'Oud-Twentenaar Castaignos kan rentree maken in eredivisie'

22
'Oud-Twentenaar Castaignos kan rentree maken in eredivisie'

Veel voetballiefhebbers zullen Luc Castaignos helemaal vergeten zijn, maar daar komt misschien verandering in: de oud-speler van FC Twente kan terugkeren naar de eredivisie.

De Telegraaf weet namelijk te melden dat ADO Den Haag de pijlen gericht heeft op de aanvaller, die momenteel bij het Zuid-Koreaanse Gyeongnam onder contract staat. In Den Haag loopt het nog niet bepaald en daar moet Castaignos dus iets aan veranderen. In de eerste twee wedstrijden werd namelijk niet gescoord door de Hagenezen, waardoor druk wordt gezocht naar een nieuwe aanvalsleider.

Castaignos zou daarvoor in beeld zijn. De spits speelde in de eredivisie voor Feyenoord, FC Twente en Vitesse, maar kan nu dus een nieuwe stap maken in Nederland. Wat de 27-jarige aanvaller moet kosten, is niet bekend.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Sep 2020 om 08:08
    Holle bolle Jol heeft weer slecht ingekocht
  • 21 Sep 2020 om 11:32
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:04
      Castanios werkte zich de pleuris en maakt ruimte voor anderen, een type Jan Jeuring.
    Inzet kon hem inderdaad niet verweten worden, maar daar werd hij dan ook rijkelijk voor betaald. En wat Jan Jeuring betreft, die zwoegde ook als een paard maar die had het overzicht voor de goal waardoor hij met zeer grote regelmaat zijn goaltjes meepikte. Kunnen we van Castaignettos niet zeggen.
  • 21 Sep 2020 om 11:04
    • Quote van 21 Sep 2020 om 11:01
      Inderdaad, verbazingwekkend! Voor mij zal Castaignos altijd symbool blijven voor het moment dat het hier mis ging. Joop dacht dat ie voor dat geld de kwaliteit van Ruiz binnenhaalde. Elk jaar een speler van rond de zes miljoen die ‘dus’ de kwaliteiten van Ruiz heeft. NOT. Daarom luidde Castaignos het begin van de (bijna) ondergang in.
    Castanios werkte zich de pleuris en maakt ruimte voor anderen, een type Jan Jeuring.
  • 21 Sep 2020 om 11:01
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:50
      27 jaar nog maar, niet kunnen voetballen en multi miljonair voor zijn 30ste. Toch goed gedaan die Kastanje
    Inderdaad, verbazingwekkend! Voor mij zal Castaignos altijd symbool blijven voor het moment dat het hier mis ging. Joop dacht dat ie voor dat geld de kwaliteit van Ruiz binnenhaalde. Elk jaar een speler van rond de zes miljoen die ‘dus’ de kwaliteiten van Ruiz heeft. NOT. Daarom luidde Castaignos het begin van de (bijna) ondergang in.
  • 21 Sep 2020 om 10:56
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:53
      Als ik, iemand die niet kan voetballen, zulke ballen van Tadic en co op een presenteerblaadje krijg, dan schiet ik ze er zelfs in. Bij Castaignos heb ik zelfs meerdere blunders gezien waar ik zeker van wist dat ik ze erin zou schieten. Hij mist bepaalde basisvaardigheden, maar wie weer heeft hij ze nu wel geleerd
    +1000 leert het nooit, maar je zult zien tegen ons legt hij er weer 2 in.
  • 21 Sep 2020 om 10:45
    ADO nu al in paniek die club werkt zich zelf ten gronde.
  • 21 Sep 2020 om 10:40
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:23
      Dat Castaignos bij ons waardeloos voetbalde zal iedereen het over eens zijn, maar hij maakte desondanks wel 37 goals in 3 jaar, dat is toch gemiddeld 12 per seizoen....
    Ik vond het wel mee vallen. Er hing al dat prijskaartje van 7 mil aan hem vast. Daardoor werd hij gelijk als mislukt gezien na een jaar voetballen. Werd hij hier voor een half mil gehaald was het gewoon een prima speler voordat bedrag.
  • 21 Sep 2020 om 10:31
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:56
      V.v. Duindigt zou een betere club zijn voor dit blinde paard. Oogkleppen op en rennen maar.
    Als ze hem een prestatiecontract aanbieden dan zal hij naar de voedselbank moeten
  • 21 Sep 2020 om 10:19
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:23
      Dat Castaignos bij ons waardeloos voetbalde zal iedereen het over eens zijn, maar hij maakte desondanks wel 37 goals in 3 jaar, dat is toch gemiddeld 12 per seizoen....
    En straks in den haag is ie opeens de beste van het elftal! Mag hopen dat hij met die druk om kan gaan.
  • 21 Sep 2020 om 10:03
    Tuurlijk Den haag koop er nog een.
  • 21 Sep 2020 om 09:53
    • Quote van 21 Sep 2020 om 09:23
      Dat Castaignos bij ons waardeloos voetbalde zal iedereen het over eens zijn, maar hij maakte desondanks wel 37 goals in 3 jaar, dat is toch gemiddeld 12 per seizoen....
    Als ik, iemand die niet kan voetballen, zulke ballen van Tadic en co op een presenteerblaadje krijg, dan schiet ik ze er zelfs in. Bij Castaignos heb ik zelfs meerdere blunders gezien waar ik zeker van wist dat ik ze erin zou schieten. Hij mist bepaalde basisvaardigheden, maar wie weer heeft hij ze nu wel geleerd
  • 21 Sep 2020 om 09:50
    27 jaar nog maar, niet kunnen voetballen en multi miljonair voor zijn 30ste. Toch goed gedaan die Kastanje
  • 21 Sep 2020 om 09:30
    Lekker doen, castaignos en kramer in de spits. Kan niet wachten. Wat een team
  • 21 Sep 2020 om 09:30
    Lekker doen, castaignos en kramer in de spits. Kan niet wachten. Wat een team
  • 21 Sep 2020 om 09:29
    Perfecte speler voor ADO. Daar hebben ze meerdere van zulke spelers lopen. Het lijkt wel alsof ze daar hun best doen alsnog te degraderen
  • 21 Sep 2020 om 09:23
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:34
      Staat toch al snel garant voor 3 doelpunten
    Dat Castaignos bij ons waardeloos voetbalde zal iedereen het over eens zijn, maar hij maakte desondanks wel 37 goals in 3 jaar, dat is toch gemiddeld 12 per seizoen....
  • 21 Sep 2020 om 09:10
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:34
      Staat toch al snel garant voor 3 doelpunten
    Zal je altijd zien dat hij die scoort tegen Twente.
  • 21 Sep 2020 om 08:56
    V.v. Duindigt zou een betere club zijn voor dit blinde paard. Oogkleppen op en rennen maar.
  • 21 Sep 2020 om 08:50
    • Quote van 21 Sep 2020 om 08:08
      Castaig(corrupte)NOS
    Wat een briljante woordgrap. Ben jij Freek de Jonge?
  • 21 Sep 2020 om 08:43