FC Twente werkt mee aan vertrek Selahi: ''Hebben genoeg spelers''

18
FC Twente werkt mee aan vertrek Selahi: ''Hebben genoeg spelers''

Lindon Selahi mag vertrekken bij FC Twente, dat meldt TC Tubantia. De middenvelder kan dit seizoen onder trainer Ron Jans niet rekenen op een basisplaats.

Selahi heeft nog een contract tot het einde van het seizoen in De Grolsch Veste, maar mag ook deze maand al uitkijken naar een andere werkgever. De Albanees international hoeft van technisch directeur Jan Streuer niet te verkassen, maar als er een club komt die aan de voorwaarden van FC Twente voldoet zal de club meewerken.

Voor Selahi is er belangstelling uit België, maar geen enkele club heeft zich concreet gemeld in Enschede. De 21-jarige middenvelder moet Wout Brama en Godfried Roemeratoe voor zich dulden, terwijl Jans afgelopen zaterdag tegen FC Emmen voor Ramiz Zerrouki koos als vervanger van Brama.

Mocht Selahi deze maand nog een andere club vinden, dan gaat FC Twente niet op zoek naar een nieuwe middenvelder. "We hebben voor het middenveld genoeg spelers", aldus Streuer. Ook trainer Ron Jans hoeft geen versterkingen als grote blessures deze maand uitblijven.

Foto: NESImages.nl

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2021 om 19:28
    Was op een gegeven moment misschien wel 2 miljoen waard, nu zal het contract wel weer verscheurd worden. Iets loopt er nog niet lekker in de transfermachine bij onze FC (zie ook Aitor & Vuckic die gratis de deur uit liepen).
  • 12 Jan 2021 om 16:05
    • Quote van 12 Jan 2021 om 14:25
      We moeten zo snel mogelijk veilig zijn en daarna mag er gerust een risicootje genomen worden met eigen jeugd. Staring kan ook op het middenveld. Dit seizoen is het levende bewijs dat als de jeugd speeltijd en vertrouwen krijgt ze zich goed ontwikkelen. Europees voetbal zitten we toch niet op te wachten.
    Bijna volledig mee eens. Maar ik zie liever de combi zoals afgelopen weekend. Ruim voorstaan en dan die jeugd erin gooien. Het is namelijk wel belangrijk dat je punten blijft binnensprokkelen ivm tv-gelden.
  • 12 Jan 2021 om 14:25
    • Quote van 12 Jan 2021 om 13:16
      Ket , jarenlang hebben we het erover gehad , door selecteren.
    We moeten zo snel mogelijk veilig zijn en daarna mag er gerust een risicootje genomen worden met eigen jeugd. Staring kan ook op het middenveld. Dit seizoen is het levende bewijs dat als de jeugd speeltijd en vertrouwen krijgt ze zich goed ontwikkelen. Europees voetbal zitten we toch niet op te wachten.
  • 12 Jan 2021 om 13:53
    • Quote van 12 Jan 2021 om 13:27
      Jeugd van 22 ?(Zerrouki) hij is zelf nog maar 21, was verleden seizoen vaak een van de betere spelers in een moeilijk elftal
    contract loopt sws af dan is die wel aan het einde van her seizoen weg
  • 12 Jan 2021 om 13:27
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:36
      Waarom zonde? De jeugd is hem al voorbij gegaan. Nu kun je er nog iets voor krijgen en salaris kosten besparen. Zo n speler gaat natuurlijk nooit bij ons bij tekenen komende zomer.
    Jeugd van 22 ?(Zerrouki) hij is zelf nog maar 21, was verleden seizoen vaak een van de betere spelers in een moeilijk elftal
  • 12 Jan 2021 om 13:16
    • Quote van 12 Jan 2021 om 12:41
      We zijn nog niet eens op de helft van de competitie en hebben gelukkig nog geen schorsingen en of vele blessures gehad. Dan kan hij nu wellicht overbodig zijn, maar kan ook een tijdstip komen dat je hem nog hard nodig bent. Vind het tricky.
    Ket , jarenlang hebben we het erover gehad , door selecteren.
  • 12 Jan 2021 om 12:41
    We zijn nog niet eens op de helft van de competitie en hebben gelukkig nog geen schorsingen en of vele blessures gehad. Dan kan hij nu wellicht overbodig zijn, maar kan ook een tijdstip komen dat je hem nog hard nodig bent. Vind het tricky.
  • 12 Jan 2021 om 11:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:50
      Als je er nog wat aan kunt verdienen moet je hem verkopen. Eigenlijk had je hem afgelopen zomer al moeten verkopen.
    Achteraf praten!! Toen Jans binnenkwam hadden we vrijwel geen spelers meer. Selahi was 1 van de weinigen. Toen was iedereen blij dat hij er nog was. Nu het achteraf met de huurlingen en de eigen jeugd allemaal goed uitpakt en Selahi daardoor overbodig is geworden dat kon niemand deze zomer overzien! Nu wel, dus nu mag hij weg
  • 12 Jan 2021 om 11:16
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:50
      Als je er nog wat aan kunt verdienen moet je hem verkopen. Eigenlijk had je hem afgelopen zomer al moeten verkopen.
    Inderdaad, kan me herrineren dat Celtic interesse had destijds en geloof ook een bod uitgebracht? Maargoed vondt Selahi vorige jaar een van de betere spelers, dus toch zonde dat het dit seizoen niks is.
  • 12 Jan 2021 om 11:05
    We hadden hem beter een jaar kunnen verhuren om hem in de etalage te zetten. Zo vang je er niets meer voor.
  • 12 Jan 2021 om 11:00
    Ik hoop dat ze iets meer geduld hebben met hem hebben vorig jaar vond ik hem erg goed. Maar misschien is hij zelf ook wel klaar met het bankzitten.
  • 12 Jan 2021 om 10:58
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:17
      Ik denk dat we hem niet zullen missen, genoeg spelers rondlopen voor op het middenveld
    De jeugd heeft laten zien beter te zijn dan selahi. Het beste voor beide partijen om hem weg te doen.
  • 12 Jan 2021 om 10:50
    Als je er nog wat aan kunt verdienen moet je hem verkopen. Eigenlijk had je hem afgelopen zomer al moeten verkopen.
  • 12 Jan 2021 om 10:36
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:11
      Zonde vind ik persoonlijk, vond het een goede speler
    Waarom zonde? De jeugd is hem al voorbij gegaan. Nu kun je er nog iets voor krijgen en salaris kosten besparen. Zo n speler gaat natuurlijk nooit bij ons bij tekenen komende zomer.
  • 12 Jan 2021 om 10:24
    • Quote van 12 Jan 2021 om 10:17
      Ik denk dat we hem niet zullen missen, genoeg spelers rondlopen voor op het middenveld
    Dat denk ik ook. Dit is een logisch besluit.
  • 12 Jan 2021 om 10:17
    Ik denk dat we hem niet zullen missen, genoeg spelers rondlopen voor op het middenveld