'FC Twente hoopt met Roemeratoe te scoren op transfermarkt'

24
'FC Twente hoopt met Roemeratoe te scoren op transfermarkt'

FC Twente is al bezig met het samenstellen van de selectie voor komend seizoen. Technisch directeur Jan Streuer sloeg dinsdag zijn eerste slag door Lars Unnerstall binnen te hengelen.

Streuer zou in eerste instantie voor één seizoen blijven, maar heeft zijn contract al verlengd. "Daardoor kan hij tijdig beginnen met de opbouw van een nieuwe selectie", schrijft verslaggever Jeroen Kapteijns in De Telegraaf.

"De huidige selectie bestaat voor een deel uit huurlingen, terwijl FC Twente erop mikt om met Drommel en mogelijk ook de talentvolle middenvelder Godfried Roemeratoe te scoren op de transfermarkt. Unnerstall is een belangrijke bouwsteen bij het neerzetten van een competitief elftal, dat weer mee moet gaan doen in het linkerrijtje", aldus Kapteijns.

Drommel heeft al aangegeven komende zomer een nieuw avontuur aan te willen gaan. Voor Roemeratoe is het zijn eerste seizoen als basisspeler. De 21-jarige middenvelder heeft nog een contract tot medio 2022 met een optie voor nog een jaar.

