'PSV verwacht dat Drommel niet de hoofdprijs hoeft te kosten'

57
'PSV verwacht dat Drommel niet de hoofdprijs hoeft te kosten'

PSV heeft zich gemengd in de strijd om Joël Drommel. De club uit Eindhoven raakt Lars Unnerstall komend seizoen kwijt aan FC Twente en ziet in de eerste doelman van de Tukkers de mogelijke opvolger voor Unnerstall.

PSV-watcher Rik Elfrink is op de hoogte van de interesse. "Bij PSV wordt zijn potentie onderkend en niet alleen omdat Drommel eerder dit seizoen tijdens FC Twente - PSV een uitstekende indruk maakte", schrijft Elfrink in het Eindhovens Dagblad. "De doelman is al geruime tijd op het hoogste niveau actief en heeft zich over een langere periode bewezen als stabiele kracht."

Drommel heeft bij FC Twente een aflopend contract, maar de Tukkers kunnen een optie lichten waardoor de verbintenis met een jaar verlengd wordt. "De verwachting is dat Drommel, die goed kan 'meevoetballen' en dus bij het spel van trainer Roger Schmidt past, niet de hoofdprijs hoeft te kosten", meent Elfrink. "FC Twente kan door het nog maar één jaar lopende contract geen mega-bedrag verlangen."

Yvon Mvogo is momenteel eerste doelman bij PSV. De Zwitser wordt voor twee seizoenen gehuurd van RB Leipzig en staat dus ook komend jaar onder de lat in Eindhoven, al is dat volgens Elfrink geen zekerheid. "Aannemelijk is dat zijn huurcontract na een jaar geëvalueerd kan worden, waarbij mogelijk (wat oneerbiedig gezegd) van een ontsnappingsclausule sprake kan zijn."

57 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Mar 2021 om 18:07
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:26
      Onzin,er zijn meerdere serieuze clubs die interesse hebben,die gaan tegen elkaar opbieden, hopelijk ook nog wat goeds huren in de deal met een topclub
    Drommel is steeds duidelijk geweest dat hij er zelf een goed gevoel bij moet hebben en de toezegging dat hij wordt gehaald als eerste doelman.
    Hij weet dat hij nu een uitstekend salaris heeft en dat Twente van hem af moet. Hij is dus nog steeds zelf aan de bal.
  • 4 Mar 2021 om 16:06
    • Quote van 4 Mar 2021 om 16:05
      Drommel zou volgens iemand op Twente.net voor 5 jaar bij PSV getekend hebben, transfersom rond de 4.5 miljoen, maar dat is nog niet rond.
    Heeft svente net in een ander topic ook bevestigd.
  • 4 Mar 2021 om 16:05
    Drommel zou volgens iemand op Twente.net voor 5 jaar bij PSV getekend hebben, transfersom rond de 4.5 miljoen, maar dat is nog niet rond.
  • 4 Mar 2021 om 06:33
    • Quote van 3 Mar 2021 om 23:26
      Onzin,er zijn meerdere serieuze clubs die interesse hebben,die gaan tegen elkaar opbieden, hopelijk ook nog wat goeds huren in de deal met een topclub
    Weet jij om welke clubs het gaan dan eppie?
  • 3 Mar 2021 om 23:26
    • Quote van 3 Mar 2021 om 22:55
      Gebeurt nooit. Zeker met unerstall erbij weet men dat twente ook persé van drommel af moet, dat drukt de prijs
    Onzin,er zijn meerdere serieuze clubs die interesse hebben,die gaan tegen elkaar opbieden, hopelijk ook nog wat goeds huren in de deal met een topclub
  • 3 Mar 2021 om 23:01
    Drommel gaat wel 10 mil opleveren als er engelse of duitse clubs aan gaan klopen
  • 3 Mar 2021 om 22:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:49
      Ik denk dat we tevreden mogen zijn met een bedrag tussen de 6-8 miljoen.
