'FC Twente wil opschieten met Narsingh': ''Past bij Streuer''

48
'FC Twente wil opschieten met Narsingh': ''Past bij Streuer''

Dinsdag maakte Voetbal International bekend dat FC Twente serieus werk maakt van Luciano Narsingh. Leon ten Voorde stelt dat de club snel wil handelen.

''FC Twente hoopt vandaag dan wel morgen de overgang van Luciano Narsingh af te ronden'', schrijft de clubwatcher van de Tukkers in TC Tubantia. Na de blessure van Vaclav Cerny is de club druk aan het zoeken naar een vervanger voor de aanvaller. Dat zijn gedroomde opvolger ook uit de eredivisie komt, is volgens Ten Voorde geen toeval.

''De interesse van FC Twente in Luciano Narsingh past helemaal in de strategie die Jan Streuer toepast sinds hij het technisch beleid bepaalt in Enschede. Streuer is geen voorstander van onbekende spelers uit het buitenland die hij alleen van beelden kent. Streuer haalt de voetballers het liefst van dichtbij, hij moet de spelers kennen en die dienen op hun beurt bekend te zijn met de eredivisie.'' 
 
Voor Narsingh kan het ook een goede zaak zijn om naar de Grolsch Veste te verkassen, stelt Ten Voorde: ''In navolging van de aanvallers  Cerny en Queensy Menig hebben ze in De Grolsch Veste het gevoel dat ze ook 'de brommer Narsingh' weer aan de praat kunnen krijgen. Met zijn diepgang past de geboren Amsterdammer in elk geval in de speelstijl van FC Twente.''

48 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jan 2021 om 21:51
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:23
      Je snapt dat dit ook om huur gaat? Daarbij, wat een negatief gelul zeg. Je kan echt niet zeggen of iemand wel of niet gaat presteren. Van Lamprou dachten we allemaal dat hij het goed ging doen, dervisoglu ook, Ilic had ik de meeste twijfels bij. Nu ben je drie maand verder en kijk hoe het gelopen is. Gewoon hopen op goede prestaties en dan pas oordelen
    Het is masr een mening...daar is dit forum voor bedoeld. Lekker van mening wisselen. Narsingh gaat m.i. niks toevoegen maar ik hoop vurig dat ik ongelijk krijg. Alleen bij Heerenveen vond ik hem goed spelen...daarna ging het bergafwaarts.
  • 20 Jan 2021 om 17:43
    Wanneer is de inauguratie van Narsingh?
  • 20 Jan 2021 om 16:27
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:46
      Belangrijk ook dat er wat routine,en ervaring bijkomt,toch ex Nederlands elftal,en ook dat van Leeuwen nog steeds kans heeft om hem eruit te spelen ,geef het een kans,vooraf oordelen heeft geen zin,de helft lukt,de andere helft mislukt,dat is de les van dit seizoen!
    Precies dit.
  • 20 Jan 2021 om 13:27
    Wil toch een nuance plaatsen m.b.t. spelers halen .Natuurlijk hebben we een mooi seizoen (ondanks Corona ) . Een goede staf en mooie spelers . En het valt niet mee om het goed te doen als TD . Als je feitelijk kijkt zit hier mijn nuance: de grootste verrassingen van dit seizoen en dit elftal zijn niet de gehaalde spelers op een uitzondering na. Danilo heeft zich bewezen maar ben benieuwd of hij het doorzet .Ebuhue ook. Cherny is een schot in de roos gebleken (ontzetten sneu die blessure ) . Maar, Lamprou, Jeremef , Dervisoglu hebben het niet gebracht . Smal in eerste instantie misschien ook iets meer van verwacht maar lijkt zich goed te ontwikkelen . Pieri ....weet ik niet zo , Markelo ? (Ook pech met blessure).Abbas moet nog blijken. Ik bedoel dit niet negatief en snap dat niet alles raak is. Maar Zerouki , Roemeratoe , Oosterwolde ,Bosch , van Leeuwen (en dan heb ik het nog niet eens over Hilgers, Rots, Staring, Bruns ) ontwikkelen zich hartstikke goed. Die jongens hadden we al . Net zoals Plegu (als c.v . ) , Drommel en Brama die het ook goed doen. Dus de spelers die we al hadden (en jeugd) is voor mij een grotere winst . En of die werkelijk beter zijn geworden door de huurspelers ? Ten dele wel maar denk ook door de goede instelling van die eigen spelers en de goede trainers .
