FC Twente wil drie talenten vastleggen: ''Voor meerdere jaren''

51
FC Twente wil drie talenten vastleggen: ''Voor meerdere jaren''

Thijs van Leeuwen, Mees Hilgers en Casper Staring hebben een contractvoorstel gekregen van FC Twente. De talenten komen nu nog officieel uit voor de FC Twente/Heracles Almelo Academie.

''We willen de jonge spelers voor meerdere jaren vastleggen'', bekent technisch directeur Jan Streuer tegenover TC Tubantia. Van Leeuwen viel tijdens de eerste twee competitiewedstrijden al in bij de ploeg van Ron Jans, maar Hilgers en Staring wachten dit seizoen nog op hun eerste speelminuten in een officiële wedstrijd.

De club hoopt op korte termijn de besprekingen af te ronden. Hilgers en Staring staan echter ook op de radar bij Heracles Almelo. Eerder maakte Jayden Oosterwolde al de stap van de jeugdopleiding naar de Enschedese club. Rohat Agca tekende een contract bij Heracles Almelo.

51 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2020 om 08:19
    • Quote van 24 Sep 2020 om 23:51
      Ik denk eerder een al wat oudere speler, die op verschillende posities kan spelen en ook af en toe op 10 heeft gespeeld. Eigenlijk van origine een voorhoede speler
    We gaan het meemaken. Ben benieuwd om wie het gaan. Maar ze houden ze kaarten goed tegen de borst.
  • 24 Sep 2020 om 23:51
    • Quote van 24 Sep 2020 om 21:58
      Dat zou echt top zijn. Goede voetballer. Hoop alleen dat als het om huur gaat dat het met een optie is.
    Ik denk eerder een al wat oudere speler, die op verschillende posities kan spelen en ook af en toe op 10 heeft gespeeld. Eigenlijk van origine een voorhoede speler
  • 24 Sep 2020 om 21:58
    • Quote van 24 Sep 2020 om 21:31
      Ik heb het gevoel dat het om Luan Capanni gaat. Zat gisteren ook al niet bij de wedstrijdselectie van Milan Primavera
    Dat zou echt top zijn. Goede voetballer. Hoop alleen dat als het om huur gaat dat het met een optie is.
  • 24 Sep 2020 om 21:31
    • Quote van 24 Sep 2020 om 20:50
      Hoe zit het met die 10.? Tijdens het gesprek bij van der Valk, zei Streuer, dat het niet heel lang meer zou duren
    Ik heb het gevoel dat het om Luan Capanni gaat. Zat gisteren ook al niet bij de wedstrijdselectie van Milan Primavera
  • 24 Sep 2020 om 20:50
    • Quote van 24 Sep 2020 om 18:10
      Julio optie, Dumic geen optie, , gewoon 2 jaar contact.
    Hoe zit het met die 10.? Tijdens het gesprek bij van der Valk, zei Streuer, dat het niet heel lang meer zou duren
  • 24 Sep 2020 om 18:23
    • Quote van 24 Sep 2020 om 18:10
      Julio optie, Dumic geen optie, , gewoon 2 jaar contact.
    Volgens mij hebben alleen drommel oosterwolde en jullio nog een jaar na hun contract als optie toch? Menig dacht ik ook maar die weet ik niet zeker.
  • 24 Sep 2020 om 18:10
    • Quote van 24 Sep 2020 om 09:19
      Nee niemand. Alleen dumic heeft optie voor 1 jaar dacht ik.
    Julio optie, Dumic geen optie, , gewoon 2 jaar contact.
  • 24 Sep 2020 om 17:43
    Off topic: iemand enig idee wat er met daan rots gebeurt? Had verwacht dat hij wel zou meetrainen bij onder 21. Maar hij traint nog wel mee met het eerste. Is dat de bedoeling dat hij blijft mee trainen? Of gaat nog weer terug om bij onder de 21 trainen? Ienand een idee wat het plan met hem is?
  • 24 Sep 2020 om 09:23
    • Quote van 24 Sep 2020 om 09:19
      Nee niemand. Alleen dumic heeft optie voor 1 jaar dacht ik.
    Jullio heeft ook nog een optie voor nog ene jaar. En schenk volgens mij ook al weet ik het bij schenk niet helemaal zeker. Mar jullio weet ik zeker.