    Hahahahaha
  • 3 Mar 2021 om 22:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:04
      Tussen 4,5 en 6 miljoen en doorverkoop 20%
    Gebeurt nooit. Zeker met unerstall erbij weet men dat twente ook persé van drommel af moet, dat drukt de prijs
  • 3 Mar 2021 om 22:50
    Ben geen scout ofz maar als az top wil aanvallen moeten ze toch echt drommel en twee goede cvs halen
  • 3 Mar 2021 om 22:42
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ja duh, dat is echt een onrealistische droom denk ik. Maar wie weet
  • 3 Mar 2021 om 20:36
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:30
      Je leest niet goed, ik zij dat Ajax ons toen steunde met een pagina grote advertentie dat deze club niet kapot mocht. Dat is het enige stukje respect dat ik voor ze heb, maar PSV als topclub riepen enkele licentie intrekken!!! Snap je nou niet wat ik probeer te zeggen!!!! Of ligt jou voorkeur bij PSV? Dat is wat ik denk, terwijl ik ze dat nooit meer heb vergeven, zelf hun stukje grond onder het stadion voor 50 miljoen of zo aan de gemeente verkopen, juist het speelveld.
    Nee hoor ik heb geen voorkeur. Maar dat laatste wat je zegt is toch ook gods geklaagd belachelijk inderdaad 50 mil voor de grond onder het stadion aan de gemeente verkocht. Daar hebben ze volgens mij onder andere arias van gekocht. Is ook zn dubieuze constructie. Volledig mee eens. Het maakt mij geen reet uit welke club er komt als er maar wen mooi bedrag uit komt. En of dat nou psv ajax of az of een Bremen is boeit me niks eigenlijk. Ik snap je sentiment wel overigens. En dat van ajax heb ik inderdaad niet goed gelezen. Moet vaker de bril opzetten heb ik al wel door haha.
  • 3 Mar 2021 om 20:34
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:30
      Je leest niet goed, ik zij dat Ajax ons toen steunde met een pagina grote advertentie dat deze club niet kapot mocht. Dat is het enige stukje respect dat ik voor ze heb, maar PSV als topclub riepen enkele licentie intrekken!!! Snap je nou niet wat ik probeer te zeggen!!!! Of ligt jou voorkeur bij PSV? Dat is wat ik denk, terwijl ik ze dat nooit meer heb vergeven, zelf hun stukje grond onder het stadion voor 50 miljoen of zo aan de gemeente verkopen, juist het speelveld.
    Ik begrijp precies wat je bedoelt en ik sta er ook zo in.
  • 3 Mar 2021 om 20:32
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:11
      Iedereen denkt dat er met monopolygeld word betaald. 2 miljoen max! Dan hebben we ook geluk gehad ook.
    Dacht het niet, die tijd is met JS denk ik wel voorbij een speler van het niveau Drommel daarvoor laten gaan. Niet minder dan 4 miljoen.
  • 3 Mar 2021 om 20:30
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:17
      Maar de periode waar jij over hebt was het lijstje niks tegen ons had wel zo klein dan moet drommel naar het buitenland want op dat moment wat 80% van de eredivisie die wat had tegen ons of er een dusdanige mening over heeft gehad. Kun je niks mee. Ik snap je wel. Maar als het juiste bedrag door psv betaald word prima. Zolang het maar niet voor een appel en ei is wat sommigen hier denken.
    Je leest niet goed, ik zij dat Ajax ons toen steunde met een pagina grote advertentie dat deze club niet kapot mocht. Dat is het enige stukje respect dat ik voor ze heb, maar PSV als topclub riepen enkele licentie intrekken!!! Snap je nou niet wat ik probeer te zeggen!!!! Of ligt jou voorkeur bij PSV? Dat is wat ik denk, terwijl ik ze dat nooit meer heb vergeven, zelf hun stukje grond onder het stadion voor 50 miljoen of zo aan de gemeente verkopen, juist het speelveld.
  • 3 Mar 2021 om 20:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:39
      Wie zegt dat het SB omhoog gaat? De hele begroting gaat omlaag.
