Rentree als prof lonkt voor Douglas: ''Hard op weg naar contract''

7
Rentree als prof lonkt voor Douglas: ''Hard op weg naar contract''

Douglas Franco Teixeira keert niet meer terug bij Go Ahead Eagles. De oud-speler van FC Twente lijkt, na lang zonder club te hebben gezeten, zijn loopbaan te vervolgen in Duitsland.

"Douglas is hard op weg naar een contract bij een club in Duitsland, bevestigde trainer Kees van Wonderen", schrijft Dennis Arentsen op de website van De Stentor. Douglas, die hoopte op een kans bij FC Twente, kreeg van Van Wonderen de mogelijkheid om mee te trainen bij Go Ahead Eagles en wellicht een contract te verdienen.

Douglas ontbrak de laatste dagen op het trainingsveld bij de Deventer club, omdat hij een kans kreeg bij een onbekende Duitse club. De geboren Braziliaan trainde sinds eind juli mee bij Go Ahead Eagles en speelde mee in een oefenwedstrijd tegen Telstar (0-0). Daarin liet hij een prima indruk achter, waarna de belangstelling uit Duitsland kwam.

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Aug 2020 om 21:33
    • Quote van 11 Aug 2020 om 17:02
      Absoluut geen gemiste kans. Weken in de media moeten lezen dat het verloop van zijn carrière te wijten is aan derden en niet aan Douglas zelf. Vervolgens biedt Go Ahead hem de kans, maar zie daar, wellicht toch een betere optie in Duitsland, en weg is meneer. Een frisse wind hebben we nodig, geen 30+ Braziliaan die voor zijn 5de kans als profvoetballer 'wil' gaan. Douglas bij Twente, das war einmal. Auf wiedersehen.
    Speculeren en afschrijven kan iedereen......feiten, kom met feiten. Als hij zo doorgaat met trainen, komt hij gewoon op een aanvaardbaar niveau!
  • 11 Aug 2020 om 17:19
    Lekker naar Osnabrück. Zal wel meer betalen.
  • 11 Aug 2020 om 17:11
    • Quote van 11 Aug 2020 om 17:00
      Jammer dat we hem niet kunnen bewonderen in Enschede bij FCT-GAE volgende week... baal ik wel van!
    Mis je niks aan.....trage slak. Alleen het terug keren van de persoon Douglas in de Veste zou best leuk zijn.
  • 11 Aug 2020 om 17:08
    • Quote van 11 Aug 2020 om 17:02
      Absoluut geen gemiste kans. Weken in de media moeten lezen dat het verloop van zijn carrière te wijten is aan derden en niet aan Douglas zelf. Vervolgens biedt Go Ahead hem de kans, maar zie daar, wellicht toch een betere optie in Duitsland, en weg is meneer. Een frisse wind hebben we nodig, geen 30+ Braziliaan die voor zijn 5de kans als profvoetballer 'wil' gaan. Douglas bij Twente, das war einmal. Auf wiedersehen.
    De koe bij de horens!
  • 11 Aug 2020 om 17:02
    • Quote van 11 Aug 2020 om 16:36
      Jammer dat er geen poging is ondernomen, hoe hij zou zijn na een tijdje meegedaan te hebben met trainingen, misschien wel een gemiste kans.
    Absoluut geen gemiste kans. Weken in de media moeten lezen dat het verloop van zijn carrière te wijten is aan derden en niet aan Douglas zelf. Vervolgens biedt Go Ahead hem de kans, maar zie daar, wellicht toch een betere optie in Duitsland, en weg is meneer. Een frisse wind hebben we nodig, geen 30+ Braziliaan die voor zijn 5de kans als profvoetballer 'wil' gaan. Douglas bij Twente, das war einmal. Auf wiedersehen.
  • 11 Aug 2020 om 17:00
    Jammer dat we hem niet kunnen bewonderen in Enschede bij FCT-GAE volgende week... baal ik wel van!
  • 11 Aug 2020 om 16:36
    Jammer dat er geen poging is ondernomen, hoe hij zou zijn na een tijdje meegedaan te hebben met trainingen, misschien wel een gemiste kans.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›