'Huurconstructie voor Ebuehi; Twente bedingt optie tot koop'

40
'Huurconstructie voor Ebuehi; Twente bedingt optie tot koop'

FC Twente gaat zich waarschijnlijk versterken met Tyronne Ebuehi. De 24-jarige rechtsback van Benfica is momenteel in gesprek met FC Twente om de deal af te ronden. Ebuehi speelde de afgelopen tijd weinig, maar moet in Enschede de strijd aan gaan met Everton-huurling Nathangelo Markelo.

Waar eerder nog geen details waren over de nieuwe aanwinst Ebuehi, zijn die er nu wel. Clubwatcher Tijmen van Wissing geeft aan dat het om een huurconstructie gaat en dat de speler wellicht deze week al aan kan sluiten.

Volgens Leon ten Voorde van TC Tubantia is er ook een optie tot koop in de huurconstructie opgenomen. Ebuehi heeft nog een contract tot medio 2023 bij Benfica. Hij werd twee jaar geleden door de Portugese topclub overgenomen van ADO Den Haag.

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2020 om 22:17
    • Quote van 8 Aug 2020 om 19:33
      De beheerders doen geen klap.. anders hadden al veel mensen een ban gehad waaronder ik zelf...
    Heb je zonnesteek of door de hitte bevangen
  • 8 Aug 2020 om 22:06
    • Quote van 8 Aug 2020 om 21:32
      Vergeet Elia die gaat echt niet komen
    Hoe weet je dat zo zeker??
  • 8 Aug 2020 om 21:32
    Vergeet Elia die gaat echt niet komen
  • 8 Aug 2020 om 21:22
    Elia en El Ahmadi er bij en er zit een mooie balans in het elftal. Ik zou Elia op 10 zetten en switchen met Lamprou.
  • 8 Aug 2020 om 21:22
    Elia en El Ahmadi er bij en er zit een mooie balans in het elftal. Ik zou Elia op 10 zetten en switchen met Lamprou.
  • 8 Aug 2020 om 20:05
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:48
      Ook geen risico voor ons zo,genoeg spelers die na zo een zware knieblessure niet meer op niveau komen,dus goedkoop huren met optie de beste oplossing voor ons,echt goede back voor ons mits hij zijn oude niveau weer haalt,hopen dat Danilo gauw aansluit en een goede tien erbij,kan een leuk seizoen worden.
    Zou het niet erg vinden als Elia nog komt en we Lamprou op 10 zetten, lijkt hij de vaardigheden ook voor te hebben.
  • 8 Aug 2020 om 19:49
    Ebuehi lijk mij een prima versterking, hem nog kennende uit zijn tijd bij Ado.
  • 8 Aug 2020 om 19:33
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:40
      blogbevuilers !! beheerders graag ingrijpen >
    De beheerders doen geen klap.. anders hadden al veel mensen een ban gehad waaronder ik zelf...
  • 8 Aug 2020 om 19:01
    • Quote van 8 Aug 2020 om 18:58
      Een spits zou geen overbodige luxe zijn.
    Danilo komt. Dat is een spits........
  • 8 Aug 2020 om 18:58
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:48
      Ook geen risico voor ons zo,genoeg spelers die na zo een zware knieblessure niet meer op niveau komen,dus goedkoop huren met optie de beste oplossing voor ons,echt goede back voor ons mits hij zijn oude niveau weer haalt,hopen dat Danilo gauw aansluit en een goede tien erbij,kan een leuk seizoen worden.
    Een spits zou geen overbodige luxe zijn.
  • 8 Aug 2020 om 18:37
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:48
      Ook geen risico voor ons zo,genoeg spelers die na zo een zware knieblessure niet meer op niveau komen,dus goedkoop huren met optie de beste oplossing voor ons,echt goede back voor ons mits hij zijn oude niveau weer haalt,hopen dat Danilo gauw aansluit en een goede tien erbij,kan een leuk seizoen worden.
    Denk ook dat het een leuk elftal word. Ebuehi kan ook als centrale verdediger, maar als back heeft hij de snelheid en acceleratie die men graag ziet als halve winger. Ook mooi dat er een optie bij zit. Kan me nog herrineren dat hij bij tijde van Den Haag bij PSV en Ajax opgegven moment in de picture was. Kortom verstandig en goede zet en op de juiste moment toegeslagen.
  • 8 Aug 2020 om 18:22
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:48