    Hij heeft gelijk er is inderdaad gezegd dat het spelersbudget omhoog gaat. Al weet ik niet of ze dat kunnen verwezenlijken door dat kut Corona, maar het is wel gezegd100% zeker.
  • 3 Mar 2021 om 20:24
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:18
      Zie ze liever eerder in Rotterdam ten onder gaan!
    Laten ze dan beide ten onder gaan.
  • 3 Mar 2021 om 20:22
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:20
      Ik heb niets tegen Excelsior.
    Denk dat je wel weet dat ik die Kakkerlakken bende bedoel hè??
  • 3 Mar 2021 om 20:21
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:14
      4-5 me binnen NL verwacht ik ook als maximum maar hoop op een leuke club in Duitsland voor hem. Engeland verwacht ik niet, maar indien toch dan loopt zo op naar 7-8 me.
    Zo rond de 5 is gewoon prima. Hoop op meer. Maar dat ga je alleen krijgen als er grote clubs om de hoek kijken. 5 mil zou prima zijn. Wat wel zo is is dat psv denk wel hem zo goedkoop mogelijk te krijgen. Ik denk dat ze nu al concreet worden want ze weten wel dat zodra de middenmoot bundesliga komt ze al gauw hoger moeten gaan met het bedrag voor drommel. zoals een werder Bremen bijvoorbeeld als die concreet word dan moet er meer op tafel gelegd worden.
  • 3 Mar 2021 om 20:21
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:44
      Ik heb helemaal geen pest aan Ajax. Sindsdien is mijn respect en waardering juist toegenomen. Nu ook de huurspelers en Ten Hag en oud spelers. PSV zal ik zo weinig mogelijk gunnen.
    Ik moet ze nog steeds niet maar ze schreeuwden toen niet zo dat we kapot moesten. Ze hebben zelf het initiatief genomen voor die advertentie voor het behoud van Twente. Maar het blijven neuzen dat zullen ze dan ook wel gebruiken in onderhandelingen over Drommel want het blijven Neuzen.
  • 3 Mar 2021 om 20:20
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:18
      Zie ze liever eerder in Rotterdam ten onder gaan!
    Ik heb niets tegen Excelsior.
  • 3 Mar 2021 om 20:20
    • Quote van 3 Mar 2021 om 20:14
      4-5 me binnen NL verwacht ik ook als maximum maar hoop op een leuke club in Duitsland voor hem. Engeland verwacht ik niet, maar indien toch dan loopt zo op naar 7-8 me.
    Engeland is een no go. Door de Brexit mogen ze in Engeland alleen nog buitenlanders halen met een x aantal interlands achter hun naam.
  • 3 Mar 2021 om 20:18
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:55
      Het enigste respect dat ze van mij krijgen is dat of ze weggaan daar of dat ze dood zijn!!!
    Zie ze liever eerder in Rotterdam ten onder gaan!
  • 3 Mar 2021 om 20:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:36
      Als daar geen geld voor was zouden ze het dan doen? Zou het SB voor volgend jaar omhoog gaan als er geen geld was? Dit kun je recht streek halen uit wat paul en streuer gezegd hebben. Daarnaast volgens transfermarkt is drommel 4 mil waard dus het zal daar in de buurt van liggen.
    4-5 me binnen NL verwacht ik ook als maximum maar hoop op een leuke club in Duitsland voor hem. Engeland verwacht ik niet, maar indien toch dan loopt zo op naar 7-8 me.
  • 3 Mar 2021 om 20:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:52
      Ben heel benieuwd.
    Duurde een verdomd stuk korter dan ik dacht. Het was een bericht van tubantia overgenomen door twentefans. waarin paul zei dat het voetbal leidend moet zijn en hij(paul) streuer en jans besloten hebben dat het Spelesbuget omhoog gaat voor volgend seizoen. Is een bericht van 4 januari 202. Moet je Google gebruiken is het 2e bericht als het goed is.
