Lang terug naar FC Twente? ''Dat was voor hem een goede prikkel''

14
Lang terug naar FC Twente? ''Dat was voor hem een goede prikkel''

Freek Jansen is benieuwd waar de toekomst van Noa Lang ligt. De Ajax-watcher denkt dat een nieuwe uitleenbeurt aan FC Twente goed zou zijn voor de aanvaller van Ajax.

"Wat voor Lang jammer is, is dat hij bij FC Twente vlieguren had kunnen maken. FC Twente is natuurlijk een grote club. Destijds zat het stadion ook altijd vol. Dat was voor hem een goede prikkel. De pech is dat het door corona maar heel kort is geweest. Nu is Lang terug en zit hij eigenlijk op dezelfde positie als toen hij wegging”, zo begint Jansen bij Voetbal International.

Lang komt komend seizoen niet aan bod in Amsterdam, denkt Jansen. "Als heel Nederland een opstelling maakt van Ajax, dan zet niemand Lang erin. Zelfs als eerste wissel kom je niet bij hem uit. Dan moet je afvragen of het voor zo’n gozer beter is om komend seizoen ervaring op te doen bij FC Twente, SC Heerenveen of FC Groningen. Zo’n club.”

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2020 om 11:39
    Snel ophalen
  • 12 Aug 2020 om 07:42
    • Quote van 11 Aug 2020 om 22:55
      Ja. Opleidingsvergoeding. Verder niks qua doorverkoop, maar een opleidingsvergoeding is wel een leuk bedrag verwacht ik.
    Dat is mooi meegenomen dan. Het schijnt om een bedrag van 27,5 mil te gaan.
  • 12 Aug 2020 om 07:23
    • Quote van 11 Aug 2020 om 21:38
      Lekker wegblijven
    Was vorig seizoen één van de spelers die het meeste gevaar bracht voorin.
  • 12 Aug 2020 om 03:42
    Op basis van afgelopen seizoen zou hij hier echt iets toevoegen. Bovendien kan hij uitgroeien tot een publiekslieveling. Met nog een Ajax huurling erbij hebben we al een aardig ingespeeld team.... Hij is welkom wat mij betreft.
  • 12 Aug 2020 om 01:05
    Heel graag. Kan een publiekslieveling worden. Speelt met lef en bravoure......
  • 11 Aug 2020 om 23:35
    Bracht wel wat bravoure. Maar bracht te weinig keypasses/assists/goals naar mijn mening.. Leuk ventje, maar moet nog wel wat stappen maken. Als hij goed begeleid wordt, is het in potentie wel een aanjager met leidende functie, maar daar is hij nog lang niet. Eerst moet z’n efficiëntie omhoog. 4 goals in de veste, waarvan 3 tegen ons...
  • 11 Aug 2020 om 22:56
    • Quote van 11 Aug 2020 om 21:38
      Lekker wegblijven
    Onderbouw aub...
  • 11 Aug 2020 om 22:55
    • Quote van 11 Aug 2020 om 22:13
      Arsenal heeft quincy Promes op het vizier. Verdiend FCT er nog wat aan ?
    Ja. Opleidingsvergoeding. Verder niks qua doorverkoop, maar een opleidingsvergoeding is wel een leuk bedrag verwacht ik.
  • 11 Aug 2020 om 22:15
    • Quote van 11 Aug 2020 om 22:13
      Arsenal heeft quincy Promes op het vizier. Verdiend FCT er nog wat aan ?
    Opleidingsvergoeding?
  • 11 Aug 2020 om 22:13
    Arsenal heeft quincy Promes op het vizier. Verdiend FCT er nog wat aan ?
  • 11 Aug 2020 om 21:47
    Laat maar komen, maar denkt niet dat het gebeurd.
  • 11 Aug 2020 om 21:38
    Lekker wegblijven
  • 11 Aug 2020 om 21:15
    Dit zou ik zo graag willen, maar ben er bang voor.
  • 11 Aug 2020 om 21:06
    Ik zou hem graag terug willen zien. Maar was afgelopen wedstrijd 1 van de betere bij ajax tegen rkc. Dus denk niet dat we hem terug zien
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›