Twentecafé: Opvallend! City-talent begint FC Twente-spelers te volgen

125
Twentecafé: Opvallend! City-talent begint FC Twente-spelers te volgen

Deel 2 van ons Twentecafé is inmiddels geopend. Wij houden jullie tot en met 5 oktober op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Donderdag 1 oktober: FC Twente wil voor komende dinsdag nog twee creatieve middenvelders aantrekken. Door de naam van Jurgen Ekkelenkamp lijkt een streep te kunnen, maar Luka Ilic zou wel een optie kunnen zijn.

De Servische middenvelder staat onder contract bij Manchester City en speelde twee seizoenen op huurbasis bij NAC Breda. Ilic volgt sinds een aantal weken FC Twente op Instagram en besloot deze week ook FC Twente-spelers Ramiz Zerrouki en Thijs van Leeuwen te volgen. Daarnaast liket hij de nodige posts van FC Twente. Is er een overgang in de maak?

Dinsdag 29 september: Ajax wil zich versterken met Davy Klaassen, zo weten de Telegraaf, VI en het Algemeen Dagblad te melden. Als de club uit Amsterdam er in slaagt om de 27-jarige middenvelder los te weken bij Werder Bremen, dan is er een kans dat Jurgen Ekkelenkamp alsnog verhuurd mag worden. De 'nummer tien' staat hoog op het verlanglijstje van technisch directeur Jan Streuer. 

Woensdag 23 september: Jimmy65 weet op het forum van FC Twente.net te melden dat er 'spoedig transfernieuws' op komst is, maar dat dit niet om een nummer 10 gaat. De Tukkers willen zich dus waarschijnlijk ook nog op een andere positie versterken.

Mogelijk worden er in totaal dus nog twee nieuwe spelers gehaald. "Huur en huur met optie tot koop", schrijft hij. "De verwachting is dat er sowieso 1 rondkomt voor of in het weekend. Daar zijn ze er voor 99% mee uit. In ieder geval (zo goed als zeker) geen Ekkelenkamp", aldus Jimmy65. 

Dinsdag 8 september: Karim El Ahmadi lijkt ook komend seizoen in Saoedi-Arabië te voetballen. Voor de landelijke media geeft de middenvelder, die ook begeerd werd door FC Twente, tekst en uitleg. Duidelijk verhaal toch? ;-)

Maandag 7 september: FC Twente is nog altijd op zoek naar een nummer tien, maar Rik Elfrink verwacht niet dat Mauro Junior naar de club uit Enschede verkast. "Mauro zal het niet willen en PSV niet. Hij heeft ook andere aanbiedingen afgezegd", laat hij weten via Twitter. 

Zondag 6 september: Twentefans.nl is achter de schermen druk bezig om het probleem rondom 'spam' en buitenlandse accounts op onze website te verhelpen. We hopen dat het snel is opgelost! 

Donderdag 3 september: Jan Streuer is nog altijd op zoek naar een aanvallende middenvelder en de doorgaans goed geïnformeerde jimmy65 weet op het forum van FCTwente.net te melden dat Tjaronn Chery in beeld is. "Er is een belletje naar hem gewaagd", legt hij uit. 

Chery doorliep zijn jeugdopleiding bij de club uit Enschede, Jans was in 2011 al gecharmeerd van de creatieve linkspoot en het is geen geheim dat Karim El Ahmadi, die ook hoog op het verlanglijstje van Streuer staat, graag samen wil spelen met de ervaren aanvallende middenvelder. 

"Het liefst sluit ik mijn carrière af bij Twente. Dat is toch wel mijn club", liet El Ahmadi in 2012 weten. "Het is mijn droom ooit met Tjaronn in één team te spelen. Dat heb ik vaak tegen hem gezegd. Enschede is en blijft mijn stad. Dat geldt ook voor Tjaronn", sprak hij tegenover NUsport. 

125 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Oct 2020 om 23:43
    • Quote van 1 Oct 2020 om 19:05
      Niet alleen strooien maar ook rare constructies..
    Heb je hem weer.....
  • 1 Oct 2020 om 22:46
    • Quote van 1 Oct 2020 om 21:29
      dream on..dan hebben we vlgd seizoen echt een probleem
    Hoezo? Gewoon ff 30 miljoen oprapen voor deelname aan de CL. Alle schulden aflossen en vervolgens met eigen jeugd, transfervrije spelers en huurlingen meedoen aan het kampioenenbal.
  • 1 Oct 2020 om 21:29
    • Quote van 1 Oct 2020 om 19:52
      Als Ilicic komt worden we 1e of 2e
    dream on..dan hebben we vlgd seizoen echt een probleem
  • 1 Oct 2020 om 21:27
    • Quote van 1 Oct 2020 om 19:05
      Niet alleen strooien maar ook rare constructies..
    welke dan?
  • 1 Oct 2020 om 21:08
    • Quote van 1 Oct 2020 om 19:52
      Als Ilicic komt worden we 1e of 2e
    ja dan staat heel nederland op zijn kop
  • 1 Oct 2020 om 19:52
    • Quote van 1 Oct 2020 om 19:29
      Heren vergeet niet dat Streuer zei dat er nog 2 middenvelders bij komen. Een daarvan zal wel Ilicic zijn. Niet vergeten dat Noa Lang ook niet veel min gaat maken bij Ajax. Tevens zien die jongens bij Ajax ook wel dat je bij Twente lekker kan ballen en nou ook in balbezit een stukje meerwaarde hebt als team zijnde dan ten opzichte van vorig jaar. Conclusie Lang en Ilicic zullen gaan komen. Ook met de achterliggende gedachte dat Lang ook normaliter buitenspeler is. Waar we op dit moment krap zitten ....
    Als Ilicic komt worden we 1e of 2e
  • 1 Oct 2020 om 19:29
    Heren vergeet niet dat Streuer zei dat er nog 2 middenvelders bij komen. Een daarvan zal wel Ilicic zijn. Niet vergeten dat Noa Lang ook niet veel min gaat maken bij Ajax. Tevens zien die jongens bij Ajax ook wel dat je bij Twente lekker kan ballen en nou ook in balbezit een stukje meerwaarde hebt als team zijnde dan ten opzichte van vorig jaar. Conclusie Lang en Ilicic zullen gaan komen. Ook met de achterliggende gedachte dat Lang ook normaliter buitenspeler is. Waar we op dit moment krap zitten ....
  • 1 Oct 2020 om 19:29
    • Quote van 1 Oct 2020 om 18:32
      Hij volgt blijkbaar ook Messi.. Misschien gaat ie wel naar Barca?
    Gaat om FIFA spel. Daarom volgt hij ze
  • 1 Oct 2020 om 19:20
    • Quote van 1 Oct 2020 om 18:32
      Hij volgt blijkbaar ook Messi.. Misschien gaat ie wel naar Barca?
    Haha leuk, maar Barcelona is toch een grotere club dan Twente en is het ook opvallend dat die Twente spelers 'opeens' volgt.
  • 1 Oct 2020 om 19:05
    • Quote van 1 Oct 2020 om 18:56
      Heb je nou nog geen vertrouwen in de keuzes van Destreuer? Kijk eens wat hij allemaal al neergezet heeft.....tjonge tjonge tjonge....en dat terwijl Jan Destreuer in alles open en transparant is?