  • 3 Mar 2021 om 19:57
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:55
      Ik ben tevreden met het aantrekken van Unnerstall als vervanger van Joel Drommel. Ik geloof zeker dat we er niet op achter uit gaan. Ik mis bij Joel iets wat hem een topkeeper maakt, hij mist de uitstraling dat hij in het 11 m gebied heerst. Cornerballen is niet zijne sterkte dat hij in de lucht heerst. Er zullen natuurlijk wel reacties komen van hij keept nog niet zolang. En dan is er nog iets van de bedragen die worden genoemd er zijn een heel boel clubs die op de financiën moeten letten het komende seizoen dus die smijten niet zomaar met miljoenen.
    Je hebt helemaal gelijk alleen denk dat een heleboel hier het niet met je eens zijn.
  • 3 Mar 2021 om 19:57
    Dan heeft psv mooi verkeerd gedacht
  • 3 Mar 2021 om 19:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:44
      Ik heb helemaal geen pest aan Ajax. Sindsdien is mijn respect en waardering juist toegenomen. Nu ook de huurspelers en Ten Hag en oud spelers. PSV zal ik zo weinig mogelijk gunnen.
    Het enigste respect dat ze van mij krijgen is dat of ze weggaan daar of dat ze dood zijn!!!
  • 3 Mar 2021 om 19:55
    Ik ben tevreden met het aantrekken van Unnerstall als vervanger van Joel Drommel. Ik geloof zeker dat we er niet op achter uit gaan. Ik mis bij Joel iets wat hem een topkeeper maakt, hij mist de uitstraling dat hij in het 11 m gebied heerst. Cornerballen is niet zijne sterkte dat hij in de lucht heerst. Er zullen natuurlijk wel reacties komen van hij keept nog niet zolang. En dan is er nog iets van de bedragen die worden genoemd er zijn een heel boel clubs die op de financiën moeten letten het komende seizoen dus die smijten niet zomaar met miljoenen.
  • 3 Mar 2021 om 19:52
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:43
      Ik ga zoeken naar dat artikel morgen. Het zal even kosten. Maar ik ga zoeken.
    Ben heel benieuwd.
  • 3 Mar 2021 om 19:49
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:12
      Ja en jij denkt 2 mil terwijl streuer zegt dat hij zelfs 4 weinig vind en Jij denkt dat hij voor 2 of 3 weg gaat. Streuer gaat zich als eerste TD in lange tijd zich niet het kaas van het brood laten eten. Helemaal als er straks nog een paar clubs van een beetje naam bij komen. We gaan het mee maken. Maar ik geloof er niks van dat iemand weer voor een dubbeltje op de eerste rang komt te zitten. 5 mil zou ik ook prima vinden overigens.
    Ik denk dat we tevreden mogen zijn met een bedrag tussen de 6-8 miljoen.
  • 3 Mar 2021 om 19:44
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:03
      Als PSV er dan ook een leuke huurspeler bij doet kan ik wel leven met PSV, maar die hebben Twente afgelopen seizoen geen huurspeler gegund. En ben ook de reactie nog niet vergeten van bestuursleden van PSV dat Twente vonden dat Twente heel zwaar gestraft moest worden, de zwaarste straf intrekken licentie!! Geen belangrijke bestuurders maar wel mensen uit het PSV bestuur, of raad. Terwijl bij die Neuzen die ik ook niet zo moet er toch een pagina grote advertentie in de Telegraaf kwam dat hun vonden dat Twente nooit kapot mocht gaan. Ik heb de pest ook aan Ajax maar dit puntje vergeet ik niet, maar het blijven neuzen maar dat vond ik op dat moment mooi.
    Ik heb helemaal geen pest aan Ajax. Sindsdien is mijn respect en waardering juist toegenomen. Nu ook de huurspelers en Ten Hag en oud spelers. PSV zal ik zo weinig mogelijk gunnen.
  • 3 Mar 2021 om 19:43
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:39
      Wie zegt dat het SB omhoog gaat? De hele begroting gaat omlaag.