  • 20 Jan 2021 om 13:12
    • Quote van 20 Jan 2021 om 13:02
      Inderdaad! 201 wedstrijden in de eredivisie, 37 goals en 56 assists. Dat is voor een rechtsbuiten absoluut niet slecht.
    Afgelopen 4,5 jaar 5 goals in de competitie.....
  • 20 Jan 2021 om 13:02
    • Quote van 20 Jan 2021 om 12:13
      Narsingh is denk ik de beste optie die momenteel beschikbaar is. Hij heeft eerder onder Ron Jans twee topseizoenen gespeeld, met 5 goals en 9 assists in het eerste jaar, en met 8 goals en 24 assists in het tweede jaar. Als Ron Jans de juiste snaar weet te raken is Narsingh een prima speler voor FC Twente.
    Inderdaad! 201 wedstrijden in de eredivisie, 37 goals en 56 assists. Dat is voor een rechtsbuiten absoluut niet slecht.
  • 20 Jan 2021 om 12:13
    Narsingh is denk ik de beste optie die momenteel beschikbaar is. Hij heeft eerder onder Ron Jans twee topseizoenen gespeeld, met 5 goals en 9 assists in het eerste jaar, en met 8 goals en 24 assists in het tweede jaar. Als Ron Jans de juiste snaar weet te raken is Narsingh een prima speler voor FC Twente.
  • 20 Jan 2021 om 11:58
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:46
      Belangrijk ook dat er wat routine,en ervaring bijkomt,toch ex Nederlands elftal,en ook dat van Leeuwen nog steeds kans heeft om hem eruit te spelen ,geef het een kans,vooraf oordelen heeft geen zin,de helft lukt,de andere helft mislukt,dat is de les van dit seizoen!
    Hier ben ik het wel mee eens, daarnaast denk ik dat dit ook een hele goedkope optie is. Ik had liever een jongere speler zien komen die dan volgend seizoen door kon gaan. Maar ik denk niet dat Twente daar momenteel het geld voor heeft. Daarnaast misschien ook wel fijn voor van Leeuwen om te trainen met zo'n ervaren buitenspeler.
  • 20 Jan 2021 om 11:48
    • Quote van 20 Jan 2021 om 11:46
      Belangrijk ook dat er wat routine,en ervaring bijkomt,toch ex Nederlands elftal,en ook dat van Leeuwen nog steeds kans heeft om hem eruit te spelen ,geef het een kans,vooraf oordelen heeft geen zin,de helft lukt,de andere helft mislukt,dat is de les van dit seizoen!
    Heey Eppie, kan aan mij liggen maar tijdje niet gezien! Leuk dat je er weer bent. Ik las je bijdrages altijd met plezier.
  • 20 Jan 2021 om 11:46
    • Quote van 20 Jan 2021 om 10:24
      Mee eens tot nu toe heeft het goed uitgepakt dus mogen we best wat vertrouwen hebben in de TD
    Belangrijk ook dat er wat routine,en ervaring bijkomt,toch ex Nederlands elftal,en ook dat van Leeuwen nog steeds kans heeft om hem eruit te spelen ,geef het een kans,vooraf oordelen heeft geen zin,de helft lukt,de andere helft mislukt,dat is de les van dit seizoen!
  • 20 Jan 2021 om 11:46
    • Quote van 20 Jan 2021 om 10:24
      Mee eens tot nu toe heeft het goed uitgepakt dus mogen we best wat vertrouwen hebben in de TD
    Belangrijk ook dat er wat routine,en ervaring bijkomt,toch ex Nederlands elftal,en ook dat van Leeuwen nog steeds kans heeft om hem eruit te spelen ,geef het een kans,vooraf oordelen heeft geen zin,de helft lukt,de andere helft mislukt,dat is de les van dit seizoen!