      Hoeveel financiële armslag heeft FC Twente daarnaast? Wie moet Destreuer halen voor de '10' positie? Leef jij nog in de tijd dat Munsterman voorzitter was en met het geld strooide alsof het niets was?


      Destreuer wil kwaliteit en geen kwantiteit of zogenaamde 'tropische c.q exotische verrassingen'. Dan moet Destreuer meer afwegingen maken. Kijk eens wat die man allemaal al heeft bereikt en wees hem dankbaar in plaats van te klagen als een verwend blaag. Als Destreuer Ekkelenkamp wil, dan heb ik vertrouwen in het vakmanschap van Destreuer......
    Niet alleen strooien maar ook rare constructies..
  • 1 Oct 2020 om 18:56
    • Quote van 1 Oct 2020 om 18:32
      Gezeik over die Ekkelenkamp, hij heeft nog niks laten zien laat hem eerst eens 20 wedstrijden spelen. Snap niet dat Twente daar op gokt
    Heb je nou nog geen vertrouwen in de keuzes van Destreuer? Kijk eens wat hij allemaal al neergezet heeft.....tjonge tjonge tjonge....en dat terwijl Jan Destreuer in alles open en transparant is?


    Hoeveel financiële armslag heeft FC Twente daarnaast? Wie moet Destreuer halen voor de '10' positie? Leef jij nog in de tijd dat Munsterman voorzitter was en met het geld strooide alsof het niets was?