    Ik ga zoeken naar dat artikel morgen. Het zal even kosten. Maar ik ga zoeken.
  • 3 Mar 2021 om 19:39
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:36
      Als daar geen geld voor was zouden ze het dan doen? Zou het SB voor volgend jaar omhoog gaan als er geen geld was? Dit kun je recht streek halen uit wat paul en streuer gezegd hebben. Daarnaast volgens transfermarkt is drommel 4 mil waard dus het zal daar in de buurt van liggen.
    Wie zegt dat het SB omhoog gaat? De hele begroting gaat omlaag.
  • 3 Mar 2021 om 19:36
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:03
      Jij gelooft nog zeker in Sinterklaas en ZWARTE PIET? Zoek eens op wat de duurste keeper uit de Eredivisie is.
    Wie zegt dat Drommel in de eredivisie blijft? Er zullen vast meerdere clubs uit binnen- en buitenland geïnteresseerd zijn. Als Drommel en FCT het slim en netjes spelen kan het voor beide een klapper worden.
  • 3 Mar 2021 om 19:36
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:25
      Een heleboel begrijpen niet hoe de financiële situatie is voor de meeste clubs. Twente kan nog voor 1 jaar verlengen maar is daar nog geld voor? Het is niet alleen 2 of 3 ton salaris.
    Als daar geen geld voor was zouden ze het dan doen? Zou het SB voor volgend jaar omhoog gaan als er geen geld was? Dit kun je recht streek halen uit wat paul en streuer gezegd hebben. Daarnaast volgens transfermarkt is drommel 4 mil waard dus het zal daar in de buurt van liggen.
  • 3 Mar 2021 om 19:25
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:18
      Streurer weet als voormalig zaakwaarnemer precies hoe deze zaakje in elkaar moeten vallen. Dus hij gaat het maximale uit de betaling voor drommel uit komen. Maar hopelijk komt er een mooie club voor de goede doelman drommel en kan hij zichzelf daar goed doorontwikkelen .
    Een heleboel begrijpen niet hoe de financiële situatie is voor de meeste clubs. Twente kan nog voor 1 jaar verlengen maar is daar nog geld voor? Het is niet alleen 2 of 3 ton salaris.
  • 3 Mar 2021 om 19:18
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:11
      Iedereen denkt dat er met monopolygeld word betaald. 2 miljoen max! Dan hebben we ook geluk gehad ook.
    Streurer weet als voormalig zaakwaarnemer precies hoe deze zaakje in elkaar moeten vallen. Dus hij gaat het maximale uit de betaling voor drommel uit komen. Maar hopelijk komt er een mooie club voor de goede doelman drommel en kan hij zichzelf daar goed doorontwikkelen .
  • 3 Mar 2021 om 19:17
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:03
      Als PSV er dan ook een leuke huurspeler bij doet kan ik wel leven met PSV, maar die hebben Twente afgelopen seizoen geen huurspeler gegund. En ben ook de reactie nog niet vergeten van bestuursleden van PSV dat Twente vonden dat Twente heel zwaar gestraft moest worden, de zwaarste straf intrekken licentie!! Geen belangrijke bestuurders maar wel mensen uit het PSV bestuur, of raad. Terwijl bij die Neuzen die ik ook niet zo moet er toch een pagina grote advertentie in de Telegraaf kwam dat hun vonden dat Twente nooit kapot mocht gaan. Ik heb de pest ook aan Ajax maar dit puntje vergeet ik niet, maar het blijven neuzen maar dat vond ik op dat moment mooi.
    Maar de periode waar jij over hebt was het lijstje niks tegen ons had wel zo klein dan moet drommel naar het buitenland want op dat moment wat 80% van de eredivisie die wat had tegen ons of er een dusdanige mening over heeft gehad. Kun je niks mee. Ik snap je wel. Maar als het juiste bedrag door psv betaald word prima. Zolang het maar niet voor een appel en ei is wat sommigen hier denken.
