat we een mooi seizoen tegemoet gaan, maar maak me wel een beetje zorgen over het jaar daarna met zoveel huurlingen. Maar goed Streuer zei dat hij daar binnenkort mee bezig gaat dus we zullen zien.
  • 8 Aug 2020 om 12:13
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:52
      Omdat de prijs vaststaat, ook als het een enorm succes wordt. Als de club na afloop nog geïnteresseerd is maar de clausule is te hoog is het nog steeds mogelijk om te onderhandelen. Het bespaart je een concurrentiestrijd en je kunt van te voren budget vrijmaken.
    Wie weet als de Noabers en andere sponsors zien dat het echt weer lekker gaat bij ons Twente dat ze dan ook weer bereid zijn om iets te doen. Want ook die hebben het niet fijn gehad met Ten van Leeuwen denk ik. En nogmaals wie weet draaien we een leuk seizoen, en met leuk attractief voetbal, goede sfeer rond de club, dan denk ik dat er best weer iets uit die hoek komt. En dacht dat clausule van Lamprou 2 miljoen was? Maar we zullen zien eerst dit seizoen hopelijk weer eens genieten, en dat dat Corona virus verslagen word zodat het weer echt de hel van Enschede wordt.
  • 8 Aug 2020 om 12:11
    • Quote van 8 Aug 2020 om 12:02
      Ik denk niet dat ze nog een centrale verdediger erbij gaan halen. Ze gaan na alle waarschijnlijkheid hilgers een contract aanbieden, dan heb je geen andere verdediger erbij meer nodig. Of schenk moet nog weggaan.
    Ik hoop dat Hilgers vastgelegd word. Hij speelde gisteren een prima wedstrijd. Het niveau van Schenk is top KKD. Dus hij wordt gewoon bankzitter.
  • 8 Aug 2020 om 12:02
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:57
      Streuer haalt veel voetballers die een Nederlandse paspoort hebben of de Eredivisie kennen. Dat was in het verleden wel anders. Twente heeft nog een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger nodig. Daarnaast hoop ik dat de werkvergunning van Danilo snel binnen is. Verder hoop ik ook dat Elia of/en El Alhamadi terugkeert bij FC Twente.
    Ik denk niet dat ze nog een centrale verdediger erbij gaan halen. Ze gaan na alle waarschijnlijkheid hilgers een contract aanbieden, dan heb je geen andere verdediger erbij meer nodig. Of schenk moet nog weggaan.
  • 8 Aug 2020 om 11:59
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:53
      Wanneer de speler het naar behoren doet zal de prijs veel hoger zijn dan het vooraf afgesproken bedrag. Een speler verhuur je namelijk alleen met optie als ze niet geheel tevreden over hem zijn. De optie zal dus bijna altijd lager zijn dan het bedrag dat achteraf besproken gaat worden.
    Zoals bij Lamprou, waar Twente maar 4 miljoen voor hoeft te betalen? Het gaat meestal om koopsommen die voor Twente toch te hoog zijn. We kunnen nu ook al geen transfersommen betalen. Bovendien heb je er alleen maar wat aan als de speler ook bij Twente wil tekenen.
  • 8 Aug 2020 om 11:57
    Streuer haalt veel voetballers die een Nederlandse paspoort hebben of de Eredivisie kennen. Dat was in het verleden wel anders. Twente heeft nog een aanvallende middenvelder en een centrale verdediger nodig. Daarnaast hoop ik dat de werkvergunning van Danilo snel binnen is. Verder hoop ik ook dat Elia of/en El Alhamadi terugkeert bij FC Twente.
  • 8 Aug 2020 om 11:53
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:47
      Nee, jurist. Maar leg me uit waar ik het mis heb.
    Wanneer de speler het naar behoren doet zal de prijs veel hoger zijn dan het vooraf afgesproken bedrag. Een speler verhuur je namelijk alleen met optie als ze niet geheel tevreden over hem zijn. De optie zal dus bijna altijd lager zijn dan het bedrag dat achteraf besproken gaat worden.
  • 8 Aug 2020 om 11:52
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:47
      Nee, jurist. Maar leg me uit waar ik het mis heb.
    Omdat de prijs vaststaat, ook als het een enorm succes wordt. Als de club na afloop nog geïnteresseerd is maar de clausule is te hoog is het nog steeds mogelijk om te onderhandelen. Het bespaart je een concurrentiestrijd en je kunt van te voren budget vrijmaken.
  • 8 Aug 2020 om 11:47
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:40
      Jij bent geen econoom of wel? :)
    Nee, jurist. Maar leg me uit waar ik het mis heb.
  • 8 Aug 2020 om 11:43
    Huren heeft z’n voor en nadelen en het is nou eenmaal niet anders. Ik hoop wel dat er voor de nummer 10 positie nog 2 spelers komen waarvan er minimaal een speler komt op contract.
