''Als Brobbey of Ekkelenkamp nou eens naar FC Twente zou gaan''

41
''Als Brobbey of Ekkelenkamp nou eens naar FC Twente zou gaan''

Brian Brobbey gaat komende zomer bij Ajax transfervrij vertrekken. RB Leipzig wordt genoemd als mogelijke nieuwe club. Nico-Jan Hoogma zou die stap wel begrijpen. 

''Julian Nagelsmann zit daar. Natuurlijk moet je daar spelen, maar ik vind het wel een hele bijzondere trainer. Mijn zoon heeft onder hem gewerkt bij Hoffenheim en die had het niet willen missen'', doelt Hoogma op zijn zoon Justin, die momenteel bij FC Utrecht speelt. De jonge aanvaller van Ajax werd al gelinkt aan een mogelijke verhuurperiode aan FC Twente.

Spelersmakelaar René Wagelaar denkt dat het voor de aanvaller een ideale stap zou zijn. ''Als Brobbey of Ekkelenkamp nou eens naar Twente zou gaan. Kijk naar Danilo, waar had hij anders gezeten? Uitpotjes tegen Oss en Dordrecht. Zo'n podium is veel beter'', vertelt hij bij VoetbalTijd.

Jeroen Heubach denkt dat het voor FC Twente ook interessant kan zijn. ''Ik heb hem een paar keer zien spelen, dat is wel een echte spits. Hij heeft ook heel veel body voor zijn leeftijd. Het is net Seedorf van vroeger'', besluit de oud-voetballer lovend.