  • 3 Mar 2021 om 19:14
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:11
      Iedereen denkt dat er met monopolygeld word betaald. 2 miljoen max! Dan hebben we ook geluk gehad ook.
    Ga heen man. Dat zou echt godskolere belachelijk zijn en gaat streuer never nooit doen.
  • 3 Mar 2021 om 19:12
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:03
      Jij gelooft nog zeker in Sinterklaas en ZWARTE PIET? Zoek eens op wat de duurste keeper uit de Eredivisie is.
    Ja en jij denkt 2 mil terwijl streuer zegt dat hij zelfs 4 weinig vind en Jij denkt dat hij voor 2 of 3 weg gaat. Streuer gaat zich als eerste TD in lange tijd zich niet het kaas van het brood laten eten. Helemaal als er straks nog een paar clubs van een beetje naam bij komen. We gaan het mee maken. Maar ik geloof er niks van dat iemand weer voor een dubbeltje op de eerste rang komt te zitten. 5 mil zou ik ook prima vinden overigens.
  • 3 Mar 2021 om 19:11
    • Quote van 3 Mar 2021 om 19:04
      Tussen 4,5 en 6 miljoen en doorverkoop 20%
    Iedereen denkt dat er met monopolygeld word betaald. 2 miljoen max! Dan hebben we ook geluk gehad ook.
  • 3 Mar 2021 om 19:07
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:55
      Zijn straf is al in gegaan en in hoger beroep gaat er de helft af , toevallig hoorde ik dat ergens op een radio zender . Nou dan zou hij gewoon in Juli Augustus keepen.
    Is dat zo ? Lijkt me vreemd. Maar als dat zo is dan is dat wel a game changer.
  • 3 Mar 2021 om 19:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Tussen 4,5 en 6 miljoen en doorverkoop 20%
  • 3 Mar 2021 om 19:03
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:13
      Zo ver is hij ook nog niet. Hij moet eerst een tussen stap maken en EL of CL ervaring krijgen. Psv zou een prima club zijn. Mvogo speelt hij uit de basis en unnerstall zit hier.
    Als PSV er dan ook een leuke huurspeler bij doet kan ik wel leven met PSV, maar die hebben Twente afgelopen seizoen geen huurspeler gegund. En ben ook de reactie nog niet vergeten van bestuursleden van PSV dat Twente vonden dat Twente heel zwaar gestraft moest worden, de zwaarste straf intrekken licentie!! Geen belangrijke bestuurders maar wel mensen uit het PSV bestuur, of raad. Terwijl bij die Neuzen die ik ook niet zo moet er toch een pagina grote advertentie in de Telegraaf kwam dat hun vonden dat Twente nooit kapot mocht gaan. Ik heb de pest ook aan Ajax maar dit puntje vergeet ik niet, maar het blijven neuzen maar dat vond ik op dat moment mooi.
  • 3 Mar 2021 om 19:03
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:41
      Ja die maar niemand gaat hem kopen omdat hij een jaar niet mag spelen. Het enige voordeel is dat hij nu "spotgoedkoop" is. Masr zn salaris moet wel gewoon doorbetaald worden. Die gaat niet meer verkocht worden. En als je reactie op wat je hierboven zei. Streuer zei na een vraag van een journalist dat hij 4 miljoen voor drommel wel erg weinig vond. Reken maar dat jans ongeveer gaat voor 6 a 7 mil. Als er nu ook nog een paar grote clubs bij komen zal dat bedrag hoger worden.
    Jij gelooft nog zeker in Sinterklaas en ZWARTE PIET? Zoek eens op wat de duurste keeper uit de Eredivisie is.
  • 3 Mar 2021 om 18:55
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:41
      Ja die maar niemand gaat hem kopen omdat hij een jaar niet mag spelen. Het enige voordeel is dat hij nu "spotgoedkoop" is. Masr zn salaris moet wel gewoon doorbetaald worden. Die gaat niet meer verkocht worden. En als je reactie op wat je hierboven zei. Streuer zei na een vraag van een journalist dat hij 4 miljoen voor drommel wel erg weinig vond. Reken maar dat jans ongeveer gaat voor 6 a 7 mil. Als er nu ook nog een paar grote clubs bij komen zal dat bedrag hoger worden.