  • 20 Jan 2021 om 10:28
    • Quote van 20 Jan 2021 om 10:17
      Bertreffende Narsingh: Ik denk dat hij velen hier nog gaat verrassen en dat Jans hem wel aan het 'voetballen' krijgt. Nu straalt hij bij Feyenoord vooral teleurstelling uit en dat zie je terug. Ik denk en hoop dat het net als bij Cerny gaat en dat Narsingh hier gaat vlammen wanneer hij het vertrouwen van de TS voelt.
    Dat denk ik ook TC.
  • 20 Jan 2021 om 10:24
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:11
      Dat negatieve gelul altijd vooraf hier, dat ken ik nu wel.....en straks roepen dat het een gouden zet was! Kijk het nu eerst eens aan en kom dan met een oordeel.
    Mee eens tot nu toe heeft het goed uitgepakt dus mogen we best wat vertrouwen hebben in de TD
  • 20 Jan 2021 om 10:17
    Bertreffende Narsingh: Ik denk dat hij velen hier nog gaat verrassen en dat Jans hem wel aan het 'voetballen' krijgt. Nu straalt hij bij Feyenoord vooral teleurstelling uit en dat zie je terug. Ik denk en hoop dat het net als bij Cerny gaat en dat Narsingh hier gaat vlammen wanneer hij het vertrouwen van de TS voelt.
  • 20 Jan 2021 om 10:12
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:23
      Je snapt dat dit ook om huur gaat? Daarbij, wat een negatief gelul zeg. Je kan echt niet zeggen of iemand wel of niet gaat presteren. Van Lamprou dachten we allemaal dat hij het goed ging doen, dervisoglu ook, Ilic had ik de meeste twijfels bij. Nu ben je drie maand verder en kijk hoe het gelopen is. Gewoon hopen op goede prestaties en dan pas oordelen
    Mooi gesproken kerel. Ik sluit me hier bij aan omdat ik er ook zo in stond betreffende Illic en Dervisoglu. Lampje Ladderzat heb ik overigens vanaf het begin niets gevonden. Was drukker met zijn ego en looks dan wat anders......
  • 20 Jan 2021 om 09:49
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:11
      Dat negatieve gelul altijd vooraf hier, dat ken ik nu wel.....en straks roepen dat het een gouden zet was! Kijk het nu eerst eens aan en kom dan met een oordeel.
    +100
  • 20 Jan 2021 om 09:41
    • Quote van 20 Jan 2021 om 09:11
      Dat negatieve gelul altijd vooraf hier, dat ken ik nu wel.....en straks roepen dat het een gouden zet was! Kijk het nu eerst eens aan en kom dan met een oordeel.
    Echt he. Ik ben dit seizoen ook meer dan eens kritisch geweest een danilo waren we kritisch over cerny het halve elftal had een hoog kww gehalte en de spelers waarvan iedereen dacht dat zijn goeie lieten niks zien een lamprou en dervisoglu bijvoorbeeld. Heel veel hebben het hier over mentaliteit en vergeten dat als de mentaliteit er niet is dan zullen ze ook niet spelen. Jans verwacht dat en ik denk dat hij wel op gaat leven onder jans want toen hij trainer was bij heereveen is het voor narsingh begonnen.
  • 20 Jan 2021 om 09:34
    • Quote van 20 Jan 2021 om 08:01
      Aiaiai, dit moeten we toch echt niet willen....hij gaat niets toevoegen, hij is totaal uit vorm, hij is niet meer zo snel, heeft geen winnaarsmentaliteit, geen drive en geen explosiekracht. Zou dit echt een miskleun vinden van Streuer maar de staf zal er wel wat in zien....
    Bij Feyenoord klopt. Bij Twente komt ie helemaal los. En dan is het weer een toppertje.
  • 20 Jan 2021 om 09:23
    • Quote van 20 Jan 2021 om 02:04
      Narsingh voegt niets toe. Kan ik je nu al zeggen. Dan kun je nog beter huren. Armoedige keuze dit.