    Destreuer wil kwaliteit en geen kwantiteit of zogenaamde 'tropische c.q exotische verrassingen'. Dan moet Destreuer meer afwegingen maken. Kijk eens wat die man allemaal al heeft bereikt en wees hem dankbaar in plaats van te klagen als een verwend blaag. Als Destreuer Ekkelenkamp wil, dan heb ik vertrouwen in het vakmanschap van Destreuer......
  • 1 Oct 2020 om 18:49
    Noa Lang hier op an
  • 1 Oct 2020 om 18:47
    • Quote van 1 Oct 2020 om 18:32
      Gezeik over die Ekkelenkamp, hij heeft nog niks laten zien laat hem eerst eens 20 wedstrijden spelen. Snap niet dat Twente daar op gokt
    Helemaal mee eens. Alsof Messi in de Veste neerstrijkt.
  • 1 Oct 2020 om 18:32
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:57
      Dit meld ik al vanaf het begin betreffende een '10'. Volgens mijn informatie (destijds en ook nu) zetten Jans en Streuer vol in op Ekkelenkamp en ook Lang.
    Gezeik over die Ekkelenkamp, hij heeft nog niks laten zien laat hem eerst eens 20 wedstrijden spelen. Snap niet dat Twente daar op gokt
  • 1 Oct 2020 om 18:32
    Hij volgt blijkbaar ook Messi.. Misschien gaat ie wel naar Barca?
  • 1 Oct 2020 om 18:32
    Hij volgt blijkbaar ook Messi.. Misschien gaat ie wel naar Barca?
  • 1 Oct 2020 om 17:57
    Geen directe versterking. Zal er niet aan beginnen
  • 29 Sep 2020 om 16:22
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:08
      Luca ilic volgt Twente sond shet weekend ongeveer en liked ook de birthday post van fct op insta. Zal ook wel niet geheel toevallig zijn. Oud speler nac, 10 van man city.
    Laatst nog gelezen dat hij naar Slovenië zou gaan
  • 29 Sep 2020 om 15:42
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:55
      Op een sportwebsite van Servie staat dat Luka Ilic is uitgeleend aan Hellas Verona
    Dat is zijn broer Ivan Illic
  • 29 Sep 2020 om 14:55
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:21
      Ik gok als Davy Klaassen naar Ajax gaat, dat Ekkelenkamp voor Heerenveen gaat. Veerman gaat hoogstwaarschijnlijk naar Engeland voor een hoop geld. Heerenveen kan dan Ekkelenkamp gewoon kopen, als zijn vervanger. Niet geheel dezelfde spelers,maar toch
    Ekkelenkamp en FC Twente hebben al een mondeling akkoord bereikt wanneer hij verhuurd zou mogen worden....
  • 29 Sep 2020 om 14:42
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:48
      De kans is klein maar de kans bestaat nog dat ze hem liever willen en wachten.
    Ook niet fijn voor de andere speler
  • 29 Sep 2020 om 13:57
    • Quote van 29 Sep 2020 om 13:56
      Die jongen lijkt wel heilig verklaard hier. Lijkt me nogal onverstandig voor iemand die het nog nooit op het hoogste niveau heeft laten zien.
    ook juiste opmerking..+100
  • 29 Sep 2020 om 13:57
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:48
      De kans is klein maar de kans bestaat nog dat ze hem liever willen en wachten.
    Dit meld ik al vanaf het begin betreffende een '10'. Volgens mijn informatie (destijds en ook nu) zetten Jans en Streuer vol in op Ekkelenkamp en ook Lang.
  • 29 Sep 2020 om 13:56
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:21
      Ik gok als Davy Klaassen naar Ajax gaat, dat Ekkelenkamp voor Heerenveen gaat. Veerman gaat hoogstwaarschijnlijk naar Engeland voor een hoop geld. Heerenveen kan dan Ekkelenkamp gewoon kopen, als zijn vervanger. Niet geheel dezelfde spelers,maar toch
    Ajax wil m.i Ekkelkamp, na verhuurd en een topjaar, alleen maar naar het buitenland verkopen ..
  • 29 Sep 2020 om 13:56
    Die jongen lijkt wel heilig verklaard hier. Lijkt me nogal onverstandig voor iemand die het nog nooit op het hoogste niveau heeft laten zien.
  • 29 Sep 2020 om 13:28
    In een utopische wereld zou Ajax Almada ook nog halen, daar waren ze toch mee bezig volgens voetbalprimeur. Dan kan Ekkelenkamp speeltijd wel zo goed als op zijn buik schrijven.
  • 29 Sep 2020 om 13:23
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:01
      Zijn ze ook
    Streuer eergisteren nog een speler getipt. Leek hem een goede speler. Hij ging deze optie bestuderen. Huur speler.
  • 29 Sep 2020 om 11:55
    Op een sportwebsite van Servie staat dat Luka Ilic is uitgeleend aan Hellas Verona
  • 29 Sep 2020 om 11:40
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:08
      Luca ilic volgt Twente sond shet weekend ongeveer en liked ook de birthday post van fct op insta. Zal ook wel niet geheel toevallig zijn. Oud speler nac, 10 van man city.
    Dat hebben we eerder gezien met Arburjania. Wat dat betreft zou het een mogelijkheid zijn, ook omdat Twente rond schijnt te zijn met een speler.
  • 29 Sep 2020 om 11:39
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:01
      Zijn ze ook
    Gaat dit om een echte '10' of een speler die daar ook kan spelen? Misschien is het voor Twente wel beter dat een speler ook op de flanken van waarde kan zijn. Een aanvallende middenvelder is in ieder geval een must.
  • 29 Sep 2020 om 11:32
    • Quote van 29 Sep 2020 om 11:21