  • 8 Aug 2020 om 11:40
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:33
      Een optie tot koop wordt zwaar overschat. Je hebt namelijk altijd een optie tot koop, als je maar genoeg geld neerlegt. Het enige voordeel van zo'n optie is dat je van tevoren weet wat de speler moet kosten als de speler en de club met elkaar door willen.
    Jij bent geen econoom of wel? :)
  • 8 Aug 2020 om 11:33
    Een optie tot koop wordt zwaar overschat. Je hebt namelijk altijd een optie tot koop, als je maar genoeg geld neerlegt. Het enige voordeel van zo'n optie is dat je van tevoren weet wat de speler moet kosten als de speler en de club met elkaar door willen.
  • 8 Aug 2020 om 11:32
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:21
      Zou zomaar kunnen. Is lang geblesseerd geweest volgens mij........
    Klopt, in 2018, kruisband gescheurd.
  • 8 Aug 2020 om 11:30
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:20
      We kunnen bijna niet anders!!!!Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er bijna geen geld is? Neem deze speler nu weer, ik hoop dat er een optie of zo in staat, maar we mogen vooral blij zijn dat Streuer dit soort jongens nu weet te halen.
    Ik verwacht niet dat hier een optie op zit gezien zn markt waarde op een half miljoen staat. Goeie versterkingen. Jammer van de hoogst waarschijnlijke huur. Het is niet anders. Maar streuer zal wel langzaam aan opzoek moeten naar spelers die er ook na volgend jaar staan. Alleen de nummer 10 positie staat nog niemand voor de rest zijn er alle posities redelijk goed bezet. Of jans moet spelen zoals gisteren. 433 net roemeratoe eigenlijk voor de verdediging als controleur en bij erlies bal bezit die middenvelders op 1 lijn gaan staan met bosch en wie er dan naast staat als het meest aanvallend. Dan heb je geen 10 nodig. Je speelt dan 433 met de punt naar achteren.
  • 8 Aug 2020 om 11:21
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:14
      Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
    Jah nu heb je ff de tijd. Er staat nu een elftal. Dus ik zou inderdaad niet voor 2 huurlingen gaan. Tenzij je aan het eind van transferperiode niks hebt kunnen vinden. Benicia 2 dus ik hoop stiekem op contract.
  • 8 Aug 2020 om 11:21
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:20
      Jouw tip hè ;) Thanksss
    Die speler gaat je zeker niet teleurstellen
  • 8 Aug 2020 om 11:21
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:16
      We weten de contractgegevens nog niet. Misschien wordt zijn contract bij Benfica ontbonden
    Zou zomaar kunnen. Is lang geblesseerd geweest volgens mij........
  • 8 Aug 2020 om 11:20
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:15
      Heel blij met deze versterking. Topper !
    Jouw tip hè ;) Thanksss
  • 8 Aug 2020 om 11:20
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:15
      Heel blij met deze versterking. Topper !
    Jouw tip hè ;) Thanksss
  • 8 Aug 2020 om 11:20
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:14
      Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
    We kunnen bijna niet anders!!!!Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat er bijna geen geld is? Neem deze speler nu weer, ik hoop dat er een optie of zo in staat, maar we mogen vooral blij zijn dat Streuer dit soort jongens nu weet te halen.
  • 8 Aug 2020 om 11:17
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:14
      Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
    In de spits is het hetzelfde verhaal helaas. Misschien gebeurt er een wonder en hebben we een optie tot koop maar dat lijkt me niet.
  • 8 Aug 2020 om 11:16
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:14
      Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
    Moet je toch wel ieder jaar. Maakt momenteel niet zoveel uit. Kan de jeugd erachter hopelijk beter worden zodat je op den duur weer eigen spelers en kapitaal op het veld hebt staan.
  • 8 Aug 2020 om 11:16
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:14
      Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
    We weten de contractgegevens nog niet. Misschien wordt zijn contract bij Benfica ontbonden
  • 8 Aug 2020 om 11:15
    Heel blij met deze versterking. Topper !
  • 8 Aug 2020 om 11:14
    Tweehuurlingen op een positie is dat slim? Moet er in de loop van het seizoen wel iets bij die je zelf onder contract hebt. Anders moet je volgend jaar weer op zoek.
  • 8 Aug 2020 om 11:13
    • Quote van 8 Aug 2020 om 11:12
      Moet wel huur zijn, gezien twente geen buiten eu salaris kan betalen, ook niet voor de jeugdige buiten eu
    Hij is in Nederland geboren, dus heeft ook gewoon een Nederlands paspoort.
  • 8 Aug 2020 om 11:12
    Moet wel huur zijn, gezien twente geen buiten eu salaris kan betalen, ook niet voor de jeugdige buiten eu
  • 8 Aug 2020 om 11:12
    Snelle rechtsback! Kan mooi de concurrentiestrijd met Markelo aangaan!
  • 8 Aug 2020 om 11:12
    Snelle rechtsback! Kan mooi de concurrentiestrijd met Markelo aangaan!
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›