OFFICIEEL | FC Twente huurt Dervisoglu: ''Gaf meteen vertrouwen''

13
OFFICIEEL | FC Twente huurt Dervisoglu: ''Gaf meteen vertrouwen''

FC Twente heeft Halil Dervisoglu binnen. De twintigjarige aanvaller wordt op huurbasis overgenomen van Brentford FC. FC Twente heeft geen optie tot koop bedongen op de oud-speler van Sparta Rotterdam.

"Ik heb er zin in", zegt Dervisoglu, die na de interlandperiode aansluit, op de officiële website van FC Twente. "De eerste contacten die ik had met Jan Streuer en Ron Jans gaven meteen vertrouwen en een 'push' om voor FC Twente te kiezen."

Dervisoglu kijkt FC Twente al van zijn tijd bij Sparta Rotterdam. "Een interessante club met een mooi stadion. Het team is goed begonnen aan dit seizoen en heeft de ambities om wat te bereiken, daar wil ik deel van uitmaken. Een mooie uitdaging voor mij dit jaar", aldus de Rotterdammer.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Oct 2020 om 17:36
    Off topic: kick uitgevers heeft een mooie kalender samengesteld met allemaal oude foto’s v fct
  • 6 Oct 2020 om 17:31
    Mooi nieuws voor het Middelpunt..
  • 6 Oct 2020 om 17:24
    • Quote van 6 Oct 2020 om 17:17
      Kom je weer aandacht te kort?
    Dat is gewoon een bekende Turkse uitspraak. Maak je niet zo druk.
  • 6 Oct 2020 om 17:18
    Welkom, ik ben blij met deze speler
  • 6 Oct 2020 om 17:17
    • Quote van 6 Oct 2020 om 17:13
      Turkije altijd nummer 1
    Kom je weer aandacht te kort?
  • 6 Oct 2020 om 17:15
    • Quote van 6 Oct 2020 om 16:42
      Als het goed is gaan we daar mooi van genieten met dank aan de leiding van de Club in bijzonder de TD iedereen had al zijn mening klaar zijn ingangen waren volgens de kenners al lang opgedroogd
    Niet overdrijven. Daarmee geef je een aantal mensen een te groot podium. Een klein groepje had zijn mening al klaar staan en voor hun was het glas half leeg. Dat zijn meestal ook dezelfde negatievelingen.
  • 6 Oct 2020 om 17:13
    Turkije altijd nummer 1
  • 6 Oct 2020 om 17:10
    Dervigoallu
  • 6 Oct 2020 om 16:56
    • Quote van 6 Oct 2020 om 16:42
      Als het goed is gaan we daar mooi van genieten met dank aan de leiding van de Club in bijzonder de TD iedereen had al zijn mening klaar zijn ingangen waren volgens de kenners al lang opgedroogd
    Ikzeg. Gs. Iedereen die dit heeft gezegd had het zeker goed mis. Want zonder poen is het geweldig om naar ons fctwente te kijken.
  • 6 Oct 2020 om 16:54
    Ikzeg. Van harte welkom, bij ons fctwente en heel veel sterkte en succes toe gewenst.
  • 6 Oct 2020 om 16:47
    En wat zeg je nu lullo van de Steen???
  • 6 Oct 2020 om 16:42
    Als het goed is gaan we daar mooi van genieten met dank aan de leiding van de Club in bijzonder de TD iedereen had al zijn mening klaar zijn ingangen waren volgens de kenners al lang opgedroogd