'Financiële klapper voor FC Twente? Engelse club biedt op Corona'

16
'Financiële klapper voor FC Twente? Engelse club biedt op Corona'

Jesús Corona is komend seizoen mogelijk in de Premier League te bewonderen. Wolverhampton Wanderers is zeer concreet voor de oud-speler van FC Twente.

Volgens A Bola heeft de Engelse club een bod van tussen de 22 en 24 miljoen euro uitgebracht op Corona. Die transfersom is door FC Porto van tafel geveegd. De Portugese topclub wil naar verluidt dertig miljoen euro ontvangen voor de Mexicaans international.

Voor FC Twente zou een transfer zeer welkom zijn. De Tukkers krijgen naar verluidt zeven tot acht procent van de transfersom. Mocht Wolverhampton Wanderers inderdaad dertig miljoen euro willen betalen voor Corona, dan ontvangt FC Twente ruim twee miljoen euro.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Sep 2020 om 20:28
    ik juich pas als het echt rond is. Maar Porto inderdaad wel minimaal 30M vragen, da's goed voor ons. Dan 3 kwart van wat binnen komt met die knaken van Chadli naar de schuldeisers en de rest even in het corona(virus)potje om eventuele klappen zelf op te vangen en niet je handje te hoeven ophouden.
  • 10 Sep 2020 om 17:08
    • Quote van 10 Sep 2020 om 16:37
      Ik snap echt waarom jij die naam hebt.
    Interessant doenerij kerel. ;)
  • 10 Sep 2020 om 16:59
    • Quote van 10 Sep 2020 om 16:19
      Corona zou al 20x verkocht worden, eerst moet 100% rond zijn!
    eeeens, geauwehoer met die vent
  • 10 Sep 2020 om 16:59
    • Quote van 10 Sep 2020 om 16:19
      Corona zou al 20x verkocht worden, eerst moet 100% rond zijn!
    Net als Tioté destijds. RIP
  • 10 Sep 2020 om 16:37
    • Quote van 10 Sep 2020 om 15:26
      Kassa, weer een mooie meevaller, lekker de schuldeisers afbetalen
    Ik snap echt waarom jij die naam hebt.
  • 10 Sep 2020 om 16:19
    • Quote van 10 Sep 2020 om 15:26
      Kassa, weer een mooie meevaller, lekker de schuldeisers afbetalen
    Corona zou al 20x verkocht worden, eerst moet 100% rond zijn!
  • 10 Sep 2020 om 15:26
    Kassa, weer een mooie meevaller, lekker de schuldeisers afbetalen
  • 10 Sep 2020 om 15:25
    • Quote van 10 Sep 2020 om 14:04
      2 miljoen cash in de klauwen
    Kan zo worden door geschoven naar de schuldeisers.
  • 10 Sep 2020 om 15:17
    Nu hopen dat Everton hem ook wil. Dan kan de prijs nog wat omhoog
  • 10 Sep 2020 om 14:13
    Pffff net op tijd met 2e kaart bestellen gelukkig
  • 10 Sep 2020 om 14:12
    • Quote van 10 Sep 2020 om 14:03
      Toch nog positief nieuws over corona..
    Is zoveel positief nieuwsover Corona. Allemaal positief getesten.
  • 10 Sep 2020 om 14:09
    Hoe vaak hebben we zo’n bericht al gelezen... ik geleuf t pas als jan het bevestigd