'Armenteros was in beeld bij FC Twente': ''Naam is gevallen''

8
'Armenteros was in beeld bij FC Twente': ''Naam is gevallen''

Voormalig Heracles-speler Samuel Armenteros had vorig seizoen zomaar naar FC Twente kunnen komen. Dat zegt verslaggever Leon ten Voorde bij de Ballen Verstand-podcast van TC/Tubantia

In gesprek met collega Fardau Wagenaar gaat het over het matige spel van Heracles Almelo. Tijdens de transferperiode zou het de Almeloërs niet gelukt zijn een creatieve speler te halen. "Ik had zo graag gezien dat ze desnoods Armenteros voor de 28e keer hadden opgehaald", zegt Wagenaar.

"Daar is wel sprake van geweest, die naam is wel gevallen", vertelt Ten Voorde. "Die naam is trouwens ook bij FC Twente gevallen vorige winter." Samuel Armenteros koos uiteindelijk voor Dibba Al Fujairah, een club uit de Verenigde Arabische Emiraten.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2020 om 15:11
    • Quote van 21 Oct 2020 om 10:23
      Lamprou snap ik niks van. Je zou juist zeggen dat dat ook een sterkhouder moet zijn. Hij is wel snel maar volgens mij niet explosief genoeg of zo. Wellicht fitheid.
    Dat te weten dat AZ hem als vervanger van Idrissi wilde hebben. Dus het moet geen slechte speler zijn. Denk ook aan wedstrijdritme
  • 21 Oct 2020 om 11:18
    • Quote van 21 Oct 2020 om 10:23
      Lamprou snap ik niks van. Je zou juist zeggen dat dat ook een sterkhouder moet zijn. Hij is wel snel maar volgens mij niet explosief genoeg of zo. Wellicht fitheid.
    Hij moet denk ik meer wedstrijden spelen en niet alleen met invalbeurten ook hij gaat zich nog wel laten zien.
  • 21 Oct 2020 om 10:30
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:02
      Het is meer een over the hill speler. Oogt niet meer snel en gemotiveerd. Danilo en Cerny is een gouden zet van Streuer. Combinatie die werkt. Jeremejeff heeft kennerlijk nog wat tijd nodig. Evenals Lamprou
    Gasten die rond de 30 zijn en terugkomen uit de zandbak moet je nooit en never nog een contract gaan aanbieden.
  • 21 Oct 2020 om 10:23
    • Quote van 21 Oct 2020 om 09:02
      Het is meer een over the hill speler. Oogt niet meer snel en gemotiveerd. Danilo en Cerny is een gouden zet van Streuer. Combinatie die werkt. Jeremejeff heeft kennerlijk nog wat tijd nodig. Evenals Lamprou
    Lamprou snap ik niks van. Je zou juist zeggen dat dat ook een sterkhouder moet zijn. Hij is wel snel maar volgens mij niet explosief genoeg of zo. Wellicht fitheid.
  • 21 Oct 2020 om 09:04
    Dit gaat over vorig seizoen winter he mensen
  • 21 Oct 2020 om 09:02
    Het is meer een over the hill speler. Oogt niet meer snel en gemotiveerd. Danilo en Cerny is een gouden zet van Streuer. Combinatie die werkt. Jeremejeff heeft kennerlijk nog wat tijd nodig. Evenals Lamprou
  • 21 Oct 2020 om 08:49
    Had gekund, maar met Danilo zijn we prima af.
  • 21 Oct 2020 om 08:33
    Was ook een prima spits geweest. Heb ik hier ook wel eens genoemd.