'FC Twente krijgt serieuze concurrentie in strijd om Ekkelenkamp'

38
'FC Twente krijgt serieuze concurrentie in strijd om Ekkelenkamp'

FC Twente hoopt zich nog altijd te versterken met Jurgen Ekkelenkamp. De aanvallende middenvelder mag voorlopig nog niet weg bij Ajax, maar de transfermarkt is nog een tijdje open.

FC Twente heeft echter serieuze concurrentie van SC Heerenveen, dat meldt Voetbal International. "Heerenveen is een van de clubs die gecharmeerd van Jurgen Ekkelenkamp", schrijft Heerenveen-watcher Reon Boeringa in het weekblad.

"Ajax liet eerder weten dat de middenvelder niet te huur was, maar begin deze week heeft het talent zelf aangegeven wél open te staan voor een tijdelijk vertrek", doelt Boeringa op de uitspraken van Ekkelenkamp bij FOX Sports. "Het is een situatie die Heerenveen nauwlettend volgt."

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Sep 2020 om 22:38
    • Quote van 16 Sep 2020 om 22:27
      Zerrouki is goed maar langzaam brengen hij is er nog lang niet.
    Die jongen is 22. Die is al jaren langzaam gebracht. Vertrouwen en minuten is hij nodig om zich verder te ontwikkelen.
  • 16 Sep 2020 om 22:27
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:30
      Ik vind persoonlijk Zerrouki veel meer een aanvallende middenvelder dan Bosch. Beter in de kleine ruimte, wendbaarder, goed in de combinatie en heeft ook overzicht en een steekpass. Gisteren ook weer heel sterk aanwezig tijdens de oefenwedstrijd.
    Zerrouki is goed maar langzaam brengen hij is er nog lang niet.
  • 16 Sep 2020 om 21:01
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:35
      overmars had toch mondeling overeenkomst met streuer over ekkelenkamp
    Door vertrek donny is alles stilgelegd. Maar als hij toch verhuurd mag worden loopt twente op pole position.
  • 16 Sep 2020 om 21:01
    • Quote van 16 Sep 2020 om 20:35
      overmars had toch mondeling overeenkomst met streuer over ekkelenkamp
    Door vertrek donny is alles stilgelegd. Maar als hij toch verhuurd mag worden loopt twente op pole position.
  • 16 Sep 2020 om 20:35
    overmars had toch mondeling overeenkomst met streuer over ekkelenkamp
  • 16 Sep 2020 om 20:30
    Ik vind persoonlijk Zerrouki veel meer een aanvallende middenvelder dan Bosch. Beter in de kleine ruimte, wendbaarder, goed in de combinatie en heeft ook overzicht en een steekpass. Gisteren ook weer heel sterk aanwezig tijdens de oefenwedstrijd.
  • 16 Sep 2020 om 15:33
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:09
      Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
    Misschien trek je Bosch ook naar dat niveau toe als hij niet 34 wedstrijden op 10 hoeft te spelen. Hij kan ook achter Ekkelenkamp spelen, voor hem invallen en van hem leren op de training. Daarnaast zal zowel Ekkelenkamp als Bosch ook af en toe een wedstrijd rust moeten pakken.
  • 16 Sep 2020 om 14:08
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:09
      Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
    Ik vind Bosch een prima speler maar geen 10 of meest aanvallende middenvelder. Hij zal zwaar te kort komen bij wedstrijden waar geen openingen te vinden zijn. Dan heb je iemand nodig met een actie en een goed schot.
  • 16 Sep 2020 om 14:04
    • Quote van 16 Sep 2020 om 13:32
      mssn wil hij wel niet voor 2 ton..
    Dat zou prima kunnen idd.
  • 16 Sep 2020 om 13:32
    • Quote van 16 Sep 2020 om 13:11
      Volgens mij heeft hij een dubbel paspoort dus dat valt mee kwa salaris dan. Maar heeft dacht ik net getekend bij ac Milan. Maar als hij echt transfervrij is is hij wel een goede optie. Het enige puntje waar streuer dan over zou kunnen vallen is dat hij de competitie niet kent.
    mssn wil hij wel niet voor 2 ton..
  • 16 Sep 2020 om 13:11
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:58
      prijsverschil denk ik
    Volgens mij heeft hij een dubbel paspoort dus dat valt mee kwa salaris dan. Maar heeft dacht ik net getekend bij ac Milan. Maar als hij echt transfervrij is is hij wel een goede optie. Het enige puntje waar streuer dan over zou kunnen vallen is dat hij de competitie niet kent.
  • 16 Sep 2020 om 13:08
