''Ten Hag heeft verteld dat het onbespreekbaar is dat ik ga''

9
''Ten Hag heeft verteld dat het onbespreekbaar is dat ik ga''

Noa Lang werd afgelopen winter verhuurd aan FC Twente, maar de Tukkers hebben niet veel van hem kunnen genieten door het coronavirus. Een nieuwe verhuurperiode zit er momenteel echter niet in.

De aanvaller maakt deze voorbereiding indruk bij Ajax en daar lijkt hij dus een kans te krijgen. ''Ik ben er nog lang niet. Het is leuk dat nu even goed gaat, maar ik moet juist nu proberen deze vorm een heel seizoen vast te houden'', citeert Ajax1 de talentvolle buitenspeler, die ze in Enschede graag nog een seizoen zien komen.

''Erik ten Hag heeft persoonlijk tegen mij en mijn zaakwaarnemer verteld dat het onbespreekbaar is dat ik de club ga verlaten, maar je weet nooit hoe het gaat. Ik hou alles open, maar mijn droom en hoofddoel blijft Ajax'', vertelt Lang, die enorm ambitieus is. ''Het aankomende seizoen wil ik ervoor zorgen dat ik mijn stempel kan drukken op een nieuw kampioenschap.'

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Sep 2020 om 14:40
    • Quote van 10 Sep 2020 om 08:39
      Gelukkkog maar. Negatieve vent. Hij kon het waarschijnlijk niet aan dat het de laatste maanden weer goed gaat met de club en dat hij dus niet negatief kan zijn...
    Waar komen die imbeciele gedachten van jou toch vandaan vent?
  • 10 Sep 2020 om 11:37
    • Quote van 10 Sep 2020 om 08:39
      Gelukkkog maar. Negatieve vent. Hij kon het waarschijnlijk niet aan dat het de laatste maanden weer goed gaat met de club en dat hij dus niet negatief kan zijn...
    bijzonder idd!
  • 10 Sep 2020 om 11:37
    • Quote van 10 Sep 2020 om 08:39
      Gelukkkog maar. Negatieve vent. Hij kon het waarschijnlijk niet aan dat het de laatste maanden weer goed gaat met de club en dat hij dus niet negatief kan zijn...
    bijzonder idd!
  • 10 Sep 2020 om 09:52
    • Quote van 10 Sep 2020 om 06:13
      TC ook , maar Ans al behoorlijk langer.
    Ja ANS reageerde een hele lange tijd al minder maar had niet opgemerkt dat hij nu helemaal niet meer reageert.
  • 10 Sep 2020 om 08:39
    • Quote van 10 Sep 2020 om 06:13
      TC ook , maar Ans al behoorlijk langer.
    Gelukkkog maar. Negatieve vent. Hij kon het waarschijnlijk niet aan dat het de laatste maanden weer goed gaat met de club en dat hij dus niet negatief kan zijn...
  • 10 Sep 2020 om 07:30
    • Quote van 10 Sep 2020 om 06:13
      TC ook , maar Ans al behoorlijk langer.
    Ja nu je het zegt, TC ook idd.
  • 10 Sep 2020 om 06:13
    • Quote van 10 Sep 2020 om 00:01
      ANS is volledig verdwenen van dit forum merk ik nu pas op.
    TC ook , maar Ans al behoorlijk langer.
  • 10 Sep 2020 om 02:26
    • Quote van 10 Sep 2020 om 00:01
      ANS is volledig verdwenen van dit forum merk ik nu pas op.
    Zit nu vast op die www.sletjes.....
  • 10 Sep 2020 om 00:01
    ANS is volledig verdwenen van dit forum merk ik nu pas op.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›