'Narsingh staat open voor transfer maar moet flink inleveren'

48
'Narsingh staat open voor transfer maar moet flink inleveren'

Luciano Narsingh moet flink salaris inleveren als hij de overstap van Feyenoord naar FC Twente wil maken, weet RTV Oost. De clubs hebben al wel een akkoord bereikt over een huurtransfer.

Omdat Narsingh bij Feyenoord een van de grootverdieners is moet de vleugelspeler 'flink water bij de wijn' doen. Dit salaris is voor FC Twente momenteel te gortig. Als Narsingh de overstap wil maken, dan zal hij dus in moeten leveren.

Wel zou Narsingh openstaan voor een transfer naar FC Twente. Bij Feyenoord komt de vleugelspeler dit seizoen amper in de plannen voor. Bij de Rotterdammers heeft hij nog een contract tot de zomer van dit jaar. Hij is na het seizoen transfervrij over te nemen.

48 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jan 2021 om 12:00
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:37
      Geef Narsingh even tijd om na te denken. Verdiend een salaris naar verluid ( 1 miljoen bruto) in Rotterdam. Hij zal water bij de wijn moeten doen. Van die salaris achteruitgang ga je ook niet over een nacht ijs. Dus geef hem tijd en geduld....als het maar morgen voor 12 uur beklonken is. Want dan is hij zondag speelgerechtigd.
    Waarschijnlijk gaat Feyenoord ook nog wel een deel van zijn salaris door betalen. Ik denk meer dat dit gaat over volgend jaar als Twente hem dan definitief zou willen in lijven. Maar ik denk niet dat hij komende zomer ergens nog 1mln per jaar zou kunnen gaan verdienen.
  • 21 Jan 2021 om 20:59
    • Quote van 21 Jan 2021 om 20:19
      Da vink wa good neijs.
    Ja ik ook.
  • 21 Jan 2021 om 20:36
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:37
      Geef Narsingh even tijd om na te denken. Verdiend een salaris naar verluid ( 1 miljoen bruto) in Rotterdam. Hij zal water bij de wijn moeten doen. Van die salaris achteruitgang ga je ook niet over een nacht ijs. Dus geef hem tijd en geduld....als het maar morgen voor 12 uur beklonken is. Want dan is hij zondag speelgerechtigd.
    Dat kan ik me niet voorstellen, dan moet hij 80% inleveren.
  • 21 Jan 2021 om 20:19
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:52
      Dat was een kort overleg dan. Morgen word ie gekeurd.
    Da vink wa good neijs.
  • 21 Jan 2021 om 20:11
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:59
      Mooi man, ik heb er vertrouwen in!
    Ik ook super goede zet vannJS, en Jans krijgt hem aan het voetballen hoor. Top gedaan.
  • 21 Jan 2021 om 20:02
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:59
      Mooi man, ik heb er vertrouwen in!
    Ik ook ben er wel blij mee.
  • 21 Jan 2021 om 19:59
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:37
      Geef Narsingh even tijd om na te denken. Verdiend een salaris naar verluid ( 1 miljoen bruto) in Rotterdam. Hij zal water bij de wijn moeten doen. Van die salaris achteruitgang ga je ook niet over een nacht ijs. Dus geef hem tijd en geduld....als het maar morgen voor 12 uur beklonken is. Want dan is hij zondag speelgerechtigd.
    mooi bij die club blijven houd ie zn salaris ook
  • 21 Jan 2021 om 19:59
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:52
      Dat was een kort overleg dan. Morgen word ie gekeurd.
    Mooi man, ik heb er vertrouwen in!
  • 21 Jan 2021 om 19:55
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:52
      Morgen wordt hij medisch gekeurd! Alles is verder rond...
    Nog niet, vanavond puntjes op de i.
  • 21 Jan 2021 om 19:52
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:49
      Hij moet ff met t vrouwtje overleggen.
    Dat was een kort overleg dan. Morgen word ie gekeurd.
  • 21 Jan 2021 om 19:52
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:49
      Hij moet ff met t vrouwtje overleggen.