      Ik gok als Davy Klaassen naar Ajax gaat, dat Ekkelenkamp voor Heerenveen gaat. Veerman gaat hoogstwaarschijnlijk naar Engeland voor een hoop geld. Heerenveen kan dan Ekkelenkamp gewoon kopen, als zijn vervanger. Niet geheel dezelfde spelers,maar toch
    Volgens mij heeft Heerenveen nog heel wat gaten te vullen.
  • 29 Sep 2020 om 11:21
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:48
      De kans is klein maar de kans bestaat nog dat ze hem liever willen en wachten.
    Ik gok als Davy Klaassen naar Ajax gaat, dat Ekkelenkamp voor Heerenveen gaat. Veerman gaat hoogstwaarschijnlijk naar Engeland voor een hoop geld. Heerenveen kan dan Ekkelenkamp gewoon kopen, als zijn vervanger. Niet geheel dezelfde spelers,maar toch
  • 29 Sep 2020 om 11:15
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:48
      De kans is klein maar de kans bestaat nog dat ze hem liever willen en wachten.
    Hoelang wil je nog wachten? Ze waren toch rond met een speler? Wat een risico loop je dan, onbegrijpelijk
  • 29 Sep 2020 om 11:08
    Luca ilic volgt Twente sond shet weekend ongeveer en liked ook de birthday post van fct op insta. Zal ook wel niet geheel toevallig zijn. Oud speler nac, 10 van man city.
  • 29 Sep 2020 om 11:01
    • Quote van 29 Sep 2020 om 10:34
      Begint nu wel een lachertje te worden ze zouden toch al rond zijn met een speler?
    Zijn ze ook
  • 29 Sep 2020 om 10:48
    De kans is klein maar de kans bestaat nog dat ze hem liever willen en wachten.
  • 29 Sep 2020 om 10:34
    Begint nu wel een lachertje te worden ze zouden toch al rond zijn met een speler?
  • 29 Sep 2020 om 10:28
    Zie zelf een speler uit de jeugd die bij ons onder contract staat, Bosch op die positie (ook al is dit niet zijn beste positie). In plaats van een huurspeler van Ajax.
  • 29 Sep 2020 om 10:27
    Ekkelenkamp komt niet.....
  • 23 Sep 2020 om 20:29
    • Quote van 23 Sep 2020 om 17:30
      Vraag me af of hij erop zit te wachten
    Denk het niet. Klakkeloos hier wat posten wat op een ander forum word geschreven gaat te ver.
  • 23 Sep 2020 om 19:52
    • Quote van 23 Sep 2020 om 17:28
      Dacht dat jij alles wist van FCTWENTE. Na dit seizoen is er nog een optie voor nog een jaar hoor, dus loopt hij NIET gratis de deur uit.
    Zoals Vlekkie al zegt nepperd....goed lezen voordat je schreeuwt. Dan sla je niet zo'n modderfiguur. Mijn tekst kun je niet op 2 verschillende manieren lezen want ik ben gewoon duidelijk. Dat is dus geen excuus.... ;)
  • 23 Sep 2020 om 19:01
    Misschien wel die speler die zelf niet zou hebben gedacht voor Twente te voetballen....We wachten het af. Nog anderhalve week en dan is het weer klaar met de geruchtenstroom
  • 23 Sep 2020 om 18:59
    • Quote van 23 Sep 2020 om 18:14
      Dat denken gaat jou niet al te best af ( net als lezen). TC zegt toch ook optie lichten in de winter anders......
    Oke, je kunt het op twee manieren lezen dus.
  • 23 Sep 2020 om 18:20
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:22
      Zou contract van Drommel nu met 2jaar verlengen met afspraak komend jaar vertrek bij goede aanbieding. 4/6 milj.
    Zo dom is hij natuurlijk niet.
  • 23 Sep 2020 om 18:14
    • Quote van 23 Sep 2020 om 17:28
      Dacht dat jij alles wist van FCTWENTE. Na dit seizoen is er nog een optie voor nog een jaar hoor, dus loopt hij NIET gratis de deur uit.
    Dat denken gaat jou niet al te best af ( net als lezen). TC zegt toch ook optie lichten in de winter anders......
  • 23 Sep 2020 om 17:43
    Ik kan me niet voorstellen dat er buiten de 10 er nog een speler komt. Streuer zei zelf dat er alleen nog een 10 komt
  • 23 Sep 2020 om 17:41
    • Quote van 23 Sep 2020 om 17:28
      Dacht dat jij alles wist van FCTWENTE. Na dit seizoen is er nog een optie voor nog een jaar hoor, dus loopt hij NIET gratis de deur uit.
    Hij loopt idd niet gratis weg. Dat heeft Streuer zelf gemeld. Dat komt idd door die optie
  • 23 Sep 2020 om 17:30
    • Quote van 23 Sep 2020 om 16:04
      Jimmy word nog beroemd:)) beste kearl
    Vraag me af of hij erop zit te wachten
  • 23 Sep 2020 om 17:28
    • Quote van 23 Sep 2020 om 16:11
      Optie lichten in de winterstop is het meest logisch en haalbaar op financieel vlak. Dat zal dus ook ongetwijfeld gebeuren aangezien hij anders gratis de deur uitloopt na dit seizoen.
    Dacht dat jij alles wist van FCTWENTE. Na dit seizoen is er nog een optie voor nog een jaar hoor, dus loopt hij NIET gratis de deur uit.
  • 23 Sep 2020 om 16:42
    • Quote van 8 Sep 2020 om 14:28
      Ja ik las het "Bassio", zijn broer schijnt ook aardig te kunnen voetballen en is iets atletischer.
    Je bedoelt Adriano?
  • 23 Sep 2020 om 16:41
    Jeremejeff heeft een achterstand, dat is bekend, maar de schamele minuten die hij mag spelen zijn armoedig vanaf zijn kant. Ik begrijp de kritiek op Jeremejeff dus wel. Ook staat hij vaak in buitenspel positie waarop aanspelen onmogelijk wordt. Kik Pierie pierie moet eerst fitter worden....ook dat is bekend.

