OFFICIEEL | FC Twente haalt met Unnerstall vervanger van Drommel

37
OFFICIEEL | FC Twente haalt met Unnerstall vervanger van Drommel

FC Twente heeft met Joël Drommel een goede doelman onder de lat staan, maar hij gaat de club aan het einde van het seizoen verlaten. Daar hebben de Tukkers alvast op ingespeeld.

FC Twente heeft bekendgemaakt dat Lars Unnerstall volgend seizoen in de Grolsch Veste actief is. De Duitse doelman moet het sinds de komst van Roger Schmidt doen met een reserverol bij PSV, terwijl hij vorig jaar nog de eerste keuze was. Komende zomer loopt zijn contract af, waardoor de Tukkers hem gratis kunnen inlijven.

In Enschede heeft hij weer de mogelijkheid om wekelijks onder de lat staan. Dat er vertrouwen in de doelman is, is wel duidelijk. Hij tekent namelijk een contract voor maar liefst vier seizoenen. Eerder was hij in de eredivisie al succesvol bij VVV Venlo.

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Mar 2021 om 21:58
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:57
      en de "Veste" helemaal vol.....prachtig zo ..
    Ja hopen dat dat snel weer kan
  • 2 Mar 2021 om 21:57
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:51
      Daarom het loopt toch prima zo niks aan doen weiter laufen :) geef hem nog maar een paar jaar die weet wat ie doet.
    Echt wel top
  • 2 Mar 2021 om 20:57
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:48
      Ja is gewoon echt super wat die man presteert, laat hij nog maar jaar of 5 blijven want weet zeker dat hij ook al met spelers in gesprek is daar is hij veel te slim voor en niet weer wacht tot op laatste moment. Echt geweldige TD!!! Hij gaat Twente weer brengen waar we horen vast in de subtop.
    en de "Veste" helemaal vol.....prachtig zo ..
  • 2 Mar 2021 om 20:51
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:45
      Dat kan er zo maar dik inzitten, maar vind dit weer hele goede zet van Streuer echt het is gewoon te gek wat hij presteert man laat hem aub nog een jaar of wat blijven want in andere topic Hoogma ? Nou geef mij Jan maar of nie dan?
    Daarom het loopt toch prima zo niks aan doen weiter laufen :) geef hem nog maar een paar jaar die weet wat ie doet.
  • 2 Mar 2021 om 20:48
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:15
      Zeg dat wel. Ik ben een tijd sceptisch over Streuer geweest maar potdikke wat levert die man goed werk. Jeugd krijgt contracten en komen goed uit de verf, fijne trainer aangesteld, huurspelers zijn goed en slim aangetrokken en Streuer anticipeert op de toekomst getuige deze aankoop. Zo langzamerhand is Streuer zelf onze beste 'aankoop'. Niets dan hulde voor deze man. Hopelijk snel weer naar t stadion. Dan gaat t dak eraf!
    Ja is gewoon echt super wat die man presteert, laat hij nog maar jaar of 5 blijven want weet zeker dat hij ook al met spelers in gesprek is daar is hij veel te slim voor en niet weer wacht tot op laatste moment. Echt geweldige TD!!! Hij gaat Twente weer brengen waar we horen vast in de subtop.
  • 2 Mar 2021 om 20:45
    • Quote van 2 Mar 2021 om 20:12
      Vervanger van Sander straks ?
    Dat kan er zo maar dik inzitten, maar vind dit weer hele goede zet van Streuer echt het is gewoon te gek wat hij presteert man laat hem aub nog een jaar of wat blijven want in andere topic Hoogma ? Nou geef mij Jan maar of nie dan?
  • 2 Mar 2021 om 20:18
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:33
      Goede ervaren keeper, mooi lang contract. Al wat talenten langer vast gelegd. Gaat de goede kant op met ons clubje.
    Ikzeg. Expert. U heeft gelijk, dit is in een woord geweldig om dit weer te mogen verwelkomen. Ons fctwente geweldig.
  • 2 Mar 2021 om 20:18
    Eindelijk een echte baas in het doelgebied en dat voor meerdere jaren. Heerlijk nieuws dit !
  • 2 Mar 2021 om 20:15
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:57
      Echt die Streuer is zijn gewicht in goud waard van ons, echte top echt goede keeper. Top Jan
    Zeg dat wel. Ik ben een tijd sceptisch over Streuer geweest maar potdikke wat levert die man goed werk. Jeugd krijgt contracten en komen goed uit de verf, fijne trainer aangesteld, huurspelers zijn goed en slim aangetrokken en Streuer anticipeert op de toekomst getuige deze aankoop. Zo langzamerhand is Streuer zelf onze beste 'aankoop'. Niets dan hulde voor deze man. Hopelijk snel weer naar t stadion. Dan gaat t dak eraf!
  • 2 Mar 2021 om 20:14
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:57
      Echt die Streuer is zijn gewicht in goud waard van ons, echte top echt goede keeper. Top Jan
    Echt goed en vroeg geanticipeerd.
  • 2 Mar 2021 om 20:12
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:57
      Echt die Streuer is zijn gewicht in goud waard van ons, echte top echt goede keeper. Top Jan
