FC Twente zoekt naar 'nummer 10': ''Spierings is ook genoemd''

18
FC Twente zoekt naar 'nummer 10': ''Spierings is ook genoemd''

FC Twente is nog altijd op zoek naar een aanvallende middenvelder. De Tukkers kregen nul op het rekest bij onder anderen Jurgen Ekkelenkamp, Noa Lang en Mauro Junior.

Clubwatcher Leon ten Voorde weet dat technisch directeur Jan Streuer nog een aantal namen op het lijstje heeft staan. "Supporters zeggen allemaal dat ze in gesprek zijn met Tjaronn Chery", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Jan Streuer zei dat ze hem wel heel graag willen, maar hij heeft een basisplaats in Israël, staat daar nog onder contract en verdient daar heel veel. Dan kan FC Twente gewoon niet betalen."

"Een speler die ook genoemd is, is Stijn Spierings", vervolgt de clubwatcher over de middenvelder van Levski Sofia. Spierings heeft echter nog een driejarig contract bij de Bulgaarse topclub. "Ik heb wel het gevoel dat ze voor zekerheidjes gaan. Die heb je nooit in het voetbal, maar ze zoeken wel een speler waar ze drie van de vier wedstrijden op kunnen rekenen. Er moet wel een bepaalde zekerheid zijn."

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Sep 2020 om 09:17
    Schraap de portemonnee maar leeg voor een echte ervaren creatieve nr 10.
  • 10 Sep 2020 om 00:14
    • Quote van 9 Sep 2020 om 20:04
      Maher?
    Maher guzman? Nooit van gehoord.
  • 9 Sep 2020 om 20:04
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:14
      Op .net word gezegd dat er gepraat word met een speler die normaal onhaalbaar zou zijn. De naam de guzman kwam ook voorbij.....
    Maher?
  • 9 Sep 2020 om 19:41
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:14
      Op .net word gezegd dat er gepraat word met een speler die normaal onhaalbaar zou zijn. De naam de guzman kwam ook voorbij.....
    Lang geleden, was guusje til, maar dat was ook raar geweest als hij hier kwam, is ook allang stuk gelopen.
  • 9 Sep 2020 om 19:37
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:14
      Affelay?die zou toch op tien kunnen spelen lijkt mij.maar ja duurt weer voor hij wedstrijd fit is.
    Boussoufa hou op die loopt achter een rollator.
  • 9 Sep 2020 om 19:35
    • Quote van 9 Sep 2020 om 19:14
      Op .net word gezegd dat er gepraat word met een speler die normaal onhaalbaar zou zijn. De naam de guzman kwam ook voorbij.....
    Zou prima zijn!
  • 9 Sep 2020 om 19:14
    Op .net word gezegd dat er gepraat word met een speler die normaal onhaalbaar zou zijn. De naam de guzman kwam ook voorbij.....
  • 9 Sep 2020 om 19:14
    • Quote van 9 Sep 2020 om 17:29
      Barazite en Boussoufa zijn transfervrij haal die maar op als ze fit zijn.
    Affelay?die zou toch op tien kunnen spelen lijkt mij.maar ja duurt weer voor hij wedstrijd fit is.
  • 9 Sep 2020 om 18:59
    Schijnt dat er in Spanje nog een spelertje rondloopt die ontevreden is en z’n contract wou laten ontbinden... heeft wel wat ervaring op nr 10. De broer van Stanley... Barcelona speelt hij geloof ik
  • 9 Sep 2020 om 18:36
    Spierings lijkt mij onzin, als wij dat niveau zoeken dan hadden we al lang een 10 gehad.
  • 9 Sep 2020 om 18:12
    • Quote van 9 Sep 2020 om 17:29
      Barazite en Boussoufa zijn transfervrij haal die maar op als ze fit zijn.
    Ronaldinho en Robinho zijn ook transfervrij.
  • 9 Sep 2020 om 17:29
    Barazite en Boussoufa zijn transfervrij haal die maar op als ze fit zijn.
  • 9 Sep 2020 om 16:06
    Liever van de streek dan spierings om eerlijk te zijn.
  • 9 Sep 2020 om 15:56
    Ik vindt hem een goede speler voor Twente, maar nu speelt geld een rol.
  • 9 Sep 2020 om 15:56
    Ik vindt hem een goede speler voor Twente, maar nu speelt geld een rol.
  • 9 Sep 2020 om 15:41
    Speelt af en toe aardig, maar haalt over een heel seizoen niet het vereiste niveau.
  • 9 Sep 2020 om 15:37
    Maakte bij Twente - RKC vorig jaar een erg goede indruk, maar lijkt me niet haalbaar. Staat daar net 6 maanden onder contract.
  • 9 Sep 2020 om 15:36
    Lijk me onhaalbaar, maar zou een uitsteken aanwinst zijn!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›