      Ook geen risico voor ons zo,genoeg spelers die na zo een zware knieblessure niet meer op niveau komen,dus goedkoop huren met optie de beste oplossing voor ons,echt goede back voor ons mits hij zijn oude niveau weer haalt,hopen dat Danilo gauw aansluit en een goede tien erbij,kan een leuk seizoen worden.
    bij wat tot nu toe gehaald is een beter gevoel dan vorig jaar incl. Ron Jans Eulderink etc....grote duim voor Streuer..
  • 8 Aug 2020 om 17:48
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:31
      Oke duidelijke boodschap dan lijkt me.
    Ook geen risico voor ons zo,genoeg spelers die na zo een zware knieblessure niet meer op niveau komen,dus goedkoop huren met optie de beste oplossing voor ons,echt goede back voor ons mits hij zijn oude niveau weer haalt,hopen dat Danilo gauw aansluit en een goede tien erbij,kan een leuk seizoen worden.
  • 8 Aug 2020 om 17:40
    • Quote van 8 Aug 2020 om 17:19
      Best wel triest dat adverteerders tegenwoordig fanforums al overspoelen...
    blogbevuilers !! beheerders graag ingrijpen >
  • 8 Aug 2020 om 17:31
    • Quote van 8 Aug 2020 om 15:52
      Klopt wat je zegt, hij moet in de wedstrijden die hij speelt laten zien dat hij het verdiend, zoja doet hij dat, dan hoef je je geen zorgen te maken om een contract bij de FCT fct89.
    Oke duidelijke boodschap dan lijkt me.
  • 8 Aug 2020 om 17:29
    • Quote van 8 Aug 2020 om 15:51
      Volgens mij snap jij het antwoord van ten voorde niet helemaal. Hij bedoelt hiermee te zeggen dat het aan hem ligt dat hij een contract aanbieding krijgt. Dus met andere woorden, dat hij de technische staf moet overtuigen en er dan over een contract gepraat kan worden.
    Nee klopt ik begreep inderdaad niet wat hij bedoelde vandaar mijn vraag. Maar thnx voor het uitleggen helder.
  • 8 Aug 2020 om 17:19
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Best wel triest dat adverteerders tegenwoordig fanforums al overspoelen...
  • 8 Aug 2020 om 16:38
    Hoewel ik het niet zo op huren van spelers heb omdat dit niet helpt om een team mee op te bouwen en dus korte termijn oplossingen zijn is het bij deze speler die weinig heeft gepresteerd de beste oplossing. Wat ik wel het overdenken waard vind is de opmerking van Ron Jans dat er in het voetbal niet zo iets als tussen jaar bestaat.Met al die huurlingen is dit bij Twente toch echt wel een tussen jaar omdat er slechts miniem kan worden gebouwd en dit spelers circus volgendjaar opnieuw Moet optreden in de veste
  • 8 Aug 2020 om 15:52
    • Quote van 8 Aug 2020 om 15:51
      Volgens mij snap jij het antwoord van ten voorde niet helemaal. Hij bedoelt hiermee te zeggen dat het aan hem ligt dat hij een contract aanbieding krijgt. Dus met andere woorden, dat hij de technische staf moet overtuigen en er dan over een contract gepraat kan worden.
    Klopt wat je zegt, hij moet in de wedstrijden die hij speelt laten zien dat hij het verdiend, zoja doet hij dat, dan hoef je je geen zorgen te maken om een contract bij de FCT fct89.
  • 8 Aug 2020 om 15:51
    • Quote van 8 Aug 2020 om 15:35
      Svente een vraag iemand had op Twitter gevraagd aan LtV waar zijn contract blijft en hij antwoorde met ligt aan hem? Rare reactie. Svente je zei dat hij maandag een tijdje geleden een gesprek had gehad enig idee wat daar uit kwam?
    Volgens mij snap jij het antwoord van ten voorde niet helemaal. Hij bedoelt hiermee te zeggen dat het aan hem ligt dat hij een contract aanbieding krijgt. Dus met andere woorden, dat hij de technische staf moet overtuigen en er dan over een contract gepraat kan worden.
  • 8 Aug 2020 om 15:35
    Svente een vraag iemand had op Twitter gevraagd aan LtV waar zijn contract blijft en hij antwoorde met ligt aan hem? Rare reactie. Svente je zei dat hij maandag een tijdje geleden een gesprek had gehad enig idee wat daar uit kwam?
  • 8 Aug 2020 om 15:29
    Volgens mij moet je eerst naar het belangrijkste kijken. Voegt hij iets toe aan FCTWENTE. Dan kan ik alleen zeggen dat hij bij ADO goed uit de verf kwam. Dat zegt niks over nu, maar ik verwacht wel dat hij een versterking is.
