Menig eerlijk over contract: ''Ik weet niet of ik dat mag zeggen''

14
Menig eerlijk over contract: ''Ik weet niet of ik dat mag zeggen''

De optie in het contract van Queensy Menig is verlengd. Dat betekent dat hij ook komend seizoen bij FC Twente speelt. Of dat het laatste jaar is? Als het aan de club ligt niet.

''Die optie hebben ze gelicht, dat moest voor april. Dit is mijn laatste seizoen'', doelt de aanvaller op zijn huidige contract. Dat betekent overigens niet dat hij sowieso vertrekt uit De Grolsch Veste. ''Ze willen me een hele nieuwe deal geven. Ik weet niet of ik dat mag zeggen. Ze willen twee of drie jaar erbij. Ik moet even kijken wat wijsheid is. We gaan het zien.''

Menig maakt een sterk seizoen door bij FC Twente. Hij heeft nog minstens een doel dit seizoen: scoren met een kopbal. ''In het begin van het seizoen heb ik met de trainer wat dingen opgeschreven en deze stond erbij. Het is lastig om te trainen. Als je even vrije tijd hebt ga je toch eerder wat ballen schieten'', besluit hij Bij Andy in de auto.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Apr 2021 om 19:16
    Sterk begin dramatisch afloop
  • 14 Apr 2021 om 12:09
    • Quote van 14 Apr 2021 om 11:26
      En voor een buitenspeler is tot nu toe acht doelpunten netjes toch?
    Dat is zeker netjes, ik zeg ook niet dat hij het slecht doet. Hij heeft me zelfs enorm verrast. Ik vind persoonlijk een assist interessanter voor een buitenspeler dan een kop goal maken. Daarom had ik liever een andere doelstelling gehoord.
  • 14 Apr 2021 om 12:02
    • Quote van 14 Apr 2021 om 11:36
      Ach het is allemaal entertainment. De spelers liggen er niet wakker van of we 6de worden of 12e.Het is de waan van de dag. Als ze morgen een goed contract aangeboden krijgen bij een andere club zijn ze weg.Wij zijn afgegleden naar een club die grabbelbox spelers een kans geven en als die een klein beetje presteert wordt die gewoon weggekaapt door een serieuze club.Als er ooit weer genoeg geld in kas zit en de schulden zijn afbetaald dan kun je pas weer gaan denken aan ambitieus beleid. Tot die tijd is het pappen en nathouden en net doen alsof er beleid gemaakt wordt.We mogen meedoen in de Mickey Mouse competitie en daar is alles mee gezegd.Een club met zoveel potentie, met zoveel supporters met zoveel sponsors en zoveel mensen die elk jaar weer investeren in de club is het gewoon triest dat het jaar in jaar uit er niet uitkomt.
    Scorpio is het gewoon nog een jaar of 2 overleven en vet op de botten krijgen. De stappen voor de toekomst zijn al ingezet. Scouting word weer opgezet en zijn eindelijk begonnen met date scouting. Jeugd breekt eindelijk weer door en word eindelijk weer eens gezien. We zijn veilig met toch een helft goed voetbal. Drommel is verkocht voor wat euro's die kant moeten we op. De lange termijn zijn we goede kant op.
  • 14 Apr 2021 om 11:58
    • Quote van 14 Apr 2021 om 11:26
      En voor een buitenspeler is tot nu toe acht doelpunten netjes toch?
    8 doelpunten is zeker netjes. Maar een buitenspeler kan niet alleen afgerekend worden op z'n doelpunten, dan had hij centrumspits moeten worden. Een buitenspeler moet ook assists geven.
  • 14 Apr 2021 om 11:39
    • Quote van 14 Apr 2021 om 11:35
      Het negatieve benoemen is voor sommigen makkelijker..
    indd, maar oh wat vonden ze het allemaal prachtig dat Twente van Ajax won in de Arena
  • 14 Apr 2021 om 11:36
    Ach het is allemaal entertainment. De spelers liggen er niet wakker van of we 6de worden of 12e.Het is de waan van de dag. Als ze morgen een goed contract aangeboden krijgen bij een andere club zijn ze weg.Wij zijn afgegleden naar een club die grabbelbox spelers een kans geven en als die een klein beetje presteert wordt die gewoon weggekaapt door een serieuze club.Als er ooit weer genoeg geld in kas zit en de schulden zijn afbetaald dan kun je pas weer gaan denken aan ambitieus beleid. Tot die tijd is het pappen en nathouden en net doen alsof er beleid gemaakt wordt.We mogen meedoen in de Mickey Mouse competitie en daar is alles mee gezegd.Een club met zoveel potentie, met zoveel supporters met zoveel sponsors en zoveel mensen die elk jaar weer investeren in de club is het gewoon triest dat het jaar in jaar uit er niet uitkomt.
  • 14 Apr 2021 om 11:35
    • Quote van 14 Apr 2021 om 11:26
      En voor een buitenspeler is tot nu toe acht doelpunten netjes toch?
    Het negatieve benoemen is voor sommigen makkelijker..
  • 14 Apr 2021 om 11:26
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:52
      Een buitenspeler in de eredivisie die na 29 wedstrijden 0 assists heeft geleverd, dat is gewoon slecht.
    En voor een buitenspeler is tot nu toe acht doelpunten netjes toch?
  • 14 Apr 2021 om 11:24
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:25
      Ik weet nog wel een doel: geef een keer een assist. Lijkt me ook wel nuttig als buitenspeler.
    Het is ook nooit goed genoeg he?
  • 14 Apr 2021 om 11:23
    Ik zou het aanbod maar aannemen, zekerheid voor alles. Met dit salaris ( zal wel iets omhoog gaan) kun je een mooi leven hebben, en genoeg opzij zetten voor later.
  • 14 Apr 2021 om 10:52
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:25
      Ik weet nog wel een doel: geef een keer een assist. Lijkt me ook wel nuttig als buitenspeler.
    Een buitenspeler in de eredivisie die na 29 wedstrijden 0 assists heeft geleverd, dat is gewoon slecht.
  • 14 Apr 2021 om 10:50
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:39
      moet er wel iemand zijn die ze erin schiet, ligt niet alleen aan hem
    Haha die kerel doet alles zelf het lijkt alsof hij met oogkleppen op speelt, 0 assist voor een buitenspeler kan gewoon niet
  • 14 Apr 2021 om 10:39
    • Quote van 14 Apr 2021 om 10:25
      Ik weet nog wel een doel: geef een keer een assist. Lijkt me ook wel nuttig als buitenspeler.
    moet er wel iemand zijn die ze erin schiet, ligt niet alleen aan hem
  • 14 Apr 2021 om 10:25
    Ik weet nog wel een doel: geef een keer een assist. Lijkt me ook wel nuttig als buitenspeler.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›