    Morgen wordt hij medisch gekeurd! Alles is verder rond...
  • 21 Jan 2021 om 19:49
    • Quote van 21 Jan 2021 om 19:37
      Geef Narsingh even tijd om na te denken. Verdiend een salaris naar verluid ( 1 miljoen bruto) in Rotterdam. Hij zal water bij de wijn moeten doen. Van die salaris achteruitgang ga je ook niet over een nacht ijs. Dus geef hem tijd en geduld....als het maar morgen voor 12 uur beklonken is. Want dan is hij zondag speelgerechtigd.
    Hij moet ff met t vrouwtje overleggen.
  • 21 Jan 2021 om 19:37
    Geef Narsingh even tijd om na te denken. Verdiend een salaris naar verluid ( 1 miljoen bruto) in Rotterdam. Hij zal water bij de wijn moeten doen. Van die salaris achteruitgang ga je ook niet over een nacht ijs. Dus geef hem tijd en geduld....als het maar morgen voor 12 uur beklonken is. Want dan is hij zondag speelgerechtigd.
  • 21 Jan 2021 om 19:08
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:48
      Laat hem mooi wegblijven speler in de categorie touma, bajrami, kusk,
    Touma? Dat was een geweldige speler, 3 seizoenen hier bijna alles gespeeld (ook international volgens mij) en na laatste seizoen met 9 goals een mooie transfer gemaakt naar BMG.
  • 21 Jan 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:25
      Alex Plat trouwens ook een hele goede speler van Volendam. Emmen is ook geïnteresseerd. 22 en speelde uitstekend tegen PSV.
    die spelers kent streuer niet dus die komen niet in aanmerking hij heeft liever spelers die bij hem bekend zijn kan hij ze
    in de winterstop terug sturen
  • 21 Jan 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:25
      Alex Plat trouwens ook een hele goede speler van Volendam. Emmen is ook geïnteresseerd. 22 en speelde uitstekend tegen PSV.
    die spelers kent streuer niet dus die komen niet in aanmerking hij heeft liever spelers die bij hem bekend zijn kan hij ze
    in de winterstop terug sturen
  • 21 Jan 2021 om 18:56
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:08
      Voor mijn gevoel duurt dit te lang. Graag of niet. Next.
    dat gevoel krijg ik er ook steeds meer over. zakkenvullers hebben nu geen behoefte aan
  • 21 Jan 2021 om 18:48
    Laat hem mooi wegblijven speler in de categorie touma, bajrami, kusk,
  • 21 Jan 2021 om 18:43
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:08
      Voor mijn gevoel duurt dit te lang. Graag of niet. Next.
    Hij heeft Raiola als zaakwaarnemer en die gaat er echt wel het maximale uit halen. Feijenoord wil natuurlijk dat Narcing loon inlevert maar niet verhuren betekend volledig loon betalen voor Feijenoord. Hoort gewoon bij het spel dit.
  • 21 Jan 2021 om 18:34
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:47
      Wallace is niet betrouwbaar om meerdere redenen en 1 belangrijke is hij is zwaar anti narsingh dus die spreekt zijn hoop uit denk ik. Hij is ook 1 van de redenen dat ik daar minder lees. 1 brok negativiteit word je dood moe van. Hij verheerlijkt zichzelf als kenner want hij is alles weter ofzo. Maar heeft nul komma nul begrip voor alles wat streuer doet en alles is verkeerd. Hemelt ted van leeuwen op en zeikt streuer af. Zeikt jans af omdat hij zorniger had gewild. Het is net een peuter die zijn zin niet krijgt dan gaat ie op de grond liggen en dan is alles en iedereen kut en kloten. Heel zelden zit er iets van waarheid of wijsheid in wat hij zegt. Maar dat is a alleen een paar procent en b je moet echt heel lang zoeken naar dat soort posts van hem want ze zijn uiterst zeldzaam.
    Ok, dan neem ik dat van je aan. Ken die gast ook verder niet.
  • 21 Jan 2021 om 18:27
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:18
      Waarom Doodeman van Volendam niet ?