    Zijn straf is al in gegaan en in hoger beroep gaat er de helft af , toevallig hoorde ik dat ergens op een radio zender . Nou dan zou hij gewoon in Juli Augustus keepen.
  • 3 Mar 2021 om 18:41
    • Quote van 3 Mar 2021 om 18:28
      Onana gaat weg bij Ajax , staat in belangstelling bijna alle clubs in Engeland, Spanje, Italië , en ook Franse clubs zijn geïnteresseerd. Dus die gaat.
    Ja die maar niemand gaat hem kopen omdat hij een jaar niet mag spelen. Het enige voordeel is dat hij nu "spotgoedkoop" is. Masr zn salaris moet wel gewoon doorbetaald worden. Die gaat niet meer verkocht worden. En als je reactie op wat je hierboven zei. Streuer zei na een vraag van een journalist dat hij 4 miljoen voor drommel wel erg weinig vond. Reken maar dat jans ongeveer gaat voor 6 a 7 mil. Als er nu ook nog een paar grote clubs bij komen zal dat bedrag hoger worden.
  • 3 Mar 2021 om 18:30
    En trouwens wat denkt dat PSV ?? Ik hoop dat Jan hem ook niet last gaan voor een paar dozen led lampen. Die moeten ook niet denken dat ze Drommel zo maar op kunnen pikken voor paar cent, want dat denken ze daar veel te vaak , maar ik vertrouw op onze Jan hoor!!!
  • 3 Mar 2021 om 18:28
    Onana gaat weg bij Ajax , staat in belangstelling bijna alle clubs in Engeland, Spanje, Italië , en ook Franse clubs zijn geïnteresseerd. Dus die gaat.
  • 3 Mar 2021 om 18:13
    • Quote van 3 Mar 2021 om 17:48
      Als Drommel verstandig is naar een middenmoter in de Premier league. Veel spelen en als die beter word kan die zo naar een topclub. Van mij part naar Schalke zolang wij hem niet tegen hoeven te komen.
    Zo ver is hij ook nog niet. Hij moet eerst een tussen stap maken en EL of CL ervaring krijgen. Psv zou een prima club zijn. Mvogo speelt hij uit de basis en unnerstall zit hier.
  • 3 Mar 2021 om 17:48
    Als Drommel verstandig is naar een middenmoter in de Premier league. Veel spelen en als die beter word kan die zo naar een topclub. Van mij part naar Schalke zolang wij hem niet tegen hoeven te komen.
  • 3 Mar 2021 om 17:37
    Waarom denkt iedereen dat hij zomaar naar ajax kan? Onana is het grootste probleem en die gaat niet weg bij ajax. En drommel wil spelen en dat kan dus niet.
  • 3 Mar 2021 om 17:33
    • Quote van 3 Mar 2021 om 17:22
      Drommel zal eerder naar Ajax verkassen indien zij interesse hebben in hem. Zijn vriendin woont al in Amsterdam en hij gaf aan graag samen met haar te willen wonen. PSV gaat hem dus zeker niet voor een spotprijsje krijgen.
    Waarom? Dan zou ajax eerst interesse moeten tonen.
  • 3 Mar 2021 om 17:22
    Drommel zal eerder naar Ajax verkassen indien zij interesse hebben in hem. Zijn vriendin woont al in Amsterdam en hij gaf aan graag samen met haar te willen wonen. PSV gaat hem dus zeker niet voor een spotprijsje krijgen.
  • 3 Mar 2021 om 17:06
    Misschien niet de hoofdprijs, wat dat ook mag zijn. Gelukkig hebben we een TD die door de wol geverfd is en w.s. al zijn contacten zal gebruiken om Drommel netjes naar een volgende club te brengen.
  • 3 Mar 2021 om 16:51
    Jammer dan pisvee