    Je snapt dat dit ook om huur gaat? Daarbij, wat een negatief gelul zeg. Je kan echt niet zeggen of iemand wel of niet gaat presteren. Van Lamprou dachten we allemaal dat hij het goed ging doen, dervisoglu ook, Ilic had ik de meeste twijfels bij. Nu ben je drie maand verder en kijk hoe het gelopen is. Gewoon hopen op goede prestaties en dan pas oordelen
  • 20 Jan 2021 om 09:11
    • Quote van 20 Jan 2021 om 08:01
      Aiaiai, dit moeten we toch echt niet willen....hij gaat niets toevoegen, hij is totaal uit vorm, hij is niet meer zo snel, heeft geen winnaarsmentaliteit, geen drive en geen explosiekracht. Zou dit echt een miskleun vinden van Streuer maar de staf zal er wel wat in zien....
    Dat negatieve gelul altijd vooraf hier, dat ken ik nu wel.....en straks roepen dat het een gouden zet was! Kijk het nu eerst eens aan en kom dan met een oordeel.
  • 20 Jan 2021 om 08:33
    • Quote van 20 Jan 2021 om 08:01
      Aiaiai, dit moeten we toch echt niet willen....hij gaat niets toevoegen, hij is totaal uit vorm, hij is niet meer zo snel, heeft geen winnaarsmentaliteit, geen drive en geen explosiekracht. Zou dit echt een miskleun vinden van Streuer maar de staf zal er wel wat in zien....
    Zit wel een kern van waarheid in je verhaal. Hij moet wel die inzet tonen die Jans verwacht. Jagen druk zetten etc. Anders word het niet wat.
  • 20 Jan 2021 om 08:01
    Aiaiai, dit moeten we toch echt niet willen....hij gaat niets toevoegen, hij is totaal uit vorm, hij is niet meer zo snel, heeft geen winnaarsmentaliteit, geen drive en geen explosiekracht. Zou dit echt een miskleun vinden van Streuer maar de staf zal er wel wat in zien....
  • 20 Jan 2021 om 07:50
    Odegaard dient huurverzoek in bij real
  • 20 Jan 2021 om 06:40
    • Quote van 20 Jan 2021 om 02:04
      Narsingh voegt niets toe. Kan ik je nu al zeggen. Dan kun je nog beter huren. Armoedige keuze dit.
    Met deze uitspraak, besef jij dus nog steeds niet waar twente staat op dit moment.......
  • 20 Jan 2021 om 06:15
    • Quote van 19 Jan 2021 om 23:19
      Mooi weg laten blijven, 2 jaar revalideren met een goed salaris van Twente, en dan even goed presteren en dan de club die zo goed voor je is geweest barsten. En kies je na de goede zorg en herstel dankzij FC Twente snel voor bom duiten in Spanje en hij laat Twente vallen als een baksteen. No thanks last mooi weg blijven.
    Helemaal mee eens
  • 20 Jan 2021 om 06:14
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:48
      Buitink is een talent met weinig ervaring en vlieguren in de eredivisie. Maar ook een goede speler. Narsing is juist een speler met veel eredivisie ervaring en met snelheid waarmee fctwente resultaten mee wil halen. Wel jammer dat hij weinig minuten heeft mogen spelen in Rotterdam. Maar als hij wedstrijd fit.is en open staat om voor fctwente te willen voetballen met veel inzet en beleving. Voor fctwente is hij natuurlijk een mooie versterking om ook in de breedte beter te worden.
    Mee eens en bij feyenoord niet gespeeld veel dat klopt. Maar hij heeft daar ook berghuis voor zich staan. Ik zou hem halen met optie tot koop.
  • 20 Jan 2021 om 02:04
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:31
      Ik ben wel blij met narsingh. Ik denk dat er maar weinig keuze was wie streuer kon halen. Het valt voor hun ook niet mee in deze tijd met een lege portemonnee te gaan shoppen.
    Narsingh voegt niets toe. Kan ik je nu al zeggen. Dan kun je nog beter huren. Armoedige keuze dit.
  • 20 Jan 2021 om 01:15
    Avondklok... Wat vinden jullie ervan?
  • 20 Jan 2021 om 00:47
    • Quote van 19 Jan 2021 om 23:19
      Mooi weg laten blijven, 2 jaar revalideren met een goed salaris van Twente, en dan even goed presteren en dan de club die zo goed voor je is geweest barsten. En kies je na de goede zorg en herstel dankzij FC Twente snel voor bom duiten in Spanje en hij laat Twente vallen als een baksteen. No thanks last mooi weg blijven.