  • 24 Sep 2020 om 09:19
    • Quote van 24 Sep 2020 om 09:14
      Hoeveel cv's hebben we komend seizoen? Pierie is gehuurd. Blijven Pleguezuelo en Schenk?
    Nee niemand. Alleen dumic heeft optie voor 1 jaar dacht ik.
  • 24 Sep 2020 om 09:17
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:17
      Heracles gaat van zelf inzien dat die samenwerking zo weinig nut heeft voor hun. Twente is en blijft de grotere club. Sterker nog Twente zit in de lift op allerlei facetten binnen de club.
    Op dit moment zie ik voor jeugdspelers meer perspectief bij FCT, maar er zijn ook tijden geweest dat jeugd bij ons praktisch geen kans kreeg en Heracles met een elftal speelde waarvan de kern door FCT was opgeleid.
  • 24 Sep 2020 om 09:14
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:32
      We hebben ook natuurlijk al 4 cv's natuurlijk, als er 1 van deze 2 naar Heracles gaat kan ik daar mee leven
    Hoeveel cv's hebben we komend seizoen? Pierie is gehuurd. Blijven Pleguezuelo en Schenk?
  • 24 Sep 2020 om 07:49
    • Quote van 23 Sep 2020 om 23:40
      Rots kan dit niveau nog niet aan. Hij is nog te beperkt. Mist de echte techniek. Aan de andere kant is het een speler, die er vol voor gaat. Dat is wel lekker als een pinchitter. Dus ik zou hem toch wel af en toe op de bank zetten
    Ja tuurlijk nog beperkt. Maar stel dat Danilo of Jeremejef geblesseerd raken. Of Jeremejef blijft zo matig invallen als afgelopen weekend, dan laat die Rots maar keihard knokken in de laatste minuten.
  • 24 Sep 2020 om 07:42
    • Quote van 24 Sep 2020 om 00:09
      Deze vraag is al eerder gesteld maar ik heb nooit een antwoord gelezen.Hoe zit het bij verkoop in de toekomst bij deze talenten als ze tekenen bij twente.Is de gehele transfer som dan voor Twente?Of krijgt Heracles ook een gedeelte mee?
    En hoe zit het met de opleidingsvergoeding, word die ook gedeelt?
  • 24 Sep 2020 om 07:27
    • Quote van 23 Sep 2020 om 23:48
      Maikel Nijhof dit jaar ook een contact voor jeugd 16 jarige van O18
    Hoezo gaat michael een contract tekenen?
  • 24 Sep 2020 om 01:13
    • Quote van 24 Sep 2020 om 00:48
      Rots zou ik ook nog voorstel doen en eventueel nog contract Drommel verlengen met 1 jaar (optie lichten).
    Die optie op drommel gaan ze sowieso lichten, dat heeft streuer al gezegd en is ook logisch.
  • 24 Sep 2020 om 00:48
    Rots zou ik ook nog voorstel doen en eventueel nog contract Drommel verlengen met 1 jaar (optie lichten).
  • 24 Sep 2020 om 00:09
    Deze vraag is al eerder gesteld maar ik heb nooit een antwoord gelezen.Hoe zit het bij verkoop in de toekomst bij deze talenten als ze tekenen bij twente.Is de gehele transfer som dan voor Twente?Of krijgt Heracles ook een gedeelte mee?
  • 24 Sep 2020 om 00:07
    Van mij mogen de Everink vastleggen, geen idee hoe lang die nog geblesseerd is maar ik hoop toch echt niet dat hij door Heracles gekaapt wordt dalijk
  • 24 Sep 2020 om 00:02
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:30
      Svente hoe schat jij onze kansen in met die spelers dan?
    Ik schat de kans voor hilgers zeker 99% in dat hij voor twente kiest. Staring durf ik niet te zeggen, maar ga er wel vanuit dat hij ook bij twente gaat tekenen.
  • 24 Sep 2020 om 00:01
    • Quote van 23 Sep 2020 om 23:48
      Maikel Nijhof dit jaar ook een contact voor jeugd 16 jarige van O18
    Die ken ik persoonlijk niet. Weet je daar meer over?
