''Misschien krijgt FC Twente straks een dealtje met PSV over Piroe''

20
''Misschien krijgt FC Twente straks een dealtje met PSV over Piroe''

De transfer van FC Twente-doelman Joël Drommel naar PSV is in kannen en kruiken. Het betekent dat hij komende zomer vertrek van De Grolsch Veste naar het Philips Stadion.

''Op een gegeven moment moet je wat water bij de wijn doen om eruit te komen, want het heeft toch geen zin om je poot stijf te houden. Die jongen kreeg er echt druk van'', doelt spelersmakelaar René Wagelaar op de doelman van FC Twente, die de laatste wedstrijden wat minder stabiel leek onder de lat. ''Dat gaat in een hoofd spelen. Ik vind dit nog wel redelijk qua prijs. Dit is het wel ongeveer.''

De zaakwaarnemer is dus positief over de transfersom, maar hij hoopt dat er nog wat achterweg komt. Dat vertelt hij bij VoetbalTijd. ''Misschien krijgen ze straks nog wel een dealtje met PSV over Piroe of een andere speler die afvalt daar, die je net een jaartje moet verhuren.''

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2021 om 00:33
    • Quote van 13 Apr 2021 om 23:36
      Ik denk dat hij wel haalbaar is
    Als je je complete splersbudet wil besteden aan één speler wel. Er zijn voor spelers 4 belangrijke factoren om naar een club toe te komen: salaris, mogelijkheid op prijzen, persoonlijke ontwikkeling(speeltijd) en het podium waarop geacteerd wordt(competitie of europees). Op basis van welke factor zou hij de stap naar Twente maken?
  • 14 Apr 2021 om 11:39
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:08
      In Spanje hobbelt nog ergens een Argentijntje rond die na dit seizoen transfervrij is. Speelt nu ergens aan de Costa brava, geloof ook een Nederlandse trainer. Misschien wel een leuke speler voor bij ons? Kan die trainer misschien wel invloed op uitoefenen. Schijnt wel een redelijke nr 10 te zijn
    Als je als nr 10, hobbelt ergens in de Costa brava krijg ik er een feest gevoel bij....
  • 14 Apr 2021 om 10:08
    In Spanje hobbelt nog ergens een Argentijntje rond die na dit seizoen transfervrij is. Speelt nu ergens aan de Costa brava, geloof ook een Nederlandse trainer. Misschien wel een leuke speler voor bij ons? Kan die trainer misschien wel invloed op uitoefenen. Schijnt wel een redelijke nr 10 te zijn
  • 14 Apr 2021 om 09:13
    • Quote van 14 Apr 2021 om 07:18
      Niet geschoten is altijd mis.
    Met diezelfde blaffer?lol
  • 14 Apr 2021 om 08:07
    • Quote van 13 Apr 2021 om 21:46
      Als 2e spits en een beetje fysiek voorin kun je hem wel gebruiken. Mis je dit seizoen totaal ja
    Hij moet niet gehaald worden om Rots zijn ontwikkeling in de weg te zitten.
  • 14 Apr 2021 om 07:18
    • Quote van 13 Apr 2021 om 23:28
      Onhaalbaar, kan bovendien topscorer allertijden worden van de 2.Bundesliga.
    Niet geschoten is altijd mis.
  • 13 Apr 2021 om 23:36
    • Quote van 13 Apr 2021 om 23:28
      Onhaalbaar, kan bovendien topscorer allertijden worden van de 2.Bundesliga.
    Ik denk dat hij wel haalbaar is
  • 13 Apr 2021 om 23:28
    • Quote van 13 Apr 2021 om 23:06
      Simon Terodde, spits van HSV deze zomer transfervrij ophalen.
    Onhaalbaar, kan bovendien topscorer allertijden worden van de 2.Bundesliga.
  • 13 Apr 2021 om 23:26
    Ik hoop dat we volgend jaar iets minder te hoeven huren en we ook wat transfervrije spelers kunnen aantrekken.
  • 13 Apr 2021 om 23:13
    • Quote van 13 Apr 2021 om 22:55
      Is die Mbappe niks voor ons?
    Ja of Nyamar gewoon proberen, maar ach en dan probeert Di Maria er ook meteen bij trpakken.
  • 13 Apr 2021 om 23:11
    • Quote van 13 Apr 2021 om 22:55
      Is die Mbappe niks voor ons?
    Mist snelheid
  • 13 Apr 2021 om 23:06
    Simon Terodde, spits van HSV deze zomer transfervrij ophalen.
  • 13 Apr 2021 om 23:04
    • Quote van 13 Apr 2021 om 22:55
      Is die Mbappe niks voor ons?
    Maakt niks af. Ik prefereer Plet.
  • 13 Apr 2021 om 23:04
    • Quote van 13 Apr 2021 om 22:04
      Piroe zou best een goede optie kunnen zijn. Maar jans zou eigenlijk een 442 moeten gaan spelen. Met menig en zeg maar zn piroe op rechts ofterwijl een rechtspoot op links en linkspoot op rechts. Dan zou je een ilic of van leeuwen als valse spits erachter prima kunnen neerzetten. Maar in die opstelling moet het wel echt technischer dan bosch met al het respect voor hem. Want heb je een kaatser nodig die aanvaller is en de bal altijd bij voorkeur naar voren opendraait. Off topic: volgens jimmy zetten ze niet in op een huur van ekkelenkamp. Of hij bedoelt dat twete hem over wil nemen of dat ajax niets ziet in een verhuur periode zegt hij er niet bij.
    Volgend jaar kan 433 ook weer gewoon een goede optie zijn met een nieuwe spelersgroep. Dit seizoen met 442 afmaken.
  • 13 Apr 2021 om 22:55
    Is die Mbappe niks voor ons?
  • 13 Apr 2021 om 22:04
    • Quote van 13 Apr 2021 om 21:17
      Piroe heeft bij Sparta amper gespeeld afgelopen seizoen. Is niet goed genoeg denk ik
    Piroe zou best een goede optie kunnen zijn. Maar jans zou eigenlijk een 442 moeten gaan spelen. Met menig en zeg maar zn piroe op rechts ofterwijl een rechtspoot op links en linkspoot op rechts. Dan zou je een ilic of van leeuwen als valse spits erachter prima kunnen neerzetten. Maar in die opstelling moet het wel echt technischer dan bosch met al het respect voor hem. Want heb je een kaatser nodig die aanvaller is en de bal altijd bij voorkeur naar voren opendraait. Off topic: volgens jimmy zetten ze niet in op een huur van ekkelenkamp. Of hij bedoelt dat twete hem over wil nemen of dat ajax niets ziet in een verhuur periode zegt hij er niet bij.
  • 13 Apr 2021 om 21:50
    Heb liever die vertesse
  • 13 Apr 2021 om 21:46
    • Quote van 13 Apr 2021 om 21:43
      Met nog een spits erbij erg betaalbaar?
    Als 2e spits en een beetje fysiek voorin kun je hem wel gebruiken. Mis je dit seizoen totaal ja
  • 13 Apr 2021 om 21:43
    • Quote van 13 Apr 2021 om 21:17
      Piroe heeft bij Sparta amper gespeeld afgelopen seizoen. Is niet goed genoeg denk ik
    Met nog een spits erbij erg betaalbaar?
  • 13 Apr 2021 om 21:17
    Piroe heeft bij Sparta amper gespeeld afgelopen seizoen. Is niet goed genoeg denk ik
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›