'Perspectief voor Drommel groeit bij PSV door RB Leipzig-besluit'

28
'Perspectief voor Drommel groeit bij PSV door RB Leipzig-besluit'

Joël Drommel lijkt steeds dichter bij een transfer naar PSV te zijn. De kans bestaat namelijk dat de Eindhovenaren al na één seizoen afscheid moeten nemen van Yvon Mvogo. RB Leipzig heeft de mogelijkheid om hem terug te halen.

Doelman Peter Gulacsi is dit seizoen de eerste keuze in het oosten van Duitsland, maar hij staat in de nadrukkelijke belangstelling van Borussia Dortmund. Het kan dus zomaar dat Mvogo komende zomer de doel verdedigt in Leipzig. Dat weet Kicker te melden. In de huurovereenkomst van twee jaar zou een clausule zitten, waardoor de Duitsers hem komende zomer terug kunnen halen naar de Bundesliga.

Ondertussen is dus duidelijk dat PSV aast op FC Twente-doelman Joël Drommel. De onderhandelingen tussen de clubs zijn naar verluidt zelfs al in een vergevorderd stadium. Mochten de clubs er definitief uitkomen, dan kan Drommel bij PSV een contract voor meerdere seizoenen tekenen. De kans bestaat dus dat hij de concurrentiestrijd niet meer aan hoeft te gaan met Mvogo.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Mar 2021 om 22:52
    • Quote van 5 Mar 2021 om 16:45
      Wel met 2 (Mertens, Strootman dankzij de beruchte gronddeal) of 3 (jaren '80). Met het kopen van spelers is overigens niets mis.
    Klopt met het kopen van spelers is niets mis mee, maar met kopen van landstitels wel
  • 5 Mar 2021 om 18:13
    • Quote van 5 Mar 2021 om 17:59
      En hij heeft de zin nog niet afgemaakt wat zou daar achteraan komen???
    ...meesten hier best om lachen.
  • 5 Mar 2021 om 17:59
    • Quote van 5 Mar 2021 om 12:08
      Hoho, de zin van hennik was nog niet af......
    En hij heeft de zin nog niet afgemaakt wat zou daar achteraan komen???
  • 5 Mar 2021 om 17:54
    • Quote van 5 Mar 2021 om 14:08
      PSV heeft met de koop van 1 speler nog nooit een titel afgekocht
    Beetje hypocriet gelul en dan lul je maar over fatsoenlijke club man schei toch uit met je fatsoenlijke gedoe. PSV koopt spelertjes van 13 jaar bij ons weg , dus kap met dat domme gelul man, fatsoenlijke club hé?
  • 5 Mar 2021 om 16:45
    • Quote van 5 Mar 2021 om 14:08
      PSV heeft met de koop van 1 speler nog nooit een titel afgekocht
    Wel met 2 (Mertens, Strootman dankzij de beruchte gronddeal) of 3 (jaren '80). Met het kopen van spelers is overigens niets mis.
  • 5 Mar 2021 om 14:08
    • Quote van 5 Mar 2021 om 13:33
      Zullen we het rijtje is opnoemen dat naar PSV is gegaan?? PSV kocht altijd alles bij ons weg man .
    PSV heeft met de koop van 1 speler nog nooit een titel afgekocht
  • 5 Mar 2021 om 13:37
    • Quote van 5 Mar 2021 om 12:42
      Precies dit dus.........
    Jij lult net zo als ik je zij dat jou Fredje de kontelikker van Ted was, en jij maar zeggen nee dit zo en dat zit zo, ik heb je toen gezegd dat Fred R zich achter Ted opstelde en GG, want Ted is zijn vriend en bezorgt hem wel een baantje weer. En wat gebeurt huichelaar Fred R volgt Ted. Man doe niet net of je altijd alles zo goed weten dat je daar dan ook geen antwoord op geeft is nog maffer;-))
  • 5 Mar 2021 om 13:33
    • Quote van 5 Mar 2021 om 13:18
      Ajax is nog erger, zij hebben destijds Dick van Dijk de veel scorende spits van FC Twente midden in het seizoen een contact laten tekenen voor een overgang. Als Ajax daar met de poten vanaf was gebleven waren wij toen al voor het eerst kampioen van Nederland geworden.
      De titel ging in dat jaar naar Ajax, dat was weer een gekochte titel.
    Zullen we het rijtje is opnoemen dat naar PSV is gegaan?? PSV kocht altijd alles bij ons weg man .
  • 5 Mar 2021 om 13:18
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:42
      Sorry, PSV fatsoenlijk? Dan ben je waarschijnlijk vergeten hoe PSV in het verleden spelers bij FC Twente weg heeft gehaald. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang en spelers de kop gek maken waardoor FC Twente genoegen moest nemen met een minder bedrag dat wanneer ze een desbetreffende speler aan een andere club konden verkopen. Bv Wildschut in het verleden. En zo weet ik er nog wel een paar. Nee mooi dat PSV nu toch echt dringend een Drommel nodig heeft. 5 miljoen en geen cent minder. Maar denk dat PSV met een bod van 2 a 3 miljoen zal gaan komen. Dan moet FC Twente hem lekker aan een andere club gaan verkopen.
