'Ajax wil Lang behouden en hoopt op contractverlenging'

21
'Ajax wil Lang behouden en hoopt op contractverlenging'

Ajax wil de talentvolle Noa Lang langer aan zich binden. De Telegraaf schrijft dat directeur voetbalzaken Marc Overmars de oud-huurling van FC Twente een contractvoorstel heeft gedaan.

De aanvallende middenvelder annex vleugelaanvaller heeft een aanbieding gehad om een nieuw vierjarig contract te tekenen. Lang kwam daarop met een tegenvoorstel, weet het medium te melden.

Het talent deed het deze voorbereiding ontzettend goed bij Ajax en Erik ten Hag was publiek lovend over de dribbelaar, die nu dus beloond kan worden met een nieuw contract. Dit seizoen mag Lang niet verhuurd worden, maar het is de vraag of hij zichzelf in de basis kan spelen in Amsterdam. De vleugelaanvaller kwam in de openingswedstrijd tegen Sparta Rotterdam echter niet aan spelen toe.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2020 om 00:44
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:33
      Wel goed lezen he, er staat duidelijk in het bericht dat hij dit seizoen NIET verhuurd mag worden.
    Zeg nooit nooit. Noa weet namelijk dat hij Promes voor zich moet dulden. Tevens weet je niet wat zijn voorwaarden zijn inzake contractverlenging. Een voorwaarde kan namelijk zijn dat hij WEL verhuurd mag worden. ;)


    Gewoon afwachten zolang de transfermarkt nog open is......
  • 14 Sep 2020 om 14:31
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:41
      Het word gewoon wachten op die jonge talent volle exotische nr 10. Volgens DH op .net
    Zal mij echt benieuwen wie dat is
  • 14 Sep 2020 om 13:59
    • Quote van 14 Sep 2020 om 11:55
      Ik denk dat hij bij psv, feyenoord en az ook gewoon in de basis staat. Hij is ook niet minder dan promes. Het is voor hem jammer dat ten hag meer ziet in promes. Maar lang is niet minder en legt meer energie in de wedstrijd dan promes. Alleen promes heeft meer scorend vermogen.
    Ja persoonlijk zie ik dat ook zo.
  • 14 Sep 2020 om 13:24
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:19
      Dat is waar. Hoop doet leven
    Een buiten categorie nr 10, dat zou de perfecte aanwinst zijn voor dit elftal.wie weet wat ome jan nog uit zijn hoed tovert
  • 14 Sep 2020 om 13:22
    Neem Dirty Harry niet al te serieus. Hij komt niet met namen, alleen met aanwijzingen. En die kloppen meestal ook niet. Op Twente.net nemen ze hem ook al niet meer serieus. De tijd dat hij info had is geweest maar hij wil nog wel graag de aandacht.
  • 14 Sep 2020 om 13:19
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:18
      Achja beter iets dan niets :)
    Dat is waar. Hoop doet leven
  • 14 Sep 2020 om 13:18
    • Quote van 14 Sep 2020 om 13:09
      Ik staar me niet meer blind op de geruchten die DH de wereld in slingert... tegenwoordig zit hij er vaker wel dan niet naast. Zo zouden bij verschillende spelers alleen de presentatie nog volgen... Die zijn er geweest, alleen niet bij ons. Interessantdoenerij waar bij menig forumlid de kromme lul een harde plasser wordt, maar ik geloof het pas als de speler met een rood shirt op de foto staat.
    Achja beter iets dan niets :)
  • 14 Sep 2020 om 13:09
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:41
      Het word gewoon wachten op die jonge talent volle exotische nr 10. Volgens DH op .net
    Ik staar me niet meer blind op de geruchten die DH de wereld in slingert... tegenwoordig zit hij er vaker wel dan niet naast. Zo zouden bij verschillende spelers alleen de presentatie nog volgen... Die zijn er geweest, alleen niet bij ons. Interessantdoenerij waar bij menig forumlid de kromme lul een harde plasser wordt, maar ik geloof het pas als de speler met een rood shirt op de foto staat.
  • 14 Sep 2020 om 13:06
    zijn tegenvoorstel zal zijn dat ie dan wil spelen...elke week ..
  • 14 Sep 2020 om 12:55
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:30
      En dus moet twente zijn charmes in de strijd gooien.....wie weet
    Het is te proberen maar we zijn kansloos
  • 14 Sep 2020 om 12:41
    • Quote van 14 Sep 2020 om 12:33
      Wel goed lezen he, er staat duidelijk in het bericht dat hij dit seizoen NIET verhuurd mag worden.
    Het word gewoon wachten op die jonge talent volle exotische nr 10. Volgens DH op .net
  • 14 Sep 2020 om 12:33
    • Quote van 14 Sep 2020 om 10:54
      Hopen dat hij verlengt en gelijk verhuurd gaat worden aan ons.
    Wel goed lezen he, er staat duidelijk in het bericht dat hij dit seizoen NIET verhuurd mag worden.
  • 14 Sep 2020 om 12:30
    • Quote van 14 Sep 2020 om 11:27
      Het lastige is dat hij nog niet klaar is voor het echte werk. Bij Ajax in de Mickey Mouse competitie en daarnaast een leuk salaris legt voor Noa meer windeieren op de lange termijn.