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Mar 2021 om 20:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:35
      Ik denk dat dat wel iets hoger ligt , is jong, vaste basisplaats bij de nummer 8, en geweldige ontwikkeling gehad. Ik denk tussen de 3 en 4 miljoen en dat dit nu ter sprake komt zullen er al wel clubs zijn die naar hem geïnformeerd hebben. Laat Jan maar schuiven.
    Geloof nooit dat we er +3me voor krijgen want Twente is (helaas) nog geen subtop, is Corona tijd en hij scoort niet. Misschien dat AZ interesse in hem heeft, omdat daar ook wat middenvelders weg zullen gaan. Kan type El Ahmadi worden maar dan moet hij meer naar voren spelen.
  • 3 Mar 2021 om 19:50
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:32
      Daarom heeft hij in alle jong elftallen van oranje gestaan en is regelmatig op geroepen hiervoor door de trainers van deze jong groepen. Dit zal wel zijn gebeurd omdat hij geen kwaliteiten had en voetbal vermogen . Roemeratoe is gewoon een erg goede speler maar ook nog een speler die nog veel kan en moet leren. Hij wordt fysiek steeds sterker en hij moet binnenkort zijn doelpunten ook gaan maken voor fctwente. Dan gaat hij de vervolg stappen maken en komen de clubs voor het uitkiezen.
    Ja en omdat die laatste tijd foutjes maakt is het ‘niks’ als die minder lax wordt echt een hele goede speler voor top eredivisie
  • 3 Mar 2021 om 19:32
    • Quote van 3 Mar 2021 om 16:33
      Deze jongen zal zich ook niet verder verbeteren zal nooit een topper worden
    Daarom heeft hij in alle jong elftallen van oranje gestaan en is regelmatig op geroepen hiervoor door de trainers van deze jong groepen. Dit zal wel zijn gebeurd omdat hij geen kwaliteiten had en voetbal vermogen . Roemeratoe is gewoon een erg goede speler maar ook nog een speler die nog veel kan en moet leren. Hij wordt fysiek steeds sterker en hij moet binnenkort zijn doelpunten ook gaan maken voor fctwente. Dan gaat hij de vervolg stappen maken en komen de clubs voor het uitkiezen.
  • 3 Mar 2021 om 18:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 17:54
      Rob, jouw voetbalkennis neem ik totaal niet serieus over wat je ook uitkraamt over spelers! Roemeratoe zit al sinds 017 bij het nationale jeugdelftal elke keer. Als ik de Telegraaf mag geloven (en die hebben vaak de waarheid) is er al wel beweging rondom speler. Dus Rob doe je pseudoachternaam eer aan en blijf lekker in HUIS!
    Waar zegt de telegraaf dit dan? Zou het wel willen lezen.
  • 3 Mar 2021 om 18:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 17:54
      Rob, jouw voetbalkennis neem ik totaal niet serieus over wat je ook uitkraamt over spelers! Roemeratoe zit al sinds 017 bij het nationale jeugdelftal elke keer. Als ik de Telegraaf mag geloven (en die hebben vaak de waarheid) is er al wel beweging rondom speler. Dus Rob doe je pseudoachternaam eer aan en blijf lekker in HUIS!
    Telegraaf is trouwens wel gewoon echt kut
  • 3 Mar 2021 om 17:54
    • Quote van 3 Mar 2021 om 16:33
      Deze jongen zal zich ook niet verder verbeteren zal nooit een topper worden
    Rob, jouw voetbalkennis neem ik totaal niet serieus over wat je ook uitkraamt over spelers! Roemeratoe zit al sinds 017 bij het nationale jeugdelftal elke keer. Als ik de Telegraaf mag geloven (en die hebben vaak de waarheid) is er al wel beweging rondom speler. Dus Rob doe je pseudoachternaam eer aan en blijf lekker in HUIS!
  • 3 Mar 2021 om 16:33
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:25
      Marktwaarde is gewoon 1 miljoen. Meer dan 1,5 miljoen ga je er niet voor krijgen. Zo’n supertalent is het nou ook weer niet.
    Deze jongen zal zich ook niet verder verbeteren zal nooit een topper worden
  • 3 Mar 2021 om 16:10
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:35
      Ik denk dat dat wel iets hoger ligt , is jong, vaste basisplaats bij de nummer 8, en geweldige ontwikkeling gehad. Ik denk tussen de 3 en 4 miljoen en dat dit nu ter sprake komt zullen er al wel clubs zijn die naar hem geïnformeerd hebben. Laat Jan maar schuiven.
    Ik hou hem er liever bij, maar bij dergelijke bedragen is het voor alle partijen verstandig om de deal rond te maken.
  • 3 Mar 2021 om 16:08
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:36
      1 van de weinige spelers die nu al aardig wat kapitaal vertegenwoordigd (met zijn potentie) zouden we niet nog minstens een jaar wachten?
