'Dervisoglu staat voor vertrek: Galatasaray hoopt toe te slaan'

11
'Dervisoglu staat voor vertrek: Galatasaray hoopt toe te slaan'

Halil Dervisoglu gaat na zijn vertrek bij FC Twente mogelijk een absolute toptransfer naar Turkije maken. Galatasaray heeft van de aanvaller namelijk het belangrijkste transfertarget gemaakt.

Dit meldt de Turkse krant Hurriyet. Dervisoglu kwam in de eerste helft van het seizoen weinig aan spelen toe bij FC Twente en koos voor een vertrek. Bij Brentford lijkt er ook geen zicht op een vaste basisplaats en dus gaat hij opnieuw een transfer maken.

Galatasaray hoopt toe te gaan slaan. Door zijn goede prestaties bij Jong Turkije staat Dervisoglu er goed op in Turkije. Op Twitter gaan al beelden rond van de vader van de aanvaller, die mogelijk al voorsorteert op een vertrek.

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 12:13
    • Quote van 22 Jan 2021 om 10:30
      Mag een speler eigenlijk wel in 1 seizoen voor 3 verschillende clubs uitkomen?
    Nog even Janneman en spelers zijn net Uitzendbureaus. De ene week spelen ze voor Twente en als de week erop de zon schijnt aan de Costas dan zoeken ze daar een mooie club op.
  • 22 Jan 2021 om 12:13
    • Quote van 22 Jan 2021 om 08:19
      In alle berichtgeving rondom deze gast is het: vader dit, vader dat, vader voor, vader na. Dit is de zoveelste tweet die uit de koker van zijn vader komt. Het lijkt erop dat die vader er nog meer op gebrand is om hem bij Galatasaray naar binnen te pushen, dan Halil Dervisoglu zelf. Ik vraag me trouwens af wat deze speler bij zo'n topclub te zoeken heeft want hij heeft bij Twente niet echt kunnen overtuigen, 0 goals. En bij Brentford kortgeleden 1 goaltje. Een speler die bij Brentford en FC Twente allebei op de bank zat, zou een aanwinst voor Galatasaray moeten zijn? Je kunt nu al voorspellen dat hij over 1 of 2 jaar geruisloos door de achterdeur weer weggaat naar een of andere nietszeggende turkse degradatieclub.
    We gaan het zien, is iig geen speler voor 4-3-3. Eigenlijk ook geen echte spits want mist snelheid. Meer een aanvallende middenvelder maar mist nog overzicht en Balbehandeling zal omhoog moeten.
  • 22 Jan 2021 om 10:34
    • Quote van 22 Jan 2021 om 10:30
      Mag een speler eigenlijk wel in 1 seizoen voor 3 verschillende clubs uitkomen?
    Normaal niet. Maar fifa heeft de regels aangepast door corona.
  • 22 Jan 2021 om 10:33
    • Quote van 22 Jan 2021 om 10:30
      Mag een speler eigenlijk wel in 1 seizoen voor 3 verschillende clubs uitkomen?
    Waarom niet??
  • 22 Jan 2021 om 10:30
    Mag een speler eigenlijk wel in 1 seizoen voor 3 verschillende clubs uitkomen?
  • 22 Jan 2021 om 09:35
    • Quote van 22 Jan 2021 om 08:19
      In alle berichtgeving rondom deze gast is het: vader dit, vader dat, vader voor, vader na. Dit is de zoveelste tweet die uit de koker van zijn vader komt. Het lijkt erop dat die vader er nog meer op gebrand is om hem bij Galatasaray naar binnen te pushen, dan Halil Dervisoglu zelf. Ik vraag me trouwens af wat deze speler bij zo'n topclub te zoeken heeft want hij heeft bij Twente niet echt kunnen overtuigen, 0 goals. En bij Brentford kortgeleden 1 goaltje. Een speler die bij Brentford en FC Twente allebei op de bank zat, zou een aanwinst voor Galatasaray moeten zijn? Je kunt nu al voorspellen dat hij over 1 of 2 jaar geruisloos door de achterdeur weer weggaat naar een of andere nietszeggende turkse degradatieclub.
    Dat noemen ze met zo weinig mogelijk inspanning de rest van je leven lekker zorgeloos ontspannen.
  • 22 Jan 2021 om 09:11
    • Quote van 22 Jan 2021 om 08:19
      In alle berichtgeving rondom deze gast is het: vader dit, vader dat, vader voor, vader na. Dit is de zoveelste tweet die uit de koker van zijn vader komt. Het lijkt erop dat die vader er nog meer op gebrand is om hem bij Galatasaray naar binnen te pushen, dan Halil Dervisoglu zelf. Ik vraag me trouwens af wat deze speler bij zo'n topclub te zoeken heeft want hij heeft bij Twente niet echt kunnen overtuigen, 0 goals. En bij Brentford kortgeleden 1 goaltje. Een speler die bij Brentford en FC Twente allebei op de bank zat, zou een aanwinst voor Galatasaray moeten zijn? Je kunt nu al voorspellen dat hij over 1 of 2 jaar geruisloos door de achterdeur weer weggaat naar een of andere nietszeggende turkse degradatieclub.
    Laatst nog 2 keer gescoord in een uur speeltijd. Ik denk wel dat Galatasaray hem vooral wil hebben, omdat het een Turkse jongen is. Turkse jongens zijn nou eenmaal erg interessant voor die clubs. Zelfde verhaal als in Engeland, waar “homegrown” Engelse spelers ook altijd interessant en vooral duur zijn.
  • 22 Jan 2021 om 09:00
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:47
      Wou net zeggen. Galatasaray is toch gewoon een topclub in Turkije?
    Ja daar speelt Radamel Falcao
  • 22 Jan 2021 om 08:19
    In alle berichtgeving rondom deze gast is het: vader dit, vader dat, vader voor, vader na. Dit is de zoveelste tweet die uit de koker van zijn vader komt. Het lijkt erop dat die vader er nog meer op gebrand is om hem bij Galatasaray naar binnen te pushen, dan Halil Dervisoglu zelf. Ik vraag me trouwens af wat deze speler bij zo'n topclub te zoeken heeft want hij heeft bij Twente niet echt kunnen overtuigen, 0 goals. En bij Brentford kortgeleden 1 goaltje. Een speler die bij Brentford en FC Twente allebei op de bank zat, zou een aanwinst voor Galatasaray moeten zijn? Je kunt nu al voorspellen dat hij over 1 of 2 jaar geruisloos door de achterdeur weer weggaat naar een of andere nietszeggende turkse degradatieclub.
  • 21 Jan 2021 om 21:47
    • Quote van 21 Jan 2021 om 21:11
      Kon Bij ons niet eens in de basis komen
    Wou net zeggen. Galatasaray is toch gewoon een topclub in Turkije?
  • 21 Jan 2021 om 21:11
    Kon Bij ons niet eens in de basis komen
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›