      Als hij bijvoorbeeld naar Italië, Spanje, Duitsland of Engeland zou gaan, dan komt hij voorlopig echt niet in de selectie terecht. Hij is net 21 jaren jong en moet nog veel leren. Kijk bijvoorbeeld eens naar de weg die Ziyech bewandelde. Daar zit een idee achter. Het idee dat je niet te snel voor het buitenland moet kiezen...ongeacht het salaris wat je daar kunt krijgen.
    En dus moet twente zijn charmes in de strijd gooien.....wie weet
  • 14 Sep 2020 om 12:27
    • Quote van 14 Sep 2020 om 11:55
      Ik denk dat hij bij psv, feyenoord en az ook gewoon in de basis staat. Hij is ook niet minder dan promes. Het is voor hem jammer dat ten hag meer ziet in promes. Maar lang is niet minder en legt meer energie in de wedstrijd dan promes. Alleen promes heeft meer scorend vermogen.
    Juist dat is het grote verschil hij, Promes scoort bijna altijd en Lang heeft eerst 3 kansen nodig. Kortom, begrijpelijk dat Ten Hag voor Promes kiest.
  • 14 Sep 2020 om 11:55
    • Quote van 14 Sep 2020 om 11:13
      Bij elke andere club is hij gewoon basis speler. Leg ik de top er even naast.
    Ik denk dat hij bij psv, feyenoord en az ook gewoon in de basis staat. Hij is ook niet minder dan promes. Het is voor hem jammer dat ten hag meer ziet in promes. Maar lang is niet minder en legt meer energie in de wedstrijd dan promes. Alleen promes heeft meer scorend vermogen.
  • 14 Sep 2020 om 11:27
    • Quote van 14 Sep 2020 om 10:55
      Niet verhuren,niet spelen maar wel contract verlenging? Als ik hem was, zou ik weggaan uit sportief oogpunt.
    Het lastige is dat hij nog niet klaar is voor het echte werk. Bij Ajax in de Mickey Mouse competitie en daarnaast een leuk salaris legt voor Noa meer windeieren op de lange termijn.


    Als hij bijvoorbeeld naar Italië, Spanje, Duitsland of Engeland zou gaan, dan komt hij voorlopig echt niet in de selectie terecht. Hij is net 21 jaren jong en moet nog veel leren. Kijk bijvoorbeeld eens naar de weg die Ziyech bewandelde. Daar zit een idee achter. Het idee dat je niet te snel voor het buitenland moet kiezen...ongeacht het salaris wat je daar kunt krijgen.
  • 14 Sep 2020 om 11:13
    • Quote van 14 Sep 2020 om 11:00
      Ja toch? Met zijn kwaliteiten, komt het echt wel goed. Genoeg clubs die deze jongen er erg graag bij willen hebben.
    Bij elke andere club is hij gewoon basis speler. Leg ik de top er even naast.
  • 14 Sep 2020 om 11:00
    • Quote van 14 Sep 2020 om 10:56
      Dat zou ik ook doen als ik hem was.
    Ja toch? Met zijn kwaliteiten, komt het echt wel goed. Genoeg clubs die deze jongen er erg graag bij willen hebben.
  • 14 Sep 2020 om 10:56
    • Quote van 14 Sep 2020 om 10:55
      Niet verhuren,niet spelen maar wel contract verlenging? Als ik hem was, zou ik weggaan uit sportief oogpunt.
    Dat zou ik ook doen als ik hem was.
  • 14 Sep 2020 om 10:55
    Niet verhuren,niet spelen maar wel contract verlenging? Als ik hem was, zou ik weggaan uit sportief oogpunt.
  • 14 Sep 2020 om 10:54
    Hopen dat hij verlengt en gelijk verhuurd gaat worden aan ons.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›