Streuer: ''Krijg iedere dag tientallen aanbiedingen van spelers''

12
Streuer: ''Krijg iedere dag tientallen aanbiedingen van spelers''

FC Twente heeft met Lazaros Lamprou, Tyronne Ebuehi, Danilo, Alexander Jeremejeff, Kik Pierie, Nathangelo Markelo en Vaclav Cerny de nodige huurlingen. Volgens technisch directeur Jan Streuer is dat bij een club als FC Twente onontkomelijk.

"Die huurspelers kunnen ons nu helpen", legt Streuer uit bij Tukkerproat. "Het mooiste is dat je allemaal geweldige spelers van jezelf hebt, maar een club als FC Twente heeft die mogelijkheid niet. Wij hebben het af en toe nodig om een speler te huren."

Streuer heeft drukke dagen bij FC Twente. "Je krijgt iedere dag wel tientallen aanbiedingen van spelers, zodra men weet dat er een speler of keeper weggaat", geeft hij aan. "Van over de hele wereld krijg je die spelers aangeboden. Je gaat dan kijken of dat serieus is en of er wat bij zit. Je krijgt heel veel telefoontjes overdag, van 's morgens tot 's avonds. Je bent de hele dag bezig."

De technisch directeur heeft geen rust als de transfermarkt in oktober dicht gaat. "Dan begint het alweer voor de transferperiode in januari. Ik hoop dat we dan niet teveel hoeven te doen, maar misschien moet je wat bijsturen. En je gaat alweer bezig met het nieuwe seizoen", aldus Streuer.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Sep 2020 om 22:24
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:38
      Schenk is tenminste niet zo nonchalant als Markelo, dat is mijn mening, tenminste als dat mag van jou.
    Hij heeft twee halve wedstrijden gespeed en je wilt hem er uit hebben... blij dat jij niet in het twente bestuur zit
  • 9 Sep 2020 om 20:51
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:46
      Schennis een luiwammes en een grootverdiener, druut er met
    Juist helemaal met je eens waslap eerste klas.
  • 9 Sep 2020 om 20:50
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:38
      Schenk is tenminste niet zo nonchalant als Markelo, dat is mijn mening, tenminste als dat mag van jou.
    Het probleem met Schenk is dat hij een waslap is ondanks zijn postuur. En denk jij nou echt als die Markelo zo slecht is dat ze zijn contract in Engeland verlengt hadden?? Deze gast is er net man geef die jongen de de tijd om te wennen, want jij neemt het op voor Schenk die loopt hier al langer en is nog steeds niets. Gewoon een zeer slechte speler en ik hoop dat hij op de bank komt, of nog liever aan bv Sparta verkocht wordt. En jij mag alles zeggen van mij hoor maak van je hart geen moordkuil, doe ik ook niet zoals je ongetwijfeld wel weet.
  • 9 Sep 2020 om 19:46
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:38
      Schenk is tenminste niet zo nonchalant als Markelo, dat is mijn mening, tenminste als dat mag van jou.
    Schennis een luiwammes en een grootverdiener, druut er met
  • 9 Sep 2020 om 19:38
    • Quote van 9 Sep 2020 om 18:50
      Man doe de rustig die gast zal wel wat kunnen anders hadden ze zijn contract daar niet verlengt. Geef die jongen gewoon een kans, beter gooi Schenk eruit.
    Schenk is tenminste niet zo nonchalant als Markelo, dat is mijn mening, tenminste als dat mag van jou.
  • 9 Sep 2020 om 19:04
    • Quote van 9 Sep 2020 om 18:53
      En dan heeft ie het nog niet eens over al die mailtjes waar Utrechtse Tukker hem bestookt.
    Ach man, wees blij dat we Utrechtse Tukker hebben.
  • 9 Sep 2020 om 18:53
    • Quote van 9 Sep 2020 om 18:21
      Ben benieuwd wie hij allemaal aangeboden krijgt.
    En dan heeft ie het nog niet eens over al die mailtjes waar Utrechtse Tukker hem bestookt.
  • 9 Sep 2020 om 18:50
    • Quote van 9 Sep 2020 om 17:16
      Stuur die Markelo maar terug, in de jeugd zitten er betere.
    Man doe de rustig die gast zal wel wat kunnen anders hadden ze zijn contract daar niet verlengt. Geef die jongen gewoon een kans, beter gooi Schenk eruit.
  • 9 Sep 2020 om 18:21
    Ben benieuwd wie hij allemaal aangeboden krijgt.
  • 9 Sep 2020 om 17:46
    • Quote van 9 Sep 2020 om 17:30
      Everink is beter lijkt mij
    Heb hem nog nooit zien spelen helaas, en tijdens de voorbereiding heeft hij door een blessure ook nog niet kunnen spelen maar als hij echt talent heeft dan krijgt hij heus wel kansen dit seizoen.
  • 9 Sep 2020 om 17:30
    • Quote van 9 Sep 2020 om 17:16
      Stuur die Markelo maar terug, in de jeugd zitten er betere.
    Everink is beter lijkt mij
  • 9 Sep 2020 om 17:16
    Stuur die Markelo maar terug, in de jeugd zitten er betere.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›