    Ajax is nog erger, zij hebben destijds Dick van Dijk de veel scorende spits van FC Twente midden in het seizoen een contact laten tekenen voor een overgang. Als Ajax daar met de poten vanaf was gebleven waren wij toen al voor het eerst kampioen van Nederland geworden.
    De titel ging in dat jaar naar Ajax, dat was weer een gekochte titel.
  • 5 Mar 2021 om 12:54
    • Quote van 5 Mar 2021 om 07:05
      PSV is tenminste nog een fatsoenlijke voetbalclub daar kunnen de
    Mooaaaahhh
  • 5 Mar 2021 om 12:42
    • Quote van 5 Mar 2021 om 12:06
      Snap ik wel, ja die. Alleen, drommel wil toch weg, dan maar zoveel mogelijk beuren....en dan maakt mij niet uit aan wie! Wij moeten zo snel mogelijk uit de schulden proberen te komen. Des te sterker komen wij terug.
    Precies dit dus.........
  • 5 Mar 2021 om 12:08
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:42
      Sorry, PSV fatsoenlijk? Dan ben je waarschijnlijk vergeten hoe PSV in het verleden spelers bij FC Twente weg heeft gehaald. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang en spelers de kop gek maken waardoor FC Twente genoegen moest nemen met een minder bedrag dat wanneer ze een desbetreffende speler aan een andere club konden verkopen. Bv Wildschut in het verleden. En zo weet ik er nog wel een paar. Nee mooi dat PSV nu toch echt dringend een Drommel nodig heeft. 5 miljoen en geen cent minder. Maar denk dat PSV met een bod van 2 a 3 miljoen zal gaan komen. Dan moet FC Twente hem lekker aan een andere club gaan verkopen.
    Hoho, de zin van hennik was nog niet af......
  • 5 Mar 2021 om 12:06
    • Quote van 5 Mar 2021 om 10:43
      Maar liever niet naar die gasten die wouden dat we onze licentie kwijtraakten dat blijft mij altijd dwars zitten en zelf vieze deals met gemeente maken. Dat heb ik al paar keer gezegd moet die neuzen ook niet, maar hebben in die rechtszaken tijd wel uit eigen initiatief een pagina grote advertentie gekocht in de Telegraaf dat Twente behouden moest blijven voor het voetbal , getekend door geloof ik toen alle spelers , volgens mij zelfs Cruyff nog en opperjood S. Swart en velen meer. Dan hebben die neuzen een stapje op PSV dat ons kapot wou hebben voor keerl. Dat kan ik niet vergeten en gun ze niets daar met hun veldje van 50.000.000€ van de gemeente.
    Snap ik wel, ja die. Alleen, drommel wil toch weg, dan maar zoveel mogelijk beuren....en dan maakt mij niet uit aan wie! Wij moeten zo snel mogelijk uit de schulden proberen te komen. Des te sterker komen wij terug.
  • 5 Mar 2021 om 11:09
    Als Leipzig de ogen open heeft halen ze Drommel op.
  • 5 Mar 2021 om 10:55
    En wat ik ook niet vergeet is dat Jan Reker destijds publiekelijk verklaarde dat hij hoopte dat Twente niet door de voorronde CL zou komen want dan zou Pisvee meer geld vangen. K@tvolk.
  • 5 Mar 2021 om 10:43
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:14
      Maakt mij geen drol uit! Drommel wil graag "hogerop" dus als twente goed knaken kan beuren, mag hij van mij overal heen
    Maar liever niet naar die gasten die wouden dat we onze licentie kwijtraakten dat blijft mij altijd dwars zitten en zelf vieze deals met gemeente maken. Dat heb ik al paar keer gezegd moet die neuzen ook niet, maar hebben in die rechtszaken tijd wel uit eigen initiatief een pagina grote advertentie gekocht in de Telegraaf dat Twente behouden moest blijven voor het voetbal , getekend door geloof ik toen alle spelers , volgens mij zelfs Cruyff nog en opperjood S. Swart en velen meer. Dan hebben die neuzen een stapje op PSV dat ons kapot wou hebben voor keerl. Dat kan ik niet vergeten en gun ze niets daar met hun veldje van 50.000.000€ van de gemeente.
  • 5 Mar 2021 om 10:36
    • Quote van 5 Mar 2021 om 09:53
      Whaha dan is Ajax nog erger en is PSV wat dat betreft fatsoenlijker dan Ajax en ook nog feyenoord. Dus gun die neuzen daar helemaal niks.