    Dat is mede afhankelijk van welke clubs er voor hem komen en welke spelers verder blijven of waar al interesse voor is. Wellicht dat hij na nog een jaar Twente meer opbrengt. Blijft hij en draait een slecht seizoen dan valt het tegen. Eigenlijk is het nooit in te schatten wat de beste optie is op financieel gebied. Denk dat als er een goed bod komt je hem moet laten gaan, met het oog op welke middenvelders we nu hebben.
  • 3 Mar 2021 om 15:54
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:35
      Ik denk dat dat wel iets hoger ligt , is jong, vaste basisplaats bij de nummer 8, en geweldige ontwikkeling gehad. Ik denk tussen de 3 en 4 miljoen en dat dit nu ter sprake komt zullen er al wel clubs zijn die naar hem geïnformeerd hebben. Laat Jan maar schuiven.
    Dat denk ik dus ook ja die.
  • 3 Mar 2021 om 15:35
    • Quote van 3 Mar 2021 om 15:25
      Marktwaarde is gewoon 1 miljoen. Meer dan 1,5 miljoen ga je er niet voor krijgen. Zo’n supertalent is het nou ook weer niet.
    Ik denk dat dat wel iets hoger ligt , is jong, vaste basisplaats bij de nummer 8, en geweldige ontwikkeling gehad. Ik denk tussen de 3 en 4 miljoen en dat dit nu ter sprake komt zullen er al wel clubs zijn die naar hem geïnformeerd hebben. Laat Jan maar schuiven.
  • 3 Mar 2021 om 15:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:30
      Toch idioot om hem voor 1 miljoen van de hand te doen?
    Marktwaarde is gewoon 1 miljoen. Meer dan 1,5 miljoen ga je er niet voor krijgen. Zo’n supertalent is het nou ook weer niet.
  • 3 Mar 2021 om 14:59
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:30
      Toch idioot om hem voor 1 miljoen van de hand te doen?
    Noem een ander bedrag dan
  • 3 Mar 2021 om 14:36
    1 van de weinige spelers die nu al aardig wat kapitaal vertegenwoordigd (met zijn potentie) zouden we niet nog minstens een jaar wachten?
  • 3 Mar 2021 om 14:30
    • Quote van 3 Mar 2021 om 14:06
      Rond de 1 miljoen denk ik. Is nog jong en heeft nog een contract maar wordt buiten Twente om denk ik niet meteen gezien als een goede speler...het is niet alsof hij elke week opvalt in de Eredivisie, samenvattingen, interviews etc.
    Toch idioot om hem voor 1 miljoen van de hand te doen?
  • 3 Mar 2021 om 14:06
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:12
      Wat zal die jongen ongeveer moeten opleveren dan?
    Rond de 1 miljoen denk ik. Is nog jong en heeft nog een contract maar wordt buiten Twente om denk ik niet meteen gezien als een goede speler...het is niet alsof hij elke week opvalt in de Eredivisie, samenvattingen, interviews etc.
  • 3 Mar 2021 om 13:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 13:02
      Denk ook dat zerrouki net wat beter is dan roemeratoe, wel heeft roemeratoe als enige met brama erg veel rust aan de bal, aangezien brama al op leeftijd is lijkt het me niet verkeerd om hem erbij te hebben, we hebben volgend jaar ook selahi weer tot onze beschikking mocht hij blijven, dan is een verkoop prima
    Selahi komt niet terug die gaat ook verkocht worden. Roemeratoe zal wel interesse voor zijn anders word dit niet de wereld in geslingerd. We hebben ook zonder Roemeratoe nog middenvelders genoeg. Starring bruns brama zerrouki en bosch en eventueel van leeuwen op 10. Pik je hamdoui op bij de supersterren en klaar.
  • 3 Mar 2021 om 13:12
    Wat zal die jongen ongeveer moeten opleveren dan?
  • 3 Mar 2021 om 13:02
    Denk ook dat zerrouki net wat beter is dan roemeratoe, wel heeft roemeratoe als enige met brama erg veel rust aan de bal, aangezien brama al op leeftijd is lijkt het me niet verkeerd om hem erbij te hebben, we hebben volgend jaar ook selahi weer tot onze beschikking mocht hij blijven, dan is een verkoop prima
  • 3 Mar 2021 om 12:36
    Ik denk dat er nog niet genoeg hype rondom Godfried is om hem nu al voor een mooie prijs te kunnen verkopen.
  • 3 Mar 2021 om 12:34
    Prima, verkoop maar. Houden wij Zerrouki en Brama en gaan we met 1 verdedigende middenvelder spelen. Als de nood echt hoog is kunnen we Bosch daar ook nog wel kwijt als balafpakker.
  • 3 Mar 2021 om 12:30
    Na dit seizoen pogen te verkopen. Beleefd nu een goed jaar en gaat volgend jaar een terugval krijgen......
  • 3 Mar 2021 om 12:28
    • Quote van 3 Mar 2021 om 12:16
      Prima om Roemeratoe volgend jaar voor een leuk bedrag te verkopen. Vind Zerrouki een klasse beter.
    Mee eens en bosch is handiger met zijn loopvermogen. Brama de ervarenkracht en met bruns starring en hilgers daarachter heb je extra backups voor de links achter en rechtsachter en een 6.
  • 3 Mar 2021 om 12:16
    Prima om Roemeratoe volgend jaar voor een leuk bedrag te verkopen. Vind Zerrouki een klasse beter.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›