    Ook Marco Tol goede jonge verdediger.
  • 21 Jan 2021 om 18:25
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:18
      Waarom Doodeman van Volendam niet ?
    Alex Plat trouwens ook een hele goede speler van Volendam. Emmen is ook geïnteresseerd. 22 en speelde uitstekend tegen PSV.
  • 21 Jan 2021 om 18:20
    • Quote van 21 Jan 2021 om 18:18
      Waarom Doodeman van Volendam niet ?
    Lijkt mij ook een hele goede optie. Investering voor de toekomst ook.
  • 21 Jan 2021 om 18:18
    Waarom Doodeman van Volendam niet ?
  • 21 Jan 2021 om 18:08
    Voor mijn gevoel duurt dit te lang. Graag of niet. Next.
  • 21 Jan 2021 om 17:47
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:13
      Als ik het goed heb wallace
    Wallace is niet betrouwbaar om meerdere redenen en 1 belangrijke is hij is zwaar anti narsingh dus die spreekt zijn hoop uit denk ik. Hij is ook 1 van de redenen dat ik daar minder lees. 1 brok negativiteit word je dood moe van. Hij verheerlijkt zichzelf als kenner want hij is alles weter ofzo. Maar heeft nul komma nul begrip voor alles wat streuer doet en alles is verkeerd. Hemelt ted van leeuwen op en zeikt streuer af. Zeikt jans af omdat hij zorniger had gewild. Het is net een peuter die zijn zin niet krijgt dan gaat ie op de grond liggen en dan is alles en iedereen kut en kloten. Heel zelden zit er iets van waarheid of wijsheid in wat hij zegt. Maar dat is a alleen een paar procent en b je moet echt heel lang zoeken naar dat soort posts van hem want ze zijn uiterst zeldzaam.
  • 21 Jan 2021 om 17:46
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:18
      Haha wallace. Ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin zien lullen als hij. Dat hij niet moe wordt van zichzelf.
    Wallace de man die in zijn eentje dat hele twente.net naar de kloten helpt. Altijd negatief. Kom er nog maar zelden terwijl het vroeger een fijne supporterssite was.
  • 21 Jan 2021 om 17:44
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:18
      Haha wallace. Ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin zien lullen als hij. Dat hij niet moe wordt van zichzelf.
    Lul ist
  • 21 Jan 2021 om 17:43
    Dervisoglu waarschijnlijk naar Galatasaray.
  • 21 Jan 2021 om 17:28
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:08
      Narsingh wordt nu dus gedwongen om te laten zien wat hij het belangrijkst vindt: of centen opstrijken met bankzitten, of wedstrijden voetballen voor minder geld. Dat is eigenlijk precies wat we nodig hebben: je kunt uit zijn beslissing meteen afleiden of hij gemotiveerd is, of niet.
    Ik wist het wel, lekker de bank warm houden en lekker de centen binnenharken.
  • 21 Jan 2021 om 17:18
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:13
      Als ik het goed heb wallace
    Haha wallace. Ik heb echt nog nooit iemand zoveel onzin zien lullen als hij. Dat hij niet moe wordt van zichzelf.
  • 21 Jan 2021 om 17:13
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:11
      Mark wie zei dit dan bij .net?
    Als ik het goed heb wallace
  • 21 Jan 2021 om 17:11
    • Quote van 21 Jan 2021 om 17:06
      Weet natuurlijk niet, hoe serieus we deze member moeten nemen....
    Mark wie zei dit dan bij .net?
  • 21 Jan 2021 om 17:06
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:33
      Wel eerlijk beter dat hij komt en gooit er met de pet naar
    Weet natuurlijk niet, hoe serieus we deze member moeten nemen....
