'Promes heeft transfer te pakken; Ajax bereikt akkoord met Spartak'

18
'Promes heeft transfer te pakken; Ajax bereikt akkoord met Spartak'

Quincy Promes lijkt bezig aan zijn laatste dagen bij Ajax. De Amsterdammers hebben namelijk een akkoord bereikt met Spartak Moskou over een transfer van de vleugelaanvaller.

Dit meldt het Russische S24. Ajax en Spartak zouden een akkoord hebben over een transfer van twaalf miljoen euro. Eerder voetbalde Promes tussen 2014 tot 2018 succesvol voor Spartak Moskou, waarna hij naar Sevilla vertrok.

De laatste maanden kwam Promes slecht in het nieuws door mogelijke betrokkenheid bij een steekpartij. In afwachting van het proces speelt hij wel gewoon mee bij Ajax. Dit seizoen lijkt Promes wat te kwakkelen met zijn vorm en zou mede hierdoor open staan voor een transfer.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jan 2021 om 22:26
    • Quote van 25 Jan 2021 om 05:26
      Ajax heeft hem duurder ingekocht dan 12, miljoen dus ze lijden er zwaar verlies op
    Andere factoren tellen ook mee en dit is denk ik voor iedereen de beste optie. Hopelijk profiteren wij er ook nog van.
  • 25 Jan 2021 om 09:57
    • Quote van 24 Jan 2021 om 23:32
      Nu moet Jesus Corona ook nog een keer gekocht worden door een Engelse club of zo.
    Laten we hopen dat het geluk daarin een keertje mee zit. Jesus Corona speelt niet slecht bij Porto, maar de corona crisis houd bij clubs de hand op de knip
  • 25 Jan 2021 om 09:55
    • Quote van 25 Jan 2021 om 08:53
      als hij veroordeeld wordt en hij moet zitten komt ie natuurlijk niet en Rusland levert hem niet uit..maar dan komt er desnoods een internationaal arrestatiebevel en kan ie niet meer naar het buitenland..zijn straf zal hij niet ontlopen wordt alleen opgeschoven...maar Ajax is blij dat ze hem kwijt zijn ..Hij kan nog met Bouterse de Bush Bush weer in -:))
    Putin is Zenit fan, weet niet of hij het nog eens schenden van een internationaal verdrag dan voor een Spartak speler over heeft ;)
  • 25 Jan 2021 om 08:58
    • Quote van 25 Jan 2021 om 08:21
      Promes gaat er vandoor omdat hij bang is voor een rechtzaak, en hij hoopt dat Rusland hem niet zal uitleveren aan Nederland, ha ha.
    HoHo zijn disco vrienden gaan ook mee.heeft hij daar ook een persoonlijke bescherming geregeld.
  • 25 Jan 2021 om 08:53
    • Quote van 25 Jan 2021 om 08:21
      Promes gaat er vandoor omdat hij bang is voor een rechtzaak, en hij hoopt dat Rusland hem niet zal uitleveren aan Nederland, ha ha.
    als hij veroordeeld wordt en hij moet zitten komt ie natuurlijk niet en Rusland levert hem niet uit..maar dan komt er desnoods een internationaal arrestatiebevel en kan ie niet meer naar het buitenland..zijn straf zal hij niet ontlopen wordt alleen opgeschoven...maar Ajax is blij dat ze hem kwijt zijn ..Hij kan nog met Bouterse de Bush Bush weer in -:))
  • 25 Jan 2021 om 08:21
    • Quote van 24 Jan 2021 om 20:26
      Dus Promes heeft nu ook al ene transfer te pakken gehad? Is het niet beter dat hij nu even rustig is?
    Promes gaat er vandoor omdat hij bang is voor een rechtzaak, en hij hoopt dat Rusland hem niet zal uitleveren aan Nederland, ha ha.
  • 25 Jan 2021 om 05:26
    Ajax heeft hem duurder ingekocht dan 12, miljoen dus ze lijden er zwaar verlies op
  • 24 Jan 2021 om 23:45
    • Quote van 24 Jan 2021 om 23:32
      Nu moet Jesus Corona ook nog een keer gekocht worden door een Engelse club of zo.
    Ja ofnie mooi voor 30 miljoen door zon rijke pauper club, verrdient twente er nog wat aan
  • 24 Jan 2021 om 23:42
    Poeperd vlucht gewoon land uit hahaha stoere rapper lachwekkende stumpers is het...
  • 24 Jan 2021 om 23:32
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:56
      Dat is het meest belangrijke van dit hele verhaal en transfer. Wat promes verder doet, moet weinigen intereseren.
    Nu moet Jesus Corona ook nog een keer gekocht worden door een Engelse club of zo.
  • 24 Jan 2021 om 22:56
    • Quote van 24 Jan 2021 om 22:29
      Lekker toch,wij weer een beetje geld erbij voor de opleiding vergoeding van de transfer
    Dat is het meest belangrijke van dit hele verhaal en transfer. Wat promes verder doet, moet weinigen intereseren.
  • 24 Jan 2021 om 22:29
    • Quote van 24 Jan 2021 om 20:26
      Dus Promes heeft nu ook al ene transfer te pakken gehad? Is het niet beter dat hij nu even rustig is?
    Lekker toch,wij weer een beetje geld erbij voor de opleiding vergoeding van de transfer
  • 24 Jan 2021 om 21:36
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Gaapstra
  • 24 Jan 2021 om 21:16
    • Quote van 24 Jan 2021 om 20:32
      Mag hij uberhaubt het land verlaten aangezien er onderzoek loopt naar niet zomaar een verdenking?
    Ja dat mag, al ben ik het daar beslist niet mee eens
  • 24 Jan 2021 om 20:32
    Mag hij uberhaubt het land verlaten aangezien er onderzoek loopt naar niet zomaar een verdenking?
  • 24 Jan 2021 om 20:26
    Dus Promes heeft nu ook al ene transfer te pakken gehad? Is het niet beter dat hij nu even rustig is?
  • 24 Jan 2021 om 20:21
    Hoeveel kan twente krijgen?
  • 24 Jan 2021 om 20:19
    Mooi, weer wat gratis centen naar Twente!
Saturday 6 March 2021
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›