  • 24 Sep 2020 om 00:01
    Eigen jeugd vastleggen is altijd goed. Kapitaal opbouwen en die gasten verder ontwikkelen.
  • 24 Sep 2020 om 00:01
    Eigen jeugd vastleggen is altijd goed. Kapitaal opbouwen en die gasten verder ontwikkelen.
  • 23 Sep 2020 om 23:48
    • Quote van 23 Sep 2020 om 23:19
      Ik weet dat Driezen, Marsman en Scheperman aardige talenten zijn
    Maikel Nijhof dit jaar ook een contact voor jeugd 16 jarige van O18
  • 23 Sep 2020 om 23:46
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:30
      Svente hoe schat jij onze kansen in met die spelers dan?
    Ik ben geen insider, maar ik verwacht dat ze wel bij Twente tekenen.
  • 23 Sep 2020 om 23:40
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:55
      Vind die Rots wel eentje met spirit, lekker gretig. Toch wel heel erg belangrijke eigenschap.
    Rots kan dit niveau nog niet aan. Hij is nog te beperkt. Mist de echte techniek. Aan de andere kant is het een speler, die er vol voor gaat. Dat is wel lekker als een pinchitter. Dus ik zou hem toch wel af en toe op de bank zetten
  • 23 Sep 2020 om 23:19
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:36
      Zijn er nog verdere talenten in de jeugd opleiding die in aanmerking komen voor een contract volgens jullie ? Denk aan de teams o21 en o18 ?
    Ik weet dat Driezen, Marsman en Scheperman aardige talenten zijn
  • 23 Sep 2020 om 23:19
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:36
      Zijn er nog verdere talenten in de jeugd opleiding die in aanmerking komen voor een contract volgens jullie ? Denk aan de teams o21 en o18 ?
    Ik weet dat Driezen, Marsman en Scheperman aardige talenten zijn
  • 23 Sep 2020 om 22:55
    Vind die Rots wel eentje met spirit, lekker gretig. Toch wel heel erg belangrijke eigenschap.
  • 23 Sep 2020 om 22:42
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:32
      We hebben ook natuurlijk al 4 cv's natuurlijk, als er 1 van deze 2 naar Heracles gaat kan ik daar mee leven
    Dat klopt maar hilgers kan als rechts achter ook uit de voeten en starring als 6. Voor hem is de concurrentie het zwaarst.
  • 23 Sep 2020 om 22:36
    Zijn er nog verdere talenten in de jeugd opleiding die in aanmerking komen voor een contract volgens jullie ? Denk aan de teams o21 en o18 ?
  • 23 Sep 2020 om 22:32
    We hebben ook natuurlijk al 4 cv's natuurlijk, als er 1 van deze 2 naar Heracles gaat kan ik daar mee leven
  • 23 Sep 2020 om 22:30
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:13
      Heracles praat ook met Hilgers en Staring.
    Svente hoe schat jij onze kansen in met die spelers dan?
  • 23 Sep 2020 om 22:23
    Kww
  • 23 Sep 2020 om 22:17
    • Quote van 23 Sep 2020 om 22:13
      Heracles praat ook met Hilgers en Staring.
    Heracles gaat van zelf inzien dat die samenwerking zo weinig nut heeft voor hun. Twente is en blijft de grotere club. Sterker nog Twente zit in de lift op allerlei facetten binnen de club.
  • 23 Sep 2020 om 22:16
    Heel goed nieuws . Prachtig dat deze talentvolle jeugdspelers serieus worden genomen en dat er plannen voor hen zijn. Zet me op mannen!
  • 23 Sep 2020 om 22:13
    Heracles praat ook met Hilgers en Staring.
  • 23 Sep 2020 om 21:58
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:53
      Ik ben inderdaad benieuwd! Vind Streuer en de nieuwe staff tot nu toe erg professioneel omgaan met de jonge talenten.
    Die gaan zich ook zonder twijfel ook goed doorontwikkelen onder deze staf.
  • 23 Sep 2020 om 21:53
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:47
      Starring kan nu mooi ervaring op doen en leren van jullio en dumic pirie alle 3 flink wat ervaring. Dat is absoluut goed voor zijn ontwikkeling.
    Ik ben inderdaad benieuwd! Vind Streuer en de nieuwe staff tot nu toe erg professioneel omgaan met de jonge talenten.