    Vervanger van Sander straks ?
  • 2 Mar 2021 om 20:06
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:25
      Die hebben nu mooi de tijd om zichzelf klaar te stomen en evt v is verhuur ervaring op doen. Over drie jaar moeten ze, de lange en van de gouw, er staan
    Verhuur zal moeilijk zijn en worden je moet natuurlijk een goede 2 de doelman hebben op de bank . En het is natuurlijk nog afwachten volgend seizoen in de voorbereiding wie eerste doelman gaat worden. Alle doelmannen zullen kansen krijgen volgend seizoen te beginnen in de voorbereiding. Dus het verhuren is een mogelijkheid maar kan dit in de praktijk ook .
  • 2 Mar 2021 om 20:05
    Over uitstraling gesproken, ik weet niet welke afdeling de filmpjes altijd maakt maar die mensen verdienen een groot compliment.
  • 2 Mar 2021 om 20:03
    Top top top top
  • 2 Mar 2021 om 20:02
    Super gaaf. Was bij VVV echt goed aan het keepen. Kerel met uitstraling.
  • 2 Mar 2021 om 19:57
    Echt die Streuer is zijn gewicht in goud waard van ons, echte top echt goede keeper. Top Jan
  • 2 Mar 2021 om 19:57
    Streuer for president
  • 2 Mar 2021 om 19:55
    Ben zeer verheugd met deze prima keeper. Streuer geweldig gedaan!
  • 2 Mar 2021 om 19:50
    Top gedaan door Streuer.
  • 2 Mar 2021 om 19:38
    In mijn ogen echt een top aankoop, Ik had niet gedacht dat het mogelijk zou zijn hem te contracteren. Complimenten en fantastisch nieuws.
  • 2 Mar 2021 om 19:33
    Goede ervaren keeper, mooi lang contract. Al wat talenten langer vast gelegd. Gaat de goede kant op met ons clubje.
  • 2 Mar 2021 om 19:33
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:21
      4 seizoenen is wel erg lang maar wel mooi dan weet je ook zeker dat je voorlopig voor de jeugd een goede opleider hebt.
    Inderdaad erg lang (risico bijv bij evt blessures)maar zal zeker een voorwaarde zijn geweest van Lars die bij meerdere clubs kon tekenen. Moet flink salaris inleveren maar kan nu in 4 jaar wel 1me binnen harken en woont dichter bij zijn gezin.
  • 2 Mar 2021 om 19:26
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:22
      Ikzeg. Geweldig nieuws dit en ook nog eens voor 4 jaar, en weer goed werk geleverd door onze td en iedereen die ook maar iets met ons fctwente van doen hebben binnen de organisatie.
    we hebben het de hele dag al gevolgd. Dit is wat iedereen al zei een hele goeie keeper die bij ons nog beter zal worden ...Lars topper...
  • 2 Mar 2021 om 19:25
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:23
      Goede en ervaren doelman gehaald als opvolger voor drommel. Maar welke rol krijgen de talent volle doelmannen bij fctwente hopelijk is hier goed over gesproken met de nieuwe doelman en de 2 talenten die ook op de deur zullen gaan kloppen de komende seizoenen.
    Die hebben nu mooi de tijd om zichzelf klaar te stomen en evt v is verhuur ervaring op doen. Over drie jaar moeten ze, de lange en van de gouw, er staan
  • 2 Mar 2021 om 19:23
    Fantastisch nieuws dit. Streuer levert absoluut prima werk.
  • 2 Mar 2021 om 19:23
    Goede en ervaren doelman gehaald als opvolger voor drommel. Maar welke rol krijgen de talent volle doelmannen bij fctwente hopelijk is hier goed over gesproken met de nieuwe doelman en de 2 talenten die ook op de deur zullen gaan kloppen de komende seizoenen.
  • 2 Mar 2021 om 19:22
    Ikzeg. Geweldig nieuws dit en ook nog eens voor 4 jaar, en weer goed werk geleverd door onze td en iedereen die ook maar iets met ons fctwente van doen hebben binnen de organisatie.
  • 2 Mar 2021 om 19:22
    Goede aanwinst! Top keeper voor ons.
  • 2 Mar 2021 om 19:21
    Prima gedaan van onze te man, geeft ook een bepaalde uitstraling voor andere spelers om voor onze mooie club te gaan spelen, we hebben jeugd en niet alle gehuurde spelers zullen blijven, helemaal tevreden Je hebt deze reactie al gerapporteerd
  • 2 Mar 2021 om 19:21
    4 seizoenen is wel erg lang maar wel mooi dan weet je ook zeker dat je voorlopig voor de jeugd een goede opleider hebt.
  • 2 Mar 2021 om 19:21
    Lars welkom bij deze fantastische mooi club, terug naar de top vier
  • 2 Mar 2021 om 19:20
    4 seizoenen zo, zal wel niet heel veel salaris zijn dan
  • 2 Mar 2021 om 19:19
    Mooi een goede doelman. 4 jaar contact en als je een goede wedstrijd van Lars wilt zien. Moet je de wedstrijd Volendam tegen PSV gaan kijken daar kan je zien dat het een goede doelman is. Welkom bij de club Lars
  • 2 Mar 2021 om 19:18
    4 jaar ook. Uitstekend. Kan het standbeeld van Streuer vast gebouwd worden? Wat een held is dat.
  • 2 Mar 2021 om 19:18
    4 jaar lekker man
  • 2 Mar 2021 om 19:18
    • Quote van 2 Mar 2021 om 19:18
      Top aanwinst!
    Moet jij niet literatuurwetenschappen studeren?
  • 2 Mar 2021 om 19:18
    Top aanwinst!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›