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:51
      Luan Capanni is transfervrij. Kan in de spits, schaduwspits en op 10 spelen , maar speelt zijn wedstrijden doorgaans in de spits. Braziliaans en Italiaans paspoort. Is dit het talent waar Streuer het over heeft? Zou hem iig graag bij Twente zien spelen.
    Op .net hebben ze het over galvan. Een braziliaanse nr 10 met italaans paspoort. Een snelle dribbelaar. Op .net, staat er een video van hem
  • 16 Sep 2020 om 12:58
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:51
      Luan Capanni is transfervrij. Kan in de spits, schaduwspits en op 10 spelen , maar speelt zijn wedstrijden doorgaans in de spits. Braziliaans en Italiaans paspoort. Is dit het talent waar Streuer het over heeft? Zou hem iig graag bij Twente zien spelen.
    prijsverschil denk ik
  • 16 Sep 2020 om 12:52
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:09
      Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
    Dat zeg je wel zo mooi maak me geen zorgen om degradatie. ( ik ook niet) maar zulke speler er bij zou dikke prima zijn. Als er wat geblesseerd raken heb je een dik probleem. De bank is niet zo sterk hoor. En geblesseerde spelers gaan er zeker komen. Want de meeste nieuwe spelers hebben afgelopen seizoen niet elke week op Nivo gespeeld.
  • 16 Sep 2020 om 12:51
    Luan Capanni is transfervrij. Kan in de spits, schaduwspits en op 10 spelen , maar speelt zijn wedstrijden doorgaans in de spits. Braziliaans en Italiaans paspoort. Is dit het talent waar Streuer het over heeft? Zou hem iig graag bij Twente zien spelen.
  • 16 Sep 2020 om 12:50
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:09
      Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
    Weet niet of het eerste elftal een springplank moet zijn om aan te haken, dat moeten ze bij de beloften doen.
  • 16 Sep 2020 om 12:48
    Weer zo'n flauwekul bericht, om het hier op te vullen.
  • 16 Sep 2020 om 12:38
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:02
      Je mag niet met 12 man gaan voetballen, gaat ten koste van ......
    Bosch denk ik....
  • 16 Sep 2020 om 12:26
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:21
      Weet iemand (misschien sven) of die goede nummer 10 nou nog een issue is of is dat van de baan? Anders zouden we Ekkelenkamp toch niet meer zo nodig hebben.
    Officieel niet van de baan, maar Streuer wil alsnog liever Ekkelenkamp. Ik ga er vanuit dat hierover nog onderhandelingen plaatsvinden, zodat hij eventueel eerder kan aansluiten dan 6 oktober. Je mag namelijk van de speler die nog niet van de baan is, niet verwachten, dat hij tot Sint Juttemis wacht
  • 16 Sep 2020 om 12:26
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:26
      Ik denk dat hij zijn woord al aan Twente heeft gegeven. Dus denk dat dat wel goed zit.
    die zgn clubwatcher daar zal wel net zon dom figuur zijn als leo..Ajax houdt zich wel aan de afspraken kwam alleen de verkoop van van Beek tussen . Ze bekijken het nog even ..
  • 16 Sep 2020 om 12:22
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:09
      Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
    Strijd en passie was er zeker en is ook goed. Ik verwacht echter niet dat men dit 34 wedstrijden op deze manier volhoudt. Mentale kwestie zeg maar.
  • 16 Sep 2020 om 12:21
    Weet iemand (misschien sven) of die goede nummer 10 nou nog een issue is of is dat van de baan? Anders zouden we Ekkelenkamp toch niet meer zo nodig hebben.
  • 16 Sep 2020 om 12:20
    Salaris maakt niet zoveel uit. Dat heeft te maken hoe de clubs dat onderling regelen. Hij behoud gewooon zijn ajax-salaris. Daarnaast denk ik wel dat hij voor Twente zal kiezen. Hier voetballen al wat gasten die hij kent en qua uitstraling van club zijn wij, gelukkig, toch net iets meer dan H/veen. Daarbij H.veen speelt ook geen europees dus qua onderling niveau zal het gelijkwaardig zijn.
  • 16 Sep 2020 om 12:14
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:12
      Heerenveen kan wel meer salaris betalen dus ik weet het nog niet zo zeker.