  • 23 Sep 2020 om 21:47
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:43
      Ik vond Staring zowel snelheid als handelingssnelheid tekort komen. Vond hem heel erg lijken op Peet Bijen.
    Starring kan nu mooi ervaring op doen en leren van jullio en dumic pirie alle 3 flink wat ervaring. Dat is absoluut goed voor zijn ontwikkeling.
  • 23 Sep 2020 om 21:43
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:32
      Ik vond Staring als CV juist een hele goede indruk maken
    Ik vond Staring zowel snelheid als handelingssnelheid tekort komen. Vond hem heel erg lijken op Peet Bijen.
  • 23 Sep 2020 om 21:35
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:32
      Ik vond Staring als CV juist een hele goede indruk maken
    Als cv is hij prima heeft ook het fisiek er ook voor. Als 6 weet ik niet want hij kan ook op 6 en dat weet ik niet. Maar als cv maakte hij ook een goede indruk op mij.
  • 23 Sep 2020 om 21:32
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:19
      Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt onder de indruk van Rots en Staring. Hilgers en van Leeuwen hebben wat mij betreft het meeste talent en daarmee de meeste kans om te slagen bij Twente één.
    Ik vond Staring als CV juist een hele goede indruk maken
  • 23 Sep 2020 om 21:26
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:19
      Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt onder de indruk van Rots en Staring. Hilgers en van Leeuwen hebben wat mij betreft het meeste talent en daarmee de meeste kans om te slagen bij Twente één.
    Mee eens.
  • 23 Sep 2020 om 21:20
    Verstandige beslissing. Die gasten hebben veel potentie en kunnen zich nu langzaam aanpassen aan het niveau. Eindelijk wordt er weer structuur aangebracht voor een veelbelovende toekomst.




  • 23 Sep 2020 om 21:19
    Ik ben eerlijk gezegd nog niet echt onder de indruk van Rots en Staring. Hilgers en van Leeuwen hebben wat mij betreft het meeste talent en daarmee de meeste kans om te slagen bij Twente één.
  • 23 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:12
      Rots ind tot nu toe te licht bevonden. Maakt niet uit als hij geduld heeft komt het misschien nog wel goed.
    Nah ja prima toch. Komt er ook wel. Maar hoelang is het geleden dat er straks 4 jeugdspelers en roemeratoe en bosch en zerrouki allemaal vanuit de jeugd bij het 1ste. Dit is gewoon fantastisch dit.
  • 23 Sep 2020 om 21:12
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:08
      Vroeg me dat af. Maakt ook een goede indruk. Persoonlijk een betere indruk als starring en als je naar de balans in het elftal kijkt had ik rots eerder verwacht. We zitten behoorlijk breed in de verdedigende middenvelders/ centrale verdedigers. Rots leek me ook logischer. Maar ik ga hier echt niet om zitten zeiken. Ben super blij met dit nieuws en daar laat ik het bij.
    Rots ind tot nu toe te licht bevonden. Maakt niet uit als hij geduld heeft komt het misschien nog wel goed.
  • 23 Sep 2020 om 21:08
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:02
      Rots zou altijd later nog een contract kunnen krijgen. Laat hem maar eerst aan zijn fysiek werken, voetballen kan die wel.
    Vroeg me dat af. Maakt ook een goede indruk. Persoonlijk een betere indruk als starring en als je naar de balans in het elftal kijkt had ik rots eerder verwacht. We zitten behoorlijk breed in de verdedigende middenvelders/ centrale verdedigers. Rots leek me ook logischer. Maar ik ga hier echt niet om zitten zeiken. Ben super blij met dit nieuws en daar laat ik het bij.
  • 23 Sep 2020 om 21:02
    • Quote van 23 Sep 2020 om 21:01
      Top nieuws dit. Al had ik eerder rots verwacht dan starring. Ze hebben rots te licht bevonden dus? Maar echt geweldig dit.
    Rots zou altijd later nog een contract kunnen krijgen. Laat hem maar eerst aan zijn fysiek werken, voetballen kan die wel.
  • 23 Sep 2020 om 21:01
    Top nieuws dit. Al had ik eerder rots verwacht dan starring. Ze hebben rots te licht bevonden dus? Maar echt geweldig dit.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›