41 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 00:11
    Miljo Caktas van Hadjuk Split. Leuke speler. Wie kan Streuer tippen.
  • 3 Mar 2021 om 22:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 21:29
      Bovendien een Braziliaan. Als hij al zou willen past hij niet in het salarishuis.
    Ook nog eens ja.
  • 3 Mar 2021 om 21:29
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:00
      Wat ik bedoel is die gaat hier nooit voor 200k spelen zelfs niet al zou het 400k zijn die is pas echt onhaalbaar.
    Bovendien een Braziliaan. Als hij al zou willen past hij niet in het salarishuis.
  • 3 Mar 2021 om 19:01
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:42
      Wegblijven met die gast, heeft gvd hier 3 jaar gezeten 2 jaar blessureleed en lekker revalideren bij onze club en dan half jaar redelijk presteren en dan niet weten hoe snel je weg moet komen bij de club die jou tegen een goed salaris weer fit heeft gekregen heb je even laten zien , maar jij vond dat je genoeg had laten zien aan de supporters en de club die jou veel betaald hebben , ook toen je op kosten van Twente revalideerde, en dan fit en dan de club pats noem verlaten ??? Dan ben je in mijningenieur ondankbare hond, mooi wegblijven aub!!!!
    Ga je lekker?
  • 3 Mar 2021 om 15:42
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:37
      Vuckic is een transfervrije, 28-jarige, top #10 overigens.
    Wegblijven met die gast, heeft gvd hier 3 jaar gezeten 2 jaar blessureleed en lekker revalideren bij onze club en dan half jaar redelijk presteren en dan niet weten hoe snel je weg moet komen bij de club die jou tegen een goed salaris weer fit heeft gekregen heb je even laten zien , maar jij vond dat je genoeg had laten zien aan de supporters en de club die jou veel betaald hebben , ook toen je op kosten van Twente revalideerde, en dan fit en dan de club pats noem verlaten ??? Dan ben je in mijningenieur ondankbare hond, mooi wegblijven aub!!!!
  • 3 Mar 2021 om 15:27
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:21
      Heb jij mijn hele bericht wel gelezen?
    Haha Excuses ik las een deel verkeerd zie ik.
  • 3 Mar 2021 om 15:21
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:57
      Hij heeft hier gespeeld klopt en amper minuten gekregen en toen ie ze kreeg bleek hij toch kwaliteit te bezitten en is in de zomer transfervrij dus hoezo niet haalbaar? En dan noem je Alex als haalbaar? Weetje wat hij verdiende in China? Dat kunnen wij niet eens betalen al hadden we die schulden niet.
    Heb jij mijn hele bericht wel gelezen?
  • 3 Mar 2021 om 15:07
    Stoch blijf ik toch ook een leuke speler vinden. Is komende zomer weer transfervrij.
  • 3 Mar 2021 om 15:03
    Mounir el Allouchi heeft dit seizoen 5 keer gescoord en 13 assists gegeven bij NAC en is deze zomer transfervrij.
  • 3 Mar 2021 om 15:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:00
      Alex Texeira. Leuke speler voor een club als Dortmund of Arsenal bijvoorbeeld.
    Precies.
  • 3 Mar 2021 om 15:00
    Alen Halilovic is een leuke optie. Deze zomer transfervrij. Echte 10.
  • 3 Mar 2021 om 15:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:46
      Weten mensen hieronder wel dat Hamdaoui hier al gespeeld heeft? Dat was geen onverdeeld succes, in de KKD nota bene... Overigens hoogstwaarschijnlijk echt VERRE van haalbaar, maar de Chinese club van Alex Texeira is opgeheven waardoor hij transfervrij zal worden. Streuer heeft hem dacht ik in eerste instantie naar Shakthar Donetsk gehaald. Mocht die poen zat hebben, dat is echt een enorme klasbak.
    Wat ik bedoel is die gaat hier nooit voor 200k spelen zelfs niet al zou het 400k zijn die is pas echt onhaalbaar.
  • 3 Mar 2021 om 15:00
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:57
      Hij heeft hier gespeeld klopt en amper minuten gekregen en toen ie ze kreeg bleek hij toch kwaliteit te bezitten en is in de zomer transfervrij dus hoezo niet haalbaar? En dan noem je Alex als haalbaar? Weetje wat hij verdiende in China? Dat kunnen wij niet eens betalen al hadden we die schulden niet.
    Alex Texeira. Leuke speler voor een club als Dortmund of Arsenal bijvoorbeeld.
  • 3 Mar 2021 om 14:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:46