  • 21 Jan 2021 om 17:03
    Buitink
  • 21 Jan 2021 om 17:02
    Danjuma
  • 21 Jan 2021 om 16:56
    Jimmy Summerville
  • 21 Jan 2021 om 16:54
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:48
      ik hoop dat die komt en misschien ook blijft. ben een van de weinige volgensmij die er vertrouwen in heeft maar bij cerny had ook niemand er vertrouwen in. Deze jongen heeft wel bewezen dat hij het kan onder Ron Jans dus denk dat hij zich zeker nog een keer kan laten zien. Je bent van harte welkom
    Ik had wel vertrouwen in Cerny en ook Danilo. Ik had alleen geen vertrouwen in Ilic. Die doet het ook niet slecht. Dus niet iedereen over een kam scheren. Bij Narsingh heb ik ernstige twijfels. Laat ik het dan maar mis hebben.
  • 21 Jan 2021 om 16:52
    Narsingh zou hier echt perfect passen, weet ik 100% zeker! Anders die Adekanye proberen inderdaad. Een andere optie zou zijn Seedorf van Motherwell.
  • 21 Jan 2021 om 16:33
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:58
      Las op .net dat hij niet wil komen, afwachten dus
    Wel eerlijk beter dat hij komt en gooit er met de pet naar
  • 21 Jan 2021 om 16:24
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:17
      Je hebt dus al gelezen dat emmen ermee bezig is!
    Of Emmen er mee bezig is of niet. Heeft nog nergens getekend. Dus Twente kan zich ook nog steeds voor deze speler melden, als ze willen.
  • 21 Jan 2021 om 16:17
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:05
      Hoop zo dat Narsingh wil komen. Anders doorschakelen naar de Ned - Nigeriaanse Bobby Adekanye (21) (Rechtsbuiten) die door Lazio Roma verhuurd mag worden. Clubs uit Nederland is zijn voorkeur. Ajax jeugd doorlopen. Emmen of Twente lijk me geen moeilijke keuze.
    Je hebt dus al gelezen dat emmen ermee bezig is!
  • 21 Jan 2021 om 16:15
    • Quote van 21 Jan 2021 om 16:08
      Narsingh wordt nu dus gedwongen om te laten zien wat hij het belangrijkst vindt: of centen opstrijken met bankzitten, of wedstrijden voetballen voor minder geld. Dat is eigenlijk precies wat we nodig hebben: je kunt uit zijn beslissing meteen afleiden of hij gemotiveerd is, of niet.
    hij denkt nu al 2 dagen ..dan weet je het toch..graag of helemaal niet ...niet dus..
  • 21 Jan 2021 om 16:08
    Narsingh wordt nu dus gedwongen om te laten zien wat hij het belangrijkst vindt: of centen opstrijken met bankzitten, of wedstrijden voetballen voor minder geld. Dat is eigenlijk precies wat we nodig hebben: je kunt uit zijn beslissing meteen afleiden of hij gemotiveerd is, of niet.
  • 21 Jan 2021 om 16:05
    Hoop zo dat Narsingh wil komen. Anders doorschakelen naar de Ned - Nigeriaanse Bobby Adekanye (21) (Rechtsbuiten) die door Lazio Roma verhuurd mag worden. Clubs uit Nederland is zijn voorkeur. Ajax jeugd doorlopen. Emmen of Twente lijk me geen moeilijke keuze.
  • 21 Jan 2021 om 15:58
    • Quote van 21 Jan 2021 om 15:48
      ik hoop dat die komt en misschien ook blijft. ben een van de weinige volgensmij die er vertrouwen in heeft maar bij cerny had ook niemand er vertrouwen in. Deze jongen heeft wel bewezen dat hij het kan onder Ron Jans dus denk dat hij zich zeker nog een keer kan laten zien. Je bent van harte welkom
    Las op .net dat hij niet wil komen, afwachten dus
  • 21 Jan 2021 om 15:48
    ik hoop dat die komt en misschien ook blijft. ben een van de weinige volgensmij die er vertrouwen in heeft maar bij cerny had ook niemand er vertrouwen in. Deze jongen heeft wel bewezen dat hij het kan onder Ron Jans dus denk dat hij zich zeker nog een keer kan laten zien. Je bent van harte welkom
  • 21 Jan 2021 om 15:46
    Graag of helemaal niet, vandaag beslissen zodat hij zondag mee mag doen.
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›