''We zullen daar veel eerder mee moeten beginnen dan dit jaar''

9
''We zullen daar veel eerder mee moeten beginnen dan dit jaar''

Jan Streuer heeft het uitstekend naar zijn zin bij FC Twente. De technisch directeur, die een compleet nieuwe technische staf moest samenstellen, is het niet eens met de 'kritiek' dat de Tukkers te veel huurlingen in huis hebben gehaald. 

"Het was helemaal niet moeilijk geweest om een selectie met alleen eigen spelers samen te stellen, maar dan beschik je over minder kwaliteit", legt hij uit in de Telegraaf. "En als je dan ergens onderin staat, ga je ook geen spelers verkopen. De huurlingen maken ons alleen maar beter en nu hebben we een jaar de tijd om voor volgend seizoen naar andere opties te zoeken", constateert Streuer. 

De bestuurder verwacht in januari een relatief rustige maand. "Ik denk dat we in de winter niet veel gaan doen", voorspelt hij. "Het zou niet goed zijn als dat nodig zou zijn. Maar ik zal sowieso de selectie voor het komende seizoen moeten voorbereiden. Zeker als we mikken op transfervrije spelers, zullen we daar veel eerder mee moeten beginnen dan dit jaar. Nu kon ik pas half juni aan de slag. Het zou mooi zijn als we voor volgend seizoen de selectie op 1 juli al voor een groot deel klaar hebben", besluit Streuer. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Sep 2020 om 13:16
    • Quote van 25 Sep 2020 om 12:38
      Waarom nou weer ja die uitlokken?
    Ben jij trouwens nieuw hier?
  • 25 Sep 2020 om 13:15
    • Quote van 25 Sep 2020 om 12:38
      Waarom nou weer ja die uitlokken?
    Dat doe jij met deze opmerking ook......hopen dat hij gaat reageren, achterbaks!
  • 25 Sep 2020 om 12:38
    • Quote van 25 Sep 2020 om 10:18
      Pas op dat mag je niet schrijven van ja Die, dan ben je een zeur, maar ook jij hebt hierin gelijk.
    Waarom nou weer ja die uitlokken?
  • 25 Sep 2020 om 10:41
    • Quote van 25 Sep 2020 om 10:18
      Pas op dat mag je niet schrijven van ja Die, dan ben je een zeur, maar ook jij hebt hierin gelijk.
    Ach bijna niemand haalt een 10, ik haalde altijd een 6 of 7, als je het maar vaak genoeg roept ga je er zelf wel in geloven en gebeurt het vast een keer.
  • 25 Sep 2020 om 10:18
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:37
      Wel erg vaak hetzelfde bericht, is dat opzettelijk?
    Pas op dat mag je niet schrijven van ja Die, dan ben je een zeur, maar ook jij hebt hierin gelijk.
  • 25 Sep 2020 om 10:15
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:46
      Lees net op SoccerNews dat Requi Puig absoluut niet naar Ajax wil. Misschien belletje aan wagen naar Barcelona. Daar komt hij volgend jaar niet in de plannen voor.
    Serieus? lol.
  • 25 Sep 2020 om 09:56
    • Quote van 25 Sep 2020 om 09:46
      Lees net op SoccerNews dat Requi Puig absoluut niet naar Ajax wil. Misschien belletje aan wagen naar Barcelona. Daar komt hij volgend jaar niet in de plannen voor.
    Niet naar 020, wel naar ons?? Nee dat gaat hem niet worden.
  • 25 Sep 2020 om 09:46
    Lees net op SoccerNews dat Requi Puig absoluut niet naar Ajax wil. Misschien belletje aan wagen naar Barcelona. Daar komt hij volgend jaar niet in de plannen voor.
  • 25 Sep 2020 om 09:37
    Wel erg vaak hetzelfde bericht, is dat opzettelijk?
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›