    Ik wil beide heren dus nog geen miskleunen noemen, dat gaat mij te ver. Thans hoop ik wel dat Jeremejeff snel aan kan haken bij het gewenste niveau anders heeft Jans weinig aan hem en is hij weggegooid geld.
  • 23 Sep 2020 om 16:22
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:31
      Precies, als ik nu al lees dat iemand Jeremejeff en Pierie een potentiële miskleun vind, dat is echt triest. De een komt net terug van een blessure en de ander heeft een verre van ideale voorbereiding gehad. Gelukkig hebben dat soort clowns het niet voor het zeggen binnen onze club .
    Je weet toch dat sommigen een iq hebben van een garnaal dus zo vreemd is dat niet. Er zijn gelukkig nog een stel realisten.
  • 23 Sep 2020 om 16:21
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:40
      Ben bang dat zijn zaakwaarnemer en hij dat niet wil.
    Als er genoeg geld bij komt kan alles.
  • 23 Sep 2020 om 16:11
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:40
      Ben bang dat zijn zaakwaarnemer en hij dat niet wil.
    Optie lichten in de winterstop is het meest logisch en haalbaar op financieel vlak. Dat zal dus ook ongetwijfeld gebeuren aangezien hij anders gratis de deur uitloopt na dit seizoen.
  • 23 Sep 2020 om 16:04
    Jimmy word nog beroemd:)) beste kearl
  • 23 Sep 2020 om 15:40
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:22
      Zou contract van Drommel nu met 2jaar verlengen met afspraak komend jaar vertrek bij goede aanbieding. 4/6 milj.
    Ben bang dat zijn zaakwaarnemer en hij dat niet wil.
  • 23 Sep 2020 om 15:31
    • Quote van 23 Sep 2020 om 15:20
      Spelers snel afbranden zijn ze hier goed in. Laten we deze jongens eens een jaar door dik en dun steunen. In voor en tegenspoed. Laat streuer maar bouwen. Ziet er tot nu toe goed uit. Ook komend jaar samen met Jans nieuw team met waarde neer laten zetten.
    Precies, als ik nu al lees dat iemand Jeremejeff en Pierie een potentiële miskleun vind, dat is echt triest. De een komt net terug van een blessure en de ander heeft een verre van ideale voorbereiding gehad. Gelukkig hebben dat soort clowns het niet voor het zeggen binnen onze club .
  • 23 Sep 2020 om 15:22
    Zou contract van Drommel nu met 2jaar verlengen met afspraak komend jaar vertrek bij goede aanbieding. 4/6 milj.
  • 23 Sep 2020 om 15:20
    • Quote van 7 Sep 2020 om 17:10
      Als zaterdag die nummer 10 er nog niet is zou ik hem toch wat minuten laten maken. We hebben kunnen zien dat hij momenteel 1 van de weinigen is die op de 10-positie uit de verf komt. Van Leeuwen afbranden is absurd, ook als het bij hem een keer niet zou lukken.
    Spelers snel afbranden zijn ze hier goed in. Laten we deze jongens eens een jaar door dik en dun steunen. In voor en tegenspoed. Laat streuer maar bouwen. Ziet er tot nu toe goed uit. Ook komend jaar samen met Jans nieuw team met waarde neer laten zetten.
  • 8 Sep 2020 om 14:47
    • Quote van 8 Sep 2020 om 14:33
      Ik hoop het. Talenten zijn altijd welkom.
    Ja en dit "talent" staat in onze Mickey mouse competitie garant voor doelpunten.
  • 8 Sep 2020 om 14:33
    • Quote van 8 Sep 2020 om 14:17
      Misschien mag capanni nu wel weg. Kan ook op 10.
    Ik hoop het. Talenten zijn altijd welkom.
  • 8 Sep 2020 om 14:28
    • Quote van 8 Sep 2020 om 12:30
      Zijn dus met een jonge Braziliaan bezig aldus Glasgow op. Net
    Ja ik las het "Bassio", zijn broer schijnt ook aardig te kunnen voetballen en is iets atletischer.
  • 8 Sep 2020 om 14:17
    • Quote van 8 Sep 2020 om 14:12
      Ronaldinho?
    Misschien mag capanni nu wel weg. Kan ook op 10.
  • 8 Sep 2020 om 14:12
    • Quote van 8 Sep 2020 om 12:30
      Zijn dus met een jonge Braziliaan bezig aldus Glasgow op. Net
    Ronaldinho?
  • 8 Sep 2020 om 12:50
    Ik heb alles begrepen wat Karim zij:-)))
  • 8 Sep 2020 om 12:41
    Kan ik me niet voorstellen.Te duur om te halen. En bij huur, kijk eens hoe lang het heeft geduurd met de papieren van Danilo en was zelfs een binnenlandse transfer
  • 8 Sep 2020 om 12:30
    Zijn dus met een jonge Braziliaan bezig aldus Glasgow op. Net
  • 8 Sep 2020 om 12:01
    • Quote van 8 Sep 2020 om 12:00
      Zou Danilo op 10 niet een optie zijn? Jeremejeff als spits en van Leeuwen als back up voor de 10 positie. Dan gaat van leeuwen ook veel speeltijd krijgen dit seizoen.
    Dan moet er nog een spits bij. Jeremejeff is kww en kun je niet als enige spits hebben. Dan zou ik Armenteros erbij halen.
  • 8 Sep 2020 om 12:00
    Zou Danilo op 10 niet een optie zijn? Jeremejeff als spits en van Leeuwen als back up voor de 10 positie. Dan gaat van leeuwen ook veel speeltijd krijgen dit seizoen.
  • 7 Sep 2020 om 19:27
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:50
      Precies heb ik vanmorgen ook in een ander topic gezegd, Elia bah bah komt niet , Karim komt niet scheelt hoop salaris moeten we vast wel goede 10 voor vinden en zal ook wel lukken.
    alles beter dan Espinoza
  • 7 Sep 2020 om 19:13
    Laat ze die rotzooi mooi in Eindhoven houden Mauro is geen Celina of Perez
  • 7 Sep 2020 om 18:58
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:06
      Er zal deze week een 10 komen weet ik zeker, ze hebben hun huiswerk wel gedaan.
    10 snickers
  • 7 Sep 2020 om 18:52
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:31
      Thijs van Leeuwen is formeel nog speler van de Twente-Heracles academie. Als je hem zou willen opstellen komende zaterdag tegen Fortuna dan moet hij dus binnen 5 dagen een contract bij FC Twente tekenen.
    2 dingen. Volgens mij hoeft dat niet. Maar dat was wel de bedoeling volgens mij. We hebben 3 vleugel spelers 2 geen 10 en daar willen ze er maar 1 van. Ik weet wel een speler die links buiten kan rechtsbuiten maar bij gewend is om op 10 te spelen. Daarnaast zei streuer dat ze na de voorbereiding dus nu gaan kijken wat ze met de jeugd spelers willen. Dus op zich niet raar. Het kan zat. Maar ik weet niet zeker volgens mij hoeft twente ze niet onder contract te hebben staan om ze te mogen laten debuteren. Alleen mogen ze daarna tot het einde van het jaar niet meer voor heracles uit komen.
