'Concurrentie voor FC Twente; aanbod uit Turkije voor gewilde Elia'

10
'Concurrentie voor FC Twente; aanbod uit Turkije voor gewilde Elia'

Eljero Elia kan deze zomer terugkeren in de Nederlandse Eredivisie. De voormalig speler van FC Twente kan echter ook gaan voor een langer verblijf in Turkije.

De aanvaller is transfervrij na zijn vertrek bij ?stanbul Ba?ak?ehir, waarmee hij kampioen van Turkije werd. Göztepe SK heeft Elia een aanbod gedaan, meldt Fanatik. Hierdoor kan de vleugelspeler zijn verblijf in Turkije verlengen.

Elia heeft naar verluidt een voorkeur voor een terugkeer naar Nederland. "Ik ga met ADO en met FC Twente praten", liet Elia eerder weten aan FOX Sports. Ik ga kijken hoe zij erin staan en wat ze precies willen. Het is uit respect voor de clubs die heel veel betekend hebben voor mijn carrière.  Ik ga kijken bij welke club ik het meeste gevoel heb en waar het plaatje voor mij klopt." 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2020 om 12:20
    • Quote van 10 Aug 2020 om 11:14
      Elia is bezig met verhuizing naar nederland, gaat dus 100% bij een nederlandse club tekenen. Waar is alleen nog de vraag.
    Ja tot een buitenlandse club hem weer een vet contract onder de neus drukt
  • 10 Aug 2020 om 11:14
    Elia is bezig met verhuizing naar nederland, gaat dus 100% bij een nederlandse club tekenen. Waar is alleen nog de vraag.
  • 10 Aug 2020 om 01:34
    • Quote van 9 Aug 2020 om 23:29
      Elia gaat zo ver ik na kan gaan niet alleen salaris maar ook om goede gevoel en mogelijkheden na zijn carrière. Dus wellicht jeugdtrainer of opleidingstraject op kantoor (Business).
    Was dat iemand die hier bekend was en ons verlaten heeft?
  • 9 Aug 2020 om 23:29
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Elia gaat zo ver ik na kan gaan niet alleen salaris maar ook om goede gevoel en mogelijkheden na zijn carrière. Dus wellicht jeugdtrainer of opleidingstraject op kantoor (Business).
  • 9 Aug 2020 om 21:42
    • Quote van 9 Aug 2020 om 21:02
      Helemaal waar, echter ga ik er toch wel van uit dat het 1 van de 2 gaat worden. Maar we gaan het zien!
    Ik denk dat hij bij een club uit Italië gaat tekenen.
  • 9 Aug 2020 om 21:02
    • Quote van 9 Aug 2020 om 20:22
      Praten inderdaad. Niet dat hij uit een van die twee ging kiezen.Hij kan ook met beide praten en tegen beide nee zeggen.
    Helemaal waar, echter ga ik er toch wel van uit dat het 1 van de 2 gaat worden. Maar we gaan het zien!
  • 9 Aug 2020 om 20:42
    • Quote van 9 Aug 2020 om 19:23
      Denk dat er deze week wel duidelijkheid komt. Betreft het artikel, volgens mij had Elia al duidelijk aangegeven dat die wou afsluiten en met Ado en Twente ging praten, dus weenie wat die turken nou komen aankakken
    Ook Turken kunnen kakken ! Kaksalarayspor komt dr an ????????
  • 9 Aug 2020 om 20:22
    • Quote van 9 Aug 2020 om 19:23
      Denk dat er deze week wel duidelijkheid komt. Betreft het artikel, volgens mij had Elia al duidelijk aangegeven dat die wou afsluiten en met Ado en Twente ging praten, dus weenie wat die turken nou komen aankakken
    Praten inderdaad. Niet dat hij uit een van die twee ging kiezen.Hij kan ook met beide praten en tegen beide nee zeggen.
  • 9 Aug 2020 om 19:23
    Denk dat er deze week wel duidelijkheid komt. Betreft het artikel, volgens mij had Elia al duidelijk aangegeven dat die wou afsluiten en met Ado en Twente ging praten, dus weenie wat die turken nou komen aankakken
  • 9 Aug 2020 om 19:14
    Ik heb er onderhand na het zoveelste clickbait bericht eigennlijk helemaal geen zin meer in, man man man, al die fucking onzin over belangstelling, ja fc lutjebroek heeft ook belangstelling gaan we dat morgen hier ook weer zien, ????
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›