      Weten mensen hieronder wel dat Hamdaoui hier al gespeeld heeft? Dat was geen onverdeeld succes, in de KKD nota bene... Overigens hoogstwaarschijnlijk echt VERRE van haalbaar, maar de Chinese club van Alex Texeira is opgeheven waardoor hij transfervrij zal worden. Streuer heeft hem dacht ik in eerste instantie naar Shakthar Donetsk gehaald. Mocht die poen zat hebben, dat is echt een enorme klasbak.
    Hij heeft hier gespeeld klopt en amper minuten gekregen en toen ie ze kreeg bleek hij toch kwaliteit te bezitten en is in de zomer transfervrij dus hoezo niet haalbaar? En dan noem je Alex als haalbaar? Weetje wat hij verdiende in China? Dat kunnen wij niet eens betalen al hadden we die schulden niet.
  • 3 Mar 2021 om 14:51
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:03
      Espinosa terug halen of Ilic zien te behouden. Hamdoui bij de superboertjes weg plukken is een optie. Etc...
    Lol, corona is oe noar de kop gesteg'n kearl......espinosa...man man man
  • 3 Mar 2021 om 14:46
    Weten mensen hieronder wel dat Hamdaoui hier al gespeeld heeft? Dat was geen onverdeeld succes, in de KKD nota bene... Overigens hoogstwaarschijnlijk echt VERRE van haalbaar, maar de Chinese club van Alex Texeira is opgeheven waardoor hij transfervrij zal worden. Streuer heeft hem dacht ik in eerste instantie naar Shakthar Donetsk gehaald. Mocht die poen zat hebben, dat is echt een enorme klasbak.
  • 3 Mar 2021 om 14:43
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:14
      Als Ekkelenkamp niet haalbaar is, dan proberen te kijken wat de huur mogelijkheden zjjn bij Ex Az'er Guus Til. Bij Spartak Moskou uit de gratie en geen speeltijd op huur bij Freiburg. Voor Twente de juiste Nr. 10
    Laat streuer nu maar lekker zn ding doen, tot nu toe super bezig!
  • 3 Mar 2021 om 14:37
    Vuckic is een transfervrije, 28-jarige, top #10 overigens.
  • 3 Mar 2021 om 14:37
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:28
      Dat kaliber spelers is totaal onhaalbaar voor Twente, naast dat Til echt geen interesse zal hebben om hier naartoe te komen.
    Was Unnerstall ook niet haalbaar? Denk dat Til nu wel zal smeken om speeltijd. Freiburg heeft hem 2 jaar gehuurd. Word waarschijnlijk in juni al teruggestuurd. Komt daar niet aan speeltijd toe. In twee jaar tijd nog geen 10 wedstrijden gespeeld. Streuer keep an eye on it.
  • 3 Mar 2021 om 14:35
    Zerrouki, Bosch en Van Leeuwen hebben meer laten zien dan Ekkel Jurgenekamp.
  • 3 Mar 2021 om 14:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:14
      Als Ekkelenkamp niet haalbaar is, dan proberen te kijken wat de huur mogelijkheden zjjn bij Ex Az'er Guus Til. Bij Spartak Moskou uit de gratie en geen speeltijd op huur bij Freiburg. Voor Twente de juiste Nr. 10
    Dat kaliber spelers is totaal onhaalbaar voor Twente, naast dat Til echt geen interesse zal hebben om hier naartoe te komen.
  • 3 Mar 2021 om 14:14
    Als Ekkelenkamp niet haalbaar is, dan proberen te kijken wat de huur mogelijkheden zjjn bij Ex Az'er Guus Til. Bij Spartak Moskou uit de gratie en geen speeltijd op huur bij Freiburg. Voor Twente de juiste Nr. 10
  • 3 Mar 2021 om 13:58
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:47
      Dat Drommel bij Ajax en PSV gewild is gunstig voor ons,qua opbrengst,en je kunt vragen om echte talenten te huren van hun,Ekkelenkamp meer dan welkom,wij missen een scorende middenvelder die Danilo ook nog laat scoren.
    Ekkelenkamp vind ik ook prima hoor. Maar als je het hebt over waarde genereren is hamdoui een betere optie. Ekkelenkamp huren doe je alleen voor de tv gelden. Wat op zich prima is. Maar vind Ekkelenkamp een beetje een betere versie van bosch. Weliswaar een flink stuk beter. Ekkelenkamp is fisiek ook sterker dan hamdoui bijvoorbeeld al is hamdoui een stuk technischer dan ekkelenkamp. Als roemeratoe verkocht word zou je ze beiden kunnen proberen voor de 10 positie. Bosch een linie naar achteren als 6 of 8.
  • 3 Mar 2021 om 13:47
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:42
      Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook goedkope optie. Technische speler en ey als je zelfs boere aan het scoren krijgt dan heb je wel wat in je mars haha. Dat is beetje flauw. Maar dat zou ik een prima optie vinden. Kun je ook weer waarde op het veld genereren.