  • 7 Sep 2020 om 18:50
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:38
      ze besparen geld omdat Ahmadi niet komt leg dat dan maar bij de no 10..als we dan daarmee alsnog een goeie kunnen krijgen iedereen word er beter van ..middenveld is al best goed bezet..
    Precies heb ik vanmorgen ook in een ander topic gezegd, Elia bah bah komt niet , Karim komt niet scheelt hoop salaris moeten we vast wel goede 10 voor vinden en zal ook wel lukken.
  • 7 Sep 2020 om 18:48
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:27
      Ik denk dat ze hun alternatieven wel klaar hebben hoor. Ik denk gewoon dat er deze week de broodnodige 10 er zeker is.
    Dat zou mooi zijn.
  • 7 Sep 2020 om 18:38
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:06
      Er zal deze week een 10 komen weet ik zeker, ze hebben hun huiswerk wel gedaan.
    ze besparen geld omdat Ahmadi niet komt leg dat dan maar bij de no 10..als we dan daarmee alsnog een goeie kunnen krijgen iedereen word er beter van ..middenveld is al best goed bezet..
  • 7 Sep 2020 om 18:31
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:24
      Je hebt gelijk alleen hebben we geen andere smaak. Jans zei al het middenveld is uit belans. Reken er maar op dat er flink gewijzigd word tegen fortuna. Als er deze week geen 10 komt zal ik er niet raar van opkijken dat hij thijs laat beginnen naast. Mede ook omdat hij gewoon 90 min kan spelen. We hebben er ook heel veel die dat nog niet eens kunnen. Het is onze enige creatieve middenvelder. Het feit dat jans dat dus ook ziet zou dta kunnen. We hebben geen andere smaken voor nu in elk geval. Het is roeien met de riemen die je hebt. Maar hij moet brama eens aan de kant houden. Die doet niemand goed behalve de tegenstander. Als hij balverlies lijd zoals hij zaterdag 7x deed gaan er 3 in op naam van die polter. Zerrouki moet naast roemeratoe beginnen. Of zerrouki op 10 en bosch op 8. 1 van die 2 opties als je van leeuwen niet wilt gebruiken blijven die over. Die 3 middenvelders vinden mekaar bijna blindelings.
    Thijs van Leeuwen is formeel nog speler van de Twente-Heracles academie. Als je hem zou willen opstellen komende zaterdag tegen Fortuna dan moet hij dus binnen 5 dagen een contract bij FC Twente tekenen.
  • 7 Sep 2020 om 18:29
    Dan toch maar Maddison
  • 7 Sep 2020 om 18:27
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:25
      Ik help het je hopen ja die.
    Ik denk dat ze hun alternatieven wel klaar hebben hoor. Ik denk gewoon dat er deze week de broodnodige 10 er zeker is.
  • 7 Sep 2020 om 18:25
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:07
      Ben nieuwsgierig, aan wie zat jij te denken?
    Ik heb zoveel namen voorbij zien komen ik denk dat we verrast gaan worden, maar denk dat fcsvente wel wat meer concrete namen weet. Nou Svente gooi er even paar in, je weet dat jij nummer uno bent wat info betreft.
  • 7 Sep 2020 om 18:25
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:06
      Er zal deze week een 10 komen weet ik zeker, ze hebben hun huiswerk wel gedaan.
    Ik help het je hopen ja die.
  • 7 Sep 2020 om 18:24
    • Quote van 7 Sep 2020 om 16:31
      Is een talent dus daar kun je niet op bouwen ruim 36 wedstrijden. Die moet je gewoon brengen achter een ervaren man. Met een jeugdspeler als tweede man neem je al genoeg risico.
    Je hebt gelijk alleen hebben we geen andere smaak. Jans zei al het middenveld is uit belans. Reken er maar op dat er flink gewijzigd word tegen fortuna. Als er deze week geen 10 komt zal ik er niet raar van opkijken dat hij thijs laat beginnen naast. Mede ook omdat hij gewoon 90 min kan spelen. We hebben er ook heel veel die dat nog niet eens kunnen. Het is onze enige creatieve middenvelder. Het feit dat jans dat dus ook ziet zou dta kunnen. We hebben geen andere smaken voor nu in elk geval. Het is roeien met de riemen die je hebt. Maar hij moet brama eens aan de kant houden. Die doet niemand goed behalve de tegenstander. Als hij balverlies lijd zoals hij zaterdag 7x deed gaan er 3 in op naam van die polter. Zerrouki moet naast roemeratoe beginnen. Of zerrouki op 10 en bosch op 8. 1 van die 2 opties als je van leeuwen niet wilt gebruiken blijven die over. Die 3 middenvelders vinden mekaar bijna blindelings.
  • 7 Sep 2020 om 18:09
    • Quote van 7 Sep 2020 om 17:10
      Als zaterdag die nummer 10 er nog niet is zou ik hem toch wat minuten laten maken. We hebben kunnen zien dat hij momenteel 1 van de weinigen is die op de 10-positie uit de verf komt. Van Leeuwen afbranden is absurd, ook als het bij hem een keer niet zou lukken.
    Ja inderdaad. Persoonlijk denk ik met frivole spelers om hem heen als lamprou danilo voor zich en cerny naast zich bosch en roemeratoe achterzich kon hij vriend en vijand nog wel eens verbazen over hoe ver hij echt is.
  • 7 Sep 2020 om 18:07
    • Quote van 7 Sep 2020 om 18:06
      Er zal deze week een 10 komen weet ik zeker, ze hebben hun huiswerk wel gedaan.
    Ben nieuwsgierig, aan wie zat jij te denken?
  • 7 Sep 2020 om 18:06
    Er zal deze week een 10 komen weet ik zeker, ze hebben hun huiswerk wel gedaan.
  • 7 Sep 2020 om 18:05
    • Quote van 7 Sep 2020 om 16:36
      Streuer zei nog dat ze hun lijstje nu verder gingen afwerken..tot heden heeft ie geen verkeerde keuzes gedaan dus laten ons daar nu maar aan vasthouden
    Dat klopt. Maar ik ben wel donders benieuwd wie er nog op dat lijstje staan.
  • 7 Sep 2020 om 17:44
    Hou mijn hart vast, totaal geen creativiteit zult echt snel een ervaren 10 moeten hebben en de jeugd langzaam op dat middenveld brengen.
  • 7 Sep 2020 om 17:35
    Je zult het de komende tijd moeten doen met wat je hebt, van Leeuwen, Zerrouki, Bosch en Arbujania op de 10. Daarachter staat volgens mij een stabiele verdediging en daarvoor grillige aanvallers. Spannend !!
    Stop met dat negatieve wat als.. of het wordt niets. COTE
  • 7 Sep 2020 om 17:10
    • Quote van 3 Sep 2020 om 18:35