    Ga heen psv wou licentie Twente afpakken en zeiken over de gemeente steun, en dan zelf alleen het veld in het stadion verkopen voor 50.000.000 € aan de gemeente? Vertel dat is toch zwaar verkapte gemeente steun, want de gemeente gaat geen huisjes bouwen in het psv stadion. Dus kom allemaal niet aan met domme gelul over fatsoenlijke club psv!!!! Die hebben jaren de beste spelers bij ons weggetrokken vieze kut gloeilampen, en dan lullen fatsoenlijke club.
  • 5 Mar 2021 om 09:57
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:42
      Sorry, PSV fatsoenlijk? Dan ben je waarschijnlijk vergeten hoe PSV in het verleden spelers bij FC Twente weg heeft gehaald. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang en spelers de kop gek maken waardoor FC Twente genoegen moest nemen met een minder bedrag dat wanneer ze een desbetreffende speler aan een andere club konden verkopen. Bv Wildschut in het verleden. En zo weet ik er nog wel een paar. Nee mooi dat PSV nu toch echt dringend een Drommel nodig heeft. 5 miljoen en geen cent minder. Maar denk dat PSV met een bod van 2 a 3 miljoen zal gaan komen. Dan moet FC Twente hem lekker aan een andere club gaan verkopen.
    Als meneer drommel dat had gedaan wat hij enige maanden geleden heeft gezegd namelijk bijtekenen zodat de FC een een hogere transfersom kon vragen dan zat streuer nu in een betere handelspositienu heeft hij een keeper met nog een eenjarig contract .drommel heeft zich de kop gek laten maken doordat een kwart van de mensen heeft gezegd dat hij naar Ajax kan behalve Ajax zelf
  • 5 Mar 2021 om 09:53
    • Quote van 5 Mar 2021 om 08:42
      Sorry, PSV fatsoenlijk? Dan ben je waarschijnlijk vergeten hoe PSV in het verleden spelers bij FC Twente weg heeft gehaald. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang en spelers de kop gek maken waardoor FC Twente genoegen moest nemen met een minder bedrag dat wanneer ze een desbetreffende speler aan een andere club konden verkopen. Bv Wildschut in het verleden. En zo weet ik er nog wel een paar. Nee mooi dat PSV nu toch echt dringend een Drommel nodig heeft. 5 miljoen en geen cent minder. Maar denk dat PSV met een bod van 2 a 3 miljoen zal gaan komen. Dan moet FC Twente hem lekker aan een andere club gaan verkopen.
    Whaha dan is Ajax nog erger en is PSV wat dat betreft fatsoenlijker dan Ajax en ook nog feyenoord. Dus gun die neuzen daar helemaal niks.
  • 5 Mar 2021 om 09:26
    Minimaal 8 mln, voor welke club dan ook. Bij PSV waarschijnlijk meer zekerheid op speeltijd dan buitenland, hij wil zich natuurlijk ook nadrukkelijk melden voor ned. elftal dus dan moet hij wel blijven spelen.
  • 5 Mar 2021 om 08:44
    Mooie club voor Drommel :) paar jaar keepen en dan nog hogerop!
  • 5 Mar 2021 om 08:42
    • Quote van 5 Mar 2021 om 07:05
      PSV is tenminste nog een fatsoenlijke voetbalclub daar kunnen de
    Sorry, PSV fatsoenlijk? Dan ben je waarschijnlijk vergeten hoe PSV in het verleden spelers bij FC Twente weg heeft gehaald. Altijd voor een dubbeltje op de eerste rang en spelers de kop gek maken waardoor FC Twente genoegen moest nemen met een minder bedrag dat wanneer ze een desbetreffende speler aan een andere club konden verkopen. Bv Wildschut in het verleden. En zo weet ik er nog wel een paar. Nee mooi dat PSV nu toch echt dringend een Drommel nodig heeft. 5 miljoen en geen cent minder. Maar denk dat PSV met een bod van 2 a 3 miljoen zal gaan komen. Dan moet FC Twente hem lekker aan een andere club gaan verkopen.
  • 5 Mar 2021 om 08:14
    • Quote van 4 Mar 2021 om 23:48
      Pisvee gun ik niets, dus ook Drommel niet. Gdz hebben ook diepere zakken.
    Maakt mij geen drol uit! Drommel wil graag "hogerop" dus als twente goed knaken kan beuren, mag hij van mij overal heen
  • 5 Mar 2021 om 07:20
    • Quote van 5 Mar 2021 om 07:05
      PSV is tenminste nog een fatsoenlijke voetbalclub daar kunnen de
    Niet best drinken zo vroeg, keerl fatsoenlijke club . Je weet niet wat je uit kraamt. Zet die fles weg en ga naar bed!!!! PSV en fatsoenlijk hahaha mot niet gekker worden...
  • 5 Mar 2021 om 07:05
    PSV is tenminste nog een fatsoenlijke voetbalclub daar kunnen de
  • 4 Mar 2021 om 23:48
    Pisvee gun ik niets, dus ook Drommel niet. Gdz hebben ook diepere zakken.
  • 4 Mar 2021 om 23:13
    RB Leipzig is blij dat ze van mvogel af zijn, zij kunnen beter Drommel kopen