    Dat Drommel bij Ajax en PSV gewild is gunstig voor ons,qua opbrengst,en je kunt vragen om echte talenten te huren van hun,Ekkelenkamp meer dan welkom,wij missen een scorende middenvelder die Danilo ook nog laat scoren.
  • 3 Mar 2021 om 13:42
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:40
      Contract loopt dit seizoen af.
    Ja dat weet ik. Daarom zei ik ook goedkope optie. Technische speler en ey als je zelfs boere aan het scoren krijgt dan heb je wel wat in je mars haha. Dat is beetje flauw. Maar dat zou ik een prima optie vinden. Kun je ook weer waarde op het veld genereren.
  • 3 Mar 2021 om 13:40
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:14
      Al is hamdoui op 10 geen rare optie. Is transfervrij ook he? Goedkope optie voor een speler met potentie.
    Contract loopt dit seizoen af.
  • 3 Mar 2021 om 13:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:03
      Espinosa terug halen of Ilic zien te behouden. Hamdoui bij de superboertjes weg plukken is een optie. Etc...
    Gelukkig bepaal jij het niet espinosa haha. Ik vind illic ook geen toegevoegde waarde. Mag van mij ook wel weg.
  • 3 Mar 2021 om 13:36
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:14
      Al is hamdoui op 10 geen rare optie. Is transfervrij ook he? Goedkope optie voor een speler met potentie.
    Dat is idd wel een leuke voetballer
  • 3 Mar 2021 om 13:33
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:15
      Hahaha spaanse gek, espinosa hahha
    Weergaloze speler! De god Espinosa! :-)
  • 3 Mar 2021 om 13:15
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:03
      Espinosa terug halen of Ilic zien te behouden. Hamdoui bij de superboertjes weg plukken is een optie. Etc...
    Hahaha spaanse gek, espinosa hahha
  • 3 Mar 2021 om 13:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:13
      Hahaha, ben blij dat jij geen TD bent bij twente....espinosa, wat wil ie dan, de zaal in?
    Al is hamdoui op 10 geen rare optie. Is transfervrij ook he? Goedkope optie voor een speler met potentie.
  • 3 Mar 2021 om 13:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:03
      Espinosa terug halen of Ilic zien te behouden. Hamdoui bij de superboertjes weg plukken is een optie. Etc...
    Hahaha, ben blij dat jij geen TD bent bij twente....espinosa, wat wil ie dan, de zaal in?
  • 3 Mar 2021 om 13:03
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:53
      Wie zou je dan op het oog hebben Berry....welke betaalbare en creatieve 10?
    Espinosa terug halen of Ilic zien te behouden. Hamdoui bij de superboertjes weg plukken is een optie. Etc...
  • 3 Mar 2021 om 12:53
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:39
      Eens, matige b-garnituur van Ajax. Gaat niets toevoegen, liever een creatieve nummer 10.
    Wie zou je dan op het oog hebben Berry....welke betaalbare en creatieve 10?
  • 3 Mar 2021 om 12:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:37
      Alsjeblieft geen Ekkelenkamp.
    Eens, matige b-garnituur van Ajax. Gaat niets toevoegen, liever een creatieve nummer 10.
  • 3 Mar 2021 om 12:37
    Alsjeblieft geen Ekkelenkamp.
  • 3 Mar 2021 om 12:34
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:29
      Die Ekkelenkamp kan er echt helemaal geen kut van. Net als Narsingh. Bij Ajax faalt hij hopeloos en dat zie ik hem dan ook bij Twente doen. Echt niet aan beginnen
    Noa kon er ook geen kut van bij Ajax? Weet je wat het is bij Ajax? Kopen, kopen en nog eens kopen en eigen jeugd c.q. opleiding uit het oog verliezen.

    Ekkelenkamp zou voor ons een topper zijn op 10......
  • 3 Mar 2021 om 12:31
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:52
      Gaan allebij niet komen.
    Ekkelenkamp weet ik zonet nog niet. Die kans is er wel nadat Ten Hag hem opnieuw teleur heeft gesteld. Die heeft totaal geen vertrouwen meer in Ten Hag zijn woorden c.q. loze beloftes......
  • 3 Mar 2021 om 12:29
    Die Ekkelenkamp kan er echt helemaal geen kut van. Net als Narsingh. Bij Ajax faalt hij hopeloos en dat zie ik hem dan ook bij Twente doen. Echt niet aan beginnen
  • 3 Mar 2021 om 11:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 11:52
      Gaan allebij niet komen.
    Ie bint toch geen Mino:)
  • 3 Mar 2021 om 11:52
    Gaan allebij niet komen.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›