      Nu van leeuwen laten beginnen zou dom zijn. Er moet iemand komen die ervoor staat anders krijg je na 3 mindere wedstrijden hetzelfde als roemeratoe vorig jaar. Werd overal volslagen idioot afgezeken. Als het goed blijft gaan prima. Maar dat risico is wel erg groot. Van de streek van overheem hebben hetzelfde gemeen als eiting. Het zijn alle 3 geen 10. Een 8 of 6. Misschien op de vleugels. Maar zeker geen 10. Streuer moet nu naar het buitenland gaan kijken. Chery en el hamadi zijn gewoon top fit. Daarnaast verwachting zijn altijd hoog hier. What els is New? Alleen Chery zie ik graag komen. Donders fijne statistieken. Is hier begonnen en is ook gewoon wedstrijd fit. Zal alleen eerst in quarantaine moeten.
    Als zaterdag die nummer 10 er nog niet is zou ik hem toch wat minuten laten maken. We hebben kunnen zien dat hij momenteel 1 van de weinigen is die op de 10-positie uit de verf komt. Van Leeuwen afbranden is absurd, ook als het bij hem een keer niet zou lukken.
  • 7 Sep 2020 om 16:36
    • Quote van 3 Sep 2020 om 18:35
      Nu van leeuwen laten beginnen zou dom zijn. Er moet iemand komen die ervoor staat anders krijg je na 3 mindere wedstrijden hetzelfde als roemeratoe vorig jaar. Werd overal volslagen idioot afgezeken. Als het goed blijft gaan prima. Maar dat risico is wel erg groot. Van de streek van overheem hebben hetzelfde gemeen als eiting. Het zijn alle 3 geen 10. Een 8 of 6. Misschien op de vleugels. Maar zeker geen 10. Streuer moet nu naar het buitenland gaan kijken. Chery en el hamadi zijn gewoon top fit. Daarnaast verwachting zijn altijd hoog hier. What els is New? Alleen Chery zie ik graag komen. Donders fijne statistieken. Is hier begonnen en is ook gewoon wedstrijd fit. Zal alleen eerst in quarantaine moeten.
    Streuer zei nog dat ze hun lijstje nu verder gingen afwerken..tot heden heeft ie geen verkeerde keuzes gedaan dus laten ons daar nu maar aan vasthouden
  • 7 Sep 2020 om 16:32
    • Quote van 7 Sep 2020 om 16:31
      Is een talent dus daar kun je niet op bouwen ruim 36 wedstrijden. Die moet je gewoon brengen achter een ervaren man. Met een jeugdspeler als tweede man neem je al genoeg risico.
    Precies.
  • 7 Sep 2020 om 16:31
    • Quote van 3 Sep 2020 om 18:20
      Mijn keuze zou Thijs van Leeuwen zijn.
    Is een talent dus daar kun je niet op bouwen ruim 36 wedstrijden. Die moet je gewoon brengen achter een ervaren man. Met een jeugdspeler als tweede man neem je al genoeg risico.
  • 3 Sep 2020 om 20:58
    • Quote van 3 Sep 2020 om 13:43
      En laten we niet vergeten dat wij met Ron Jans één van de beste trainers van de eredivisie binnen hebben gehaald! De staff naast Jans is ook zeker niet mis! Als ze dit aan het draaien krijgen kan het een leuk jaar worden.
    Ikzeg. Enschede 1965. En u begrijpt het gelukkig , hier moeten wij zobiezo super trots op zijn. +100
  • 3 Sep 2020 om 18:35
    • Quote van 3 Sep 2020 om 18:16
      De verwachtingen van de woestijn ratten El Ahmadi en Cherry zijn te groot, als ze komen wordt dat een flop
      Als Co Adriaanse nog onze trainer was geweest dan had hij voor de eigen jeugd gekozen
      als ze toch nog een speler willen huren neem dan v.d. Streek of Overeem
    Nu van leeuwen laten beginnen zou dom zijn. Er moet iemand komen die ervoor staat anders krijg je na 3 mindere wedstrijden hetzelfde als roemeratoe vorig jaar. Werd overal volslagen idioot afgezeken. Als het goed blijft gaan prima. Maar dat risico is wel erg groot. Van de streek van overheem hebben hetzelfde gemeen als eiting. Het zijn alle 3 geen 10. Een 8 of 6. Misschien op de vleugels. Maar zeker geen 10. Streuer moet nu naar het buitenland gaan kijken. Chery en el hamadi zijn gewoon top fit. Daarnaast verwachting zijn altijd hoog hier. What els is New? Alleen Chery zie ik graag komen. Donders fijne statistieken. Is hier begonnen en is ook gewoon wedstrijd fit. Zal alleen eerst in quarantaine moeten.
  • 3 Sep 2020 om 18:25
    • Quote van 3 Sep 2020 om 18:20
      Mijn keuze zou Thijs van Leeuwen zijn.
    we hebben niet meer smaken op dit moment. ze zoeken nog
  • 3 Sep 2020 om 18:20
    Mijn keuze zou Thijs van Leeuwen zijn.
  • 3 Sep 2020 om 18:16
    • Quote van 3 Sep 2020 om 15:23
      Geen idee waarop je dat baseert. maar spelen allebei bijna alles en Chery heeft ook nog eens goede statistieken.
    De verwachtingen van de woestijn ratten El Ahmadi en Cherry zijn te groot, als ze komen wordt dat een flop
    Als Co Adriaanse nog onze trainer was geweest dan had hij voor de eigen jeugd gekozen
    als ze toch nog een speler willen huren neem dan v.d. Streek of Overeem
  • 3 Sep 2020 om 18:11
    De verwachtingen van woestijnrat El Ahmadi zijn veel te hoog ook is Cherry geen optieAls Co Adriaanse nog onze trainer was dan had de jeugd de kansen gekregen, als we toch nog een gehuurde speler willen kies dan voor v.d. Streek of Overheem
  • 3 Sep 2020 om 15:23
    • Quote van 3 Sep 2020 om 13:47
      Vullen van De ziekenboeg
    Geen idee waarop je dat baseert. maar spelen allebei bijna alles en Chery heeft ook nog eens goede statistieken.
  • 3 Sep 2020 om 14:31
    • Quote van 3 Sep 2020 om 13:43
      En laten we niet vergeten dat wij met Ron Jans één van de beste trainers van de eredivisie binnen hebben gehaald! De staff naast Jans is ook zeker niet mis! Als ze dit aan het draaien krijgen kan het een leuk jaar worden.
    Juist
  • 3 Sep 2020 om 14:07
    Allebei hierheen
  • 3 Sep 2020 om 13:47
    • Quote van 3 Sep 2020 om 13:07
      2 spelers waarvan het maar de vraag is wat ze nog brengen kunnen.
    Vullen van De ziekenboeg
  • 3 Sep 2020 om 13:43
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:35
      Fortuna heeft vooral veel spelers gehaald maar wij hebben kwalitatief betere spelers. ADO en RKC hebben ook veel mindere spelers als ons gehaald. Vooral Emmen valt me op. Die hebben niet veel spelers gehaald maar wel kwalitatief goede spelers en jonge talenten. Ook zijn daar tot nu toe veel spelers gebleven. Emmen zie ik ook als potentiele verrassing dit seizoen.
    En laten we niet vergeten dat wij met Ron Jans één van de beste trainers van de eredivisie binnen hebben gehaald! De staff naast Jans is ook zeker niet mis! Als ze dit aan het draaien krijgen kan het een leuk jaar worden.
