'FC Twente wil absoluut niet meewerken aan vertrek Oosterwolde'

19
'FC Twente wil absoluut niet meewerken aan vertrek Oosterwolde'

Jayden Oosterwolde is inmiddels niet meer weg te denken uit de basiself van FC Twente. De talentvolle linksback was zaterdag tegen FC Emmen ook aanvallend belangrijk met twee assists, zag ook clubwatcher Leon ten Voorde.

"Oosterwolde speelde afgelopen zaterdag heel goed", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Rafael van der Vaart had bij Studio Voetbal zelfs een apart item over hem, dat was ook wat overdreven. Maar je weet hoe dat gaat. Het is een jongen van negentien jaar die heel goed speelt en er zijn niet zoveel goede linkervleugelverdedigers. Studio Sport had al een vraag of er interesse uit het buitenland is voor hem."

Ten Voorde vindt het voor Oosterwolde veel te vroeg om te vertrekken. "Los van de vraag dat hij eerst maar eens twee jaar stabiel moet worden in de Eredivisie voordat hij gaat. Hij heeft nu dertien wedstrijden in de Eredivisie gespeeld, dus waar hebben we het over?"

"Maar ik heb Jan Streuer gesproken en die zegt: ik hoor wel wat, maar er is totaal niets concreet", vervolgt Ten Voorde. "FC Twente zal ook absoluut niet meewerken, mocht dat wel gebeuren. Als Oosterwolde en zijn entourage heel verstandig is, dan blijft hij sowieso nog twee jaar bij FC Twente. Want hij heeft zich nog genoeg te ontwikkelen."

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2021 om 21:14
    22,6 miljoen. Graag of helemaal niet
  • 12 Jan 2021 om 20:09
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:35
      25 miljoen en niet minder.
    Met doorverkoop 20%
  • 12 Jan 2021 om 20:00
    • Quote van 12 Jan 2021 om 18:29
      Ikzeg. Super hoe iedereen in het elftal werkte. om iedereen als een team te presteren. Zo hoort het, samen ga je het aan. Nu donderdag, ben zeer benieuwd hoe dit afloopt. Voor drommel even het volgende die haller loopt je onver als je niet stevig er in komt in de 16 meter. Dus nu je knie wel gebruiken. Mijn idee, iedereen iets meer als 100% geven en Ajax geen milimeter geven op de voet en dan weet ik zeker dat wij fctwente eindelijk weer punten in de veste houden. Iedereen succes donderdag.
    Ik hoop het zo!!! Eindelijk een seizoen waar je met positieve spanning naar een wedstrijd uitkijkt!
  • 12 Jan 2021 om 19:32
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:15
      Meer vegetarische snacks in de Grolsch Veste! Aanbod is beroerd.
    Tis ook geen restaurant waar je heen gaat. Zoepn en voetbal gucken
  • 12 Jan 2021 om 19:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:58
      Inkoop is duurder dan de verkoop van die pruttel. Zal hem dus niet snel worden denk ik.
    Een broodje ei zou al prima zijn
  • 12 Jan 2021 om 18:41
    Zeg nooit,NOOIT!!! Maar dan moeten ze gewoon de hoofdprijs betalen,en anders blijft hij nog twee a drie seizoenen zou voor die knul zelf het beste zijn!
  • 12 Jan 2021 om 18:29
    Ikzeg. Super hoe iedereen in het elftal werkte. om iedereen als een team te presteren. Zo hoort het, samen ga je het aan. Nu donderdag, ben zeer benieuwd hoe dit afloopt. Voor drommel even het volgende die haller loopt je onver als je niet stevig er in komt in de 16 meter. Dus nu je knie wel gebruiken. Mijn idee, iedereen iets meer als 100% geven en Ajax geen milimeter geven op de voet en dan weet ik zeker dat wij fctwente eindelijk weer punten in de veste houden. Iedereen succes donderdag.
  • 12 Jan 2021 om 18:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:08
      Is toch ook niet logisch, die jongen breekt net door. Dus bij deze een prijskaartje van 50 miljoen en voor iedereen in de veste een broodje beenham, voor mij graag een vegetarische.
    Vraag dan gewoon een broodje met gemengde salade kerel. ;)
  • 12 Jan 2021 om 17:58
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:30
      Nee, gewoon een fatsoenlijke vegetarische keuze bij het snackpoint.
    Inkoop is duurder dan de verkoop van die pruttel. Zal hem dus niet snel worden denk ik.
  • 12 Jan 2021 om 17:35
    25 miljoen en niet minder.
  • 12 Jan 2021 om 17:30
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:29
      Vegetarisch. Of wil je toch een broodje beenham?
    Nee, gewoon een fatsoenlijke vegetarische keuze bij het snackpoint.
  • 12 Jan 2021 om 17:29
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:25
      Waarom?
    Vegetarisch. Of wil je toch een broodje beenham?
  • 12 Jan 2021 om 17:25
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:19
      Neem je toch lekker droog brood mee
    Waarom?
  • 12 Jan 2021 om 17:24
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:18
      hoeveel jaar contract heeft hij
    3 jaar plus optie voor een een 4e.
  • 12 Jan 2021 om 17:19
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:15
      Meer vegetarische snacks in de Grolsch Veste! Aanbod is beroerd.
    Neem je toch lekker droog brood mee
  • 12 Jan 2021 om 17:18
    hoeveel jaar contract heeft hij
  • 12 Jan 2021 om 17:15
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:08
      Is toch ook niet logisch, die jongen breekt net door. Dus bij deze een prijskaartje van 50 miljoen en voor iedereen in de veste een broodje beenham, voor mij graag een vegetarische.
    Meer vegetarische snacks in de Grolsch Veste! Aanbod is beroerd.
  • 12 Jan 2021 om 17:10
    • Quote van 12 Jan 2021 om 17:08
      Is toch ook niet logisch, die jongen breekt net door. Dus bij deze een prijskaartje van 50 miljoen en voor iedereen in de veste een broodje beenham, voor mij graag een vegetarische.
    Mwa we zijn de moeilijkste niet... 25 miljoen ook goed!
  • 12 Jan 2021 om 17:08
    Is toch ook niet logisch, die jongen breekt net door. Dus bij deze een prijskaartje van 50 miljoen en voor iedereen in de veste een broodje beenham, voor mij graag een vegetarische.