    Dat zeg ik ook niet. UT beweerde dat hij geen kwaliteit had. Dat het er niet uit kwam lag meer aan de staf destijds.
  • 19 Jan 2021 om 23:42
    • Quote van 19 Jan 2021 om 23:22
      Waar blijft mijn bak bier !!!!!!!! Of ben je nu van het forum verdwenen hahaha
    Eerst een k*tsmoes dat hij niet kon komen ivm ziekte en nu zie je hem niet meer. :))
  • 19 Jan 2021 om 23:41
    Zoals gezegd morgen of overmorgen. Dan doel ik dus op de presentatie van een speler.
  • 19 Jan 2021 om 23:22
    Waar blijft mijn bak bier !!!!!!!! Of ben je nu van het forum verdwenen hahaha
  • 19 Jan 2021 om 23:21
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:48
      Ik denk dat ze deze jongen weer in bloedvorm gaan krijgen......je mag mij er later op afrekenen.
    Ik denk het ook.
  • 19 Jan 2021 om 23:19
    • Quote van 19 Jan 2021 om 23:14
      Man man, had Vuckic hier nog geweest dan had hij onder Jans de pannen van het dak gespeeld als middenvelder.
    Mooi weg laten blijven, 2 jaar revalideren met een goed salaris van Twente, en dan even goed presteren en dan de club die zo goed voor je is geweest barsten. En kies je na de goede zorg en herstel dankzij FC Twente snel voor bom duiten in Spanje en hij laat Twente vallen als een baksteen. No thanks last mooi weg blijven.
  • 19 Jan 2021 om 23:14
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:34
      Ik denk dat we met een naam als Luciano Narsingh echt onze handen mogen dicht knijpen. Het is een gevestigde naam en vergeet niet al 14 interlands achter zijn naam. Dus voordat we een speler vooraf gaan afbranden. Hoe lang is het geleden dat we zo'n kaliber speler naar de Veste zien komen. We kennen de Cantalaprieda's, Vuckices, en wat nog meet van mindere kwaliteit. De hand van Streuer word zichtbaarder en zichtbaarder. Chapeau!
    Man man, had Vuckic hier nog geweest dan had hij onder Jans de pannen van het dak gespeeld als middenvelder.
  • 19 Jan 2021 om 23:13
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:34
      Ik denk dat we met een naam als Luciano Narsingh echt onze handen mogen dicht knijpen. Het is een gevestigde naam en vergeet niet al 14 interlands achter zijn naam. Dus voordat we een speler vooraf gaan afbranden. Hoe lang is het geleden dat we zo'n kaliber speler naar de Veste zien komen. We kennen de Cantalaprieda's, Vuckices, en wat nog meet van mindere kwaliteit. De hand van Streuer word zichtbaarder en zichtbaarder. Chapeau!
    Verhaegh was de laatste.......
  • 19 Jan 2021 om 22:59
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:45
      Bah wat is dat psv en dumfries een vreselijk team eerste helft wordt je geredt door je keeper en tweede helft zo spelen en die dumfries die een scwalbe maakt tegen Volendam en dat is een van de grootste clubs van Nederland hun aanvoerder
    100+ ik raak mijn sympathie wel kwijt voor die jankends. Echt ik hoop dat dumic fit blijft en hij en denzel elkaar tegen komen. Type dumic houden daar ook niet van. Ik heb echt niks geen respect meer voor denzel fucking getafe klootzak. Past daar perfect tussen smeriger aansteller. Dat kut psv had met 5-0 achter moeten staan. Maar unnerstall houd psv op de been. Wat heb ik het gehad met dat zooitje uit Eindhoven. Titelkandidaat en gewoon bijna uit de beker gegooit worden door volendam en de manier waarop is echt nog minder.
  • 19 Jan 2021 om 22:52
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:39
      Ik denk dat Jans en Jan en de TS deze gast wel weer aan het voetballen krijgt, ik weet niet maar zou eventueel met optie tot koop proberen, je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld , kijk alleen maar naar Cerny wat een andere omgeving, trainer, club, met een speler kan doen. Dus inderdaad niet afbranden, zou mooi zijn als hij kwam.
    helemaal mee eens. hij kan Cerny als voorbeeld nemen en kan ons aangenaam verassen. elke aankoop of huurling is een gok. heb wel vertrouwen in Streuer en Jans.