  • 3 Sep 2020 om 13:43
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:35
      Fortuna heeft vooral veel spelers gehaald maar wij hebben kwalitatief betere spelers. ADO en RKC hebben ook veel mindere spelers als ons gehaald. Vooral Emmen valt me op. Die hebben niet veel spelers gehaald maar wel kwalitatief goede spelers en jonge talenten. Ook zijn daar tot nu toe veel spelers gebleven. Emmen zie ik ook als potentiele verrassing dit seizoen.
    En laten we niet vergeten dat wij met Ron Jans één van de beste trainers van de eredivisie binnen hebben gehaald! De staff naast Jans is ook zeker niet mis! Als ze dit aan het draaien krijgen kan het een leuk jaar worden.
  • 3 Sep 2020 om 13:07
    2 spelers waarvan het maar de vraag is wat ze nog brengen kunnen.
  • 3 Sep 2020 om 12:11
    Dat is mooi dat Jimmy69 dat zegt..
  • 3 Sep 2020 om 12:06
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:35
      Fortuna heeft vooral veel spelers gehaald maar wij hebben kwalitatief betere spelers. ADO en RKC hebben ook veel mindere spelers als ons gehaald. Vooral Emmen valt me op. Die hebben niet veel spelers gehaald maar wel kwalitatief goede spelers en jonge talenten. Ook zijn daar tot nu toe veel spelers gebleven. Emmen zie ik ook als potentiele verrassing dit seizoen.
    geen garanties voor de toekomst ...we zullen het zien
  • 3 Sep 2020 om 12:02
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:43
      Als ik zo naar de transferperiode van onze concurrenten kijk doen wij het het beste samen met Groningen en Emmen. Die varkens halen ook veel goede spelers.
    kunnen we as zaterdagavond zien!
  • 3 Sep 2020 om 11:43
    Als ik zo naar de transferperiode van onze concurrenten kijk doen wij het het beste samen met Groningen en Emmen. Die varkens halen ook veel goede spelers.
  • 3 Sep 2020 om 11:35
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:54
      Niet te voorbarig,want Fortuna,ADO en RKC hebben toch ook aardige namen binnen gehaald! Denk dat ze daar ook niet denken weer tegen degradatie te moeten voetballen! Vind het op dit moment er onvoorspelbaar allemaal ook van onze Fct weet ik niet goed wat ik kan verwachten.
    Fortuna heeft vooral veel spelers gehaald maar wij hebben kwalitatief betere spelers. ADO en RKC hebben ook veel mindere spelers als ons gehaald. Vooral Emmen valt me op. Die hebben niet veel spelers gehaald maar wel kwalitatief goede spelers en jonge talenten. Ook zijn daar tot nu toe veel spelers gebleven. Emmen zie ik ook als potentiele verrassing dit seizoen.
  • 3 Sep 2020 om 11:22
    Chery cker een goede optie
  • 3 Sep 2020 om 11:22
    Laten we het hopen! Indien fit, zoals zijn tijd bij FC Groningen, een hartstikke fijne speler om op de '10' te zetten!
  • 3 Sep 2020 om 11:18
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:09
      is chery nog goed dan
    Vorig jaar nog alle wedstrijden gespeeld en 10 goals en 10 assists gegeven bij de nummer 2 van Israel.
  • 3 Sep 2020 om 11:17
    • Quote van 3 Sep 2020 om 11:01
      OT: Is er iemand die weet of Dumic transfervrij overkomt, of dat er een bedrag is betaald?
    Volgens mij hebbem ze er een bedrag voor betaald met het geld van Ziyech.
  • 3 Sep 2020 om 11:09
    is chery nog goed dan
  • 3 Sep 2020 om 11:02
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:26
      chery lijkt niet haalbaar heeft nog jaarcontract en speelt daar nog steeds
    Misschien word Drommel wel goed verkocht!?
  • 3 Sep 2020 om 11:01
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:54
      Niet te voorbarig,want Fortuna,ADO en RKC hebben toch ook aardige namen binnen gehaald! Denk dat ze daar ook niet denken weer tegen degradatie te moeten voetballen! Vind het op dit moment er onvoorspelbaar allemaal ook van onze Fct weet ik niet goed wat ik kan verwachten.
    Fortuna blijft fortuna... die hebben nog nooit leuk voetbal gespeeld, zal dit jaar niet anders zijn
  • 3 Sep 2020 om 11:01
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:54
      Niet te voorbarig,want Fortuna,ADO en RKC hebben toch ook aardige namen binnen gehaald! Denk dat ze daar ook niet denken weer tegen degradatie te moeten voetballen! Vind het op dit moment er onvoorspelbaar allemaal ook van onze Fct weet ik niet goed wat ik kan verwachten.
    Fortuna blijft fortuna... die hebben nog nooit leuk voetbal gespeeld, zal dit jaar niet anders zijn
  • 3 Sep 2020 om 11:01
    OT: Is er iemand die weet of Dumic transfervrij overkomt, of dat er een bedrag is betaald?
  • 3 Sep 2020 om 11:01
    OT: Is er iemand die weet of Dumic transfervrij overkomt, of dat er een bedrag is betaald?
  • 3 Sep 2020 om 10:58
    Als we niet alles in de media gooien maar even binnenskamers houden heb je ook geen last van kapers op de kust. Zodra wij ook maar ergens interesse intonen hebben gelijk meerdere eredivisie clubs interesse.
  • 3 Sep 2020 om 10:54
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:38
      Drommel - Oosterwolde - Dumic - Julio - Ebuehi - Brama/Roemeratoe - Aburjania/Selahi - Chery? - Lamprou - Danilo - Cerny. Zou echt een heel leuk elftal zijn met een hele bewegelijke voorhoede. Kan wel is linkerrijtje worden als Chery komt. Chery scoort veel in Israel.
    Niet te voorbarig,want Fortuna,ADO en RKC hebben toch ook aardige namen binnen gehaald! Denk dat ze daar ook niet denken weer tegen degradatie te moeten voetballen! Vind het op dit moment er onvoorspelbaar allemaal ook van onze Fct weet ik niet goed wat ik kan verwachten.
  • 3 Sep 2020 om 10:38
    Drommel - Oosterwolde - Dumic - Julio - Ebuehi - Brama/Roemeratoe - Aburjania/Selahi - Chery? - Lamprou - Danilo - Cerny. Zou echt een heel leuk elftal zijn met een hele bewegelijke voorhoede. Kan wel is linkerrijtje worden als Chery komt. Chery scoort veel in Israel.
  • 3 Sep 2020 om 10:33
    • Quote van 3 Sep 2020 om 10:26
      chery lijkt niet haalbaar heeft nog jaarcontract en speelt daar nog steeds
    Zou geweldig zijn als hij zou komen.
  • 3 Sep 2020 om 10:26
    chery lijkt niet haalbaar heeft nog jaarcontract en speelt daar nog steeds
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›