  • 8 Aug 2020 om 15:19
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:16
      Als wij nog zoveel moeten zeiken als Leo kunnen we nog zeker 10 jaar vooruit.....
    Nou ik vond het interessant om te weten dat er een optie bijzit en ben vast niet de enige
  • 8 Aug 2020 om 14:16
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:06
      Dat is toch goed om te weten wat een gezeik
    Als wij nog zoveel moeten zeiken als Leo kunnen we nog zeker 10 jaar vooruit.....
  • 8 Aug 2020 om 14:16
    • Quote van 8 Aug 2020 om 14:10
      Ben bang dat die wel een miljoen zal kosten
    Waarom ben jij bang Menkie? Moet jij het betalen? Je hoeft niet bang te zijn hoor want op deze aardkloot lopen voldoende 'leuke' voetballers rond die onze selectie van invulling kunnen voorzien.
  • 8 Aug 2020 om 14:10
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:12
      Ik vind dit misschien wel een betere optie dan hem gelijk over te nemen. Nu kan je hem een jaar testen, is het niets ligt je de optie niet. Is het wel wat, dan neem je hem over.
    Ben bang dat die wel een miljoen zal kosten
  • 8 Aug 2020 om 14:06
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:55
      Goed dat Leo va n klomp er nog even tussen kwam met de uiterst belangrijke mededeling dat FC Twente ook een optie tot koop had bedongen
    Dat is toch goed om te weten wat een gezeik
  • 8 Aug 2020 om 13:55
    Goed dat Leo va n klomp er nog even tussen kwam met de uiterst belangrijke mededeling dat FC Twente ook een optie tot koop had bedongen
  • 8 Aug 2020 om 13:46
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:10
      Optie tot koop he..
    Dat zegt LtV...
  • 8 Aug 2020 om 13:36
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:28
      Prima zo. Fct moet eerst kijken hoe ze door de Corona crisis komen. Met huurcontracten en her en der opties tot koop heb je alle vrijheid.
    Precies. Transferinkomsten hou je met huur niet maar de financiele risico’s hou je wel laag. In onzekere tijden kun je beter voor de zekere optie gaan financieel gezien. Het is nu niet het moment om financiele risico’s te nemen. Er is nu geen buffer om risico’s te nemen tenzij er noabers of zo zijn die een transferbedrag op willen hoesten en er garant voor willen staan.
  • 8 Aug 2020 om 13:36
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:12
      Veel minder dan afgelopen juni kunnen we niet hebben.
    O jawel hoor. Er lopen weer contracten af en als je nu niemand vastlegt wordt dat niet gecompenseerd.
  • 8 Aug 2020 om 13:33
    Denk eigenlijk dat ze het salarisbudget even vrij laten voor een eventuele Karim of Eljero
  • 8 Aug 2020 om 13:28
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:08
      Nounou het wordt nu wel heel erg veel volgend seizoen heb je helemaal niks meerm
    Prima zo. Fct moet eerst kijken hoe ze door de Corona crisis komen. Met huurcontracten en her en der opties tot koop heb je alle vrijheid.
  • 8 Aug 2020 om 13:28
    Optie tot koop geeft de huurspelers ook meer motivatie om te presteren bij de club. Goede zaak.
  • 8 Aug 2020 om 13:19
    Mooi een jaar aankijken en als hij voldoet aan de verwachting en hij is betaalbaar dan meteen toeslaan.
  • 8 Aug 2020 om 13:12
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:08
      Nounou het wordt nu wel heel erg veel volgend seizoen heb je helemaal niks meerm
    Veel minder dan afgelopen juni kunnen we niet hebben.
  • 8 Aug 2020 om 13:12
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:10
      Optie tot koop he..
    Ik vind dit misschien wel een betere optie dan hem gelijk over te nemen. Nu kan je hem een jaar testen, is het niets ligt je de optie niet. Is het wel wat, dan neem je hem over.
  • 8 Aug 2020 om 13:11
    • Quote van 8 Aug 2020 om 13:10
      Optie tot koop he..
    Dat stond er net nog niet bij;)
  • 8 Aug 2020 om 13:10