  • 19 Jan 2021 om 22:50
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:39
      Ik denk dat Jans en Jan en de TS deze gast wel weer aan het voetballen krijgt, ik weet niet maar zou eventueel met optie tot koop proberen, je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld , kijk alleen maar naar Cerny wat een andere omgeving, trainer, club, met een speler kan doen. Dus inderdaad niet afbranden, zou mooi zijn als hij kwam.
    Loopt uit contract van de zomer. Is dan transfervrij.
  • 19 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:40
      Volgens mij brandt niemand hem af van de drie reacties tot nu toe. Ik heb er alleen geen vertrouwen in. Dat bewijst hij al jaren, deze Narsingh. Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb. Had liever Buitink.
    Buitink is een talent met weinig ervaring en vlieguren in de eredivisie. Maar ook een goede speler. Narsing is juist een speler met veel eredivisie ervaring en met snelheid waarmee fctwente resultaten mee wil halen. Wel jammer dat hij weinig minuten heeft mogen spelen in Rotterdam. Maar als hij wedstrijd fit.is en open staat om voor fctwente te willen voetballen met veel inzet en beleving. Voor fctwente is hij natuurlijk een mooie versterking om ook in de breedte beter te worden.
  • 19 Jan 2021 om 22:48
    • Quote van 19 Jan 2021 om 22:40
      Volgens mij brandt niemand hem af van de drie reacties tot nu toe. Ik heb er alleen geen vertrouwen in. Dat bewijst hij al jaren, deze Narsingh. Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb. Had liever Buitink.
    Ik denk dat ze deze jongen weer in bloedvorm gaan krijgen......je mag mij er later op afrekenen.
  • 19 Jan 2021 om 22:45
    Bah wat is dat psv en dumfries een vreselijk team eerste helft wordt je geredt door je keeper en tweede helft zo spelen en die dumfries die een scwalbe maakt tegen Volendam en dat is een van de grootste clubs van Nederland hun aanvoerder
  • 19 Jan 2021 om 22:40
    Volgens mij brandt niemand hem af van de drie reacties tot nu toe. Ik heb er alleen geen vertrouwen in. Dat bewijst hij al jaren, deze Narsingh. Uiteraard hoop ik dat ik het mis heb. Had liever Buitink.
  • 19 Jan 2021 om 22:39
    Ik denk dat Jans en Jan en de TS deze gast wel weer aan het voetballen krijgt, ik weet niet maar zou eventueel met optie tot koop proberen, je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld , kijk alleen maar naar Cerny wat een andere omgeving, trainer, club, met een speler kan doen. Dus inderdaad niet afbranden, zou mooi zijn als hij kwam.
  • 19 Jan 2021 om 22:34
    Ik denk dat we met een naam als Luciano Narsingh echt onze handen mogen dicht knijpen. Het is een gevestigde naam en vergeet niet al 14 interlands achter zijn naam. Dus voordat we een speler vooraf gaan afbranden. Hoe lang is het geleden dat we zo'n kaliber speler naar de Veste zien komen. We kennen de Cantalaprieda's, Vuckices, en wat nog meet van mindere kwaliteit. De hand van Streuer word zichtbaarder en zichtbaarder. Chapeau!
  • 19 Jan 2021 om 22:31
    Ik ben wel blij met narsingh. Ik denk dat er maar weinig keuze was wie streuer kon halen. Het valt voor hun ook niet mee in deze tijd met een lege portemonnee te gaan shoppen.
  • 19 Jan 2021 om 22:28
    Hoop dat hij mij zal verbazen en niet alleen hard kan rennen maar ook rendement (goals en assists) zal leveren.
  • 19 Jan 2021 om 22:27
    Ik had veel vertrouwen in Cerny en Danilo en in Ilic helemaal niet..Toch doet Ilic het niet slecht Bij Narsingh bekruipt me hetzelfde gevoel. Ik denk niet dat het iets wordt
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›