    Dat interesseert Ajax echt helemaal niks en salaris Ekkelenkamp blijft ongewijzigd bij verhuur. We hebben het dan over een paar duizend euro. Ajax wil dat zijn spelers basis staan, daar hebben ze veel meer aan.
  • 16 Sep 2020 om 12:12
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:26
      Ik denk dat hij zijn woord al aan Twente heeft gegeven. Dus denk dat dat wel goed zit.
    Heerenveen kan wel meer salaris betalen dus ik weet het nog niet zo zeker.
  • 16 Sep 2020 om 12:09
    Ekkelenkamp is 10x beter dan Bosch, maar is het voor ons niet beter om Bosch naar niveau te gaan trekken, zodat we in de toekomst wat aan hem hebben en misschien kunnen verdienen. Ekkelenkamp staat er misschien direct, maar we maken hem beter voor Ajax. Ik word blijer van eigen jeugd dan jeugd van een andere club. En met dit elftal wat er nu staat spelen we echt niet meer voor degradatie. Ik heb eindelijk weer met een brede lach naar FCT gekeken, wat een passie, strijd en vermoeidheid op de gezichten van de spelers, die nu eindelijk tot het gaatje willen gaan!
  • 16 Sep 2020 om 12:09
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:02
      Je mag niet met 12 man gaan voetballen, gaat ten koste van ......
    Dat lijkt mij niet zo moeilijk toch? En mogt je het niet weten dan hierbij het antwoord en dat is Bosch.
  • 16 Sep 2020 om 12:04
    • Quote van 16 Sep 2020 om 12:02
      Je mag niet met 12 man gaan voetballen, gaat ten koste van ......
    Denk drommel :)
  • 16 Sep 2020 om 12:02
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:58
      Ekkelenkamp wordt gehaald voor de 10 positie. Die heeft Jans nog niet.
    Je mag niet met 12 man gaan voetballen, gaat ten koste van ......
  • 16 Sep 2020 om 11:58
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:44
      Vraag me eigenlijk wel af of Ekkelenkamp kan rekenen op een basisplaats bij Twente, is dat wel zo helder en ten koste van welke huidige speler gaat dat dan en wat veranderd er dan tov het spel tegen Fortuna?
    Ekkelenkamp wordt gehaald voor de 10 positie. Die heeft Jans nog niet.
  • 16 Sep 2020 om 11:53
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:44
      Vraag me eigenlijk wel af of Ekkelenkamp kan rekenen op een basisplaats bij Twente, is dat wel zo helder en ten koste van welke huidige speler gaat dat dan en wat veranderd er dan tov het spel tegen Fortuna?
    Bosch aan de kant, en met inval beurten op niveau laten komen en dat constant houdt. Niet zo moeilijk toch.
  • 16 Sep 2020 om 11:53
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:43
      Meer jonge spelers van Ajax hier dat helpt ook wel mee!
    De link twente ten hag is 1. 2 hij heeft zn woord al gegegeven aan twente. 3 er spelen er bij ons meer. 4 overmars heeft ookal toegezegd dat als hij verhuurd mag worden hij hierheen komt. Als hij verhuurd gaat worden kan ik me niet voorstellen dat hij naar heereveen gaat.
  • 16 Sep 2020 om 11:52
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:44
      Vraag me eigenlijk wel af of Ekkelenkamp kan rekenen op een basisplaats bij Twente, is dat wel zo helder en ten koste van welke huidige speler gaat dat dan en wat veranderd er dan tov het spel tegen Fortuna?
    Als Ekkelenkamp komt zal Bosch naar de bank verhuizen, zo moeilijk is dat toch niet?
  • 16 Sep 2020 om 11:44
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:43
      Meer jonge spelers van Ajax hier dat helpt ook wel mee!
    Daarom. En lijkt me ook wel dat hij liever naar fct gaat dan naar Heerenveen...
  • 16 Sep 2020 om 11:44
    Vraag me eigenlijk wel af of Ekkelenkamp kan rekenen op een basisplaats bij Twente, is dat wel zo helder en ten koste van welke huidige speler gaat dat dan en wat veranderd er dan tov het spel tegen Fortuna?
  • 16 Sep 2020 om 11:43
    Meer jonge spelers van Ajax hier dat helpt ook wel mee!
  • 16 Sep 2020 om 11:32
    • Quote van 16 Sep 2020 om 11:26
      Ik denk dat hij zijn woord al aan Twente heeft gegeven. Dus denk dat dat wel goed zit.
    Inderdaad kerel. Er is al een mondeling akkoord tussen Jurgen en Streuer.
  • 16 Sep 2020 om 11:26
    Ik denk dat hij zijn woord al aan Twente heeft gegeven. Dus denk dat dat wel goed zit.
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›